ze is geen aso, zoals de meeste daar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:27 schreef noekje het volgende:
Stoer Natasia blijven herhalen: Je zit hier in de fucking Gouden Kooi!
Voorlopig heeft zij meer fatsoen in haar donder zitten dan iedereen daar.
En verbaal 10 keer sterker dan Brian.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:41 schreef Day het volgende:
Ik vind Amanda heel sterk!
Ja, en Brian ook, Caire wordt gewoon onder tafel geluld. Kan je nagaan.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:41 schreef Day het volgende:
Ik vind Amanda heel sterk!
Ah, het on-cam vs off-cam verschil wordt weer eens duidelijk.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:30 schreef mootie het volgende:
Brian: Als we bij een optreden zijn, slaan we ook elkaar om de armen!
Ik ook, ze krijgen echt geen vat op haar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:41 schreef miesy het volgende:
[..]
ze is geen aso, zoals de meeste daar.
en dan komt het er misschien wat minder krachtig uit, maar die kalmte vind ik wel bewonderingswaardig.
Nou, dat weet ik niet hoor. Ze trekt 'pijpslet' al niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ook, ze krijgen echt geen vat op haar.
Die mag ook weer z'n grote schuurdeur opentrekken. Even een tv-momentje.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:43 schreef mootie het volgende:
Gelukkig helpt Dimitri ook even.
Amanda kan alleen maar asociaal schreeuwen en praten in het straatje en onder regie van Brian, Claire blijft opvallend rustig...quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ook, ze krijgen echt geen vat op haar.
Ik lig even dubbel. Claire is de simpele in het groepje Brian, Amanda, Claire?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:44 schreef coldstar het volgende:
Claire blijft simpel.....het is zo moeilijk met mensen te discusseren die zo simpel zijn. Schiet echt niet op....
die info moeten ze niet aan Claire maar aan Huub geven en zeggen.... en nu vol gas op Brianquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:42 schreef schatje het volgende:
Jeetje Febo, geef Claire dan munitie als dat Brian te horen heeft gekregen van zijn moeder dat ie niet zo agressief moet doen tegen Amanda.
Dat schreeuwen valt wel mee en het was wel gewoon de waarheid wat ze zei.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda kan alleen maar asociaal schreeuwen en praten in het straatje en onder regie van Brian, Claire blijft opvallend rustig...
dat zegt al genoeg
Vooralsnog krijgt ze Brian wel aan het vloeken als ze zo kalm blijft, en dat mag ik wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:44 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet hoor. Ze trekt 'pijpslet' al niet.
Dat noemen ze beschaafd en niet dat gebler van de straat zoals Amanda dat kan..quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:44 schreef coldstar het volgende:
Claire blijft simpel.....het is zo moeilijk met mensen te discusseren die zo simpel zijn. Schiet echt niet op....
Dan is het al hèèl snel goed..............over de rooie..die Brian...quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Vooralsnog krijgt ze Brian wel aan het vloeken als ze zo kalm blijft, en dat mag ik wel.
Zou Brian nu echt al vergeten zijn dat Claire maandenlang heeft kunnen streamen voor zij in de kooi kwam? En daarom misschien wel een mening heeft gevormd over Brian?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:47 schreef Desii het volgende:
Brian: ik weet dat Huub slecht over mij praat tegen dames, en daarom denk je zo slecht over mij dat zie ik aan je ogen
Ja idd... dat zou meesterlijk zijn...... dat is pas TV makenquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:47 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Als ze zich nou ook zo zou gedragen zou t briljant zijn
pesiesquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lig even dubbel. Claire is de simpele in het groepje Brian, Amanda, Claire?
Jammer dat Huub er niet is, die ziet dat feilloos...........quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:50 schreef ruby het volgende:
Brian zit weer eng te lachen. Dit is volgens mij een pammetjes-moment.
Het is jammer dat ze meteen een "relaasie" kreeg met Brian en zich zo ook aansloot bij Natasia, ik had haar wel alleen willen zien staan in de Kooi...quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:50 schreef schatje het volgende:
Amanda is alleen sterk om een ander de les te geven. Ze kan zelf bitter weinig incasseren. Pak d'r stijltang af en ze is in staat om de hele boel kort en klein te slaan. Dan moet de Febo een belletje plegen dat ze de stijltang terug moeten geven.
Dat had ze hem moeten zeggen....quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou Brian nu echt al vergeten zijn dat Claire maandenlang heeft kunnen streamen voor zij in de kooi kwam? En daarom misschien wel een mening heeft gevormd over Brian?
Als ze zoveel gestreamd heeft valt het me van haar tegen dat ze na een paar dagen al met de benen wijd ging voor dat ventje dat vrouwen alleen maar ziet als een lustobject ( die hij wijsmaakt dat hij zo 'verliefd' is.), wetende dat hij niet monogaam is en dan in gesprekken er zich ook nog over uit laat dat het over is als Huub zich ook inlaat, of beter gezegd: als die persoon Huubje in zich laat, dat het dan over is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou Brian nu echt al vergeten zijn dat Claire maandenlang heeft kunnen streamen voor zij in de kooi kwam? En daarom misschien wel een mening heeft gevormd over Brian?
Daar vallen wel meer mannen voor hoor...quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal haar zachte zuidelijke accent wel zijn waar Huub voor valt
Als ze flink tegen de lantaarnpaal was gelopen, had nu haar snor op haar voorhoofd gezeten.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:55 schreef schatje het volgende:
Selene kan een kop trekken alsof ze tegen een lantaarnpaal is gelopen. Dat snorretje maakt het plaatje af.
Je hebt er weer een geweldige OP van gemaaktquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:53 schreef petraa het volgende:
OP is klaar!!!
Leandra ik wilde jou in de vorige COS ervoor nomineren, maar helaas hij was al vol
OOOOOOO nog even en Leandra gaat naast haar schoenen lopen......quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:53 schreef petraa het volgende:
OP is klaar!!!
Leandra ik wilde jou in de vorige COS ervoor nomineren, maar helaas hij was al vol
Damn, heeft Dimitri vanavond achter de opdracht gekregen tegen Claire te spelen??quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:57 schreef petraa het volgende:
D: Volgens mij heeft ze naar haar Pa geschreven, Huub is de prins op het witte paard.
C: Nou dat heb ik dus niet geschreven.
Mooie Capsquote:
Dimitri is een loser met z'n enge muil.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:59 schreef Desii het volgende:
Dimitri wil ook ff zijn momentje... hij zegt tegen Brian
Volgens mij schrijft Claire aan haar pa, Huub is mijn ridder op het witte paard
Dimitri komt echt niet over met zijn opmerkingen....
Als hij dan ook even mee leest op de foraquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:59 schreef neehe het volgende:
Reken maar dat Huub achter zit mee te kijken hoe Claire het ervan af brengt.
Laat hem nu maar terugkomen, ik wil wel horen wat voor script hij heeft gekregen, dan kan ik naar me nest.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub zal wel weer een goed script krijgen achter.Er moet toch tv gemaakt worden.
Fout, ze had niet meteen een relatie met Brain. Ze hebben in het begin alleen sex met elkaar gehad zonder vaste relatie. Ik geloof zelfs da tze pas een echt relatie kreeg met Brain toen Lieke en Huub al een relatie hadden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze meteen een "relaasie" kreeg met Brian en zich zo ook aansloot bij Natasia, ik had haar wel alleen willen zien staan in de Kooi...
zonder stijltang
Ik hoop het. Claire valt nu angstvallig stil....quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub zal wel weer een goed script krijgen achter.Er moet toch tv gemaakt worden.
Ja hij moet frituren,want Amanda kan dat niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooie Caps![]()
Dimi gaat weg, nee hij blijft toch weer zitten.
Toen Mitch haar dreigde weg te kapen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Fout, ze had niet meteen een relatie met Brain. Ze hebben in het begin alleen sex met elkaar gehad zonder vaste relatie. Ik geloof zelfs da tze pas een echt relatie kreeg met Brain toen Lieke en Huub al een relatie hadden.
Dan heb ik toch liever een lekkere platte amsterdammer...quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar vallen wel meer mannen voor hoor...
Ik heb er een positief gevoel over dat boontje om zijn loontje komt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dimitri, Selene, Mikey, al dat volk moet Brian en Amanda een beetje
helpen om ze er niet aan onder door te laten gaan .......![]()
![]()
Owja dat is waar ook, sex was voor Amanda heel normaal als je al een relatie thuis hebt..(of was dat ook al uit)quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Fout, ze had niet meteen een relatie met Brain. Ze hebben in het begin alleen sex met elkaar gehad zonder vaste relatie. Ik geloof zelfs da tze pas een echt relatie kreeg met Brain toen Lieke en Huub al een relatie hadden.
Ja, dat klinkt gek he....maar is officieel wel zoquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:58 schreef petraa het volgende:
B: Sinterklaas komt uit Turkije
A: Uit Turkije ???????????????????????????????
Geen nivo dus..........quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:06 schreef Desii het volgende:
De leukste discussies en gesprekken zijn tussen Amanda en Huub...... die zitten qua heftigheid en eerlijkheid qua gevoelens op hetzelfde nivo
Amanda is ook de enige in dat huis die hem écht durft te confronteren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:06 schreef Desii het volgende:
De leukste discussies en gesprekken zijn tussen Amanda en Huub...... die zitten qua heftigheid en eerlijkheid qua gevoelens op hetzelfde nivo
Dus ze doet het gewoon best lekker dan, tochquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda kan alleen maar asociaal schreeuwen en praten in het straatje en onder regie van Brian, Claire blijft opvallend rustig...
dat zegt al genoeg
`quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maa rAmanda wist het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt gek he....maar is officieel wel zo
nee, ben ik niet met je eens.quote:
Ze gelooft er nog in?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maa rAmanda wist het niet.
Wat maakt het uit waar voor of waavan. Vanaf dat ze een relatie hebben, zijn ze bij elkaar gebleven en hebben geen andere gehad....quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen Mitch haar dreigde weg te kapen.
ze heeft toen echt nog wel gezoent met Mitch..... en geef haar eens ongelijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar voor of waavan. Vanaf dat ze een relatie hebben, zijn ze bij elkaar gebleven en hebben geen andere gehad....
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
ze heeft toen echt nog wel gezoent met Mitch..... en geef haar eens ongelijk
Levenswijsheid is een groot woord, maar inderdaad, wat Brian zegt gaat ene oor in, andere oor uit, en wat Huub zegt blijft enigzins hangen.......quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:09 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, ben ik niet met je eens.
Amanda is dom, maar heeft wel een hoog nivo qua levenswijsheid (als je snapt wat ik bedoel)
Daarbij is zij de enige waar Huub wat van aan wil nemen.
Altijd als de aandacht niet op haar gefocused is .. heeft ze ergens last van net zoals op feestjes :S optrotten met die bitch !quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:11 schreef petraa het volgende:
Selene zoekt weer aandacht. Als ze gaat plassen voelt ze vanaf haar navel steken naar beneden toe. Fucking hell het doet zo'n pijn.
En met een aantal vrouwen sindsdien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Die relatie was inderdaad al heel snel over. Amanda wilde hem uitnodigen en dat wilde hij niet. Daarna was het inderdaad heel snel over. Als ik het me nog goed kan herinneren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Owja dat is waar ook, sex was voor Amanda heel normaal als je al een relatie thuis hebt..(of was dat ook al uit)
dat was ik even vergeten.
Trustequote:Op donderdag 7 februari 2008 00:16 schreef petraa het volgende:
Ik haak af! Laterszzz
Dat is echt zo. Ik zeg dit steeds. Amanda is de enige die hem aan kan en waar hij serieus wat van aan neemt..... Verbaal zitten ze gewoon op een lijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Amanda is ook de enige in dat huis die hem écht durft te confronteren.
Truste Petraaquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:16 schreef petraa het volgende:
Ik haak af! Laterszzz
Vreemd, ik hoorde Claire verledn week nog zeggen tegen Huub, Brain zit echt oner de plak bij Amanda.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:08 schreef miesy het volgende:
[..]
`
ze gaven het een naam.
verder veranderde er weinig, alleen dat amanda meer slaafs werd.
Klopt, maar toen hadden ze nog niet een echte relatie....sinds dat Amanda een echte relatie met Brain is aangegaan, heeft ze niet met andere mannen buiten Brain om iets gedaan....quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Sterkte Ruud ! 6:10 hier ..quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook weg van Fok! Tis kort nacht tot morgen 4:45![]()
![]()
echt wel, want Huub&Lieke waren toen bezig met Mitch om hem ri. Amanda te pushenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Klopt, maar toen hadden ze nog niet een echte relatie....sinds dat Amanda een echte relatie met Brain is aangegaan, heeft ze niet met andere mannen buiten Brain om iets gedaan....Laatst zei Huub het nog, zo hoerig als ze kan zijn als ze geen relatie heeft, zo monogaam is ze als een relatie heeft.
Heb jij soms andere streams als ik....Brain over de zeik ????? heb niks gezien...quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:12 schreef Lady-night het volgende:
Ik vond dat Claire het er niet echt slecht vanaf bracht....Brian over de zeik, wat wil je nog meer
Precies! Walgelijk vind ik het.... Brian en Amanda zijn hardstikke zwak..individueel én als stel....dat domme, ongemeende geslijm met mensen om ze aan hun kant te krijgen...en als dat niet lukt gebruiken ze agressie en scheldwoorden..dat doen ze niet alleen met anderen in hun eigen relatie ook..die twee redden het echt niet alleen tegen Huub en Jaap..de Febo weet dat ook vandaar al die hulpjes die ze al maanden krijgen..quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dimitri, Selene, Mikey, al dat volk moet Brian en Amanda een beetje
helpen om ze er niet aan onder door te laten gaan .......![]()
![]()
Maar jij ziet volgens mij ook steeds andere dingen gebeuren die wij niet zien.b.v. een andere Brian die waarvoor Lieke vanavond Amanda waarschuwde.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Heb jij soms andere streams als ik....Brain over de zeik ????? heb niks gezien...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze heeft geen respect voor de tafel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:33 schreef 2live het volgende:
Die domme doos heeft zich al 3 keer weg laten sturen!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:32 schreef petraa het volgende:
B: Je was te grof met de saus en legde de kroket gewoon op tafel
A: Ja, ja?
B: Je gaat nu de tafel schoonmaken.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:32 schreef petraa het volgende:
B: Je was te grof met de saus en legde de kroket gewoon op tafel
A: Ja, ja?
B: Je gaat nu de tafel schoonmaken.
nee, pijpslet is een uitvinding van Brian....... ingenieus jongh is toch ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:31 schreef Varen het volgende:
Ik heb een poosje geen streams gezien, maar heeft Huub Claire nu wel of niet een pijpslet genoemd?
thanksquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:38 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, pijpslet is een uitvinding van Brian....... ingenieus jongh is toch ook
Maar volgens Brian heeft Huub off cam gezegd dat Claire goed kon pijpen..... (ik weet het niet, maar heb wel een vermoeden dat Huub dat gezegd heeft)
Maar het drama wat daar van gemaakt wordt..... tja alles voor tievie
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:38 schreef Varen het volgende:
Brian tegen Amanda: ga je tanden poetsen, je stinkt naar focking frituur
Een prachtig voorbeeld hoe hun relatie in spè zal gaan lopen...............quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:38 schreef Varen het volgende:
maar niet gehoord zegt tie zelfquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:39 schreef Ziet het volgende:
huub heeft dus inderdaad alles gezien achter
Zei hier iemand nou net dat Amanda niet slaafs is?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:38 schreef Varen het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:45 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een randdebiel.....
Hij deed zo stoer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:45 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een randdebiel.....
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:48 schreef farscapevr6 het volgende:
gelukkig wil selena t spel niet meer spelen
Amanda's tiet hangt er al weer uit zo te zienquote:
Vreselijk onzinnig onderwerp. Als ik Huub was, had ik rat en zijn hoer daar hard op aangepakt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:34 schreef Desii het volgende:
De mini-discussie tussen Huub en Claire gaat erover dat Claire in de chill al 3x gevraagd heeft of Huub het met Brian over het pijpen heeft gehad.
Huub heeft het daar 3x ontkent
en na de discussie aan tafel tussen Claire en Selene, Brian en Amanda vroeg ze het nog een keer
Claire heeft tie bevestiging extra nodig en Huub zegt dat zij hem niet vertrouwd.
Dat gevoel heb ik ook. Drie keer op één avond klapjes ..... Claire, die aangeeft niet gecharmeerd te zijn van de publieke aanvallen van Huub. Dan Lieke, die hem helemaal negeert. En daarna Japio, die Huub gewoon wegstuurt als Huub van mening is dat Japio Claire niet mag afvallen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:27 schreef Disana het volgende:
Huub: ik zit wel zo in elkaar, ik zeg niet A als het B is.
Claire: ik zit ook zo in elkaar.
Huub klinkt geprikkeld en moe.
dat zie ik toch heul anders....... maar dat zijn we gewend héquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Drie keer op één avond klapjes .....1. Claire, die aangeeft niet gecharmeerd te zijn van de publieke aanvallen van Huub.
2. Dan Lieke, die hem helemaal negeert.
3.En daarna Japio, die Huub gewoon wegstuurt als Huub van mening is dat Japio Claire niet mag afvallen.
4.En nu in bed is Claire niet echt 'meewerkend' en geeft Huub opnieuw tegenwoord. Dat is Huubske niet gewend. Hij dacht baas en heerser te zijn in het drietal ........
nope.......... toen hun relatie ten einde liep, was het (voor mij) al duidelijk, dat één van twee moest verdwijnenquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub vond het weerzien met Lieke confronterend .............. ja sukkel, als je gewoon normaal
met haar was blijven doen en samen met haar was blijven spelen, had je die toko gewonnen.
Nee hoor, ook daar geloof ik nixquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:56 schreef neehe het volgende:
Het zal mij niets verwonderen dat Huub Jaap eruit wil gaan stemmen.
Volgens mij is hij Jaap zat.
En Japio is druk bezig ruzie te veroorzaken tussen Huub en Claire. Dat deed hij eerst al tussen Huub en Lieke. UIteindelijk lukte dat en nu zit verdore Claire ineens in de weg. Japio gaat nog niet zover dat hij Brian inschakeld, maar Selene heeft hij prachtig voor z'n karretje gespannen vanavond. Dat gaat Japio nog veel vaker doen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:56 schreef neehe het volgende:
Het zal mij niets verwonderen dat Huub Jaap eruit wil gaan stemmen.
Volgens mij is hij Jaap zat.
Bijna helemaal mee eens maar we weten nog niet wat Claire echt kanquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:42 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zie ik toch heul anders....... maar dat zijn we gewend hé![]()
1. Claire en Huub hadden een goed gesprek in de chill, waaruit bleek dat Claire het één en ander had teruggezien in het hokje
2. Huub kan moeilijk met Lieke en der zwijgtechniek overweg.... dat ben ik met je eens...... maar sjachie, was hij er niet van eerder teleurgeteld
3. Japie en Huub verschilden daar in van mening, maar toen zowel Huub als Claire het vonden; zei Japie zelf dat hij er geen erg in had, maar dat het zeker niet zijn bedoeling was om Claire af te vallen
Ook zei Japie, dat Selene hem op de bank kwam bedanken..... dus er zat zeker een kern van waarheid in.
4.In bed begon Huub zelf over het feit dat ze nu voor de vierde keer een bevestiging nodig heeft voor iets wat hij gezegd zou hebben.....
edit: Maar over 1 ding zullen we het wel eens zijn, Claire is te lief en naief voor DGK
Geeft niet hoor, ik ben het wel met je eens dat Huub Jaap echt nooit los zal laten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee hoor, ook daar geloof ik nix
sjips, wat ben ik het met iedereen oneens vanavond....... Huub en Jaap blijven echt wel samen spelen; Huub sprak het gister nog uit dat hij Claire te zwak vind. (en dat is ze ook......!!)
Het is maar wat je prachtig vindt, al die concentratie op Huub.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Japio is druk bezig ruzie te veroorzaken tussen Huub en Claire. Dat deed hij eerst al tussen Huub en Lieke. UIteindelijk lukte dat en nu zit verdore Claire ineens in de weg. Japio gaat nog niet zover dat hij Brian inschakeld, maar Selene heeft hij prachtig voor z'n karretje gespannen vanavond. Dat gaat Japio nog veel vaker doen.
Jaap is zeker de mol.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is maar wat je prachtig vindt, als die concentratie op Huub.![]()
Vervolgens moet Jaap ook nog langs Amanda en Brian zien te komen, wat hem
zonder die 3-2 meerderheid nooit zal lukken. Is Jaap de mol?
Ben het hier niet mee eens.... Claire blijft idd heerlijk rustig en die minachting is idd prachtigquote:Op donderdag 7 februari 2008 02:00 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Bijna helemaal mee eens maar we weten nog niet wat Claire echt kanLief en naief is heel makkelijk te spelen n.l.Vindt haar juist sterk in discussies want ze blijft bij haar punt en wuift min of meer de znloze kreten van brainless en Del weg.Brainless begon weer als een hyena te achen en Claire vraagt doodkalm wat hij mankeert.Brainless reageerde tenslotte met scheldwoorden en zijn straatsletje nam het maar snel over.Heel duidelijk is bij Claire de minachting van haar gezicht te lezen over dit stel
Nee, ik zie Japio niet als een mol. Hij is gewoon te dik om door al die ondergrondse gangen onder het gazon te kruipen. Hoe link is het ook niet, al die scheten ! Het hele gangenstelsel vol ontvlambare gassen. En bij iedere molshoop hoor je de daverende boeren van hem klinken ........ Nee, Japio is geen mol.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is maar wat je prachtig vindt, al die concentratie op Huub.
Vervolgens moet Jaap ook nog langs Amanda en Brian zien te komen, wat hem zonder die 3-2 meerderheid nooit zal lukken. Is Jaap de mol?
Maar wat had je dan allemaal op willen rakelen? Wat had ze op mógen rakelen eigenlijk? Niet alles namelijk, denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben het hier niet mee eens.... Claire blijft idd heerlijk rustig en die minachting is idd prachtig
Maar ze laat teveel punten liggen... men, hoe mooi had ze Brian niet terug kunnen pakken (zij keek toch het programma)....... teenkrommend, ik had daar graag ff aan tafel gezeten
Ach ze moet er nog ff inkomen.Vindt heel vaak dat ook de lange bewoners zeer veel laten liggen waar ze goed op in konden springen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben het hier niet mee eens.... Claire blijft idd heerlijk rustig en die minachting is idd prachtig
Maar ze laat teveel punten liggen... men, hoe mooi had ze Brian niet terug kunnen pakken (zij keek toch het programma)....... teenkrommend, ik had daar graag ff aan tafel gezeten
Dat niet Huub hem zwart maakt bij de vrouwen.... maar dat Brian daar zelf verantwoordelijk voor is, door zijn manier opstellen ri. Amandaquote:Op donderdag 7 februari 2008 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar wat had je dan allemaal op willen rakelen? Wat had ze op mógen rakelen eigenlijk? Niet alles namelijk, denk ik.
100% eenschquote:Op donderdag 7 februari 2008 02:09 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ach ze moet er nog ff inkomen.Vindt heel vaak dat ook de lange bewoners zeer veel laten liggen waar ze goed op in konden springen.
Ja, hij is binnen 30 seconden helemaal ziek te krijgen. Dat niemand dat nog doet, doet toch vermoeden dat er iets mis is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat niet Huub hem zwart maakt bij de vrouwen.... maar dat Brian daar zelf verantwoordelijk voor is, door zijn manier opstellen ri. Amanda
knijpen onder de dekens, douche-incident, hou je fokking kutschmoel ....... och wat zou ik hem graag para krijgen
Het moment waar Jaap voor mij zo door de mand viel, was dat hij Amandaquote:Op donderdag 7 februari 2008 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja, en een karakterloze eikel, zo blijkt keer op keer. Hij geeft nooit genoeg.
O ik heb het gisteren niet zo gevolgd, het was te saai.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee hoor, ook daar geloof ik nix
sjips, wat ben ik het met iedereen oneens vanavond....... Huub en Jaap blijven echt wel samen spelen; Huub sprak het gister nog uit dat hij Claire te zwak vind. (en dat is ze ook......!!)
Nou voor de liefhebbers.... het wiebel-konijn-liedje
Hij speelt als het er echt op aan moet komen toch niet tegen Amanda, Brian of de FEBO (Wie wel nog?). Het spelletje is inmiddels in heel hoge mate vervalst, je kunt eigenlijk niet van een spel spreken. De soap is verder al helemaal ruk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het moment waar Jaap voor mij zo door de mand viel, was dat hij Amanda
dat uitje naar die kickbox-wedstrijd van Brian gaf. Daar had hij moeten blokken,
zoals hij eerder had gezegd, niemand gaat de villa meer uit voor uitjes.
Maar omdat hij daar overstag ging voor de FEBO, verloor hij bij mij veel respect.
Had verdomme een statement gemaakt naar die kut FEBO ............. ze hebben
hem 600 contactpunten door de neus geboord, off-stream![]()
![]()
Op een of andere manier genieten de bewoners een bepaalde bescherming lijkt het wel.Verder kunnen mensen als Brainless en Del geen waarheid horen omdat ze hun eigen waarheid hebben.Let maar eens op als ze negatieve post krijgen.De eerste reactie is de poster totaal afkraken en niks meenemen van wat gezegd wordt.Zwaar gebrek aan zelfreflexie beiden.Huub en Jaap hebben allang door dat ze daar nergens mee komen denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat niet Huub hem zwart maakt bij de vrouwen.... maar dat Brian daar zelf verantwoordelijk voor is, door zijn manier opstellen ri. Amanda
knijpen onder de dekens, douche-incident, hou je fokking kutschmoel ....... och wat zou ik hem graag para krijgen
Ik weet het niet, maar heb dat gesprek toen ook live gezien op de streams. Het was inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2008 02:17 schreef Desii het volgende:
Kreeg spontaan een flashback naar dat gesprek tussen Huub, Jaap en Lieke in kantoor....
waarop Huub zei dat hij een leugen verteld had en Lieke in huilen uitbarste
Geef eens een voorbeeld van wat zoiets had kunnen zijn. "Er wordt achter over een toneelhaak voor jou gesproken" - zoiets?quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:17 schreef Desii het volgende:
Bij het gesprek tussen Japie en Huub in de private.... kreeg ik een beetje het volgende gevoel
Huub zou dingen over achter gezegd hebben tegen Lieke.... zowel over interne als externe dingen.
Jaap zei tegen Huub, dat hij dat nooit meer moest doen
Huub: nee, daar heb ik mijn lesje wel mee geleerd
Kreeg spontaan een flashback naar dat gesprek tussen Huub, Jaap en Lieke in kantoor.... waarop Huub zei dat hij een leugen verteld had en Lieke in huilen uitbarste
Zou het niet zo kunnen zijn dat Huub, dingen tegen Lieke verteld had, die hij niet mocht zeggen en dat wist... en daarom maar zijn verantwoording moest nemen en zeggen dat hij gelogen had.
Kweet ut niet heur..... maar zo ook nog een optie zijn
Alhoewel ik ook zeker in mijn achterhoofd hou, dat Huub gewoon tegen Lieke gelogen heeft over iets.
Dat ben ik helemaal met je eens helaas. De FEBO heeft zijn eigen graf gegraven,quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij speelt als het er echt op aan moet komen toch niet tegen Amanda, Brian of de FEBO
(Wie wel nog?) Het spelletje is inmiddels in heel hoge mate vervalst, je kunt eigenlijk niet
van een spel spreken. De soap is verder al helemaal ruk.
Huub heeft Silvia ooit ook gewaarschuwd en haar gezegd dat ze meer moest laten zien anders was het exit.Zou goed kunnen hoor dat Huub ook Lieke probeerde te waarschuwen voor de haak.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van wat zoiets had kunnen zijn. "Er wordt achter over een toneelhaak voor jou gesproken" - zoiets?
Ik meen me te herinneren dat dat ook hetgene was wat gezegd is tegen Lieke, door Huub.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:28 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Huub heeft Silvia ooit ook gewaarschuwd en haar gezegd dat ze meer moest laten zien anders was het exit.Zou goed kunnen hoor dat Huub ook Lieke probeerde te waarschuwen voor de haak.
Het is toch onbegrijpelijk dat ze maar om die 2 kutspelers heen blijven draaien. Het is zo ongeloofwaardig geworden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens helaas. De FEBO heeft zijn eigen graf gegraven,
ik moet nog lachen om die 130.000+ kijkers tijdens oudjaar, wat een sukkels
Goedemorgenquote:Op donderdag 7 februari 2008 04:42 schreef uniekhoorn het volgende:
RUUD, WAKKER WORDEN
Same old, same old... ik lees bij maar dat is het ook.... Heb ineens zeeen van tijd.
Ze liggen te slapen (gok ik)
Ventiel is verplaatst bij die OPBLAASPOT.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:12 schreef Varen het volgende:
Als Selene plast, krijgt ze een steek naar dr navel
quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:14 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Ventiel is verplaatst bij die OPBLAASPOT.
De RAT schreeuwd het uit RRRRRRRRRiiiiiiiiIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:45 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een randdebiel.....
Morning!quote:08:57 Claire in de problemen
Claire heeft het gisteren flink te voortduren gehad! Niet alleen kwam de ex van haar lover Huub op bezoek, ze heeft ook een poging gedaan tot haar eerste ruzie in de Villa. Niemand minder dan gastspeelster Selène, was het mikpunt van haar irritatie. Claire kreeg te horen dat de donkere schone slecht over haar praatte tijdens het bi-feest, dit kon ze niet verkroppen en ze besloot actie te ondernemen. Ze kreeg echter veel commentaar op haar manier van discussiëren. Zelfs vriendlief Huub en teamgenoot Jaap maakten zich zorgen en adviseerden haar om minder te herhalen omdat het zo lijkt alsof de blondine niets te vertellen heeft. Dat is dan ook wel het laatste dat je kan gebruiken in de Kooi!
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:22 schreef Copycat het volgende:
En het duurt maar voort en het duurt maar voort. Hoeveel kan een mens verduren?
Morning!
Heb je al gespit over Lieke ergens een reaktie heeft gegeven over haar gedrag ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach.![]()
![]()
Leuke binnenkomer Cc, PoekieRoekie overtreft zichzelf weer vandaag.
Net bijgelezen. Kijk, dat Naad kan liegen wisten we al, remember Brooke, maar ze heeft dus ook gelogen over Juicy.
Ze heeft aan Amanda geschreven dat Juicy bij haar is en ze lekkere brokjes voor haar heeft gekocht. Laat Juicy nu bij Danïelle zijn......![]()
Mogguh.
Heeft Amanda 1 en 1 al bij elkaar opgeteld?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
Net bijgelezen. Kijk, dat Naad kan liegen wisten we al, remember Brooke, maar ze heeft dus ook gelogen over Juicy.
Ze heeft aan Amanda geschreven dat Juicy bij haar is en ze lekkere brokjes voor haar heeft gekocht. Laat Juicy nu bij Danïelle zijn......![]()
Mogguh.
Naad heeft ook nog niets geregeld voor het jaarfeest, want ze wist de datum niet!quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Amanda 1 en 1 al bij elkaar opgeteld?
Ik kan je niet goed volgen, sorry. Bedoel je Lieke's eigen gedrag of het gedrag van Amanda?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:48 schreef petraa het volgende:
Heb je al gespit over Lieke ergens een reaktie heeft gegeven over haar gedrag ?
Goeiemoggel!
Ja ik neem aan dat er op NOLIVE ook een commentaar is geweest op Lieke's slijmerige gedrag naar B en A, dus vandaar dat ik het vroeg. Ben me password kwijt van Nolive en ik kan daar de weg steeds niet vinden, dus daarom vroeg ik het aan jou.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je niet goed volgen, sorry. Bedoel je Lieke's eigen gedrag of het gedrag van Amanda?
Dat probleem heb ik dus ook. Ik lees altijd het SV van VOL en daar zijn ze redelijk objectief.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:54 schreef petraa het volgende:
Ja ik neem aan dat er op NOLIVE ook een commentaar is geweest op Lieke's slijmerige gedrag naar B en A, dus vandaar dat ik het vroeg. Ben me password kwijt van Nolive en ik kan daar de weg steeds niet vinden, dus daarom vroeg ik het aan jou.
Ze heeft wel 200 cp in de pot gedaan!! Wat is de stand nu ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook. Ik lees altijd het SV van VOL en daar zijn ze redelijk objectief.
Zelfs Herma zei het net tegen Amanda, dat ze het maar vreemd vond gisteravond, het gedrag van Amanda tov Lieke, kun je nagaan.
Ik las ook dat ze 15 februari weer gaat paaldansen tijdens een Ex P0rnstar gedoe en 16 februari haar 8 uur.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:58 schreef Varen het volgende:
16 februari jaardag Amanda op zondag
Ik zal het checken , kom hier nog op terug.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:02 schreef petraa het volgende:
Ze heeft wel 200 cp in de pot gedaan!! Wat is de stand nu ?
Even op nowlife gekeken, geen felle reacties, wel merendeel negatief.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook. Ik lees altijd het SV van VOL en daar zijn ze redelijk objectief.
Zelfs Herma zei het net tegen Amanda, dat ze het maar vreemd vond gisteravond, het gedrag van Amanda tov Lieke, kun je nagaan.
Paaldansen is een vaag verhaal...die nieuwe "paaldansgriet" vroeg via een omweg of ze een keer op wou treden in Kerkrade. Later kwam Lieke en melde dat 15feb ex-pornstar in die zelfde tent een feest heeft. Maar of ze daadwerkelijk dan daar zou dansen hebben ze er zelf min of meer van gemaakt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las ook dat ze 15 februari weer gaat paaldansen tijdens een Ex P0rnstar gedoe en 17 februari haar 8 uur.
Gaat lekker zo en dan zeuren over het feit dat ze nog recht heeft op een freebee.
Ze is op nowlive niet online geweest gisterquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je al gespit over Lieke ergens een reaktie heeft gegeven over haar gedrag ?
Goeiemoggel!
Thx !!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:14 schreef Ning het volgende:
[..]
Ze is op nowlive niet online geweest gister
Mogge
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:20 schreef Ning het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
bron hyves lieke
OMG. die bovenste.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:20 schreef Ning het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
bron hyves lieke
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
Lieke is zo niet sexy aan een paal. Het lijkt eerder oost-Europees turnen.
Zaterdag de 16dequote:Op donderdag 7 februari 2008 09:58 schreef Varen het volgende:
16 februari jaardag Amanda op zondag
Mooi, stuur Palma ook 8 uur naar buiten danquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal het checken , kom hier nog op terug.![]()
José heeft haar jaardag vandaag, zou ze nu helemaal niks doen?
Ja, diezelfde jaardag die Nadia zou organiseren, maar waar Nadia nog niets aan gedaan heeft omdat ze niet wist wanneer het was...... De 16de Nadiaquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
En ik begreep dat de moeder van Amanda alweer moeilijk deed over de jaardag omdat er zoveel mensen zouden komen en zij daar niet van houdt?
Thanks. Drie vriendinnen? Lieke, Natasia en?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:42 schreef Leandra het volgende:
Ja, diezelfde jaardag die Nadia zou organiseren, maar waar Nadia nog niets aan gedaan heeft omdat ze niet wist wanneer het was...... De 16de Nadia
Ik weet niet wie dan "georganiseerd" heeft dat het feest in het huis in Zaandam gehouden wordt (tenminste, dat wil Amanda) maar ik vermoed dat Amanda d'r moeder vooral moeite heeft met die camera-mensen van DGK....
Dat wordt al snel druk in zo'n eensgezinswoning, en dan kun je maar beter zorgen dat je lieftallige dochter alle ruimte heeft voor haar zussen en 75 46 3 vriendinnen, want voor je het weet loop je per ongeluk in beeld.
Wel een gesjouw voor Mike, als hij weer dakloos wordtquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:51 schreef schatje het volgende:
Mikey wil Dillena opzetten als ze dood is.
Oeps...quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks. Drie vriendinnen? Lieke, Natasia en?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:53 schreef Varen het volgende:
[..]
Wel een gesjouw voor Mike, als hij weer dakloos wordt
Nou volgens mij doet die moeder niet zo moeilijk, maar denkt Amanda er allemaal een beetje te makkelijk over. Die zegt dus tegen d'r zusje van...op m'n jaardag even iedereen bij mekaar laten komen in het nieuwe huis in Zaandam. Of dat goed zou zijn...quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
En ik begreep dat de moeder van Amanda alweer moeilijk deed over de jaardag omdat er zoveel mensen zouden komen en zij daar niet van houdt?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:53 schreef Varen het volgende:
Wel een gesjouw voor Mike, als hij weer dakloos wordt
Zelfs dàn raakt Amanda dat beestje nog kwijt...........quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:51 schreef Varen het volgende:
De hond van Amanda is vanuit de kliniek in Belgie begraven. Amanda wilde niet dat hij gecremeerd werd. Mike zou hem op laten zetten. Dan heb je hem voor altijd bij je.
Net als Amanda zelf dus.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nu blijkt dat Nadia ook nog nieteens de datum wist, en nog niemand gecontact had (want ook Netty en Kenny hebben nog niks gehoord, blijkbaar)...denk ik dat dit 1 groot ongeorganiseerd drama zal worden.
Een motor er in en dan lekker met Regilio cruisen door de PC.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Misschien kan ie er wieltjes onder zetten, heeft ie een hobbelhond.
De Azteken deden het alquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Misschien kan ie er wieltjes onder zetten, heeft ie een hobbelhond.
Teveel gezopen gisteren en dat was te merken haar discussie-techniek. Sommigen vonden het sterk en ik vond haar weer onwijs dom. Gewoon blijven lallen totdat niemand meer reageert en dan heb je dus gewonnen.quote:
En kotsen...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:06 schreef T-lex het volgende:
Mooi geregeld...Amanda is dus weer gewoon bij Brian in bed gekropen met d'r kater.
Maar ze kan gelukkig nog lachen zie ik.![]()
Of een lekkere tongzoen van Brianquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
Of ga even je tandenpoetsen ofzo.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
Lieke is zo niet sexy aan een paal. Het lijkt eerder oost-Europees turnen.
Gaat ze piepen en zeggen,' Man!!!' Hangt om zijn nek en duikt het bed weer in. Da's toch goor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of een lekkere tongzoen van Brian
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of een lekkere tongzoen van Brian
Best wel ja, ze zal ook wel een lekkere zure smaak in d'r mond hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaat ze piepen en zeggen,' Man!!!' Hangt om zijn nek en duikt het bed weer in. Da's toch goor.
Als ze er met die uitgekotste kroketten was gaan gooien had ze een half jaartje als TerrorAmanda door het leven kunnen gaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaat ze piepen en zeggen,' Man!!!' Hangt om zijn nek en duikt het bed weer in. Da's toch goor.
Spierpijn waarvan? Van dat gezeur en gezeik?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:16 schreef Varen het volgende:
Selene kreunt en steunt, ze gaat dood van de spierpijn en ze gaat vandaag winkelen
[ afbeelding ]
Selene heeft een konijntje op d'r topje (2x)quote:
Ja leuk, allemaal berichten:quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:15 schreef Leandra het volgende:
WTF is daar aan de hand?? Jaap heeft griep en de rest denkt ook dat ze kunnen doen alsof ze dood gaan van een paar glazen bubbels?? Het is gewoon een doordeweekse donderdag......
Aan de andere kant lig ik dubbel als ze daar over 3 dagen allemaal hetzelfde griepvirus hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |