Jup aankomende woensdag, ik ben aanwezig dus zal de line-up wel live postenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:33 schreef planethugo het volgende:
de 13de is de presentatie van de line-up?
Metro heeft het niet altijd bij het rechte eind maar ik zet hem er ook tussen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef Reddiablo het volgende:
Cavelera Conspiracy is ook officieus bevestigd
Zo wel lekker zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 00:16 schreef UncleSam het volgende:
The Offspring op Download.. enige kans dat ze op Pinkpop komen?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:04 schreef Timo20 het volgende:
Hoop dat Incubus nou eindelijk een keertje komt
Of je hebt geen festivalsmaak, of je hebt een heel moeilijke andere richtingsmaakquote:Op zondag 10 februari 2008 14:50 schreef Leeee het volgende:
ik vind de line-up tegenvallen, netzoals de geruchten. Alleen Justice, Babyshambles en QOTSA zijn namen waarvan ik denk, oh leuk.....
Twijfelen?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:38 schreef snopprinses het volgende:
boh zitten toch wel wat coole namen tussen
heeeel hard twijfelen
En hoop stiekem op intwine maar ik meen dat die een conflictje hadden met Smeets dus ondanks ze elk jaar hoog scoren bij de gouden tip zal dat het wel weer niet worden.quote:
intwine speelde gisteren nog in de xinix dus lijkt me niet dat ze een conflict hebben. Er was niet veel aan thoughquote:Op zondag 10 februari 2008 23:30 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
En hoop stiekem op intwine maar ik meen dat die een conflictje hadden met Smeets dus ondanks ze elk jaar hoog scoren bij de gouden tip zal dat het wel weer niet worden.
Hm, heb SAT2D in de voorronde gezien. Niet echt mijn ding. Doet me beetje denken aan krezip, maar dan een tikje harder. Maargoed, wel leuk voor ze. Waren best jonge meiden volgens mij.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:20 schreef Siegfried het volgende:
Voor als jullie het nog niet hadden meegekregen, de uitslag van Nu of Nooit:
1. SAT2D
2. Très.b
3. Reckless pilots
4. Bitcho
5. Ad Rem
Winnaar van videoclip opname: Très.b
Is dat nog wat eigenlijk? Vergelijkbaar met Sepultura en Soulfly? Lijkt me dan niet echt wat voor Pinkpop eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:46 schreef Reddiablo het volgende:
Cavelera Conspiracy is ook officieus bevestigd
heeft pinkpop niet elk jaar zo'n soort bandje erstaan?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat nog wat eigenlijk? Vergelijkbaar met Sepultura en Soulfly? Lijkt me dan niet echt wat voor Pinkpop eigenlijk.
Waarom geen Slayer dit jaar? Heerlijk lijkt me dat!quote:Op maandag 11 februari 2008 00:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heeft pinkpop niet elk jaar zo'n soort bandje erstaan?
Soulfly heb ik iig gemist twee jaar geleden, wat ik enorm kut vond..dus volgens mij kan het best
Gemiddelde leeftijd 19 jaar. Maar ik heb respect hiervoor. Binnen 2 jaar tijd laden ze prijs voor prijs binnen. Om maar te zwijgen van de fantastische song Story of Sarah Red. Heb gehoord dat ze niet de tent maar het Noord-podium gaan openen. Qua stijl zou dan Paramore perfect in het straatje passen.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:24 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Hm, heb SAT2D in de voorronde gezien. Niet echt mijn ding. Doet me beetje denken aan krezip, maar dan een tikje harder. Maargoed, wel leuk voor ze. Waren best jonge meiden volgens mij.
Ja je moet hun nummers wat vaker hebben gehoord, ik ken ze toch echt als een van de betere live shows die ik heb gezien.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
intwine speelde gisteren nog in de xinix dus lijkt me niet dat ze een conflict hebben. Er was niet veel aan though
Is dat niet een wat voorbarige opmerking?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:40 schreef botar het volgende:
Mede doordat er ook zat tijd is waar voor mij iig niks interessants speelt ofzo..
Aanstaande zaterdag!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:07 schreef Koentj het volgende:
Hee! Vanaf wanneer kan je eigenlijk kaartjes kopen?
lezen is ook een vakquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:33 schreef planethugo het volgende:
de 13de is de presentatie van de line-up
Dat dusquote:Op zondag 10 februari 2008 18:46 schreef Leonos het volgende:
Leuke bands of niet, een feest word het toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |