Ik dacht dat ik de enige was, die er teveel in zietquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:10 schreef sobotta het volgende:
[..]
deze foto met die dubieuze rode vlekken op de muur vind ik wel eng hoor....
Volgens mij is dit eerder een galerij..quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:57 schreef k_man het volgende:
een ruim balkon, om lekker de benen te strekken.
[ afbeelding ]
Volgens mij ook. Ik denk dat de foto een vertekend beeld geeft.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:45 schreef Finch het volgende:
[..]
Volgens mij is dit eerder een galerij..
Dan is het wel een hele smalle gallerij en vreemd ook, dat je daar een bankje neer mag zetten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik denk dat de foto een vertekend beeld geeft.
Misschien is het de laatste woning van de gallerij?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:08 schreef k_man het volgende:
Nou, het is niet de galerij aan de voorzijde van de woning. Als dat wel zo was zou je direct ruzie met je buren hebben als je een bank zo neerzet.
Leuk toch?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
'We branden graag kaarsjes':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Origineel behangetje:
Ik heb de omschrijving van die woning nog eens nagelezen; het is echt het balkon.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan is het wel een hele smalle gallerij en vreemd ook, dat je daar een bankje neer mag zetten.
Ja, het eerste wat ik mij afvroeg was wie er om gelegd is en hoe.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:10 schreef sobotta het volgende:
[..]
deze foto met die dubieuze rode vlekken op de muur vind ik wel eng hoor....
Ik zeg nergens dat het geen nette of gezellige inrichting is, maar dat er wel erg veel kaarsen (ik tel er 44) in de woning aanwezig zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:43 schreef MrSleep het volgende:
Slaat inderdaad nergens op. Gewoon een gezellige en nette inrichting is het
er staat ook een telescoop en ze wonen tegenover flats.... Da's op zich ook wel interessant.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het geen nette of gezellige inrichting is, maar dat er wel erg veel kaarsen (ik tel er 44) in de woning aanwezig zijn.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Origineel behangetje:
[ afbeelding ]
Volgens mij liggen er gewoon straatklinkers met kiezels aan de randen om de kieren te dichten in op die vloer...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:50 schreef Lief-visje het volgende:
en een bijpassende badkamer
[ afbeelding ]
Best te doen die keuken, wel erg druk, maar beetje Britse stijlquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:18 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Moderne stijlvolle keuken:
[ afbeelding ]
Als ik op mezelf ga wonen ga ik dat ook aanschaffen, lijkt me echt relaxed!quote:Handige urinoir in de badkamer:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |