Jammer dat Huub er niet is, die ziet dat feilloos...........quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:50 schreef ruby het volgende:
Brian zit weer eng te lachen. Dit is volgens mij een pammetjes-moment.
Het is jammer dat ze meteen een "relaasie" kreeg met Brian en zich zo ook aansloot bij Natasia, ik had haar wel alleen willen zien staan in de Kooi...quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:50 schreef schatje het volgende:
Amanda is alleen sterk om een ander de les te geven. Ze kan zelf bitter weinig incasseren. Pak d'r stijltang af en ze is in staat om de hele boel kort en klein te slaan. Dan moet de Febo een belletje plegen dat ze de stijltang terug moeten geven.
Dat had ze hem moeten zeggen....quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou Brian nu echt al vergeten zijn dat Claire maandenlang heeft kunnen streamen voor zij in de kooi kwam? En daarom misschien wel een mening heeft gevormd over Brian?
Als ze zoveel gestreamd heeft valt het me van haar tegen dat ze na een paar dagen al met de benen wijd ging voor dat ventje dat vrouwen alleen maar ziet als een lustobject ( die hij wijsmaakt dat hij zo 'verliefd' is.), wetende dat hij niet monogaam is en dan in gesprekken er zich ook nog over uit laat dat het over is als Huub zich ook inlaat, of beter gezegd: als die persoon Huubje in zich laat, dat het dan over is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou Brian nu echt al vergeten zijn dat Claire maandenlang heeft kunnen streamen voor zij in de kooi kwam? En daarom misschien wel een mening heeft gevormd over Brian?
Daar vallen wel meer mannen voor hoor...quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal haar zachte zuidelijke accent wel zijn waar Huub voor valt
Als ze flink tegen de lantaarnpaal was gelopen, had nu haar snor op haar voorhoofd gezeten.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:55 schreef schatje het volgende:
Selene kan een kop trekken alsof ze tegen een lantaarnpaal is gelopen. Dat snorretje maakt het plaatje af.
Je hebt er weer een geweldige OP van gemaaktquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:53 schreef petraa het volgende:
OP is klaar!!!
Leandra ik wilde jou in de vorige COS ervoor nomineren, maar helaas hij was al vol
OOOOOOO nog even en Leandra gaat naast haar schoenen lopen......quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:53 schreef petraa het volgende:
OP is klaar!!!
Leandra ik wilde jou in de vorige COS ervoor nomineren, maar helaas hij was al vol
Damn, heeft Dimitri vanavond achter de opdracht gekregen tegen Claire te spelen??quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:57 schreef petraa het volgende:
D: Volgens mij heeft ze naar haar Pa geschreven, Huub is de prins op het witte paard.
C: Nou dat heb ik dus niet geschreven.
Mooie Capsquote:
Dimitri is een loser met z'n enge muil.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:59 schreef Desii het volgende:
Dimitri wil ook ff zijn momentje... hij zegt tegen Brian
Volgens mij schrijft Claire aan haar pa, Huub is mijn ridder op het witte paard
Dimitri komt echt niet over met zijn opmerkingen....
Als hij dan ook even mee leest op de foraquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:59 schreef neehe het volgende:
Reken maar dat Huub achter zit mee te kijken hoe Claire het ervan af brengt.
Laat hem nu maar terugkomen, ik wil wel horen wat voor script hij heeft gekregen, dan kan ik naar me nest.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub zal wel weer een goed script krijgen achter.Er moet toch tv gemaakt worden.
Fout, ze had niet meteen een relatie met Brain. Ze hebben in het begin alleen sex met elkaar gehad zonder vaste relatie. Ik geloof zelfs da tze pas een echt relatie kreeg met Brain toen Lieke en Huub al een relatie hadden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze meteen een "relaasie" kreeg met Brian en zich zo ook aansloot bij Natasia, ik had haar wel alleen willen zien staan in de Kooi...
zonder stijltang
Ik hoop het. Claire valt nu angstvallig stil....quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub zal wel weer een goed script krijgen achter.Er moet toch tv gemaakt worden.
Ja hij moet frituren,want Amanda kan dat niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooie Caps![]()
Dimi gaat weg, nee hij blijft toch weer zitten.
Toen Mitch haar dreigde weg te kapen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Fout, ze had niet meteen een relatie met Brain. Ze hebben in het begin alleen sex met elkaar gehad zonder vaste relatie. Ik geloof zelfs da tze pas een echt relatie kreeg met Brain toen Lieke en Huub al een relatie hadden.
Dan heb ik toch liever een lekkere platte amsterdammer...quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar vallen wel meer mannen voor hoor...
Ik heb er een positief gevoel over dat boontje om zijn loontje komt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dimitri, Selene, Mikey, al dat volk moet Brian en Amanda een beetje
helpen om ze er niet aan onder door te laten gaan .......![]()
![]()
Owja dat is waar ook, sex was voor Amanda heel normaal als je al een relatie thuis hebt..(of was dat ook al uit)quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Fout, ze had niet meteen een relatie met Brain. Ze hebben in het begin alleen sex met elkaar gehad zonder vaste relatie. Ik geloof zelfs da tze pas een echt relatie kreeg met Brain toen Lieke en Huub al een relatie hadden.
Ja, dat klinkt gek he....maar is officieel wel zoquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:58 schreef petraa het volgende:
B: Sinterklaas komt uit Turkije
A: Uit Turkije ???????????????????????????????
Geen nivo dus..........quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:06 schreef Desii het volgende:
De leukste discussies en gesprekken zijn tussen Amanda en Huub...... die zitten qua heftigheid en eerlijkheid qua gevoelens op hetzelfde nivo
Amanda is ook de enige in dat huis die hem écht durft te confronteren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:06 schreef Desii het volgende:
De leukste discussies en gesprekken zijn tussen Amanda en Huub...... die zitten qua heftigheid en eerlijkheid qua gevoelens op hetzelfde nivo
Dus ze doet het gewoon best lekker dan, tochquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda kan alleen maar asociaal schreeuwen en praten in het straatje en onder regie van Brian, Claire blijft opvallend rustig...
dat zegt al genoeg
`quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maa rAmanda wist het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt gek he....maar is officieel wel zo
nee, ben ik niet met je eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |