silvaquote:Op zondag 10 februari 2008 13:14 schreef BoerBert het volgende:
Wie gaf die assist nou? Lindgren?
Ach ja, bij kennedy zie je tenminste een goede stijgende lijn, vorige week super kut nu is hij gewoon kutquote:Op zondag 10 februari 2008 13:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Misschien dacht Koster: 'ach hij speelt pas 10 wedstrijden op rij kut, 11 maal is scheepsrecht, ik zet 'm er weer in'
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef djstoffel het volgende:
wat een arrogant juich gebaartje van huntelaar..bah
en leo weer blij,
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach ja, bij kennedy zie je tenminste een goede stijgende lijn, vorige week super kut nu is hij gewoon kut
Juichen als je eigen spelers geblesseerd raken..quote:
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op zondag 10 februari 2008 13:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Juichen als je eigen spelers geblesseerd raken..!!
die gast weet niets van NL voetbalquote:Op zondag 10 februari 2008 13:21 schreef Dos37 het volgende:
Kees Jansma weet niet waar Roda weg komt
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Willem II mag van mij dit jaar degraderen! Dus als VVV wint komt dat goed van pas. Als excelsior dan ook verliest vanmiddag is het helemaal top!
Waarom sloot je je eigen topic?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die gast weet niets van NL voetbal
echt serieus
Ag ik heb hem liever ook niet bij Ajax, alleen ik wens hem niets toequote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wat hebben we nu aan hem? hij verspeelt ELKE keer de bal!
Dat verschilt dan per persoonquote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ag ik heb hem liever ook niet bij Ajax, alleen ik wens hem niets toe.
Precies, daarom staat er ook ikquote:
Dan nog, je gaat toch niet juichen als je eigen speler geblesseerd raakt. Ongelooflijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wat hebben we nu aan hem? hij verspeelt ELKE keer de bal!
JA!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:25 schreef RayMania het volgende:
Luque erin voor Kennedy graag, die kan wel een redelijke voorzet geven.
Doet ie niet, elke keer al verspeelt hij de bal gaat ie er van uit dat iemand anders het oplost en loopt er met een sukkelig drafje achter aanquote:Op zondag 10 februari 2008 13:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan nog, je gaat toch niet juichen als je eigen speler geblesseerd raakt. Ongelooflijk.
Je moet bij Koster zijn als je wilt dat hij niet speelt. Kennedy doet echt wel zijn best.
Inderdaad, hij vecht er niet voor, dat mis ikquote:Op zondag 10 februari 2008 13:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Doet ie niet, elke keer al verspeelt hij de bal gaat ie er van uit dat iemand anders het oplost en loopt er met een sukkelig drafje achter aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |