Prachtig.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:43 schreef Lief-visje het volgende:
Oranje boven !
[ afbeelding ]
En dode beesten zijn ook in..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet, die poedels!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prachtig behangetje:
[ afbeelding ]
Uiterst nuttige foto:
[ afbeelding ]
Uitzicht op het mediapark:
[ afbeelding ]
Lang leve het minimalisme:
[ afbeelding ]
Prachtige poedels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar het feit dat dit ze nog niet opgevallen is....quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:02 schreef ol3 het volgende:
jeetje wat een lompe foto's hierboven zeg....goed dat de funda link er bij staat want je zou het toch bijna niet geloven dat er mensen zijn die zo hun huis te koop aanbieden op Funda!! wat zijn er dan veel domme makelaars he? en die mensen dan nog domper...je checkt het toch ook met welke foto's je te koop staat...maar het feit dat dit ze nog niet opgevallen is....
Of je grijpt een appel uit die fruitmand, dat kan ook... Is ook heel normaal hoor, iedereen heeft een Senseo én een fruitmand in de badkamerquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:24 schreef semd het volgende:
Altijd handig een Senseo in de badkamer. Voor een lekker bakkie tijdens het douchen...
Daar zit de toiletjufquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef 6nootjes het volgende:
[..]
Of je grijpt een appel uit die fruitmand, dat kan ook... Is ook heel normaal hoor, iedereen heeft een Senseo én een fruitmand in de badkamer
nou ik lig altijd te badderen met de laptop naast me, cola-tje chipje...en als ik dat dan vertel zonder erbij na te denken verklaren ze mij ook voor gek!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef 6nootjes het volgende:
[..]
Of je grijpt een appel uit die fruitmand, dat kan ook... Is ook heel normaal hoor, iedereen heeft een Senseo én een fruitmand in de badkamer
Ik denk dat dit huis geen badkamer heeft, maar een douchcel aangrenzend aan een keuken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef 6nootjes het volgende:
[..]
Al die zooi aan het plafondquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:34 schreef Longmen het volgende:
een bar aan huis?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Wat mij betreft nummer 1 in de categorie "nuttige foto's"![]()
[ afbeelding ]
Ja, echt waar, die staat op Funda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |