Selene deed anders wel haar best om Claire uit te lokken, maar ze hapt niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het komt niet echt van de grond nee
Goh alsof de anderen dat nog nooit hebben gezegd. De vogeltjes fluisteren ze regelmatig wat in. Dat is niets nieuws.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:18 schreef diedirk het volgende:
Claire zegt nu dus leterlijk dat er door acher dingen worden gezegd?
Moet die miscasting de laatste dingen uit DGK kapotmaken?
Ik vind het naar voor Nando.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:15 schreef Dark het volgende:
Jaap zakt door een stoel en gooit hem in het zwembad..............
Brian probeerde duidelijk te maken dat ze niet moet lullen over "achter" in een discussie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:18 schreef ruby het volgende:
Brian doet nu of ie amper met "achter" te maken heeft?
En terecht, kan Claire zich eindelijk eens niet meer achter hem verschuilen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:16 schreef rooie3 het volgende:
En Huub moet weer naar achter.
Kan je het met me eens zijn als ik zeg, dat die zo niet werkt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:14 schreef Deisyy het volgende:
Claire doet heel hard haar best om t.v. te maken
Ik vind het bijna zielig voor d'r.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Caire, Claire, ga toch naar huis, dit gaat helemaal niets meer worden ........
Ah, ik dacht dat ie weer de heilige geest uithing.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian probeerde duidelijk te maken dat ze niet moet lullen over "achter" in een discussie.![]()
Dan kunnen ze er niks mee (voor tv).
Dus maakte hij de opmerking...ik speel hier, niet achter.
Wat wil je zien dan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Caire, Claire, ga toch naar huis, dit gaat helemaal niets meer worden ........
Huub bemoeit zich geen één keer met de discussies tussen Claire en de anderen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:22 schreef diedirk het volgende:
[..]
En terecht, kan Claire zich eindelijk eens niet meer achter hem verschuilen.
Het dominante mannetje Huub wilt elke discussie domineren (
(geeef hem trouwens geen ongelijk hoor, constateer alleen dat ik dat vervelend vind)
Zo werkt het dus wel. Dat gebeurt dagelijks. Even tv maken, en dan gaan ze los.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kan je het met me eens zijn als ik zeg, dat die zo niet werkt.
Claire probeerd nu tv te maken op bestelling, volgens mij werkt dit helemaal niet zo.....dit werkt averechts
Nee juist niet, maar dat ze dat trailertrash eens verbaal op hun nummer zet .....quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat wil je zien dan?
Dat ze ontzettend gaat gillen, schelden, slaan etc..?
Alsof het woord al niet bestond. Fantasieloze kwezel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Brian heeft het woord pijpslet "ontworpen"....
Graag gedaanquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geniet van jouw berichten in dit topic
Ja, want ik geniet van de jouwequote:Op woensdag 6 februari 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ga ik bij mezelf te rade, voeg ik wel iets toe.
Natasja, fatsoenquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:27 schreef noekje het volgende:
Stoer Natasia blijven herhalen: Je zit hier in de fucking Gouden Kooi!
Voorlopig heeft zij meer fatsoen in haar donder zitten dan iedereen daar.
Clairequote:Op woensdag 6 februari 2008 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Natasja, fatsoen
Edit: sorry![]()
Is toch wel handig hoor. Dat zijn voor mij ook mini-keukenrollenquote:
Omdat het dingen zijn die al zo vaak gedaan zijn. Huub heeft niets nieuws onder de pannen. Het is niets nieuws dat Huub Brain over de zeuk wil krijgen. Amanda heeft dit al een paar keer gezegd tegen Brain, laat je niet op fokken. Ze zitten natuurlijk al best heel lang bij elkaar, zodat ze elkaar onderhand wel leert kennen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:28 schreef Desii het volgende:
Hoe weten Amanda en Brian toch elke keer alle info, die hun bespreken.
Ze zeggen, we luisteren af..... maar das geen waar, want vorige keer lagen die twee echt te slapen en toen wisten ze ook alle plannen van Huub, Jaap en Claire
Ze is echt SUPER naief!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
Claire, begrijpt het echt allemaal niet. Claire wil het spel spelen maar ken het niet.
Naar huis met d'r, zonde van de tijd .........quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:32 schreef petraa het volgende:
En Claire is weer stil gekregen.
Jaap luistert vanaf de bank en Huub zal wel achter naar de streams mogen kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap hoot het gesprek aan tafel aan ..
Huub is naar achteren geroepen en Jaap is ziek en ze hebben gezegd dat ze eerst maar eens voor zichzelf moet opkomen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:34 schreef coldstar het volgende:
Waar zijn de mede spelers van Claire nou..? Ze hoeven niets te zeggen, maar het zou wel zo prettig voor haar zijn dat er iemand is die haar kan steunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |