Ben ik ook zeeeeer benieuwd naar ja. Heb deze band pas recentelijk ontdekt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je daarvoor gaat moet je zeker ook Porcupine tree gaan zien!
Nog niet alle namen zijn bekend... kan dus nog komen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik mis wel de namen van Alanis Morisette en The Hoosiers die overal werden genoemd
Ik vind de zondag wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:05 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind de zondag een tegenvaller, maar dat is geheel persoonlijk...
2x gezien in 2007 en het beste wat ik dat jaar gezien heb.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben ik ook zeeeeer benieuwd naar ja. Heb deze band pas recentelijk ontdekt.
Wát een geile line-up
Opethquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:36 schreef supkaa het volgende:
Zijn er nog speculaties over wie er eventueel nog komen kan?
We hebben de betere Porcupine Tree al. Laat Opeth maar thuis...quote:
niemand zit daar op te wachtenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tokyo Police Club niet aangekondigd, raar.
Mensen die een dagkaart kopenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, ik denk dat ik mooi een dagkaart ga kopen voor zaterdag, kan ik mooi The Verve zien, de rest boeit me niet
Boeit me geen fuck, kan ik lekker The Verve zien. Ik moet ook nog sparen voor sziget, lowlands (alleen eten en drinken, maar kost ook wat) FoR (alleen eten en drinken, kost ook wat)quote:
Jij gaat naar Sziget en Lowlands? Knap...quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck, kan ik lekker The Verve zien. Ik moet ook nog sparen voor sziget, lowlands (alleen eten en drinken, maar kost ook wat) FoR (alleen eten en drinken, kost ook wat)
Kanker, het valt op dezelfde data zie ik net iddquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:53 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Jij gaat naar Sziget en Lowlands? Knap...
Denk niet dat ze de knaken nog hebben voor die ene grote vis.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Zou het echt zo zijn dat ze in een luxe positie zitten qua bandaanbod en namen als Alanis, The Hoosiers, The Kooks nog even niet bevestigen om te hopen op die ene grote vis die misschien nog gaat komen?
Denk ook niet dat ze nog een grote vis nodig hebben om uit te verkopen....quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de knaken nog hebben voor die ene grote vis.
Dat natuurlijk ook nog eens.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze nog een grote vis nodig hebben om uit te verkopen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |