quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:20 schreef Ning het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
bron hyves lieke
OMG. die bovenste.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:20 schreef Ning het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
bron hyves lieke
quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
Lieke is zo niet sexy aan een paal. Het lijkt eerder oost-Europees turnen.
Zaterdag de 16dequote:Op donderdag 7 februari 2008 09:58 schreef Varen het volgende:
16 februari jaardag Amanda op zondag
Mooi, stuur Palma ook 8 uur naar buiten danquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal het checken , kom hier nog op terug.![]()
José heeft haar jaardag vandaag, zou ze nu helemaal niks doen?
Ja, diezelfde jaardag die Nadia zou organiseren, maar waar Nadia nog niets aan gedaan heeft omdat ze niet wist wanneer het was...... De 16de Nadiaquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
En ik begreep dat de moeder van Amanda alweer moeilijk deed over de jaardag omdat er zoveel mensen zouden komen en zij daar niet van houdt?
Thanks. Drie vriendinnen? Lieke, Natasia en?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:42 schreef Leandra het volgende:
Ja, diezelfde jaardag die Nadia zou organiseren, maar waar Nadia nog niets aan gedaan heeft omdat ze niet wist wanneer het was...... De 16de Nadia
Ik weet niet wie dan "georganiseerd" heeft dat het feest in het huis in Zaandam gehouden wordt (tenminste, dat wil Amanda) maar ik vermoed dat Amanda d'r moeder vooral moeite heeft met die camera-mensen van DGK....
Dat wordt al snel druk in zo'n eensgezinswoning, en dan kun je maar beter zorgen dat je lieftallige dochter alle ruimte heeft voor haar zussen en 75 46 3 vriendinnen, want voor je het weet loop je per ongeluk in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |