Ik lig even dubbel. Claire is de simpele in het groepje Brian, Amanda, Claire?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:44 schreef coldstar het volgende:
Claire blijft simpel.....het is zo moeilijk met mensen te discusseren die zo simpel zijn. Schiet echt niet op....
die info moeten ze niet aan Claire maar aan Huub geven en zeggen.... en nu vol gas op Brianquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:42 schreef schatje het volgende:
Jeetje Febo, geef Claire dan munitie als dat Brian te horen heeft gekregen van zijn moeder dat ie niet zo agressief moet doen tegen Amanda.
Dat schreeuwen valt wel mee en het was wel gewoon de waarheid wat ze zei.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda kan alleen maar asociaal schreeuwen en praten in het straatje en onder regie van Brian, Claire blijft opvallend rustig...
dat zegt al genoeg
Vooralsnog krijgt ze Brian wel aan het vloeken als ze zo kalm blijft, en dat mag ik wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:44 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet hoor. Ze trekt 'pijpslet' al niet.
Dat noemen ze beschaafd en niet dat gebler van de straat zoals Amanda dat kan..quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:44 schreef coldstar het volgende:
Claire blijft simpel.....het is zo moeilijk met mensen te discusseren die zo simpel zijn. Schiet echt niet op....
Dan is het al hèèl snel goed..............over de rooie..die Brian...quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Vooralsnog krijgt ze Brian wel aan het vloeken als ze zo kalm blijft, en dat mag ik wel.
Zou Brian nu echt al vergeten zijn dat Claire maandenlang heeft kunnen streamen voor zij in de kooi kwam? En daarom misschien wel een mening heeft gevormd over Brian?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:47 schreef Desii het volgende:
Brian: ik weet dat Huub slecht over mij praat tegen dames, en daarom denk je zo slecht over mij dat zie ik aan je ogen
Ja idd... dat zou meesterlijk zijn...... dat is pas TV makenquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:47 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Als ze zich nou ook zo zou gedragen zou t briljant zijn
pesiesquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik lig even dubbel. Claire is de simpele in het groepje Brian, Amanda, Claire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |