quote:Op zondag 10 februari 2008 12:25 schreef Pritt het volgende:
Klaas gaat vlammen vandaag zoals gewoonlijk.
Deze doet 't goed bij mij:quote:Op zondag 10 februari 2008 12:28 schreef Stiletto het volgende:
livestream voor zometeen?
thanksquote:Op zondag 10 februari 2008 12:28 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik ben vermoeid van Kennedy.
[..]
Deze doet 't goed bij mij:
sop://broker.sopcast.com:3912/42624
Idd, irritant figuur. Ik kijk haast nog liever met die Engelse commentator die geen een van de spelers lijkt te herkennen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom is die Leo Driessen altijd commentator bij de Ajax wedstrijden, ik mag die suggestieve persoonlijkheid niet
Zei hij dat in de camera?quote:Op zondag 10 februari 2008 12:37 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny vlak voor de wedstrijd: "TEN KOSTE VAN ALLES JONGENS!"
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:37 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny vlak voor de wedstrijd: "TEN KOSTE VAN ALLES JONGENS!"
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:41 schreef toma het volgende:
[..]
nee de spelers kwamen allemaal bij elkaar en Johnny nam het woord. De camera stond erbij.
Johnquote:Op zondag 10 februari 2008 12:41 schreef toma het volgende:
[..]
nee de spelers kwamen allemaal bij elkaar en Johnny nam het woord. De camera stond erbij.
1-1quote:Die Gumienny staat van veraf te fluiten.. [..] een diagonaal die rechtdoor loopt of zoiets
Waarom blijft hij in kennedy gelovenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef zjroentje het volgende:
Koster.
Waarom gooit hij niet gewoon Luque links voorin en Perez op z'n eigen plaats.
Omdat Luque loopt te lanterfanten op de training.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef zjroentje het volgende:
Koster.
Waarom gooit hij niet gewoon Luque links voorin en Perez op z'n eigen plaats.
Dan moet hij 'm niet opnemen in de wedstrijdselectie. Het is gewoon een slappe zak.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Omdat Luque loopt te lanterfanten op de training.
Ag van al die fantastische aankopen snap ik geen reet vanquote:Op zondag 10 februari 2008 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is Luque gehaald? Hadden ze geld teveel
Ik denk dat Marco hem wel kan motiverenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ag van al die fantastische aankopen snap ik geen reet van.
Ja kennedy speelt echt goedquote:Op zondag 10 februari 2008 13:26 schreef denthemen het volgende:
Kennedy als zondebok is onzin. Kijk eens naar Perez die drama speelt. Kennedy heeft ook al voor veel gevaar gezorgt
die heeft het ook niet zo op vedette'squote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco hem wel kan motiveren
noem eens iets dan...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:26 schreef denthemen het volgende:
Kennedy als zondebok is onzin. Kijk eens naar Perez die drama speelt. Kennedy heeft ook al voor veel gevaar gezorgt
Nee dat niet, maar dat doet Gabri ook niet, Perez ook niet, Lindgren ook niet etc.quote:
Of je eigen trainerquote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
triestig om je eigen spelers zo te behandelen
Kans in de 4e minuut die Perez over schiet, de bal waar Hunt voorbij loopt, de pingel die gegeven had moeten wordenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef toma het volgende:
[..]
noem eens iets dan...
ik kan niet snel iets bedenken
Loopt telkens op de verkeerde plekken, speelt de ballen te langzaam af. Probeert een moeilijke oplossing te vinden waar het makkelijke een beter oplossing is.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:29 schreef toma het volgende:
[..]
noem eens iets dan...
ik kan niet snel iets bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |