Ze gelooft er nog in?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maa rAmanda wist het niet.
Wat maakt het uit waar voor of waavan. Vanaf dat ze een relatie hebben, zijn ze bij elkaar gebleven en hebben geen andere gehad....quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Toen Mitch haar dreigde weg te kapen.
ze heeft toen echt nog wel gezoent met Mitch..... en geef haar eens ongelijkquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar voor of waavan. Vanaf dat ze een relatie hebben, zijn ze bij elkaar gebleven en hebben geen andere gehad....
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
ze heeft toen echt nog wel gezoent met Mitch..... en geef haar eens ongelijk
Levenswijsheid is een groot woord, maar inderdaad, wat Brian zegt gaat ene oor in, andere oor uit, en wat Huub zegt blijft enigzins hangen.......quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:09 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, ben ik niet met je eens.
Amanda is dom, maar heeft wel een hoog nivo qua levenswijsheid (als je snapt wat ik bedoel)
Daarbij is zij de enige waar Huub wat van aan wil nemen.
Altijd als de aandacht niet op haar gefocused is .. heeft ze ergens last van net zoals op feestjes :S optrotten met die bitch !quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:11 schreef petraa het volgende:
Selene zoekt weer aandacht. Als ze gaat plassen voelt ze vanaf haar navel steken naar beneden toe. Fucking hell het doet zo'n pijn.
En met een aantal vrouwen sindsdien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Die relatie was inderdaad al heel snel over. Amanda wilde hem uitnodigen en dat wilde hij niet. Daarna was het inderdaad heel snel over. Als ik het me nog goed kan herinneren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Owja dat is waar ook, sex was voor Amanda heel normaal als je al een relatie thuis hebt..(of was dat ook al uit)
dat was ik even vergeten.
Trustequote:Op donderdag 7 februari 2008 00:16 schreef petraa het volgende:
Ik haak af! Laterszzz
Dat is echt zo. Ik zeg dit steeds. Amanda is de enige die hem aan kan en waar hij serieus wat van aan neemt..... Verbaal zitten ze gewoon op een lijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Amanda is ook de enige in dat huis die hem écht durft te confronteren.
Truste Petraaquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:16 schreef petraa het volgende:
Ik haak af! Laterszzz
Vreemd, ik hoorde Claire verledn week nog zeggen tegen Huub, Brain zit echt oner de plak bij Amanda.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:08 schreef miesy het volgende:
[..]
`
ze gaven het een naam.
verder veranderde er weinig, alleen dat amanda meer slaafs werd.
Klopt, maar toen hadden ze nog niet een echte relatie....sinds dat Amanda een echte relatie met Brain is aangegaan, heeft ze niet met andere mannen buiten Brain om iets gedaan....quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Sterkte Ruud ! 6:10 hier ..quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er ook weg van Fok! Tis kort nacht tot morgen 4:45![]()
![]()
echt wel, want Huub&Lieke waren toen bezig met Mitch om hem ri. Amanda te pushenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Klopt, maar toen hadden ze nog niet een echte relatie....sinds dat Amanda een echte relatie met Brain is aangegaan, heeft ze niet met andere mannen buiten Brain om iets gedaan....Laatst zei Huub het nog, zo hoerig als ze kan zijn als ze geen relatie heeft, zo monogaam is ze als een relatie heeft.
Heb jij soms andere streams als ik....Brain over de zeik ????? heb niks gezien...quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:12 schreef Lady-night het volgende:
Ik vond dat Claire het er niet echt slecht vanaf bracht....Brian over de zeik, wat wil je nog meer
Precies! Walgelijk vind ik het.... Brian en Amanda zijn hardstikke zwak..individueel én als stel....dat domme, ongemeende geslijm met mensen om ze aan hun kant te krijgen...en als dat niet lukt gebruiken ze agressie en scheldwoorden..dat doen ze niet alleen met anderen in hun eigen relatie ook..die twee redden het echt niet alleen tegen Huub en Jaap..de Febo weet dat ook vandaar al die hulpjes die ze al maanden krijgen..quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dimitri, Selene, Mikey, al dat volk moet Brian en Amanda een beetje
helpen om ze er niet aan onder door te laten gaan .......![]()
![]()
Maar jij ziet volgens mij ook steeds andere dingen gebeuren die wij niet zien.b.v. een andere Brian die waarvoor Lieke vanavond Amanda waarschuwde.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Heb jij soms andere streams als ik....Brain over de zeik ????? heb niks gezien...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
[..]
Fout, ze had niet meteen een relatie met Brain. Ze hebben in het begin alleen sex met elkaar gehad zonder vaste relatie. Ik geloof zelfs da tze pas een echt relatie kreeg met Brain toen Lieke en Huub al een relatie hadden.
Ze heeft geen respect voor de tafel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:33 schreef 2live het volgende:
Die domme doos heeft zich al 3 keer weg laten sturen!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:32 schreef petraa het volgende:
B: Je was te grof met de saus en legde de kroket gewoon op tafel
A: Ja, ja?
B: Je gaat nu de tafel schoonmaken.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:32 schreef petraa het volgende:
B: Je was te grof met de saus en legde de kroket gewoon op tafel
A: Ja, ja?
B: Je gaat nu de tafel schoonmaken.
nee, pijpslet is een uitvinding van Brian....... ingenieus jongh is toch ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:31 schreef Varen het volgende:
Ik heb een poosje geen streams gezien, maar heeft Huub Claire nu wel of niet een pijpslet genoemd?
thanksquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:38 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, pijpslet is een uitvinding van Brian....... ingenieus jongh is toch ook
Maar volgens Brian heeft Huub off cam gezegd dat Claire goed kon pijpen..... (ik weet het niet, maar heb wel een vermoeden dat Huub dat gezegd heeft)
Maar het drama wat daar van gemaakt wordt..... tja alles voor tievie
quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:38 schreef Varen het volgende:
Brian tegen Amanda: ga je tanden poetsen, je stinkt naar focking frituur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |