Roda uit is altijd lastig, zelfs al speel je goed kan je daar gewoon reeel gezien punten verspelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:52 schreef SoupNazi het volgende:
Hopelijk lopen we in op PSV dit weekend
quote:Trainer Adrie Koster heeft Rasmus Lindgren en Kenneth Perez opgenomen in de wedstrijdselectie. Beide spelers zijn fit en inzetbaar. Samuel Kuffour is, net als Ismael Urzaiz, in Amsterdam achtergebleven.
1 punt inlopen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:26 schreef Houniet het volgende:
Morgen kunnen we dus 1 punt inlopen op die club uit Eindhoven.
Idd, en wij moeten ook nog tegen heerenveen etc, dus.. eerst maar eens van Roda zien te winnen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:28 schreef MaxC het volgende:
Tjah als je morgen wint sta je 6 punten en kan 't nog best.
Volgend seizoen zal er vast plek zijn als de leegloop echt doorgaatquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Op welke plek moet hij staan dan?
Ik betwijfel dat op het middenveld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgend seizoen zal er vast plek zijn als de leegloop echt doorgaat
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:20 schreef Jodelaar het volgende:
Morgen winnen
Omdat je beter Denthemen nog in de spits kunt zetten dan onze Ismael.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:23 schreef Rumille het volgende:
Waarom speelt Urzaiz nooit?
Koster zegt dat hij een voorbeeldige prof is, goed traint en dergelijke, maar verder?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat je beter Denthemen nog in de spits kunt zetten dan onze Ismael.
Ja dat welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef Silenus het volgende:
Vroeg opstaan, je woont zowat naast het stadion dude. Niet zeiken, gewoon gaan.
Is een beetje te standaard aan t worden doen meer spelersquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef denthemen het volgende:
Bradley direct kopen na dat gebaar richting de psv "fans". Nu al een held
Zou me niet verbazen als Ajax daar tegenwoordig op scout. Ze waren dan ongetwijfeld ook zeer onder de indruk van den Ouden die een bekertje opving uit het publiek nadat hij tegen Ajax scoorde.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef denthemen het volgende:
Geef toe: Het was knap..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Ajax daar tegenwoordig op scout. Ze waren dan ongetwijfeld ook zeer onder de indruk van den Ouden die een bekertje opving uit het publiek nadat hij tegen Ajax scoorde.
Wat deed ie dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef denthemen het volgende:
Voor het deel met de grootste eierdoppen langslopen met de vinger voor zijn mondquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Ajax daar tegenwoordig op scout. Ze waren dan ongetwijfeld ook zeer onder de indruk van den Ouden die een bekertje opving uit het publiek nadat hij tegen Ajax scoorde.
quote:Geert den Ouden zou in de winterstop een transfer naar Ajax zijn misgelopen. Dat werd afgelopen week gemeld door diverse media. In het Algemeen Dagblad reageert de spits van Excelsior een beetje verontwaardigd. "Ik zal Kelder (directeur van Excelsior, red.) eens vragen of hij informatie heeft achtergehouden in de winterstop", aldus Den Ouden, die in beeld zou zijn als vervanger van de tegenvallende Ismael Urzaiz. "Toevallig weet ik dat zich er een buitenlandse club heeft gemeld bij hem. Dat heb ik ook niet terug gehoord."
Technisch directeur Martin van Geel van Ajax ontkent dat zijn club interesse heeft in de 32-jarige Delftenaar. "Complete onzin! Niet waar", aldus de beleidsbepaler in het AD. Hugo Borst schrijft in zijn column in de krant dat Den Ouden teleurgesteld heeft gereageerd op die mededeling van Van Geel. De aanvaller had in de herfst van zijn carrière wel oren gehad naar een overstap naar De Arena.
Goed lezen, het is dus niet waar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
Den Ouden, het moet niet gekker worden
Alleen pakt PSV juist wel de punten na een Europees duelquote:Op zondag 10 februari 2008 00:22 schreef Ruiseart het volgende:
PSV heeft nu die UEFA CUP duels voor de boeg, staat normaal garant voor puntverlies in de competitie. Spijtig alleen dat de wedstrijden rond die Europese duels nu niet bepaald tegen zware tegenstanders is.
Nee, vandaag.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:51 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen weer op zes punten?
Die is geschorstquote:Op zondag 10 februari 2008 02:07 schreef CAZZO het volgende:
Zeg euh doet ons Edgar vanmiddag nou nog mee of is tie nog geschorst?
das nou echt jammerquote:
voor laatst daar in 1998 gewonne, ben benieuwdquote:Op zondag 10 februari 2008 01:51 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen weer op zes punten?
???? maart 2005 hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor laatst daar in 1998 gewonne, ben benieuwd
idd.. gewoon winnen dus!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:48 schreef MaxC het volgende:
We kunnen het morgen echt niet veroorloven om te verliezen aangezien Feyenoord, Twente en NAC ook hebben gewonnen moeten we straks gaan knokken voor de 5e plek
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:15 schreef Sethje het volgende:
we gaan morgen gewoon weer lekker verliezen
Zeg dan niks.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor laatst daar in 1998 gewonne, ben benieuwd
Op maandag?quote:Op zondag 10 februari 2008 02:15 schreef Sethje het volgende:
we gaan morgen gewoon weer lekker verliezen
Euh juistquote:Op zondag 10 februari 2008 09:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat was niet jorientje zijn fout, maar de fout van RTL voetbal. Die zeiden dat gisterenavond. Logisch dat jorientje dat overneemd.
Hebben jullie weer een slachtoffer gevonden voor de slechte resultaten?quote:
Wil het best uitleggen hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hebben jullie weer een slachtoffer gevonden voor de slechte resultaten?
Wel Kennedy, geen Suarezquote:Op zondag 10 februari 2008 11:58 schreef F1Bas het volgende:
Ajax: Stekelenburg; Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen; Gabri, De Jong, Lindgren, Perez; Kennedy, Huntelaar
Vind ik niet gek als je zoveel reist binnen 1 week en ook nog eens 3 wedstrijden moet spelen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:06 schreef Black-Death het volgende:
Suarez is vermoeid volgens Ajax Netwerk
Leo is niet wedstrijd fitquote:Op zondag 10 februari 2008 12:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Koster is een mafkees, geen Luque en Leonardo meer en altijd die klote kennedy
Daar is een ander topic over ,mja myp2p.eu / football en klik je op ajax roda en dan heb je genoeg streams.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:15 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik krijg sopcast niet aan de praat voor Roda-Ajax..
Iemand een idee, deze zegt: Server tijdelijk online..
Iemand de goede link voor sopcast ofzo?
1 week geleden is hij op de bank gehouden vanwege zijn slechte invalbeurt tegen vitesse en nu ineens niet wedstrijd fit?quote:
Live wedstrijden via Internet streams #20quote:Op zondag 10 februari 2008 12:15 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik krijg sopcast niet aan de praat voor Roda-Ajax..
Iemand een idee, deze zegt: Server tijdelijk online..
Iemand de goede link voor sopcast ofzo?
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:25 schreef Pritt het volgende:
Klaas gaat vlammen vandaag zoals gewoonlijk.
Deze doet 't goed bij mij:quote:Op zondag 10 februari 2008 12:28 schreef Stiletto het volgende:
livestream voor zometeen?
thanksquote:Op zondag 10 februari 2008 12:28 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik ben vermoeid van Kennedy.
[..]
Deze doet 't goed bij mij:
sop://broker.sopcast.com:3912/42624
Idd, irritant figuur. Ik kijk haast nog liever met die Engelse commentator die geen een van de spelers lijkt te herkennen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom is die Leo Driessen altijd commentator bij de Ajax wedstrijden, ik mag die suggestieve persoonlijkheid niet
Zei hij dat in de camera?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:37 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny vlak voor de wedstrijd: "TEN KOSTE VAN ALLES JONGENS!"
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:37 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny vlak voor de wedstrijd: "TEN KOSTE VAN ALLES JONGENS!"
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:41 schreef toma het volgende:
[..]
nee de spelers kwamen allemaal bij elkaar en Johnny nam het woord. De camera stond erbij.
Johnquote:Op zondag 10 februari 2008 12:41 schreef toma het volgende:
[..]
nee de spelers kwamen allemaal bij elkaar en Johnny nam het woord. De camera stond erbij.
1-1quote:Die Gumienny staat van veraf te fluiten.. [..] een diagonaal die rechtdoor loopt of zoiets
Waarom blijft hij in kennedy gelovenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef zjroentje het volgende:
Koster.
Waarom gooit hij niet gewoon Luque links voorin en Perez op z'n eigen plaats.
Omdat Luque loopt te lanterfanten op de training.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef zjroentje het volgende:
Koster.
Waarom gooit hij niet gewoon Luque links voorin en Perez op z'n eigen plaats.
Dan moet hij 'm niet opnemen in de wedstrijdselectie. Het is gewoon een slappe zak.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Omdat Luque loopt te lanterfanten op de training.
Ag van al die fantastische aankopen snap ik geen reet vanquote:Op zondag 10 februari 2008 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is Luque gehaald? Hadden ze geld teveel
Ik denk dat Marco hem wel kan motiverenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ag van al die fantastische aankopen snap ik geen reet van.
Ja kennedy speelt echt goedquote:Op zondag 10 februari 2008 13:26 schreef denthemen het volgende:
Kennedy als zondebok is onzin. Kijk eens naar Perez die drama speelt. Kennedy heeft ook al voor veel gevaar gezorgt
die heeft het ook niet zo op vedette'squote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco hem wel kan motiveren
noem eens iets dan...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:26 schreef denthemen het volgende:
Kennedy als zondebok is onzin. Kijk eens naar Perez die drama speelt. Kennedy heeft ook al voor veel gevaar gezorgt
Nee dat niet, maar dat doet Gabri ook niet, Perez ook niet, Lindgren ook niet etc.quote:
Of je eigen trainerquote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
triestig om je eigen spelers zo te behandelen
Kans in de 4e minuut die Perez over schiet, de bal waar Hunt voorbij loopt, de pingel die gegeven had moeten wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef toma het volgende:
[..]
noem eens iets dan...
ik kan niet snel iets bedenken
Loopt telkens op de verkeerde plekken, speelt de ballen te langzaam af. Probeert een moeilijke oplossing te vinden waar het makkelijke een beter oplossing is.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef toma het volgende:
[..]
noem eens iets dan...
ik kan niet snel iets bedenken
En als je dit afweegt tegen hetgeen wat ie verkeerd heeft gedaan is het rendement zo'n 10% ?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kans in de 4e minuut die Perez over schiet, de bal waar Hunt voorbij loopt, de pingel die gegeven had moeten worden
Met zo'n opstelling vraag je erom . Je maakt van je elftal een botte speer door alle snelheid en nauwkeurigheid voorin eruit te halen en alles wat in je elftal creatief is op links te zetten.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:42 schreef koningdavid het volgende:
Het zit ons wel weer mee zeg...
Maar toch, een doelpunt is m.i. ten onrechte afgekeurd en we hadden een penalty moeten krijgen.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Met zo'n opstelling vraag je erom . Je maakt van je elftal een botte speer door alle snelheid en nauwkeurigheid voorin eruit te halen en alles wat in je elftal creatief is op links te zetten.
Falen van Koster duidelijk zichbaar keer op keer. En ik weet dat hij een invaller is maar toch dat zijn dingen die doet een 5de klasse trainer nog beter.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar toch, een doelpunt is m.i. ten onrechte afgekeurd en we hadden een penalty moeten krijgen.
Niet echt 'Lucky Ajax' vandaag...
Woehoequote:Op zondag 10 februari 2008 13:04 schreef notunreal het volgende:
Psv kampioen jalalalaa..
Owja: 2-1 na 90 minuten
Goed ajax, komop man.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:11 schreef MaxC het volgende:
Goed Ajax + slechte afwerking + heel veel pech + dramatische scheids = Weg titel
Wees er trots opquote:Op zondag 10 februari 2008 14:11 schreef notunreal het volgende:
[..]
Woehoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga weer gelijk krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
En toch zijn ze 10 keer beter dan Roda.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Goed ajax, komop man.
Ze spelen zo inspiratieloos als het maar zijn kan.
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:05 schreef Chadi het volgende:
Oh men KOSTER ROT OP!!! KOSTER ROT OP!
Het zit soms tegen, en het zit soms tegenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:13 schreef koningdavid het volgende:
Tering hey... en geen rode kaart voor Wau.
Wat een drama die scheids.
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:05 schreef Chadi het volgende:
Oh men KOSTER ROT OP!!! KOSTER ROT OP!
Je lijkt van Gaal wel.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En toch zijn ze 10 keer beter dan Roda.
Bij elke andere scheids had Ajax nu 3-1 voorgestaan en stond Roda met 10 man.
Het is toch echt zo.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:18 schreef koningdavid het volgende:
Penalty onterecht niet gegeven
Doelpunt onterecht afgekeurd
3 keer buitenspel geven terwijl dit niet zo was
Wau niet zijn tweede gele kaart geven
Tioté heeft nog niet eens geel
Och, zelfs als Ajax gewonnen had vandaag dan zou het al te laat zijn om de titel te pakken. Daarvoor is het programma van PSV de komende weken veels te makkelijk voor, die gaan echt niet veel punten meer laten liggen...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:11 schreef MaxC het volgende:
Goed Ajax + slechte afwerking + heel veel pech + dramatische scheids = Weg titel
Allemaal duidelijke scheidsrechterlijke dwalingen. Dus wat is je punt?quote:
Ja maar het zit zo vaak tegen. En Ajax dwingt dat zelf af. Zorg gewoon dat je net als PSV snel op voorsprong komt bijvoorbeeld.quote:
Zul je zien dat we 0-3 winnen bij Heerenveen en PSV en dan weer thuis tegen Heracles en de Graafschap 0-0 spelenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
En dan moet je nog naar NAC, TWENTE, HEERENVEEN, GRONINGEN en PSV
Ik zou echt niet weten wat er moet gebeuren en wie Ajax uit het slop zou kunnen trekken.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:26 schreef Houniet het volgende:
Wanneer komt die bezem [ afbeelding ]?
Goed plan. Laten we nog maar een interim-trainer aanstellen voor 10 duelsquote:
Vandaag zat ook echt alles tegen. Eerst alle rotte appels uit de selectiequote:Op zondag 10 februari 2008 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat er moet gebeuren en wie Ajax uit het slop zou kunnen trekken.
Koster weg terug naar het tweede. Van mij part zet je daar Frank de Boer . Dan spelen met je mogelijkheden dus niet Perez op lins en geen snelheid voorin. Gewoon van je mogelijkheden gebruik maken. Dus Leonardo erin Suarez erin en huntelaar. Fak baki die mag bij het tweede ritme opdoenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat er moet gebeuren en wie Ajax uit het slop zou kunnen trekken.
Yup zo gaat dat toch altijd.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:27 schreef F1Bas het volgende:
Roda dit jaar nog niet gewonnen en tegen ons wel weer, typisch.
Arme Jasza.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:32 schreef dronkeykong het volgende:
Je zal maar met je lulletjes porem naar dat tyfus Kerkrade zijn gereisd
Idd, ook al heb je de scheids tegen en ben je ongelukkig hoor je hier te winnen, roda krijgt 2 kansen = 2 goals, ajax 10-15 kansen = 1 goal... typisch weer mja..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een prutsers en ik ben het eens met pythje dat er totaal geen creativiteit is in het team waar je vorig jaar Huntelaar nog wel eens een steekpass zag afmaken zie je nu alleen maar hoge ballen naar hem toe...
heb je toch een beetje het gevoel dat je nog internationaal speelt hequote:Op zondag 10 februari 2008 14:28 schreef koningdavid het volgende:![]()
We hadden verdiend hier te winnen... scheidsrechters uit België hoeven we niet meer aan te stellen ook. Helemaal niet als we tegen die semi-Duitsers/Belgen van Roda spelen.
Omdat het een lamzak is. Als hij écht zo goed was dan had hij heus wel gespeeld hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom krijgt de duurste speler van ajax nooit een kans bij arie
Dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 10 februari 2008 14:36 schreef Mika25 het volgende:
Roda JC heeft 8 belgen in hun team, waarvan de meeste basis-spelers zijn. Dus toch wel vreemd dat ze een Belgische scheidsrechter op deze wedstrijd zetten. Uiteraard hoort dat niet uit te maken, maar was er echt geen andere scheidsrechter beschikbaar?
Wordt Roda zeker veel benadeeld als er een Nederlandse scheidsrechter isquote:Op zondag 10 februari 2008 14:36 schreef Mika25 het volgende:
Roda JC heeft 8 belgen in hun team, waarvan de meeste basis-spelers zijn. Dus toch wel vreemd dat ze een Belgische scheidsrechter op deze wedstrijd zetten. Uiteraard hoort dat niet uit te maken, maar was er echt geen andere scheidsrechter beschikbaar?
Nee, dan hadden ze alsnog waardeloos gespeeld.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op![]()
Gister bij Feyenoord 10 nederlanders in de basis, hadden ze dan een belg er op moeten doen ?
Heb je groot gelijk in, maar de scheidsen waren wel lekker bezig weer vandaag, mja wtf heb je er aan om erover te zeuren,quote:Op zondag 10 februari 2008 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op![]()
Gister bij Feyenoord 10 nederlanders in de basis, hadden ze dan een belg er op moeten doen ?
Koster heeft het echt te hoog in zijn bol.. Wat dacht ie vandaag laat ik even rotzooien .. Ik heb het echt helemaal gehad met dit gedoe.. laat ze lekker 10de worden en een keer geen halve maatregelen nemen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom krijgt de duurste speler van ajax nooit een kans bij arie
heerenveen speelt wel magisch jaquote:Op zondag 10 februari 2008 14:39 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb je groot gelijk in, maar de scheidsen waren wel lekker bezig weer vandaag, mja wtf heb je er aan om erover te zeuren,
Heerenveen 2e, en ik vind dat ze dat verdienen, die ploeg voetbalt tenminste.
Normaal heeft een speler uit het buitenland wat tijd nodig om z`n draai te vinden binnen het team, en ik vind niet dat ie echt de kans daarvoor gekregen heeft. Het is heel goed mogelijk dat als je hem een paar maanden een basis plaats geeft dat ie dan wel zal uitgroeien tot een grote aanwinst. Zijn probleem is echter dat hij op dezelfde positie speelt als Huntelaar en/of Suarez, dus zolang die 2 er zijn zal ie nooit een kans krijgen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:35 schreef Houniet het volgende:
Omdat het een lamzak is. Als hij écht zo goed was dan had hij heus wel gespeeld hoor.
Uiteindelijk had Ajax nog geluk dat het geen 3-1 werd.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:42 schreef toma het volgende:
onbegrijpelijk dat wij noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit geluk hebben deze competitie.
van mij mocht het 20-1 worden. Het maakt toch allemaal geen flikker uit. Het gaat er om dat er op cruciale momenten verkeerde beslissingen worden genomen waardoor de wedstrijd kantelt.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uiteindelijk had Ajax nog geluk dat het geen 3-1 werd.
Donder op man, er werd 3 keer buitenspel gegeven terwijl het niet buitenspel was, er werd een penalty onthouden en er werd een goal onterrecht afgekeurd.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uiteindelijk had Ajax nog geluk dat het geen 3-1 werd.
AMEN.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:40 schreef dronkeykong het volgende:
Ach dit seizoen verdien je ook niet eens meer om kampioen te worden...wat een mickey mouse gedoe.
En dan willen ze nog meer geld hebben voor de voetbalrechten laat ze lekker de pleuris genieten daar.
En afgefloten met die hoekschop dat Gabri niks deed bij de keeper. Hoe kan die kut mongool dat nou zien hij stond zowat bij de middenlijn hondquote:Op zondag 10 februari 2008 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Donder op man, er werd 3 keer buitenspel gegeven terwijl het niet buitenspel was, er werd een penalty onthouden en er werd een goal onterrecht afgekeurd.
Hij heeft op mij nooit de indruk gemaakt echt hongerig te zijn en nog te willen schitteren. T'is gewoon vergane glorie, het vuur ontbreekt.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:42 schreef Mika25 het volgende:
En zo slecht zal ie nou ook weer niet zijn, als clubs als Newcastle en Deportivo destijds ruim 10 miljoen euro voor hem betaald hebben...
Jullie uitlachen wat anders?quote:
Uitgerangeerd noemen we dat. Hoe lang zit Ajax nog aan hem vast?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij heeft op mij nooit de indruk gemaakt echt hongerig te zijn en nog te willen schitteren. T'is gewoon vergane glorie, het vuur ontbreekt.
Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Maar het blijft vreemd dat er belgische scheidsrechters gebruikt worden in de nederlandse competitie...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:38 schreef LongOne het volgende:
Wordt Roda zeker veel benadeeld als er een Nederlandse scheidsrechter is
Als jullie nou ooit op eigen kracht kampioen zouden kunnen worden, en niet door dit soort gelukjes, zou je mogen lachen. Nu moet je je bek houden en opsodeflikkerenquote:
Waarom wel?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom niet
HAHAHAquote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als jullie nou ooit op eigen kracht kampioen zouden kunnen worden, en niet door dit soort gelukjes, zou je mogen lachen. Nu moet je je bek houden en opsodeflikkeren
Geen idee, hij strijkt wel zo'n 2 miljoen per jaar op, dus hopelijk niet te lang.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uitgerangeerd noemen we dat. Hoe lang zit Ajax nog aan hem vast?
Niet dat ik me aangesproken voel, maar leg eens uit waarom dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je niet snapt waarom die goal werd afgekeurd van Silva, ben je zelf misschien eerder de klerekneus, klapjosti en gladiool waar je anderen voor uitmaakt.
Oow ja, we worden nooit kampioen op eigen kracht en zoquote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als jullie nou ooit op eigen kracht kampioen zouden kunnen worden, en niet door dit soort gelukjes, zou je mogen lachen. Nu moet je je bek houden en opsodeflikkeren
Ga jij nou maar terug naar je bossche grotquote:
Jank niet zoquote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou leg uit dan terror.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je niet snapt waarom die goal werd afgekeurd van Silva, ben je zelf misschien eerder de klerekneus, klapjosti en gladiool waar je anderen voor uitmaakt.
dat wel. Dit seizoen alleen niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow ja, we worden nooit kampioen op eigen kracht en zo
Dat had je mogen zeggen als we met 4-0 van psv hadden gewonnen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doe eens normaalquote:Op zondag 10 februari 2008 14:51 schreef dronkeykong het volgende:
edit.
Bal is duidelijk als voorzet bedoelt, maar gaat er uitiendelijk in omdat de keeper in zijn zicht en uitkomen werd belemmerd door 2 spelers van Ajax waarvan er zich tenminste 1 (die andere was twijfelgeval) in buitenspelpositie bevond. Grensrechter vlagt daar terecht voor en scheidsrechter neemt het terecht over.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:52 schreef Triptamine het volgende:
Niet dat ik me aangesproken voel, maar leg eens uit waarom dan?
dat hadden ze 3 seizoenen geleden al moeten doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:40 schreef Morendo het volgende:
Als Rommedahl en Kennedy zo beroerd blijven spelen, dan moeten we maar overschakelen op 4-4-2. Het systeem is niet heilig wat mij betreft.
Ohw ben je er ook weer. Gisteren weer gewonnen?quote:
Nog 2 volle seizoenen na dit seizoen...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitgerangeerd noemen we dat. Hoe lang zit Ajax nog aan hem vast?
niet relevantquote:Op zondag 10 februari 2008 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bal is duidelijk als voorzet bedoelt,
Hij had gewoon moeten blijven staan.quote:maar gaat er uitiendelijk in omdat de keeper in zijn zicht en uitkomen werd belemmerd door 2 spelers van Ajax waarvan er zich tenminste 1 (die andere was twijfelgeval) in buitenspelpositie bevond.
Fouten van de grensrechters of scheidsrechters zijn hetzelfde.quote:Grensrechter vlagt daar terecht voor en scheidsrechter neemt het terecht over.
Kijk even een paar posts omhoog danquote:Op zondag 10 februari 2008 14:58 schreef dronkeykong het volgende:
Nou Terror zie nog steeds geen antwoord
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bal is duidelijk als voorzet bedoelt, maar gaat er uitiendelijk in omdat de keeper in zijn zicht en uitkomen werd belemmerd door 2 spelers van Ajax waarvan er zich tenminste 1 (die andere was twijfelgeval) in buitenspelpositie bevond. Grensrechter vlagt daar terecht voor en scheidsrechter neemt het terecht over.
Dan moet de nieuwe trainer hem weer aan de praat zien te krijgen. Beetje een soort Nelisse vs Van Hanegem effect ofzo.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nog 2 volle seizoenen na dit seizoen...
En hij is nu 29, en voor een aanvaller wordt het dan erg moeilijk om hem nog door te verkopen. Zeker als die ook een hele tijd op de bank gezeten heeft...
En die andere 2 vragen dan daar doel ik op, je weet het zo goed toch.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk even een paar posts omhoog dan
[..]
Die ken ik niet hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef dronkeykong het volgende:
PSV heeft alleen geluk met die Gomez
dat is een kwaliteit, geen geluk. Het is alleen triest dat je op die manier kampioen wordt.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef dronkeykong het volgende:
PSV heeft alleen geluk met die Gomez anders hadden ze dit seizoen meer verloren.
Wel omdat de keeper wordt gehinderd door 1 of meerdere spelers in buitenspelpositie waardoor de voorzet er in vliegt.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef toma het volgende:
niet relevant
Wiequote:Hij had gewoon moeten blijven.
Ze hadden het dan ook helemaal bij het juiste eind.quote:Fouten van de grensrechters of scheidsrechters zijn hetzelfde.
Dat geld voor vele clubs die om 1 speler draaien. In het buitenland is het zelfs bij topclubs heel gewoon dat je een heel team bouwt om 1 (of 2) spelers. Wat zou Feyenoord zonder Makaay zijn, of PSV de vorige seizoenen zonder Cocu, Ajax zonder Sneijder vorig seizoen. Heerenveen vorig seizoen zonder Alvas? Zo kan je nog wel een tijdje door gaan...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef dronkeykong het volgende:
PSV heeft alleen geluk met die Gomez anders hadden ze dit seizoen meer verloren.
We zullen het zien als hij naar een andere club gaat.quote:
Flikker toch op man. Kampioen is kampioen. Boeiend op welke manier.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:01 schreef toma het volgende:
[..]
dat is een kwaliteit, geen geluk. Het is alleen triest dat je op die manier kampioen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |