Wat zijn ze, vergeleken met ons, toch progressief in de VSquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben nog een vrouw, een zwarte en een bejaarde kandidaat over.
En een christenextremist.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben nog een vrouw, een zwarte en een bejaarde kandidaat over.
Ik denk dat de partij daartoe druk zal uitoefenen, zo krijgen ze de meeste kiezers achter zich. Het ligt er ook aan wat ze zelf willen, maar ik kan me momenteel geen betere running mate bedenken voor McCain.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:04 schreef Morendo het volgende:
Jij denkt dat McCain Huckabee kiest als running mate?
Ik denk dat die echte conservatieve Christenen die McCain toch al niet mogen, helemaal niet blij zouden worden van de Joodse Lieberman, dus als McCain die achter zich wil hebben is Huckabee zijn 'best bet' momenteel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:12 schreef Monidique het volgende:
Huckabee lijkt logisch. Eerst dacht ik nog aan Lieberman, maar ja, die kan natuurlijk altijd nog op Buitenlandse Zaken.
Eerlijk gezegd vrees ik dat dat voor zeker die groep een groot probleem zal zijn. Nog meer dan ras of afwijkend Christelijk geloof.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:26 schreef Monidique het volgende:
Och, zou dat zoveel uitmaken?
Ik ben nog steeds vrij zeker dat Obama en Clinton niet samen op een ticket zullen gaan staan, maar wie het dan wel moet worden? Edwards misschien...quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:40 schreef MrX1982 het volgende:
Ik verwacht dat Clinton de kandidaat bij de democraten wordt. Wie zou zij als running mate nemen?
Moeilijk te zeggen, ideologisch gezien hang ik naar de Republikeinse kant dus zou ik graag de tegenstander zien die het minste bedreiging voor McCain oplevert. Wie dat zal zijn durf ik nog niet te zeggen, ligt ook aan de situatie tegen die tijd en de running mates. Ik geloof in ieder geval niet zo in het idee dat de VS niet klaar zou zijn voor een zwarte president, die maakt wat mij betreft minstens evenveel kans als een blanke vrouw.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:25 schreef Montov het volgende:
Nou ja, het hoeft geen Democraat te worden, hoewel ik dat wel vind, maar wat is je keuze als je moet kiezen tussen McCain en Obama, en McCain versus Clinton?
Zou Edwards niet beter bij Obama passen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:02 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vrij zeker dat Obama en Clinton niet samen op een ticket zullen gaan staan, maar wie het dan wel moet worden? Edwards misschien...
Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:49 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik denk:
Er is vanuit de rechtse hoek druk uitgeoefend op Romney. Romney stapt nu uit de race zodat Huckabee nog een kans maakt tegen McCain (300 delegates kun je met een winner takes all zo inhalen).
Romney krijgt later ergens nog wel een leuk baantje (ambassadeur ofzo), of wordt niet meer lastig gevallen door bepaalde groeperingen.
Ja, ik heb nl. begrepen dat hij in het verleden ook mot had met christelijk-rechts en andere sterke lobby's in de Republikeinse partij. Misschien zit daar wel een deal achter. Vooral omdat de Republikeinen nu met argusogen aanzien dat de coalitie tussen religieuzen en businessinterests (waarvan Romney weer een exponent was) in de Republikeinse partij aan het afbrokkelen is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:55 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel eens gelijk kunt hebben
Ik bedoelde dat het voor allebei een mogelijke keus was, maar lijkt me geschikter voor Hillary omdat de verschillen tussen Hillary en Edwards groter zijn dan tussen Edwards en Obama. Des te groter het verschil tussen de running mates, des te breder de groep die ze achter zich kunnen krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou Edwards niet beter bij Obama passen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |