Vaag, om zo gewoon je hele muur vol met tegels te hebben. 't Lijkt net een museum.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:25 schreef Berkery het volgende:
Aaah, tegeltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Extreme close-up:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, we zittten in Staphorst
Het is een boerderij (en al verkocht, onder voorbehoud). Ik denk dat ze in die ruimte kaas maakten of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
Vaag, om zo gewoon je hele muur vol met tegels te hebben. 't Lijkt net een museum.
Ah en dat bepaal jij natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat heet smaak. Maar heeft voor de rest niets met bizarre inrichting of objecten op foto's te maken.
Ja dat bepaal onder andere ik. Het gaat om de mening van de massa. Niet om de mening van een individueel. Juist daarom horen smaak foto's niet thuis in dit topic.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ah en dat bepaal jij natuurlijk.![]()
Ik vind het een bizare inrichting. En ja er zijn nog bizardere voorbijgekomen hier
Dat is een schip zo te zien. Zo'n betimmering is heel gebruikelijk voor een schip, vind ik niet raar.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:55 schreef VinceBeggar het volgende:
Mooi hout is niet lelijk
[ afbeelding ]
Grappig dat is allemaal smaak wat je omschrijft. De makers van zo'n spiegel van een bed zullen het niet bizar vinden, die lachen zich misschien rot om de inrichting van jouw huis.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja dat bepaal onder andere ik. Het gaat om de mening van de massa. Niet om de mening van een individueel. Juist daarom horen smaak foto's niet thuis in dit topic.
Een bizarre inrichting is bijv. een spiegel boven je bed, een bank voor 30 personen of een tv van 4 bij 2 meter.
Niet een huis waar ze toevallig blauw, groen of oranje mooi vinden en dat redelijk veel voor hebben komen in hun huis. Als dat zo zijn mag mijn flat ook wel voorbij komen in dit topic. Dat is met behoorlijk wat oranje ook erg kleurig. Nee.... Dat zijn smaak gerelateerde zaken. Als je iets vindt waar 8 van de 10 man van zal zeggen "wtf!" heb je een goeie foto. Anders ben je gewoon aan het muggeziften op dingen die jij toevallig ff niet mooi vindt.
Douches van 20 bij 20cm, badkamers die groen uitslaan van de schimmel en woonkamers met een voor 20 man aan ruimte op de banken zijn leuk. Foto's van huizen waarbij je duidelijk kan zien dat het huis verlaten is, dat het huis kaal opgeleverd wordt of waarvan de bewoners een bepaalde kleur redelijk okee hebben doorgetrokken in hun huis zijn geen materiaal voor dit topic.
Er zijn helaas maar weinig mensen die dat begrijpen.... Jammer....
Wel lelijk.... het kan trouwens net zo goed een woonwagen zijn, daar zit ook van die lelijke betimmering in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 06:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is een schip zo te zien. Zo'n betimmering is heel gebruikelijk voor een schip, vind ik niet raar.
Tsja... dan plaats je waarschijnlijk het liefst zo min mogelijk foto's van het appartement zelf.quote:Op de tweede verdieping van een kleinschalig appartementencomplex bieden wij een heerlijk licht 3-kamer appartement aan, maar .... het dient geheel gerenoveerd te worden.
[..]
Ook lekker kierdicht enzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:55 schreef VinceBeggar het volgende:
Een kleine selectie;
Gezellig terras met mooi uitzicht
[ afbeelding ]
Ik vind die witte kiesels langs de randen van de vloer wel een aparte oplossingquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:50 schreef Lief-visje het volgende:
Mooie groene tegels
en een bijpassende badkamer
[ afbeelding ]
't verkoopt waarschijnlijk beter als de vrouw des huizes in de juiste kleding rondloopt.quote:
Nieuw Buinenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:12 schreef Impry het volgende:
Mèn, wat een bende![]()
Dat dak ook helemaal doorgezakt, waar staat zoiets joh?
Renoveren lijkt me een slechte oplossing.... denk dat je duurder uit bent uiteindelijk dan plat gooien en een nieuwe bouwenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:26 schreef BeejEm het volgende:
[..]
Nieuw Buinen
Ontzettend zonde dat ze zo'n leuk huisje zo hebben laten vervallen:
[ link | afbeelding ]
Maar .... voor slechts ¤ 79.000 heb je dan wel weer 865 m² eigen grond.
Met bouwval weliswaar, maar met de keuze te renoveren of te gebruiken als bouwterrein voor nieuwbouw.
Volgens mij is het heel makkelijk te scheiden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Grappig dat is allemaal smaak wat je omschrijft. De makers van zo'n spiegel van een bed zullen het niet bizar vinden, die lachen zich misschien rot om de inrichting van jouw huis.
Snap wel wat je bedoelt maar denk niet dat het zo makkelijk te scheiden is.
Als je je er aan stoort moet je misschien de OP gaan schrijven?
Ideaal tochquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:18 schreef Merel1808 het volgende:
...mooie achtertuin recent voorzien van sierbestrating...
[ afbeelding ]
Toch zou ik dan zelf mn tuin niet beschrijven als 'mooi', of (verderop in de omschrijving) 'gezellig'quote:
Edoch is het wel ideaal.... voor mensen zonder groene vingersquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Toch zou ik dan zelf mn tuin niet beschrijven als 'mooi', of (verderop in de omschrijving) 'gezellig'
Ey!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:18 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Hartjeskussens op het bed, en een bad en-suite. Die eigenschappen kom je veel tegen in kamers die gebruikt worden door een van de oudste beroepen op de wereld
Lol doe dat maar niet.......... Ik probeer steeds de honden weg te houden, de kattebak die op de overloop staat gaat naar buiten inclusief de kat, maar soms is de kat op plaatsen waar ik hem niet verwacht. Gelukkig staan de foto's van ons huis niet in dit topic.......... Pffff is ook een redelijk normaal huisquote:Op maandag 11 februari 2008 20:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Met foto's van Funda en zoals Fokkers het aantroffen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:48 schreef VinceBeggar het volgende:
"Groot Woonhuis! Voormalig kerkgebouw met 4 garages, waarvan 3 garageboxen e.v.t in de losse verkoop . "
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik hier
Ik denk eerder dat dat huis al leeg staat sinds het overlijden van de vader van de opa van iemand ofzo en dat ze het in de familie hebben gehouden om later een keer te verkopen en dan meer voor de bouwgrond dan voor het huis zelf en er daarom zo lang niks aan gedaan hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:53 schreef Charisma het volgende:
jeemig dat huis van 1910 ,wat eruuuug zeg ! hoe kunnen mensen nou zo smeerig wonen
Exact. Ik vind die bouwval foto's nou weer niet bijzonder. Er worden genoeg bouwvallen gekocht en verkocht. De handige klusser maakt er iets moois van, en maakt dikke winst!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:05 schreef NED het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat huis al leeg staat sinds het overlijden van de vader van de opa van iemand ofzo en dat ze het in de familie hebben gehouden om later een keer te verkopen en dan meer voor de bouwgrond dan voor het huis zelf en er daarom zo lang niks aan gedaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |