Face Tomorrow moet nog in de tent.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
D'r zijn trouwens ook hoofdzakelijk nog lege plekken in de tent. De nieuwe namen zullen dus wel vulling zijn bestaande uit magere binnenlandse bandjes en wat opkomende bandjes van onze zuiderburen. En nog wat hiphop van eigen bodem zal er ook vast zijn, Extince ofzo.
Ik stem op Admiral Freebeequote:Op woensdag 13 februari 2008 16:32 schreef chansadres het volgende:
Laten ze maar Milow importeren uit België
Lezen, zaterdag begint verkoop.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:23 schreef vincent136 het volgende:
Wanneer begint de voorverkoop eigenlijk voor een 3dagen kaartje? ticketservice zegt daarover: Tickets voor het evenement dat u zocht zijn niet meer te koop op Ticketmaster.nl
Ligt dat nou aan hun of zijn de 3 dagen kaartjes al uitverkocht? nee toch,
Geen tent delen op Pinkpop? Alleen LL?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
oeh zit wel wat leuks bij maar heb toch geen geld
Dat denk ik ook, ik sta in ieder geval om 10.00 bij het GWK... ik ga geen risico lopen dat ik achter het net visquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:00 schreef chansadres het volgende:
Pinkpop denkt dat ze zaterdag gaan uitverkopen...
Dat zal toch allemaal wel meevallenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:00 schreef chansadres het volgende:
Vergis je niet in het aantal Metallicafans die er de vrijdag sowieso bij willen zijn, ik denk dat de vrijdag qua dagkaarten in no-time weg is... weekendkaarten misschien wat minder snel maar ik ga geen risico nemen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:09 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat zal toch allemaal wel meevallen
Hoe kom je aan die info?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:00 schreef chansadres het volgende:
Ik.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
dagkaarten kunnen idd iets sneller opraken, vooral voor Metallica en RATM...maar wie gaat er dan ook maar 1 dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |