Ohquote:
ja het ging om het bordje Wil je met me trouwenquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:23 schreef bierjoost het volgende:
Uit de OP. Wat is hier zo leuk aan? Huizen waarbij bewoners iets over het hoofd zagen? Dat bordje met trouwen?
[ afbeelding ]
En soms zelfs ronduit belachelijk dat het als "hilarisch" gepresenteerd wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:48 schreef Isegrim het volgende:
Het wordt echt rap minder met dit topic. 90% van wat er nu staat is verder niets bijzonders.
Die vond ik juist wel weer aardig. Senseo en fruit in de badkamer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:44 schreef Longmen het volgende:
Inderdaad, Wat is bv. mis met die foto's die semd postte?
Ik heb het over de laatste foto."Een "gewone" groen kamer, best mooi, met wat kaarsjes... Geen senseo badkamer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die vond ik juist wel weer aardig. Senseo en fruit in de badkamer.![]()
Maar wat minder saaie kleuren of een gedateerde (maar verder erg nette) badkamer zijn weinig bijzonder in dit topic.
De 'leuke' foto's betreffen juist meer de onopgeruimde kamers, uit elkaar vallende rotzooi, smerige badkamers/keukens, overdreven doorgevoerde thema's, volgestampte kamers etc. etc.
Nee, een flatje in Assen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat is dat een kantine of zo?
Dat móet toch wel per ongeluk geupload zijn....quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goede foto hoor:
[ afbeelding ]
De rest van de flat is al net zo sfeervolquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, een flatje in Assen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |