Goed plan. Laten we nog maar een interim-trainer aanstellen voor 10 duelsquote:
Vandaag zat ook echt alles tegen. Eerst alle rotte appels uit de selectiequote:Op zondag 10 februari 2008 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat er moet gebeuren en wie Ajax uit het slop zou kunnen trekken.
Koster weg terug naar het tweede. Van mij part zet je daar Frank de Boer . Dan spelen met je mogelijkheden dus niet Perez op lins en geen snelheid voorin. Gewoon van je mogelijkheden gebruik maken. Dus Leonardo erin Suarez erin en huntelaar. Fak baki die mag bij het tweede ritme opdoenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat er moet gebeuren en wie Ajax uit het slop zou kunnen trekken.
Yup zo gaat dat toch altijd.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:27 schreef F1Bas het volgende:
Roda dit jaar nog niet gewonnen en tegen ons wel weer, typisch.
Arme Jasza.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:32 schreef dronkeykong het volgende:
Je zal maar met je lulletjes porem naar dat tyfus Kerkrade zijn gereisd
Idd, ook al heb je de scheids tegen en ben je ongelukkig hoor je hier te winnen, roda krijgt 2 kansen = 2 goals, ajax 10-15 kansen = 1 goal... typisch weer mja..quote:Op zondag 10 februari 2008 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een prutsers en ik ben het eens met pythje dat er totaal geen creativiteit is in het team waar je vorig jaar Huntelaar nog wel eens een steekpass zag afmaken zie je nu alleen maar hoge ballen naar hem toe...
heb je toch een beetje het gevoel dat je nog internationaal speelt hequote:Op zondag 10 februari 2008 14:28 schreef koningdavid het volgende:![]()
We hadden verdiend hier te winnen... scheidsrechters uit België hoeven we niet meer aan te stellen ook. Helemaal niet als we tegen die semi-Duitsers/Belgen van Roda spelen.
Omdat het een lamzak is. Als hij écht zo goed was dan had hij heus wel gespeeld hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom krijgt de duurste speler van ajax nooit een kans bij arie
Dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 10 februari 2008 14:36 schreef Mika25 het volgende:
Roda JC heeft 8 belgen in hun team, waarvan de meeste basis-spelers zijn. Dus toch wel vreemd dat ze een Belgische scheidsrechter op deze wedstrijd zetten. Uiteraard hoort dat niet uit te maken, maar was er echt geen andere scheidsrechter beschikbaar?
Wordt Roda zeker veel benadeeld als er een Nederlandse scheidsrechter isquote:Op zondag 10 februari 2008 14:36 schreef Mika25 het volgende:
Roda JC heeft 8 belgen in hun team, waarvan de meeste basis-spelers zijn. Dus toch wel vreemd dat ze een Belgische scheidsrechter op deze wedstrijd zetten. Uiteraard hoort dat niet uit te maken, maar was er echt geen andere scheidsrechter beschikbaar?
Nee, dan hadden ze alsnog waardeloos gespeeld.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op![]()
Gister bij Feyenoord 10 nederlanders in de basis, hadden ze dan een belg er op moeten doen ?
Heb je groot gelijk in, maar de scheidsen waren wel lekker bezig weer vandaag, mja wtf heb je er aan om erover te zeuren,quote:Op zondag 10 februari 2008 14:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op![]()
Gister bij Feyenoord 10 nederlanders in de basis, hadden ze dan een belg er op moeten doen ?
Koster heeft het echt te hoog in zijn bol.. Wat dacht ie vandaag laat ik even rotzooien .. Ik heb het echt helemaal gehad met dit gedoe.. laat ze lekker 10de worden en een keer geen halve maatregelen nemen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom krijgt de duurste speler van ajax nooit een kans bij arie
heerenveen speelt wel magisch jaquote:Op zondag 10 februari 2008 14:39 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb je groot gelijk in, maar de scheidsen waren wel lekker bezig weer vandaag, mja wtf heb je er aan om erover te zeuren,
Heerenveen 2e, en ik vind dat ze dat verdienen, die ploeg voetbalt tenminste.
Normaal heeft een speler uit het buitenland wat tijd nodig om z`n draai te vinden binnen het team, en ik vind niet dat ie echt de kans daarvoor gekregen heeft. Het is heel goed mogelijk dat als je hem een paar maanden een basis plaats geeft dat ie dan wel zal uitgroeien tot een grote aanwinst. Zijn probleem is echter dat hij op dezelfde positie speelt als Huntelaar en/of Suarez, dus zolang die 2 er zijn zal ie nooit een kans krijgen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:35 schreef Houniet het volgende:
Omdat het een lamzak is. Als hij écht zo goed was dan had hij heus wel gespeeld hoor.
Uiteindelijk had Ajax nog geluk dat het geen 3-1 werd.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:42 schreef toma het volgende:
onbegrijpelijk dat wij noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit geluk hebben deze competitie.
van mij mocht het 20-1 worden. Het maakt toch allemaal geen flikker uit. Het gaat er om dat er op cruciale momenten verkeerde beslissingen worden genomen waardoor de wedstrijd kantelt.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uiteindelijk had Ajax nog geluk dat het geen 3-1 werd.
Donder op man, er werd 3 keer buitenspel gegeven terwijl het niet buitenspel was, er werd een penalty onthouden en er werd een goal onterrecht afgekeurd.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uiteindelijk had Ajax nog geluk dat het geen 3-1 werd.
AMEN.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:40 schreef dronkeykong het volgende:
Ach dit seizoen verdien je ook niet eens meer om kampioen te worden...wat een mickey mouse gedoe.
En dan willen ze nog meer geld hebben voor de voetbalrechten laat ze lekker de pleuris genieten daar.
En afgefloten met die hoekschop dat Gabri niks deed bij de keeper. Hoe kan die kut mongool dat nou zien hij stond zowat bij de middenlijn hondquote:Op zondag 10 februari 2008 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Donder op man, er werd 3 keer buitenspel gegeven terwijl het niet buitenspel was, er werd een penalty onthouden en er werd een goal onterrecht afgekeurd.
Hij heeft op mij nooit de indruk gemaakt echt hongerig te zijn en nog te willen schitteren. T'is gewoon vergane glorie, het vuur ontbreekt.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:42 schreef Mika25 het volgende:
En zo slecht zal ie nou ook weer niet zijn, als clubs als Newcastle en Deportivo destijds ruim 10 miljoen euro voor hem betaald hebben...
Jullie uitlachen wat anders?quote:
Uitgerangeerd noemen we dat. Hoe lang zit Ajax nog aan hem vast?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij heeft op mij nooit de indruk gemaakt echt hongerig te zijn en nog te willen schitteren. T'is gewoon vergane glorie, het vuur ontbreekt.
Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Maar het blijft vreemd dat er belgische scheidsrechters gebruikt worden in de nederlandse competitie...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:38 schreef LongOne het volgende:
Wordt Roda zeker veel benadeeld als er een Nederlandse scheidsrechter is
Als jullie nou ooit op eigen kracht kampioen zouden kunnen worden, en niet door dit soort gelukjes, zou je mogen lachen. Nu moet je je bek houden en opsodeflikkerenquote:
Waarom wel?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom niet
HAHAHAquote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als jullie nou ooit op eigen kracht kampioen zouden kunnen worden, en niet door dit soort gelukjes, zou je mogen lachen. Nu moet je je bek houden en opsodeflikkeren
Geen idee, hij strijkt wel zo'n 2 miljoen per jaar op, dus hopelijk niet te lang.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uitgerangeerd noemen we dat. Hoe lang zit Ajax nog aan hem vast?
Niet dat ik me aangesproken voel, maar leg eens uit waarom dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je niet snapt waarom die goal werd afgekeurd van Silva, ben je zelf misschien eerder de klerekneus, klapjosti en gladiool waar je anderen voor uitmaakt.
Oow ja, we worden nooit kampioen op eigen kracht en zoquote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als jullie nou ooit op eigen kracht kampioen zouden kunnen worden, en niet door dit soort gelukjes, zou je mogen lachen. Nu moet je je bek houden en opsodeflikkeren
Ga jij nou maar terug naar je bossche grotquote:
Jank niet zoquote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou leg uit dan terror.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je niet snapt waarom die goal werd afgekeurd van Silva, ben je zelf misschien eerder de klerekneus, klapjosti en gladiool waar je anderen voor uitmaakt.
dat wel. Dit seizoen alleen niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow ja, we worden nooit kampioen op eigen kracht en zo
Dat had je mogen zeggen als we met 4-0 van psv hadden gewonnen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doe eens normaalquote:Op zondag 10 februari 2008 14:51 schreef dronkeykong het volgende:
edit.
Bal is duidelijk als voorzet bedoelt, maar gaat er uitiendelijk in omdat de keeper in zijn zicht en uitkomen werd belemmerd door 2 spelers van Ajax waarvan er zich tenminste 1 (die andere was twijfelgeval) in buitenspelpositie bevond. Grensrechter vlagt daar terecht voor en scheidsrechter neemt het terecht over.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:52 schreef Triptamine het volgende:
Niet dat ik me aangesproken voel, maar leg eens uit waarom dan?
dat hadden ze 3 seizoenen geleden al moeten doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:40 schreef Morendo het volgende:
Als Rommedahl en Kennedy zo beroerd blijven spelen, dan moeten we maar overschakelen op 4-4-2. Het systeem is niet heilig wat mij betreft.
Ohw ben je er ook weer. Gisteren weer gewonnen?quote:
Nog 2 volle seizoenen na dit seizoen...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitgerangeerd noemen we dat. Hoe lang zit Ajax nog aan hem vast?
niet relevantquote:Op zondag 10 februari 2008 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bal is duidelijk als voorzet bedoelt,
Hij had gewoon moeten blijven staan.quote:maar gaat er uitiendelijk in omdat de keeper in zijn zicht en uitkomen werd belemmerd door 2 spelers van Ajax waarvan er zich tenminste 1 (die andere was twijfelgeval) in buitenspelpositie bevond.
Fouten van de grensrechters of scheidsrechters zijn hetzelfde.quote:Grensrechter vlagt daar terecht voor en scheidsrechter neemt het terecht over.
Kijk even een paar posts omhoog danquote:Op zondag 10 februari 2008 14:58 schreef dronkeykong het volgende:
Nou Terror zie nog steeds geen antwoord
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bal is duidelijk als voorzet bedoelt, maar gaat er uitiendelijk in omdat de keeper in zijn zicht en uitkomen werd belemmerd door 2 spelers van Ajax waarvan er zich tenminste 1 (die andere was twijfelgeval) in buitenspelpositie bevond. Grensrechter vlagt daar terecht voor en scheidsrechter neemt het terecht over.
Dan moet de nieuwe trainer hem weer aan de praat zien te krijgen. Beetje een soort Nelisse vs Van Hanegem effect ofzo.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nog 2 volle seizoenen na dit seizoen...
En hij is nu 29, en voor een aanvaller wordt het dan erg moeilijk om hem nog door te verkopen. Zeker als die ook een hele tijd op de bank gezeten heeft...
En die andere 2 vragen dan daar doel ik op, je weet het zo goed toch.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk even een paar posts omhoog dan
[..]
Die ken ik niet hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef dronkeykong het volgende:
PSV heeft alleen geluk met die Gomez
dat is een kwaliteit, geen geluk. Het is alleen triest dat je op die manier kampioen wordt.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef dronkeykong het volgende:
PSV heeft alleen geluk met die Gomez anders hadden ze dit seizoen meer verloren.
Wel omdat de keeper wordt gehinderd door 1 of meerdere spelers in buitenspelpositie waardoor de voorzet er in vliegt.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef toma het volgende:
niet relevant
Wiequote:Hij had gewoon moeten blijven.
Ze hadden het dan ook helemaal bij het juiste eind.quote:Fouten van de grensrechters of scheidsrechters zijn hetzelfde.
Dat geld voor vele clubs die om 1 speler draaien. In het buitenland is het zelfs bij topclubs heel gewoon dat je een heel team bouwt om 1 (of 2) spelers. Wat zou Feyenoord zonder Makaay zijn, of PSV de vorige seizoenen zonder Cocu, Ajax zonder Sneijder vorig seizoen. Heerenveen vorig seizoen zonder Alvas? Zo kan je nog wel een tijdje door gaan...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:59 schreef dronkeykong het volgende:
PSV heeft alleen geluk met die Gomez anders hadden ze dit seizoen meer verloren.
We zullen het zien als hij naar een andere club gaat.quote:
Flikker toch op man. Kampioen is kampioen. Boeiend op welke manier.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:01 schreef toma het volgende:
[..]
dat is een kwaliteit, geen geluk. Het is alleen triest dat je op die manier kampioen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |