Jup aankomende woensdag, ik ben aanwezig dus zal de line-up wel live postenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:33 schreef planethugo het volgende:
de 13de is de presentatie van de line-up?
Metro heeft het niet altijd bij het rechte eind maar ik zet hem er ook tussen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef Reddiablo het volgende:
Cavelera Conspiracy is ook officieus bevestigd
Zo wel lekker zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 00:16 schreef UncleSam het volgende:
The Offspring op Download.. enige kans dat ze op Pinkpop komen?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:04 schreef Timo20 het volgende:
Hoop dat Incubus nou eindelijk een keertje komt
Of je hebt geen festivalsmaak, of je hebt een heel moeilijke andere richtingsmaakquote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Leeee het volgende:
ik vind de line-up tegenvallen, netzoals de geruchten. Alleen Justice, Babyshambles en QOTSA zijn namen waarvan ik denk, oh leuk.....
Twijfelen?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:38 schreef snopprinses het volgende:
boh zitten toch wel wat coole namen tussen
heeeel hard twijfelen
En hoop stiekem op intwine maar ik meen dat die een conflictje hadden met Smeets dus ondanks ze elk jaar hoog scoren bij de gouden tip zal dat het wel weer niet worden.quote:
intwine speelde gisteren nog in de xinix dus lijkt me niet dat ze een conflict hebben. Er was niet veel aan thoughquote:Op zondag 10 februari 2008 23:30 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
En hoop stiekem op intwine maar ik meen dat die een conflictje hadden met Smeets dus ondanks ze elk jaar hoog scoren bij de gouden tip zal dat het wel weer niet worden.
Hm, heb SAT2D in de voorronde gezien. Niet echt mijn ding. Doet me beetje denken aan krezip, maar dan een tikje harder. Maargoed, wel leuk voor ze. Waren best jonge meiden volgens mij.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:20 schreef Siegfried het volgende:
Voor als jullie het nog niet hadden meegekregen, de uitslag van Nu of Nooit:
1. SAT2D
2. Très.b
3. Reckless pilots
4. Bitcho
5. Ad Rem
Winnaar van videoclip opname: Très.b
Is dat nog wat eigenlijk? Vergelijkbaar met Sepultura en Soulfly? Lijkt me dan niet echt wat voor Pinkpop eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef Reddiablo het volgende:
Cavelera Conspiracy is ook officieus bevestigd
heeft pinkpop niet elk jaar zo'n soort bandje erstaan?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat nog wat eigenlijk? Vergelijkbaar met Sepultura en Soulfly? Lijkt me dan niet echt wat voor Pinkpop eigenlijk.
Waarom geen Slayer dit jaar? Heerlijk lijkt me dat!quote:Op maandag 11 februari 2008 00:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heeft pinkpop niet elk jaar zo'n soort bandje erstaan?
Soulfly heb ik iig gemist twee jaar geleden, wat ik enorm kut vond..dus volgens mij kan het best
Gemiddelde leeftijd 19 jaar. Maar ik heb respect hiervoor. Binnen 2 jaar tijd laden ze prijs voor prijs binnen. Om maar te zwijgen van de fantastische song Story of Sarah Red. Heb gehoord dat ze niet de tent maar het Noord-podium gaan openen. Qua stijl zou dan Paramore perfect in het straatje passen.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:24 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Hm, heb SAT2D in de voorronde gezien. Niet echt mijn ding. Doet me beetje denken aan krezip, maar dan een tikje harder. Maargoed, wel leuk voor ze. Waren best jonge meiden volgens mij.
Ja je moet hun nummers wat vaker hebben gehoord, ik ken ze toch echt als een van de betere live shows die ik heb gezien.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
intwine speelde gisteren nog in de xinix dus lijkt me niet dat ze een conflict hebben. Er was niet veel aan though
Is dat niet een wat voorbarige opmerking?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:40 schreef botar het volgende:
Mede doordat er ook zat tijd is waar voor mij iig niks interessants speelt ofzo..
Aanstaande zaterdag!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:07 schreef Koentj het volgende:
Hee! Vanaf wanneer kan je eigenlijk kaartjes kopen?
lezen is ook een vakquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:33 schreef planethugo het volgende:
de 13de is de presentatie van de line-up
Dat dusquote:Op zondag 10 februari 2008 18:46 schreef Leonos het volgende:
Leuke bands of niet, een feest word het toch wel
Jup ik zal d'r live aanwezig zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:35 schreef ralfseltje het volgende:
Morgen is de persconferentie toch? Ben erg benieuwd waar ze mee komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Dankjewel! Ik ben er morgen bijquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:39 schreef linebear het volgende:
Ik heb kaartjes voor de persconferentie gewonnen. Helaas kan ik niet.
Je was NET iets sneller.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ben er morgen bij
Ik vroeg me al af waar het bleef.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:44 schreef chansadres het volgende:
Ik heb gehoord dat Graz misschien dit jaar geen lijst kan publiceren. Het gerucht gaat dat het lek bij een drukker zat van de flyers en dat die gedicht is. We zien het vandaag...
Die namen zou ik ook wel vet vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit Graz ook al de hele tijd in de gaten te houden....
Ik zet in op: The Hives, Incubus, Roisin Murphy, QOTSA, The Wombats en dan ben ik al dik tevreden naast dat wat er al officieel en officieus bevestigd is
Inderdaad, Babyshambles komt nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, daar klopt niet alles van
Uit de metro van vandaag http://metropoint.metro.lu/20080213_MetroHolland.pdf:quote:Artikel Metro: Editors, QOTSA, 3 dance-acts op PP
12-2-2008 23:52:54
In de Metro van vandaag verschijnt een artikel over Pinkpop, waarin Graz wordt genoemd. Op een aantal zaken wil ik hieronder mijn reactie eraan toevoegen:
(...)
Jochem: Je zegt het zelf al: vorig jaar lekten de namen een dag voor de perspresentatie uit. Heb je nog onderzocht
waar het lek zat?
Jan Smeets: Jazeker, Giel Beelen was vorig jaar het lek. Dat heeft hij toegegeven. Uit balorigheid had hij de namenlijst naar een internetsite gemaild.
René: Dat is aardig dat Giel dat heeft toegegeven, maar ik heb NIETS van Giel gekregen. Ik wist niet eens dat hij de line-up had.
Dit jaar is het jullie beter gelukt de namen geheim te houden. Op internet wordt al weken gespeculeerd. Dat moet je goed doen...
Natuurlijk is dat leuk. Wij houden zelf ook websites als www.graz.nl in de gaten voor de laatste geruchten. Alsof ik de bondscoach ben die zijn selectie bekend gaat maken.
GO Jan!
(...)
De namen die tot nu toe bekend zijn, betreffen voornamelijk bands die leunen op (zware) gitaren. Komt
de liefhebber van dance ook nog aan zijn trekken?
Jazeker, wij hebben tot nu toe drie grote dance-acts vastliggen. Dan heb ik het niet over plaatjesdraaiers
zoals DJ Tiësto.
Vorig jaar had ik het ook aan Jan gevraagd en toen was er volgens hem geen aanbod. Dat is dit jaar wel anders. The Prodigy speelt het weekend voor Pinkpop in Engeland en het weekend erna op Rock am Ring in Duitsland. Dat lijkt me duidelijk. Als tweede act gok ik op Justice. De derde is lastiger. Wellicht The Chemical Brothers. Zou leuk zijn. Zelf zou ik het ook leuk vinden om Fatboy Slim of Daft Punk op Pinkpop te zien. Fatboy Slim is al voor meerdere Europese festivals bevestigd. Maar wellicht ziet Jan dat ook als een 'plaatjesdraaiers' en dan zouden er teveel headliners zijn volgens mij. Dan lijkt me CSS een logischere derde act.
Editors werd dit jaar door de ruim veertienduizend inzenders het meest genoemd. Staat de nummer 1
van de Gouden Tip op Pinkpop?
Die naam wil ik dan nog wel toegeven, voor de rest moet je maar afwachten.
Dat was te verwachten
Je zegt net dat je drie van de tien meest genoemde bands vastgelegd hebt. Editors en Metallica zijn nu
bekend. De derde band lijkt mij dan Queens Of The Stone Age.
Ik zeg verder niets meer, anders sta ik vanmiddag voor Jan met de korte achternaam in Paradiso.
Dat lijkt mij ook QOTSA. Kan haast niet anders (zie onder).
TOP 10 Gouden TIP:
1. Editors (zojuist dus bevestigd)
2. Muse (niet beschikbaar)
3. Linkin Park (niet beschikbaar)
4. Metallica (bevestigd)
5. Green Day (niet beschikbaar)
6. Coldplay (geen plek meer voor lijkt me en gaan pas later in het jaar touren. Of zou ik dan toch gelijk krijgen en spelen ze voor RATM?)
7. Queens Of The Stone Age (grootste kanshebber)
8. Radiohead (lijkt me te duur, gezien wat er al is bevestigd)
9. The Killers (volgens mij niet beschikbaar)
10. Rammstein (niet beschikbaar)
quote:• Buro Pinkpop heeft acht
namen officieel bevestigd: Metallica,
Foo Fighters, Rage Against
The Machine, Editors, Counting
Crows, Racoon, Moke en SAT2D,
de winnaar van de Limburgse
bandcompetitie Nu Of Nooit.
• Daarnaast weet Metro van
nog zeven acts met zekerheid dat
zij op Pinkpop optreden: Alter
Bridge, Serj Tankian, Cavalera
Conspiracy, Patrick Watson,
Tokyo Police Club, Flogging Molly
en The Wombats.
quote:13-2-2008 8:18:37
Ook Kaiser Chiefs, Cavalera Conspiracy en Editors bevestigd voor Pinkpop 2008 volgens Dagblad de Limburger. En 'Lenny Kravitz dit keer niet'.
Ik moet je toch wat vaker bij pratenquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:14 schreef Kuukske het volgende:
Flogging Molly? Oeh.
Ik post live dus hou het topic in de gatenquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:18 schreef snopprinses het volgende:
bah ik ga zo'n spijt hebbende geruchten zijn echt te goed, even vanmiddag afwachten.
En anders heel blij zijn voor mn broertje z'n eerste pinkpop
Ja! Inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moet je toch wat vaker bij praten
Laptopje op schootquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:24 schreef snopprinses het volgende:
ik zit dalijk live op school de les te volgen
12 uur inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:41 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hoe laat is het nou precies vanmiddag? Vanaf 12 uur? of hoelaat wordt het ook alweer bekend gemaakt? Ben er vorige jaren wel bijgeweest in Paradiso, maar kan vandaag helaas niet..
Kan je niet nu alvast ff inbreken in de kleedkamers ofzo?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zie bovenstaande post, een 2-tal anderen FOK!kers zijn er sowieso die dingen voor de FP gaan doen. Siegfried is er ook nog, en verder toolhead van muziekagenda, ik. Dus de updates rollen snel genoeg binnen
Dat kan inprincipe wel maar daar schiet ik ook niets mee op. Ze hebben het programma aardig verborgen weten te houden en onze bronnen van vorig jaar zijn dan ook voorzichtiger dan de jaren daarvoor. Maar goed, vanaf 12 uur zullen de namen wel langzaam de wereld in gebracht worden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kan je niet nu alvast ff inbreken in de kleedkamers ofzo?
En zo gaat het dit jaar weer denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:00 schreef Kidney_Bean het volgende:
Komt het nou ook op 3fm? Want ik kan me nog van een jaar herinneren, dat de persconferentie tegelijk met het programma van Claudia de Breij was. In plaats van dat die doos dan de hele lijst met namen e.d. liet horen, ging ze vrolijk haar eigen plaatjes en praatjes houden en werden opeens de namen er door heen gegooid..Nadien nooit meer naar haar programma geluisterd
Als echte journalist moet je zelf op onderzoek, niet afwachten.quote:
ik sta in paradisoquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:29 schreef Leonos het volgende:
Waar is de live stream DA?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:36 schreef twentemeisje het volgende:
Had Stenders het nu net over QOTSA op Pinkpop?
welkom in de wereld der techniekquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:37 schreef Leonos het volgende:
Nou? Je hebt daar blijkbaar toch internet?
niet meer dusquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:39 schreef ScottTracy het volgende:
Maar op de eerste dag staan toch alleen Nederlandse bands in de tent (inclusief de nu of nooit winnaar)?
We praten langs elkaar heen maar maakt niet uitquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
welkom in de wereld der techniek
Wie?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja is goed sabbath
ja jijquote:
En proost trouwensquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Geen dank mensen. Ik ga bier doen
Vrijdag is de enige dag dat ik waarschijnlijk níet ga.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:25 schreef Klingon het volgende:
Ga misschien voor de dagkaart op vrijdag. Altijd leuk om Metallica en Incubus 2x te zien in een week. Daarna op naar Rock Am Ring
quote:STEVIGE HEADLINERS OP PINKPOP 2008
Op 8 groepen na kan het volledige programma van Pinkpop 2008 worden aangekondigd. Een programma dat bol staat van de headliners. Pinkpop heeft met succes de data verschoven. Na twee jaar op rij te zijn uitverkocht wordt ook nu weer een uitverkochte editie verwacht. Met de eerdere bekendmaking van METALLICA, FOO FIGHTERS, RAGE AGAINST THE MACHINE en COUNTING CROWS is Pinkpop 2008 in feite al geslaagd. Ook QUEENS OF THE STONE AGE, KAISER CHIEFS, EDITORS, THE VERVE en INCUBUS zijn headliners. Een ongekende weelde.
Met de nodige gitaaracts belooft de 39e editie van Pinkpop sowieso heel stevig te worden. Bands als FLOGGING MOLLY, ALTER BRIDGE, PORCUPINE TREE, BAD RELIGION, SERJ TANKIAN, THE HIVES, en niet te vergeten de reünie van de gebroeders Cavalera met hun CAVALERA CONSPIRACY zullen voor de nodige actie zorgen. Maar ook de danceliefhebbers worden met GROOVE ARMADA, JUSTICE en ROISIN MURPHY niet vergeten. Uit eigen land zullen aantreden MOKE, RACOON en de winnaar van de jaarlijkse Nu of Nooit wedstrijd: SAT2D. Nieuw voor Pinkpop zijn de volgende interessante acts KT TUNSTALL, PATRICK WATSON, GAVIN DEGRAW, FICTION PLANE, KATE NASH en 3FM hit THE WOMBATS bekend van het Glazen Huis. Met oude bekenden van het festival als NOVASTAR, PETE MURRAY en SAYBIA is het programma op 8 groepen na compleet.
In totaal zullen ook dit jaar 39 acts op de drie podia staan en is het festivalterrein weer alle dagen volledig geopend. Het hoofdpodium op zuid, het 3FM-podium op noord en een gigantische tent op zuid. In de voorverkoop kost een dagkaart 69 euro en een weekendkaart inclusief kamperen 129 euro, doch beiden exclusief voorverkoopkosten. Dit jaar zijn er voor alle dagen losse entreekaarten beschikbaar. Pinkpop blijft een van de goedkoopste popfestivals in Europa. De indeling van het programma is voorlopig als volgt:
VRIJDAG 30 MEI: 16.00-23.00 UUR
METALLICA
INCUBUS * FLOGGING MOLLY
ALTER BRIDGE * SAT2D
PORCUPINE TREE
ZATERDAG 31 MEI: 13.00-23.00 UUR
FOO FIGHTERS
KAISER CHIEFS * EDITORS * KT TUNSTALL * MOKE
THE VERVE * NOVASTAR * BAD RELIGION
GROOVE ARMADA * JUSTICE
ZONDAG 1 JUNI: 12.00-23.00 UUR
RAGE AGAINST THE MACHINE
QUEENS OF THE STONE AGE * RACOON * GAVIN DEGRAW * FICTION PLANE * COUNTING CROWS
SERJ TANKIAN * THE HIVES
CAVALERA CONSPIRACY * THE WOMBATS
ROISIN MURPHY * SAYBIA * PETE MURRAY * KATE NASH * PATRICK WATSON
more to follow
presentatie: Giel Beelen en Eric Corton
Pinkpop is het oudste en bekendste openluchtpopfestival van Nederland en zal voor de 39ste keer worden gehouden op Megaland, het evenemententerrein in de gemeente Landgraaf, in het weekend van vrijdag 30 mei, zaterdag 31 mei en zondag 1 juni. Festivalcampings zijn geopend van vrijdag 30 mei 12.00 uur tot maandag 2 juni 12.00 uur. Info website: www.pinkpop.nl
Landgraaf, 13 februari 2008
Jan Smeets
kusjequote:Op woensdag 13 februari 2008 13:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Programma in de OP gezet.
Aanstaande zaterdag lijkt me...quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:36 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Vet
Vanaf wanneer worden er kaartjes verkocht?
Op de site staat de 15e. Dus vrijdag.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag lijkt me...
Dat is het geld wel waard vind ikquote:VRIJDAG 30 MEI: 16.00-23.00 UUR
METALLICA
INCUBUS * FLOGGING MOLLY
ALTER BRIDGE * SAT2D
PORCUPINE TREE
ZATERDAG 31 MEI: 13.00-23.00 UUR
FOO FIGHTERS
KAISER CHIEFS * EDITORS * KT TUNSTALL * MOKE
THE VERVE * NOVASTAR * BAD RELIGION
GROOVE ARMADA * JUSTICE
ZONDAG 1 JUNI: 12.00-23.00 UUR
RAGE AGAINST THE MACHINE
QUEENS OF THE STONE AGE * RACOON * GAVIN DEGRAW * FICTION PLANE * COUNTING CROWS
SERJ TANKIAN * THE HIVES
CAVALERA CONSPIRACY * THE WOMBATS
ROISIN MURPHY * SAYBIA * PETE MURRAY * KATE NASH * PATRICK WATSON
Als je daarvoor gaat moet je zeker ook Porcupine tree gaan zien!quote:
Ken ik niet maar als ik er dan toch benquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je daarvoor gaat moet je zeker ook Porcupine tree gaan zien!
dan zal ik maar snel eens de laatste cd downl luisterenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:03 schreef Even het volgende:
[..]
Ken ik niet maar als ik er dan toch ben
Ben ik ook zeeeeer benieuwd naar ja. Heb deze band pas recentelijk ontdekt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je daarvoor gaat moet je zeker ook Porcupine tree gaan zien!
Nog niet alle namen zijn bekend... kan dus nog komen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik mis wel de namen van Alanis Morisette en The Hoosiers die overal werden genoemd
Ik vind de zondag wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:05 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind de zondag een tegenvaller, maar dat is geheel persoonlijk...
2x gezien in 2007 en het beste wat ik dat jaar gezien heb.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben ik ook zeeeeer benieuwd naar ja. Heb deze band pas recentelijk ontdekt.
Wát een geile line-up
Opethquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:36 schreef supkaa het volgende:
Zijn er nog speculaties over wie er eventueel nog komen kan?
We hebben de betere Porcupine Tree al. Laat Opeth maar thuis...quote:
niemand zit daar op te wachtenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tokyo Police Club niet aangekondigd, raar.
Mensen die een dagkaart kopenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, ik denk dat ik mooi een dagkaart ga kopen voor zaterdag, kan ik mooi The Verve zien, de rest boeit me niet
Boeit me geen fuck, kan ik lekker The Verve zien. Ik moet ook nog sparen voor sziget, lowlands (alleen eten en drinken, maar kost ook wat) FoR (alleen eten en drinken, kost ook wat)quote:
Jij gaat naar Sziget en Lowlands? Knap...quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck, kan ik lekker The Verve zien. Ik moet ook nog sparen voor sziget, lowlands (alleen eten en drinken, maar kost ook wat) FoR (alleen eten en drinken, kost ook wat)
Kanker, het valt op dezelfde data zie ik net iddquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:53 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Jij gaat naar Sziget en Lowlands? Knap...
Denk niet dat ze de knaken nog hebben voor die ene grote vis.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Zou het echt zo zijn dat ze in een luxe positie zitten qua bandaanbod en namen als Alanis, The Hoosiers, The Kooks nog even niet bevestigen om te hopen op die ene grote vis die misschien nog gaat komen?
Denk ook niet dat ze nog een grote vis nodig hebben om uit te verkopen....quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de knaken nog hebben voor die ene grote vis.
Dat natuurlijk ook nog eens.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze nog een grote vis nodig hebben om uit te verkopen....
Face Tomorrow moet nog in de tent.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
D'r zijn trouwens ook hoofdzakelijk nog lege plekken in de tent. De nieuwe namen zullen dus wel vulling zijn bestaande uit magere binnenlandse bandjes en wat opkomende bandjes van onze zuiderburen. En nog wat hiphop van eigen bodem zal er ook vast zijn, Extince ofzo.
Ik stem op Admiral Freebeequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:32 schreef chansadres het volgende:
Laten ze maar Milow importeren uit België
Lezen, zaterdag begint verkoop.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:23 schreef vincent136 het volgende:
Wanneer begint de voorverkoop eigenlijk voor een 3dagen kaartje? ticketservice zegt daarover: Tickets voor het evenement dat u zocht zijn niet meer te koop op Ticketmaster.nl
Ligt dat nou aan hun of zijn de 3 dagen kaartjes al uitverkocht? nee toch,
Geen tent delen op Pinkpop? Alleen LL?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
oeh zit wel wat leuks bij maar heb toch geen geld
Dat denk ik ook, ik sta in ieder geval om 10.00 bij het GWK... ik ga geen risico lopen dat ik achter het net visquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:00 schreef chansadres het volgende:
Pinkpop denkt dat ze zaterdag gaan uitverkopen...
Dat zal toch allemaal wel meevallenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:00 schreef chansadres het volgende:
Vergis je niet in het aantal Metallicafans die er de vrijdag sowieso bij willen zijn, ik denk dat de vrijdag qua dagkaarten in no-time weg is... weekendkaarten misschien wat minder snel maar ik ga geen risico nemen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:09 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat zal toch allemaal wel meevallen
Hoe kom je aan die info?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:00 schreef chansadres het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
dagkaarten kunnen idd iets sneller opraken, vooral voor Metallica en RATM...maar wie gaat er dan ook maar 1 dag
Echter, de vrijdag heeft 3 plaatsen open. De zondag heeft 1 plekje open en de zaterdag nog 4.quote:Eén naam ontbreekt nog op de vrijdag. Smeets wilde die nog niet onthullen, maar beloofde een grote man, bekend van een grote band uit het verleden. De polls zijn geopend, 3VOOR12 zet zijn geld in op Ozzy Osbourne. Voor zaterdag houdt Smeets nog drie namen geheim, voor de zondag vier.
Als het Ozzy is dan past ie echt het beste op de vrijdagquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef chansadres het volgende:
Op 3voor12 word het volgende gezegd:
[..]
Echter, de vrijdag heeft 3 plaatsen open. De zondag heeft 1 plekje open en de zaterdag nog 4.
Ze kunnen nu twee dingen bedoelen. Of de vrijdag of de zondag heeft die "grote man". Ik ga er vanuit dat hij de dagen heeft omgewisseld dus dat de zondag de dag is. Dat zou betekenen dat Alanis Morisette niet gaat komen
Paul McCartneyquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
Dat geloof ik niet dat het Ozzy wordt. Eerder iemand zoals Slash (velvet revolver) of een heel ander persoon.
Als Alanis komt, dan kom ik 100% zeker ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef chansadres het volgende:
Op 3voor12 word het volgende gezegd:
[..]
Echter, de vrijdag heeft 3 plaatsen open. De zondag heeft 1 plekje open en de zaterdag nog 4.
Ze kunnen nu twee dingen bedoelen. Of de vrijdag of de zondag heeft die "grote man". Ik ga er vanuit dat hij de dagen heeft omgewisseld dus dat de zondag de dag is. Dat zou betekenen dat Alanis Morissette niet gaat komen
Als die ook nog komen en dan PT en Opeth achter elkaarquote:
maandagochtend terug?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:27 schreef kciR het volgende:
Vrijdag:
Incubus
Flogging Molly
Porcupine Tree
Zaterdag:
Justice
(Rest maakt mij niet uit)
Zondag:
Rage Against The Machine
The Wombats
(Roísin Murphy)
(Saybia)
Kate Nash
Patrick Watson
Lastig, lastig.. ik wil sowieso de zondag (voor RATM), maar ik zit nog ernstig te twijfelen of ik niet het hele weekend zal gaan, door de week kan ik namelijk gratis reizen (OV) en op zondag moet ik een duur treinkaartje kopen..
wordt een hel om dit te beslissen..
Pinkpop was toch altijd met pinksterenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:37 schreef ruud_fr het volgende:
ik heb trouwens geloof ik iets gemist, laatste dag PP was toch altijd op maandag
Omdat Pinksteren dit jaar dermate vroeg valt buiten het eigenlijke festivalseizoen en een goeie line-upzo vroeg in het seizoen niet te krijgen is heeft Jan Smeets besloten om Pinkpop eenmalig niet met Pinksteren te organiseren. Hierdoor is ook de maandag komen te vervallen, nu is het van vrijdag t/m zondagquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:37 schreef ruud_fr het volgende:
ik heb trouwens geloof ik iets gemist, laatste dag PP was toch altijd op maandag
okquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:39 schreef Kidney_Bean het volgende:
is dit jaar anders, ipv zaterdag-zondag-maandag (tijdens Pinksteren, dus dan heb je op maandag toch altijd vrij) is het hele gedoe naar verder in het jaar opgeschoven op vrijdag-zaterdag-zondag, zodat ze gelijk konden inkopen met RAR en RIP![]()
is het al bijna uitverkocht dan?quote:En ik geloof best dat de kaartverkoop snel zal gaan, maar ZO snel?! RAR en RIP zijn ook nog lang niet uitverkocht hoor, en daar staan dezelfde namen..
yep, wordt de 6e keer op rij... na de magere jaren van 2004 en 2005 belooft het nu voor de 2e keer op rij een absoluut topfestival te wordenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:58 schreef ruud_fr het volgende:
ga je ook gier?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
yep, wordt de 6e keer op rij... na de magere jaren van 2004 en 2005 belooft het nu voor de 2e keer op rij een absoluut topfestival te worden
Ach ik heb me tot nu toe elk jaar prima vermaakt... de sfeer was misschien nog wel beter met 20.000 of 30.000 mensen dan met 68.000quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik heb me tot nu toe elk jaar prima vermaakt... de sfeer was misschien nog wel beter met 20.000 of 30.000 mensen dan met 68.000
Ik had eigenlijk wel gedacht (gehoopt) dat Arcade Fire zou komen, weet niets van hun tour schema en dus ook niet of het mogelijk is. Maar had ze graag op PP zien staan..quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:45 schreef Timo20 het volgende:
De enige die ik eigenlijk mis zijn Arcade Fire en The Killers.
Dat verklaart.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis.
Maar we gaan zeker een dansje doen schatquote:
Het is ook mijn favoriete band en ik zou er een moord voor doen, maar ik heb hun tourschema wel gevolgd, en ze touren de komende paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:26 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel gedacht (gehoopt) dat Arcade Fire zou komen, weet niets van hun tour schema en dus ook niet of het mogelijk is. Maar had ze graag op PP zien staan..
De dagkaarten zullen wel binnen een week of wat uitverkocht zijn. De weekendkaarten schat ik binnen een maand of 2quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:57 schreef Erotica_ het volgende:
Denken jullie dat 't snel is uitverkocht? Wat is 't kans dat ik een dagkaart kan verkopen want het is nog niet zeker of ik erbij kan zijn. (ik ga dus wel alvast een kaartje kopen)
Dus er zal wel vraag zijn als ik 'm later wil verkopen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De dagkaarten zullen wel binnen een week of wat uitverkocht zijn. De weekendkaarten schat ik binnen een maand of 2
Nee dat dan weer niet. Niemand wilt een kaart waarmee je anderen gaat oplichten voor een veels te hoge prijs.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Dus er zal wel vraag zijn als ik 'm later wil verkopen?
Hmm, nou goed dan hoop ik dat je één van de personen bent die zijn kaart eventueel gewoon voor de verkoop prijs verkooptquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:14 schreef Erotica_ het volgende:
wtffuuuck. Zoals ik al zei is 't niet zeker of ik erbij kan zijn dus daarom wou ik 'm verkopen. Maarja, beetje nutteloos om hier uit te leggen.
waarom verbindt iedereen opeth en PT met elkaar?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als die ook nog komen en dan PT en Opeth achter elkaar
The Kooks.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef peaceman het volgende:
Wat zijn nu echt concrete geruchten voor die overige 8 plekken?
beetje een vooroordeel vind je ook niet?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, nou goed dan hoop ik dat je één van de personen bent die zijn kaart eventueel gewoon voor de verkoop prijs verkoopt
Dan heb ik niets gezegd, in het andere geval mogen ze je gelijk opknopen
Laten we het weer hebben over Pinkpop
Ervaring, ervaring. En goed ik heb al zat mensen gesproken die de kaarten voor veel meer verkocht hebben. Het is een vooroordeel, zeker. Maar ervaringsgezien is het lopen via de bekende weg.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
beetje een vooroordeel vind je ook niet?
ik bleef laatst met 2 Underworld kaarten zitten, mochten voor de helft van de prijs weg
zoals??quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
The Kooks.
Verder heb ik nog wel een aantal namen gehoord maar echte zekerheden zijn er niet.
10:00quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:15 schreef Kinz het volgende:
Ik ga sowieso.
Maarrrr, weet iemand hoeláát zaterdag de voorverkoop voor de passepartouts begint? is dat gewoon 00:00? of 10:00 (wat ook nog wel eens zo is geweest bij grote concerten)
Iemand die 't weet?
Omdat het Bad Religion is en geen Foo Fighters. Of Racoon.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:26 schreef Ixnay het volgende:
Waarom staat Bad Religion niet op het hoofdpodium?
Ach waarom? Is de camping tenminste niet zo overvol.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:12 schreef Jboog het volgende:
line-up is goed... dagjesmensen is kut..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |