Ik dacht dat ik de enige was, die er teveel in zietquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:10 schreef sobotta het volgende:
[..]
deze foto met die dubieuze rode vlekken op de muur vind ik wel eng hoor....
Volgens mij is dit eerder een galerij..quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:57 schreef k_man het volgende:
een ruim balkon, om lekker de benen te strekken.
[ afbeelding ]
Volgens mij ook. Ik denk dat de foto een vertekend beeld geeft.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:45 schreef Finch het volgende:
[..]
Volgens mij is dit eerder een galerij..
Dan is het wel een hele smalle gallerij en vreemd ook, dat je daar een bankje neer mag zetten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik denk dat de foto een vertekend beeld geeft.
Misschien is het de laatste woning van de gallerij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:08 schreef k_man het volgende:
Nou, het is niet de galerij aan de voorzijde van de woning. Als dat wel zo was zou je direct ruzie met je buren hebben als je een bank zo neerzet.
Leuk toch?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'We branden graag kaarsjes':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Origineel behangetje:
Ik heb de omschrijving van die woning nog eens nagelezen; het is echt het balkon.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan is het wel een hele smalle gallerij en vreemd ook, dat je daar een bankje neer mag zetten.
Ja, het eerste wat ik mij afvroeg was wie er om gelegd is en hoe.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:10 schreef sobotta het volgende:
[..]
deze foto met die dubieuze rode vlekken op de muur vind ik wel eng hoor....
Ik zeg nergens dat het geen nette of gezellige inrichting is, maar dat er wel erg veel kaarsen (ik tel er 44) in de woning aanwezig zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:43 schreef MrSleep het volgende:
Slaat inderdaad nergens op. Gewoon een gezellige en nette inrichting is het
er staat ook een telescoop en ze wonen tegenover flats.... Da's op zich ook wel interessant.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het geen nette of gezellige inrichting is, maar dat er wel erg veel kaarsen (ik tel er 44) in de woning aanwezig zijn.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Origineel behangetje:
[ afbeelding ]
Volgens mij liggen er gewoon straatklinkers met kiezels aan de randen om de kieren te dichten in op die vloer...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:50 schreef Lief-visje het volgende:
en een bijpassende badkamer
[ afbeelding ]
Best te doen die keuken, wel erg druk, maar beetje Britse stijlquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:18 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Moderne stijlvolle keuken:
[ afbeelding ]
Als ik op mezelf ga wonen ga ik dat ook aanschaffen, lijkt me echt relaxed!quote:Handige urinoir in de badkamer:
[ afbeelding ]
Da's een blender.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:09 schreef NED het volgende:
Duh! De kauwgumballen-automaat in het hoekje links is leeg
Urinoir in je badkamerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:18 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Handige urinoir in de badkamer:
[ afbeelding ]
Helemaal niks. Het hoeft je smaak niet te zijn, maar hij is niet echt lelijk, ranzig, oud, versleten, smerig of iets dergelijks te noemen....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:44 schreef heaven7 het volgende:
Uh en wat is er nu weer mis met die keuken
Als je idd het hele topic en de vorige topics doorloopt zie je dat het niet de bedoeling is om dure uitspattingen van huizen neer te gooien, tenzij het wat bizar wordt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:24 schreef Longmen het volgende:
Ze zijn wel leuk maar niet bijzonder.
Dat is dan ook de oven, lijkt me, met doorzichtige ruit (da's altijd wel handig met een oven)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Best te doen die keuken, wel erg druk, maar beetje Britse stijlAlleen die vaatwasser is echt zo lelijk in vergelijking met de rest, combineert echt niet
quote:Bent u op zoek naar een deels op te knappen eengezinswoning op fraaie locatie, dan is dit uw kans!
Dit object is voorzien van 3 slaapkamers, een achtertuin en dakterras.
Om de hoek van winkels en op loopafstand van het wandelbos
quote:Indeling:
Kelder:
Provisiekelder
Begane grond:
Entree, hal, woonkamer met twee openslaande deuren
quote:naar de tuin op het zuiden,
quote:eenvoudige keuken,
quote:douche en toilet.
1e Verdieping:
een drietal slaapkamers (circa 5.00 x 3.10 / 2.80, 4.00 x 3.20 en 3.00 x 2.70)
quote:waarvan 1 met balkon.
quote:2e Verdieping:
Via trapje naar bevloerde vliering
wat steriel.... Ik snap echt niet dat je hier gezellig thuis komt...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is toch een vrij schappelijke prijs voor zo'n mooi huis (naar Nederlandse maatstaven):
Hier betaal je 650.000 euro voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gruwelijk mooi toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Een eigen mega-vijver is ook mogelijk.![]()
[ afbeelding ]
En mini-fontein in de voortuin:
[ afbeelding ]
De achtertuin is groot genoeg om je vrienden uit te nodigen om te golfen:
[ afbeelding ]
Een beter uitzicht vanuit je tuin in de zomer is moeilijk te vinden.
[ afbeelding ]
En dit alles voor slechts 1,25 miljoen...
Mijn plafond ziet er net zo uit, misschien met een net iets donkerdere tint groen. Dat is ook in de trap verwerkt, maar minder extreem dan in deze foto's.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:12 schreef Rottdog het volgende:
Vandaag is groen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt hier idd steeds meer te gaan om smaakverschillen ipv echt vreemde toestanden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn plafond ziet er net zo uit, misschien met een net iets donkerdere tint groen. Dat is ook in de trap verwerkt, maar minder extreem dan in deze foto's.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef VinceBeggar het volgende:
Hier staan allemaal huizen waar mensen na hebben gelaten hun spullen op te ruimen, maar ik heb nu een huis gevonden waar men echt tot in de kleinste details alles piekfijn neer heeft gelegd voor de foto'sPositief wel natuurlijk! Maar toch opvallend en leuk
(Vind ik althans)
"Zo even wat stukjes fruit netjes op tafel leggen en de stoel schuin zodat dat mooi oogt"
[ afbeelding ]
"Zo even mooi de kussentjes netjes neerleggen"
[ afbeelding ]
"Een mooie bank met slippers"
(ik dacht huh, alles zo netjes en dan per ongeluk slippers vergeten?...)
[ afbeelding ]
Maar de slippers blijken opzet, want ze komen ook netjes geplaats bij het bed voor
[ afbeelding ]
"Een mooie fruitmand op bed"
[ afbeelding ]
"En weer de kussentjes netjes leggen en een mooie mand ervoor"
[ afbeelding ]
"En ook op bed liggen de kussens netjes"
[ afbeelding ]
Klik hier
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:35 schreef VinceBeggar het volgende:
En nog een aantal andere vondsten:
[ afbeelding ]
Handig geplaatst bad
[ afbeelding ]
"De woning vertoont enig achterstallig onderhoud."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Een huis met een mooie omgeving"
Dit is een huis waarbij serieus zon 15 omgevingfoto's uit alle jaargetijden staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik hier
Omgevingsfoto,s zien d,r idd mooi uit maar binnen is het wat "minder" zullen we maar zeggen .
Wel leuk gedaan, ziet er uitnodigend eruitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef VinceBeggar het volgende:
Hier staan allemaal huizen waar mensen na hebben gelaten hun spullen op te ruimen, maar ik heb nu een huis gevonden waar men echt tot in de kleinste details alles piekfijn neer heeft gelegd voor de foto'sPositief wel natuurlijk! Maar toch opvallend en leuk
(Vind ik althans)
"Zo even wat stukjes fruit netjes op tafel leggen en de stoel schuin zodat dat mooi oogt"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de slippers blijken opzet, want ze komen ook netjes geplaats bij het bed voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik hier
Het is zo te zien een boerderij 'in werking' aangezien ze ook mekkeren (:P) over de ruilverkavelingsrente.quote:
Is toch netjes verzorgd allemaal? Is er eindelijk oog voor detail en zijn de foto's gewoon keurig en is het interieur niet belachelijk, dan wordt er gemekkerd over dat het te veel gestyled is. Zo is het natuurlijk nooit goed hè...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef VinceBeggar het volgende:
(Vind ik althans)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik hier
Ja, dat is waar... had eerlijk gezegd alleen naar de foto's met je commentaar gekeken en niet naar het stukje tekst erbovenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:26 schreef VinceBeggar het volgende:
Ik zeg toch zelf al dat het positief is? Als mensen eerst eens even lezen wat ik erbij zet. Ik zeg ook al dat het er piekfijn uitziet, maar dat het juist zo tot in de puntjes verzorgd is dat het ook opvalt en interessant is om te zien.
Idd, meer van die echte lelijkheid!quote:
Op het eerste gezicht dacht ik, wat een ontzettend kort tweepersoonsbed, zeker voor dwergenquote:
Nou bij mij werkt dat opruimen blijkbaar erg goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:13 schreef VinceBeggar het volgende:
(Vind ik althans)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik hier
Prachtig.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:43 schreef Lief-visje het volgende:
Oranje boven !
[ afbeelding ]
En dode beesten zijn ook in..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet, die poedels!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prachtig behangetje:
[ afbeelding ]
Uiterst nuttige foto:
[ afbeelding ]
Uitzicht op het mediapark:
[ afbeelding ]
Lang leve het minimalisme:
[ afbeelding ]
Prachtige poedels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar het feit dat dit ze nog niet opgevallen is....quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:02 schreef ol3 het volgende:
jeetje wat een lompe foto's hierboven zeg....goed dat de funda link er bij staat want je zou het toch bijna niet geloven dat er mensen zijn die zo hun huis te koop aanbieden op Funda!! wat zijn er dan veel domme makelaars he? en die mensen dan nog domper...je checkt het toch ook met welke foto's je te koop staat...maar het feit dat dit ze nog niet opgevallen is....
Of je grijpt een appel uit die fruitmand, dat kan ook... Is ook heel normaal hoor, iedereen heeft een Senseo én een fruitmand in de badkamerquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:24 schreef semd het volgende:
Altijd handig een Senseo in de badkamer. Voor een lekker bakkie tijdens het douchen...
Daar zit de toiletjufquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef 6nootjes het volgende:
[..]
Of je grijpt een appel uit die fruitmand, dat kan ook... Is ook heel normaal hoor, iedereen heeft een Senseo én een fruitmand in de badkamer
nou ik lig altijd te badderen met de laptop naast me, cola-tje chipje...en als ik dat dan vertel zonder erbij na te denken verklaren ze mij ook voor gek!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef 6nootjes het volgende:
[..]
Of je grijpt een appel uit die fruitmand, dat kan ook... Is ook heel normaal hoor, iedereen heeft een Senseo én een fruitmand in de badkamer
Ik denk dat dit huis geen badkamer heeft, maar een douchcel aangrenzend aan een keuken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef 6nootjes het volgende:
[..]
Al die zooi aan het plafondquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:34 schreef Longmen het volgende:
een bar aan huis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Wat mij betreft nummer 1 in de categorie "nuttige foto's"![]()
[ afbeelding ]
Ja, echt waar, die staat op Funda
Ohquote:
ja het ging om het bordje Wil je met me trouwenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:23 schreef bierjoost het volgende:
Uit de OP. Wat is hier zo leuk aan? Huizen waarbij bewoners iets over het hoofd zagen? Dat bordje met trouwen?
[ afbeelding ]
En soms zelfs ronduit belachelijk dat het als "hilarisch" gepresenteerd wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:48 schreef Isegrim het volgende:
Het wordt echt rap minder met dit topic. 90% van wat er nu staat is verder niets bijzonders.
Die vond ik juist wel weer aardig. Senseo en fruit in de badkamer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef Longmen het volgende:
Inderdaad, Wat is bv. mis met die foto's die semd postte?
Ik heb het over de laatste foto."Een "gewone" groen kamer, best mooi, met wat kaarsjes... Geen senseo badkamer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die vond ik juist wel weer aardig. Senseo en fruit in de badkamer.![]()
Maar wat minder saaie kleuren of een gedateerde (maar verder erg nette) badkamer zijn weinig bijzonder in dit topic.
De 'leuke' foto's betreffen juist meer de onopgeruimde kamers, uit elkaar vallende rotzooi, smerige badkamers/keukens, overdreven doorgevoerde thema's, volgestampte kamers etc. etc.
Nee, een flatje in Assen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat is dat een kantine of zo?
Dat móet toch wel per ongeluk geupload zijn....quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goede foto hoor:
[ afbeelding ]
De rest van de flat is al net zo sfeervolquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, een flatje in Assen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |