en daar ging het misquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:54 schreef BrandX het volgende:
Samenvatting:
blonde vrouw pwnd door schroefdraaindinkie
quote:
quote:
jamaar nu geen tijd meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:58 schreef NED het volgende:
En je hebt geen buren die zo een ding hebben?
Elke malloot heb dat in zn gereedschapskist liggen hoor
quote:
van dezelfde sitequote:
dat heb ik gedaan... maar geen idee dus meer. Laatste keer dat ik hem had was met het installeren van mijn autoradio, alles wat ik toen gebruikt heb ligt keurig in de gereedschapskist, behalve die. Geen fucking clue wat ik er mee gedaan heb.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
Awww... BX toch.
Adem in... Adem uit....
Denk eens goed na, wanneer en waar je hem voor t laatst hebt gehad
een van de drie schroeven zit best wel rottig. Ik zei al, ik heb wel een alternatief (iets met verlengstukjes en imbussleutels en zulks) losmaken zal het punt daarmee zeker niet zijn, maar als het vastzetten niet helemaal lekker gaat heb ik kans dat ik halverwege de rit vandaag op de snelweg zonder spiegel zit. Lijkt me niet de bedoelingquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:06 schreef rulerofdeath het volgende:
maar moet dat per se met een ratel? kan het niet met een ander stuk gereedschap?
Ik dacht dat die zwarten meestal een stuk langer waren?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:00 schreef BrandX het volgende:
![]()
ja maar dan een minder luxe versie is die van mij. Gewoon zwart en max 15cm lang.
neuh, dit is een hele simpele. Heb hem al een jaartje of 15 ofzo (of had als ik hem niet meer vind)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zwarten meestal een stuk langer waren?
even de slijptol erdoor en wedden dat ie korter wil wordenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die zwarten meestal een stuk langer waren?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
even de slijptol erdoor en wedden dat ie korter wil worden
Ik moest 3 keer kijken voordat ik doorhad dat het géén vibrator of iets dergelijks was.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:28 schreef NED het volgende:
[..]
Ik moest 3 keer kijken voordat ik doorhad dat het géén vibrator of iets dergelijks was.
Ribbels voor de grip, roterende kop, knopje voor de kop linksom of rechtsom te laten roteren etc
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:32 schreef Knevelt het volgende:
Prachtige paint. Goede beschrijvingen ook.
hoe ziet zo'n ding er uit?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:35 schreef Rosbief het volgende:
Met een momentsleutel gaat het ook lukken!
Zo'n beetje hetzelfde als een dinkie, alleen met knikkop en draaihandvat.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:40 schreef BrandX het volgende:
hoe ziet zo'n ding er uit?
(ik ben heel handig met gereedschap, maar weet nooit hoe al die zooi heet)
ah, nee die heb ik dan niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:43 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zo'n beetje hetzelfde als een dinkie, alleen met knikkop en draaihandvat.
Zoiets dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
![]()
ja maar dan een minder luxe versie is die van mij. Gewoon zwart en max 15cm lang.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:23 schreef Gizmo112 het volgende:
Hyundai Lantra zonder zijspiegel, dat ding is gelijk total loss
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:28 schreef postmortum het volgende:
Hoi ik heb ook een Hyundai Lantra
wel lullig dat het de linkerspiegels is , als het de rechter was geweest had je hem gewoon eraf kunnen laten
Met een volle tank is ie twee keer zoveel waardquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:32 schreef BrandX het volgende:
[..]check your facts and then come back to me.
Hyundais zijn zeer betrouwbaar.
Dit beessie is van 1992, heeft nog nooit iets bijzonders gehad, en is sinds ik hem heb elke keer probleemloos door de keuring gekomen. Ja, de standaard dingen die zo eens in de tijd een keer moeten. Remschijven vervangen, nieuwe uitlaat, nieuwe accu. Meer niet. Hij is uber!
Altijd starten, altijd rijden, ongeacht temperatuur of weer. Ook in de bergen doet hij het super!![]()
Hij gaat dit jaar ook weer gewoon mee de dolomieten in
[..]
wat rijdt jij eigenlijk ? of durf je het niet te zeggen ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:35 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Met een volle tank is ie twee keer zoveel waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:
Zelfs met lege tank is hij meer waard dan jouw posts hier. En nou kssst weg uit mijn KLB topic als je geen nuttige bijdrage hebtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:35 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Met een volle tank is ie twee keer zoveel waard
ik heb ook een rodequote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
die vuurrode ja!
Big pwn, naast mij stond een Duits gezin met een spiksplinternieuwe Renault Laguna van 1,5 jaar oud, en die had het al twee keer begeven daar in de Dolomieten
En die van mij gewoon op en neer crossen
Duitsers in Renault, Royal Sadnessquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:41 schreef BrandX het volgende:
naast mij stond een Duits gezin met een spiksplinternieuwe Renault Laguna
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Duitsers in Renault, Royal Sadness
nee, maar moet over een kwartiertje weg, en had een aantal andere dingen die ik moest doen die niet tot morgen konden wachten helaas. maar morgenmiddag ga ik een poging wagenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:55 schreef Karrs het volgende:
Oh. Enneh, aanbellen bij de buurman leidt tot je onmiddellijke dood of een vervloeking voor het leven?
Die, eh...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:06 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn 'nieuwe' spiegel zit er op
Tis dit blonde chickie gelukt!
Als in: pics or it didn't happen, brakke telefoonfoto's
oude (met plakband)eraf, nieuwe erop:
[ afbeelding ]
vastschroeven:
[ afbeelding ]
klaar!
[ afbeelding ]
ja kon geen rode krijgenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:43 schreef Karrs het volgende:
[..]
Die, eh...
... die nieuwe is blauw.![]()
Maar gefeli met je nieuwe spiegel
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:![]()
* Papierversnipperaar trots is.
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef santax het volgende:
Als ik het goed heb en je alleen doet boksen: de eisen voor modjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn he...
Als je net als ik Sanda/Freefight doet/deed: terechte klacht!
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:06 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn 'nieuwe' spiegel zit er op
Tis dit blonde chickie gelukt!
Als in: pics or it didn't happen, brakke telefoonfoto's
oude (met plakband)eraf, nieuwe erop:
[ afbeelding ]
vastschroeven:
[ afbeelding ]
klaar!
[ afbeelding ]
Jawel ik vind je zeker nog lief hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 13:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben net 3 jaar bezig en twee kampioenschappen op zak, verders geef ik het je te doen met mijn minimale longcapaciteit
![]()
en welke toegevoegde waarde heeft jouw post in mijn topique![]()
vind je me niet lief meer?
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:16 schreef santax het volgende:
[..]
Jawel ik vind je zeker nog lief hoor![]()
Wilde je alleen even pesten en een verkapte 'kijk mij es stoerder zijn dan jou en je fobo gecheckt te hebben'-post doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |