Als hij dan ook even mee leest op de foraquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:59 schreef neehe het volgende:
Reken maar dat Huub achter zit mee te kijken hoe Claire het ervan af brengt.
Laat hem nu maar terugkomen, ik wil wel horen wat voor script hij heeft gekregen, dan kan ik naar me nest.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub zal wel weer een goed script krijgen achter.Er moet toch tv gemaakt worden.
Fout, ze had niet meteen een relatie met Brain. Ze hebben in het begin alleen sex met elkaar gehad zonder vaste relatie. Ik geloof zelfs da tze pas een echt relatie kreeg met Brain toen Lieke en Huub al een relatie hadden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze meteen een "relaasie" kreeg met Brian en zich zo ook aansloot bij Natasia, ik had haar wel alleen willen zien staan in de Kooi...
zonder stijltang
Ik hoop het. Claire valt nu angstvallig stil....quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:00 schreef rooie3 het volgende:
Huub zal wel weer een goed script krijgen achter.Er moet toch tv gemaakt worden.
Ja hij moet frituren,want Amanda kan dat niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooie Caps![]()
Dimi gaat weg, nee hij blijft toch weer zitten.
Toen Mitch haar dreigde weg te kapen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Fout, ze had niet meteen een relatie met Brain. Ze hebben in het begin alleen sex met elkaar gehad zonder vaste relatie. Ik geloof zelfs da tze pas een echt relatie kreeg met Brain toen Lieke en Huub al een relatie hadden.
Dan heb ik toch liever een lekkere platte amsterdammer...quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar vallen wel meer mannen voor hoor...
Ik heb er een positief gevoel over dat boontje om zijn loontje komt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dimitri, Selene, Mikey, al dat volk moet Brian en Amanda een beetje
helpen om ze er niet aan onder door te laten gaan .......![]()
![]()
Owja dat is waar ook, sex was voor Amanda heel normaal als je al een relatie thuis hebt..(of was dat ook al uit)quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Fout, ze had niet meteen een relatie met Brain. Ze hebben in het begin alleen sex met elkaar gehad zonder vaste relatie. Ik geloof zelfs da tze pas een echt relatie kreeg met Brain toen Lieke en Huub al een relatie hadden.
Ja, dat klinkt gek he....maar is officieel wel zoquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:58 schreef petraa het volgende:
B: Sinterklaas komt uit Turkije
A: Uit Turkije ???????????????????????????????
Geen nivo dus..........quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:06 schreef Desii het volgende:
De leukste discussies en gesprekken zijn tussen Amanda en Huub...... die zitten qua heftigheid en eerlijkheid qua gevoelens op hetzelfde nivo
Amanda is ook de enige in dat huis die hem écht durft te confronteren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:06 schreef Desii het volgende:
De leukste discussies en gesprekken zijn tussen Amanda en Huub...... die zitten qua heftigheid en eerlijkheid qua gevoelens op hetzelfde nivo
Dus ze doet het gewoon best lekker dan, tochquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda kan alleen maar asociaal schreeuwen en praten in het straatje en onder regie van Brian, Claire blijft opvallend rustig...
dat zegt al genoeg
`quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maa rAmanda wist het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt gek he....maar is officieel wel zo
nee, ben ik niet met je eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |