Een prachtig voorbeeld hoe hun relatie in spè zal gaan lopen...............quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:38 schreef Varen het volgende:
Brian tegen Amanda: ga je tanden poetsen, je stinkt naar focking frituur
maar niet gehoord zegt tie zelfquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:39 schreef Ziet het volgende:
huub heeft dus inderdaad alles gezien achter
Zei hier iemand nou net dat Amanda niet slaafs is?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:38 schreef Varen het volgende:
Brian tegen Amanda: ga je tanden poetsen, je stinkt naar focking frituur
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:45 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een randdebiel.....
Hij deed zo stoer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:45 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een randdebiel.....
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:48 schreef farscapevr6 het volgende:
gelukkig wil selena t spel niet meer spelen
Amanda's tiet hangt er al weer uit zo te zienquote:
Vreselijk onzinnig onderwerp. Als ik Huub was, had ik rat en zijn hoer daar hard op aangepakt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:34 schreef Desii het volgende:
De mini-discussie tussen Huub en Claire gaat erover dat Claire in de chill al 3x gevraagd heeft of Huub het met Brian over het pijpen heeft gehad.
Huub heeft het daar 3x ontkent
en na de discussie aan tafel tussen Claire en Selene, Brian en Amanda vroeg ze het nog een keer
Claire heeft tie bevestiging extra nodig en Huub zegt dat zij hem niet vertrouwd.
Dat gevoel heb ik ook. Drie keer op één avond klapjes ..... Claire, die aangeeft niet gecharmeerd te zijn van de publieke aanvallen van Huub. Dan Lieke, die hem helemaal negeert. En daarna Japio, die Huub gewoon wegstuurt als Huub van mening is dat Japio Claire niet mag afvallen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:27 schreef Disana het volgende:
Huub: ik zit wel zo in elkaar, ik zeg niet A als het B is.
Claire: ik zit ook zo in elkaar.
Huub klinkt geprikkeld en moe.
dat zie ik toch heul anders....... maar dat zijn we gewend héquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Drie keer op één avond klapjes .....1. Claire, die aangeeft niet gecharmeerd te zijn van de publieke aanvallen van Huub.
2. Dan Lieke, die hem helemaal negeert.
3.En daarna Japio, die Huub gewoon wegstuurt als Huub van mening is dat Japio Claire niet mag afvallen.
4.En nu in bed is Claire niet echt 'meewerkend' en geeft Huub opnieuw tegenwoord. Dat is Huubske niet gewend. Hij dacht baas en heerser te zijn in het drietal ........
nope.......... toen hun relatie ten einde liep, was het (voor mij) al duidelijk, dat één van twee moest verdwijnenquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub vond het weerzien met Lieke confronterend .............. ja sukkel, als je gewoon normaal
met haar was blijven doen en samen met haar was blijven spelen, had je die toko gewonnen.
Nee hoor, ook daar geloof ik nixquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:56 schreef neehe het volgende:
Het zal mij niets verwonderen dat Huub Jaap eruit wil gaan stemmen.
Volgens mij is hij Jaap zat.
En Japio is druk bezig ruzie te veroorzaken tussen Huub en Claire. Dat deed hij eerst al tussen Huub en Lieke. UIteindelijk lukte dat en nu zit verdore Claire ineens in de weg. Japio gaat nog niet zover dat hij Brian inschakeld, maar Selene heeft hij prachtig voor z'n karretje gespannen vanavond. Dat gaat Japio nog veel vaker doen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:56 schreef neehe het volgende:
Het zal mij niets verwonderen dat Huub Jaap eruit wil gaan stemmen.
Volgens mij is hij Jaap zat.
Bijna helemaal mee eens maar we weten nog niet wat Claire echt kanquote:Op donderdag 7 februari 2008 01:42 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zie ik toch heul anders....... maar dat zijn we gewend hé![]()
1. Claire en Huub hadden een goed gesprek in de chill, waaruit bleek dat Claire het één en ander had teruggezien in het hokje
2. Huub kan moeilijk met Lieke en der zwijgtechniek overweg.... dat ben ik met je eens...... maar sjachie, was hij er niet van eerder teleurgeteld
3. Japie en Huub verschilden daar in van mening, maar toen zowel Huub als Claire het vonden; zei Japie zelf dat hij er geen erg in had, maar dat het zeker niet zijn bedoeling was om Claire af te vallen
Ook zei Japie, dat Selene hem op de bank kwam bedanken..... dus er zat zeker een kern van waarheid in.
4.In bed begon Huub zelf over het feit dat ze nu voor de vierde keer een bevestiging nodig heeft voor iets wat hij gezegd zou hebben.....
edit: Maar over 1 ding zullen we het wel eens zijn, Claire is te lief en naief voor DGK
Geeft niet hoor, ik ben het wel met je eens dat Huub Jaap echt nooit los zal laten.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee hoor, ook daar geloof ik nix
sjips, wat ben ik het met iedereen oneens vanavond....... Huub en Jaap blijven echt wel samen spelen; Huub sprak het gister nog uit dat hij Claire te zwak vind. (en dat is ze ook......!!)
Het is maar wat je prachtig vindt, al die concentratie op Huub.quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Japio is druk bezig ruzie te veroorzaken tussen Huub en Claire. Dat deed hij eerst al tussen Huub en Lieke. UIteindelijk lukte dat en nu zit verdore Claire ineens in de weg. Japio gaat nog niet zover dat hij Brian inschakeld, maar Selene heeft hij prachtig voor z'n karretje gespannen vanavond. Dat gaat Japio nog veel vaker doen.
Jaap is zeker de mol.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is maar wat je prachtig vindt, als die concentratie op Huub.![]()
Vervolgens moet Jaap ook nog langs Amanda en Brian zien te komen, wat hem
zonder die 3-2 meerderheid nooit zal lukken. Is Jaap de mol?
Ben het hier niet mee eens.... Claire blijft idd heerlijk rustig en die minachting is idd prachtigquote:Op donderdag 7 februari 2008 02:00 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Bijna helemaal mee eens maar we weten nog niet wat Claire echt kanLief en naief is heel makkelijk te spelen n.l.Vindt haar juist sterk in discussies want ze blijft bij haar punt en wuift min of meer de znloze kreten van brainless en Del weg.Brainless begon weer als een hyena te achen en Claire vraagt doodkalm wat hij mankeert.Brainless reageerde tenslotte met scheldwoorden en zijn straatsletje nam het maar snel over.Heel duidelijk is bij Claire de minachting van haar gezicht te lezen over dit stel
Nee, ik zie Japio niet als een mol. Hij is gewoon te dik om door al die ondergrondse gangen onder het gazon te kruipen. Hoe link is het ook niet, al die scheten ! Het hele gangenstelsel vol ontvlambare gassen. En bij iedere molshoop hoor je de daverende boeren van hem klinken ........ Nee, Japio is geen mol.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is maar wat je prachtig vindt, al die concentratie op Huub.
Vervolgens moet Jaap ook nog langs Amanda en Brian zien te komen, wat hem zonder die 3-2 meerderheid nooit zal lukken. Is Jaap de mol?
Maar wat had je dan allemaal op willen rakelen? Wat had ze op mógen rakelen eigenlijk? Niet alles namelijk, denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben het hier niet mee eens.... Claire blijft idd heerlijk rustig en die minachting is idd prachtig
Maar ze laat teveel punten liggen... men, hoe mooi had ze Brian niet terug kunnen pakken (zij keek toch het programma)....... teenkrommend, ik had daar graag ff aan tafel gezeten
Ach ze moet er nog ff inkomen.Vindt heel vaak dat ook de lange bewoners zeer veel laten liggen waar ze goed op in konden springen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:06 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben het hier niet mee eens.... Claire blijft idd heerlijk rustig en die minachting is idd prachtig
Maar ze laat teveel punten liggen... men, hoe mooi had ze Brian niet terug kunnen pakken (zij keek toch het programma)....... teenkrommend, ik had daar graag ff aan tafel gezeten
Dat niet Huub hem zwart maakt bij de vrouwen.... maar dat Brian daar zelf verantwoordelijk voor is, door zijn manier opstellen ri. Amandaquote:Op donderdag 7 februari 2008 02:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar wat had je dan allemaal op willen rakelen? Wat had ze op mógen rakelen eigenlijk? Niet alles namelijk, denk ik.
100% eenschquote:Op donderdag 7 februari 2008 02:09 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ach ze moet er nog ff inkomen.Vindt heel vaak dat ook de lange bewoners zeer veel laten liggen waar ze goed op in konden springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |