quote:Op zondag 10 februari 2008 22:28 schreef TC03 het volgende:
Volgens Voetbal Insite krijgt BVM nooit zware kritiek te verduren. Derksen vertelt trouwens precies de mening van EC m.b.t. Bruins.
Ik zal t morgen eens even terug gaan kijken...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:28 schreef TC03 het volgende:
Volgens Voetbal Insite krijgt BVM nooit zware kritiek te verduren. Derksen vertelt trouwens precies de mening van EC m.b.t. Bruins.
Duim je mee?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:15 schreef Chadi het volgende:
Gaat ie zeker naar de KNVB ?
Hij zei er niet echt veel over. Derksen zei dat ie BVM een goede trainer vond, maar dat ie wel wat kritiekpuntjes. Eén daarvan was dat ie nu Bruins misbruikt als hangende linksbuiten, terwijl hij in het centrum zou moeten en daar het team omheen bouwen.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:14 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik zal t morgen eens even terug gaan kijken...![]()
Maar wel mooi dat er nu dus ook uit de media wat geluiden daarover komen.
Oh, ok.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij zei er niet echt veel over. Derksen zei dat ie BVM een goede trainer vond, maar dat ie wel wat kritiekpuntjes. Eén daarvan was dat ie nu Bruins misbruikt als hangende linksbuiten, terwijl hij in het centrum zou moeten en daar het team omheen bouwen.
Nee maar ik hoor ze erover praten alsof dat al rond isquote:Op zondag 10 februari 2008 23:20 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Duim je mee?
ff serieus: als de knvb m echt wilt, en met een contract voor zn neus staat is ie weg ja. Geen trainer laat dat namelijk schieten, ook Bert niet. Zo'n kans krijgt ie misschien nooit meer.
Beide vinden ze dat ze een goed gesprek hebben gehad en volgens Kesler is ie kandidaat nummer 1. 1 en 1 lijkt me 2. Van mij mogen ze het zo snel mogelijk bekend maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee maar ik hoor ze erover praten alsof dat al rond is
Daar valt niets op af te dingen hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:31 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Afellay wordt helemaal de hemel in geprezen
Dat zegt 'ie toch ook niet?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar valt niets op af te dingen hoor.
Spuit 11.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar valt niets op af te dingen hoor.
Ik zou met één van beiden niet ontevreden zijn, zijn allebei kundige trainers. Het zal wel niet per direct zijn, verwacht ik trouwens, gezien het WK dan Van ABsten nog mag gaan afwerken deze zomer. Er is dus in ieder geval nog tijd om één en ander m.b.t. de oplvolging van Van Marwijk goed in te kleden, mocht ie gaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mooi, ik zie liever Jol dan Verbeek.
Vooral NAC doet het verbazingwekkend goed.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:14 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik zou met één van beiden niet ontevreden zijn, zijn allebei kundige trainers. Het zal wel niet per direct zijn, verwacht ik trouwens, gezien het WK dan Van ABsten nog mag gaan afwerken deze zomer. Er is dus in ieder geval nog tijd om één en ander m.b.t. de oplvolging van Van Marwijk goed in te kleden, mocht ie gaan.
Absurd trouwens hoe dicht het bij elkaar staat in de top-vijf, eigenlijk kun je je dus geen misstappen veroorloven de komende wedstrijden. Feyenoord heeft wel het makkelijker programma, hoeft niet meer tegen Ajax, PSV, Heerenveen of Groningen, dus een plek bij de eerste 5 is zeer zeker haalbaar.
Die schets hadden ze al gemaakt na het vertrek van Koeman toch? Overigens verwacht ik dat ze wel een rijtje potentiele kandidaten hebben maar het 'uit respect' voor het contract van Van Marwijk daar nog niet in de openbaarheid over hebben.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vooral NAC doet het verbazingwekkend goed.![]()
In het AD zei Peter Bosz trouwens dat Feyenoord zich nog niet heeft bezig gehouden met de opvolging van Bert van Marwijk omdat er nog niks rond is met de KNVB en dat ze het niet chique vinden tov Van Marwijk om nu al met zijn opvolging bezig te zijn, en er moet sowieso nog een profielschets gemaakt worden volgens Peter Bosz. Wat mij verbaast omdat het toch allang duidelijk zou moeten zijn wat de geschikte trainer voor Feyenoord in huis zou moeten hebben, en welke trainers dus perfect in dat plaatje passen.
Volgens Bosz zocht Feyenoord in de zomer meer een trainer die een team kon opbouwen en de neerwaartse spiraal kon ombuigen, en nu zoeken ze een trainer die de ingezette lijn kan voortzetten en uitbouwen.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:30 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Die schets hadden ze al gemaakt na het vertrek van Koeman toch? Overigens verwacht ik dat ze wel een rijtje potentiele kandidaten hebben maar het 'uit respect' voor het contract van Van Marwijk daar nog niet in de openbaarheid over hebben.
Ik ook. Ik vind Jol nogal overschat. Bovendien heeft ie volgens mij een beetje hetzelfde karakter als van Marwijk, en ik zie juist liever een trainer met een beetje pit.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:43 schreef PabloLopez het volgende:
zie liever verbeek denk ik dan jol...
Het is mij eigenlijk een beetje om het even. Ik denk ook dat het met de pit van Jol wel goed zit.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:05 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind Jol nogal overschat. Bovendien heeft ie volgens mij een beetje hetzelfde karakter als van Marwijk, en ik zie juist liever een trainer met een beetje pit.
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:34 schreef EnactedChaos het volgende:
Waarom hebben die gasten eigenlijk 2 dagen vrij gekregen van Bert? Zodat ie lekker kan gaan brunchen met Kesler ofzo?
"Dat hebben ze echt nodig". Het is ook wat he, 1,5 uur trainen, poeh poeh...
omdat ze volgens bert zo goed spelede tegen de graafschapquote:Op maandag 11 februari 2008 13:34 schreef EnactedChaos het volgende:
Waarom hebben die gasten eigenlijk 2 dagen vrij gekregen van Bert? Zodat ie lekker kan gaan brunchen met Kesler ofzo?
Welkom terug. Jol geen pit.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:05 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind Jol nogal overschat. Bovendien heeft ie volgens mij een beetje hetzelfde karakter als van Marwijk, en ik zie juist liever een trainer met een beetje pit.
Beetje raar om te horen uit jouw mond. Van Marwijk maakt zijn spelers toch niet beter, dus wat maakt het uit dat ze twee dagen vrij krijgen...quote:Op maandag 11 februari 2008 13:34 schreef EnactedChaos het volgende:
Komt nogal als een slome op me over, te aardig.quote:
Volgens mij haalde hij vanaf z'n 1e jaar gewoon elk jaar z'n doelstelling.quote:Verbeek is een goede, maar heeft niet nog nooit hoeven werken bij een ploeg als Feijenoord. Heeft het betrekkelijk rustig gehad bij een ploeg als Heerenveen en kon zonder druk toewerken naar waar ze nu zijn. Die kans krijgt hij bij Feijenoord nooit, want daar moet alles snel.
Dat valt wel mee geloof ikquote:Op maandag 11 februari 2008 18:59 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Komt nogal als een slome op me over, te aardig.
Was gewoon een beetje een flauwe opmerkingquote:Op maandag 11 februari 2008 18:25 schreef Happel het volgende:
Beetje raar om te horen uit jouw mond. Van Marwijk maakt zijn spelers toch niet beter, dus wat maakt het uit dat ze twee dagen vrij krijgen...
Dan ken je Jol niet goed genoeg.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:59 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Komt nogal als een slome op me over, te aardig.
Feyenoord speelde trouwens gewoon nog steeds extreem matig tegen De Graafschap vind ik. De eerste helft was echt weer dra-ma-tisch. Eerste helft hadden we maarliefst één schot op doel.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:10 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Was gewoon een beetje een flauwe opmerking![]()
Al begrijp ik er niet zoveel van. Ze zeiden zelf dat de pleuris was uitgebroken als ze daar in Doetinchem niet hadden gewonnen... Dit is dan weer een beetje doorslaan naar de andere kant. Ze hebben al een dag vrij in de week ook he, nu dus 3... Had ze 1 dag extra vrij gegeven ofzo, zo bijzonder is die overwinning nou toch ook weer niet.
Maar goed, als ze er in het weekend maar weer staan.
Mmmm..moeilijk. Deels ben ik het er wel eens hoor. Zeker bij zo'n ervaren ploeg als Feijenoord zou het niet veel mogen uitmaken. Maar als je alleen al kijkt naar psv onder Wouters en nu onder Vergoossen, dat is gewoon een wereld van verschil..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Wordt een trainer niet te belangrijk gemaakt, hij zet de poppetjes neer, grijpt in indien nodig, en dat is niet Bert z'n sterktse kant, nooit geweest ook. Voor de rest moeten die spelers het toch echt zelf doen, en zeker de selectie van Feyenoord heet een bonk aan ervaring lopen.
Feit is inderdaad wel dat het niet verstandig is midden in het seizoen aan besprekingen te beginnen, maar of het invloed heeft.....................?
De eerste wedstrijd die ik dit seizoen niet volledig heb gezien, dus ik kan er echt niets over zeggen. Al had ik niks anders verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord speelde trouwens gewoon nog steeds extreem matig tegen De Graafschap vind ik. De eerste helft was echt weer dra-ma-tisch. Eerste helft hadden we maarliefst één schot op doel.Dat er dan ineens drie invliegen door één gelukte aanval en twee lange ballen waar Makaay wat mee kon...
Wanneer zou de klus wel af zijn dan? Kampioen wordt je (denk ik) met Bert niet. Zoals ik net al zei; het "van Marwijk effect" lijkt nu al uitgewerkt... Na nog geen jaar hangen de kopjes naar beneden en is er geen enkele vooruitgang geboekt.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Mmmm..moeilijk. Deels ben ik het er wel eens hoor. Zeker bij zo'n ervaren ploeg als Feijenoord zou het niet veel mogen uitmaken. Maar als je alleen al kijkt naar psv onder Wouters en nu onder Vergoossen, dat is gewoon een wereld van verschil..
Ik zou het wel jammer vinden als Bert weg zou gaan, in mijn ogen is de klus niet af. Andere kant kan ik zijn beweegredenen wel snappen. Bondscoach is toch één van de hoogste functies binnen het voetbal, iets wat je moet verdienen (als is dat laatste wat overdreven gezien van basten en rijkaard...).
quote:
Jong Feyenoord heeft maandagavond het eerste puntenverlies van het seizoen geleden. De koploper ging op bezoek bij Jong FC Eindhoven met forse cijfers onderuit: 4-1. Bij een 3-0 tussenstand maakte Hanne Hagary de enige Feyenoord-treffer.
Later op de avond volgt een volledig wedstrijdverslag
Ze hebben volgens mij ook niet zo'n goede verdediging,want ze krijgen volgens mij regelmatig doelpunten tegen en missen ook nog eens Buijs en Tiendalli, maar best is het inderdaad niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:28 schreef Canisfire het volgende:
Wel slecht van jong feyenoord.
5e geworden. Echt geen slechte trainer, maar hij kan eigenlijk alleen maar falen, omdat hij op voorhand toch al als de verlosser wordt binnen gehaald. Laat Verbeek maar komen.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat heeft jol nou bij spurs voor moois gedaan...
Herinner me daar aub niet aanquote:Op maandag 11 februari 2008 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Jol? is die niet te dik voor de dug out![]()
Wat mij betreft valt tie af.![]()
Iedereen wordt als verlosser binnenhaalt om binnen een jaar opzij geschoven te worden door de aanhang.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
5e geworden. Echt geen slechte trainer, maar hij kan eigenlijk alleen maar falen, omdat hij op voorhand toch al als de verlosser wordt binnen gehaald. Laat Verbeek maar komen.![]()
Ongeacht zijn kwaliteiten zeker? Zoals jij het hier stelt doen die er namelijk niet toe. Een trainer die het goed doet wordt echt niet zomaar aan de kant geschoven. Wel als je er een puinhoop van maakt a la Gullit en Koeman ja. Maar is dat zo gek dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 06:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Iedereen wordt als verlosser binnenhaalt om binnen een jaar opzij geschoven te worden door de aanhang.
Maar er is flink geïnvesteerd in z'n team maar hij kreeg ze niet aan het voetballen.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
5e geworden. Echt geen slechte trainer, maar hij kan eigenlijk alleen maar falen, omdat hij op voorhand toch al als de verlosser wordt binnen gehaald.
Maar dat waren toch ook veel investeringen die hij helemaal niet wilde maar door de voorzitter waren gehaald ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar er is flink geïnvesteerd in z'n team maar hij kreeg ze niet aan het voetballen.
Geen idee hoe dat gegaan is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:02 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar dat waren toch ook veel investeringen die hij helemaal niet wilde maar door de voorzitter waren gehaald ofzo?
En spelers die hij vast wilde leggen (en het nu goed doen) die mochten niet komen? Was een beetje vreemd verhaal in ieder geval.
Het is toch gewoon altijd afwachten of het werkt of niet, bij RKC heeft ie het voortreffelijk gedaan natuurlijk.
Ik zat al te wachten op de naam van Ron Jans...quote:Bosz: "Absoluut niet met Verbeek gesproken"
Peter Bosz heeft onder geen beding met Gertjan Verbeek gesproken over de trainersfunctie bij Feyenoord. De technisch directeur reageert daarmee op het nieuws van Johan Derksen, die meldde dat er een onderhoud heeft plaatsgevonden.
"Dat Johan Derksen op tv vertelde dat ik met Wim Jansen (technisch adviseur) in een restaurant in Amersfoort heb gezeten om met Gertjan Verbeek te praten, is de grootst mogelijke onzin", licht Bosz toe in Sportweek.
Daarnaast benadrukt de technisch directeur dat er met nog geen enkele kandidaat gesproken is. Over de ideale opvolger van Bert van Marwijk, die vermoedelijk bondscoach van het Nederlands elftal wordt, is wel nagedacht. Naast Verbeek worden ook Martin Jol en Ron Jans genoemd als kandidaten.
Ongeloofelijk hoe ze weer bezig zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:06 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op de naam van Ron Jans...
3 logische namen.
Speltip 1:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ongeloofelijk hoe ze weer bezig zijn.
Stel óf een deadline voor van Marwijk of spreek gewoon af dat ie gewoon sowieso kapt. Mocht die dan geen bondscoach worden (die kans schat ik 1 %) dan kan ie heus wel naar een ander land of andere club.
Maar nee, ze lopen weer lekker achter de feiten aan. Als NAC ofzo ons straks voor is met Verbeek en Jol wil niet dan zit je straks opgescheept met Been of Jans als trainer, kun je al je ambities meteen weer de prullenbak inflikkeren.
Wat zit je je weer druk te maken man, je weet niet eens wat er gaande is achter de schermen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Stel óf een deadline voor van Marwijk of spreek gewoon af dat ie gewoon sowieso kapt. Mocht die dan geen bondscoach worden (die kans schat ik 1 %) dan kan ie heus wel naar een ander land of andere club.
Maar nee, ze lopen weer lekker achter de feiten aan. Als NAC ofzo ons straks voor is met Verbeek en Jol wil niet dan zit je straks opgescheept met Been of Jans als trainer, kun je al je ambities meteen weer de prullenbak inflikkeren.
QWeet je wel tegen wie je het hebt? Die knakker grijpt zelfs de meest ongeloofwaardige geruchten aan om iemand bij Feyenoord er slechter uit te doen zien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Speltip 1:
Geloof niet alles wat je leest
Als Bosz echt iets ontkent dan is dat meestal wel zo, anders laat ie het wel in het midden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Speltip 1:
Geloof niet alles wat je leest
Helemaal niet, volgens mij zei hij een dag voordat Makaay zou tekenen dat Makaay onhaalbaar was. Bosz lult altijd maar wat in de media.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als Bosz echt iets ontkent dan is dat meestal wel zo, anders laat ie het wel in het midden.
Bovendien heeft Gudde zelf gezegd dat ze geen deadline stellen.
Toch mooi om te zien dat je de woorden van Bosz en Gudde wél gelooft als het jouw uitkomt, zoals in dit geval, maar als het jouw niét uitkomt, dan lullen ze alleen maar en kan je veel beter afgaan op AD, telegraaf en voetbalprimeur.nl .quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als Bosz echt iets ontkent dan is dat meestal wel zo, anders laat ie het wel in het midden.
Bovendien heeft Gudde zelf gezegd dat ze geen deadline stellen.
Daar heb je wel een punt ja, Verbeek heeft ook een lichte voorkeur bij mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat je de woorden van Bosz en Gudde wél gelooft als het jouw uitkomt, zoals in dit geval, maar als het jouw niét uitkomt, dan lullen ze alleen maar en kan je veel beter afgaan op AD, telegraaf en voetbalprimeur.nl .
Ow, en ik heb trouwens veel liever Verbeek dan Jol. Jol heeft het zo ver ik weet bij de Spurs maar matig gedaan, ondanks de vele investeringen. Ja, hij kreeg RKC aan het voetballen 5 jaar terug. Dat kreeg Koeman ook met minder middelen, dat zegt dus geen ene tyfus.
Beter Heerenveen leegkopen dan wat namen van Jol hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja, Verbeek heeft ook een lichte voorkeur bij mij.
Jol is wellicht weer iets "handiger" bij het halen van spelers, iets meer een naam dan Verbeek.
Buiten Tomasson hebben we volgens mij alleen de verkeerde spelers bij Heerenveen opgehaald, dus of dat nou echt een garantie is voor goede spelersquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:57 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Beter Heerenveen leegkopen dan wat namen van Jol hoor.
Haha, wie ook al weer?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:03 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Buiten Tomasson hebben we volgens mij alleen de verkeerde spelers bij Heerenveen opgehaald, dus of dat nou echt een garantie is voor goede spelers
die 3 die je noemt zijn zeker welkomquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Haha, wie ook al weer?
Jan de Visser, Samardzic, Elmander...
Van Elmander was ik altijd wel fan, jammer dat 'ie is mislukt.. of kwam hij van een Zweedse club?
Maar Sulejmani, Bradley of Pranjic zijn wel welkom hoor.
Ik doelde op de Visser en Samardzic inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Haha, wie ook al weer?
Jan de Visser, Samardzic, Elmander...
Van Elmander was ik altijd wel fan, jammer dat 'ie is mislukt.. of kwam hij van een Zweedse club?
Maar Sulejmani, Bradley of Pranjic zijn wel welkom hoor.
En niet te vergeten Lulring!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Haha, wie ook al weer?
Jan de Visser, Samardzic,
Wat is er mis met Ron Jans als eventuele opvolger dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat ik Jans in dezelfde categorie plaats als Koeman. Vanuit m'n gevoel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ron Jans als eventuele opvolger dan?
Jans lijkt me na Verbeek of Jol ook een geschikte kandidaat namelijk, Groningen is de laatste jaren behoorlijk opgeklommen en speelt het beste voetbal op Heerenveen en Twente na.
nou niet mijn verlosserquote:Op dinsdag 12 februari 2008 06:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Iedereen wordt als verlosser binnenhaalt om binnen een jaar opzij geschoven te worden door de aanhang.
Velen verwachten gouden bergen met Bert. Velen zijn ook sukkels, zonder enige realiteitszin. Tot nu toe doet Bert gewoon waar hij voor gehaald wordt. Dat het spel niet om aan te zien is, tja. Daar kom ik niet voor naar de Kuip of welk stadion dan ook, waar Feijenoord op dat moment speelt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:57 schreef EnactedChaos het volgende:
Geef nou gewoon eens toe dat Bert er niet van maakt wat velen van hem hadden verwacht.
Dan raak je nog eens onder de indruk van hem.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja, kwam vandaag nog langs Hofland zijn huis, gaat lekker met hem, prachtig groot huis
Aston Martin van 300.000 euro
Volkswagen Tourag v10
Volkswagen Golf R32
voor de deur
Ja, van zn spel nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan raak je nog eens onder de indruk van hem.
Als van Marwijk de beker pakt en voorronde CL dan heeft hij het toch gewoon heel goed gedaan? Voor beide zijn we nog in de race. Tuurlijk hebben we een slechte periode acher ons, maar dat is niet alleen de schuld van de trainer. Van Marwijk wordt nu alweer binnen jaar aan de kant geschoven.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wanneer zou de klus wel af zijn dan? Kampioen wordt je (denk ik) met Bert niet. Zoals ik net al zei; het "van Marwijk effect" lijkt nu al uitgewerkt... Na nog geen jaar hangen de kopjes naar beneden en is er geen enkele vooruitgang geboekt.
Ik vind het ook wel typisch dat ik nog geen enkele speler heb gehoord die het heel erg jammer zou vinden als van Marwijk vertrekt. Nou is het ook wel te begrijpen dat ze hem die baan gunnen maar toch, als je echt heel erg blij bent met je trainer mag je toch wel iets meer uitgesproken zijn vind ik.
Volgens EC is het wel zijn schuld, want het gebeurde in zijn eerdere periode als trainer van Feijenoord ook al. Voor hem een reden om de huidige prestaties van de laatste maanden op zijn conto te schuiven.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:37 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Als van Marwijk de beker pakt en voorronde CL dan heeft hij het toch gewoon heel goed gedaan? Voor beide zijn we nog in de race. Tuurlijk hebben we een slechte periode acher ons, maar dat is niet alleen de schuld van de trainer. Van Marwijk wordt nu alweer binnen jaar aan de kant geschoven.
Op wiens conto is het dan te schrijven?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens EC is het wel zijn schuld, want het gebeurde in zijn eerdere periode als trainer van Feijenoord ook al. Voor hem een reden om de huidige prestaties van de laatste maanden op zijn conto te schuiven.
Ik heb m in feite meteen al aan de kant geschoven...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:37 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Als van Marwijk de beker pakt en voorronde CL dan heeft hij het toch gewoon heel goed gedaan? Voor beide zijn we nog in de race. Tuurlijk hebben we een slechte periode acher ons, maar dat is niet alleen de schuld van de trainer. Van Marwijk wordt nu alweer binnen jaar aan de kant geschoven.
Alleen maar voor de trainer in jouw ogen en dat is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Op wiens conto is het dan te schrijven?
Als als als...quote:Ik zie gewoon te veel dingen mis gaan waarvan ik denk dat Bert daar voor een groot deel verantwoordelijk voor is. Ook van Hanegem ziet het trouwens niet zitten in van Marwijk (heeft wellicht iets meer waarde voor jou). En natuurlijk is hij niet de enige schuldige. Persoonlijke fouten van spelers hebben ons ook veel punten gekost, inderdaad. Maar hij bleef die spelers wel gewoon opstellen terwijl hij daar, in tegenstelling tot wat jij zegt, wel alternatieven voor had. Ik noem maar weer eens Bruins voor Sahin. Had Fer al niet eerder een kans kunnen krijgen ergens achterin? Had misschien ook punten gekost maar daar leert ie dan nog van in ieder geval. Van Bronckhorst had ook evt. achterin kunnen spelen.
Is mij ook een raadsel, maar dat heeft niks met Bert te maken.quote:De rol van Metgod is voor mij ook echt een waar raadsel. Geen enkele verdediger heeft ie in al die jaren beter gemaakt, ten minste, niet dat ik heb gezien. Eerder slechter (zie bijv. Saidi, Greene, Lucius).
Frappant hoor. UEFA cup gewonnen, niet dankzij hem. Wint Feijenoord de beker, dan is dat niet dankzij hem. Speelt Feijenoord goed, dan ligt het niet aan hem maar aan de spelers. Speelt Feijenoord slecht, dan ligt het aan hem en zijn tactische onkunde...quote:En als ie inderdaad de beker en de voorronde CL pakt dan heeft ie het goed gedaan (maar dat zal dan niet liggen aan het tactische vernuft van 'm hoor). Maar ik zie het eerlijk gezegd niet beide gebeuren. Als je toevallig Roda of NAC uit loot gaat het heel moeilijk worden (al geef ik ze wel een kans voor de beker) en als je voor de CL tegen psv, ajax of Heerenveen speelt liggen we er ook uit ben ik bang.
Ga lekker met je vriendjes in een ander vak zitten. Vak S bevat al genoeg kneuzen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef renz0r het volgende:
Ik heb een silvercard, hoeveel kaarten kan je daar extra op kopen? Kunnen deze kaarten ook van je eigen vak zijn?
Ik zit in S en heb het over de bekerwedstrijd tegen Zwolle
Ik zal er verder niet meer op in gaan, maar deze zin vind ik werkelijk waar onbegrijpelijk. Waar jij dat vertrouwen in deze trainer vandaan haalt, ik vind het knapquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:14 schreef Happel het volgende:
Van mij mag Van Marwijk nog tien jaar trainer van Feijenoord blijven.
Ik vraag het me ook af ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik zal er verder niet meer op in gaan, maar deze zin vind ik werkelijk waar onbegrijpelijk. Waar jij dat vertrouwen in deze trainer vandaan haalt, ik vind het knap
Ik ook, ik kan werkelijk niet begrijpen waarom iemand van Marwijk zo hoog kan hebben zitten. Het is misschien een prettige en stijvolle man, maar ik heb er geen vertrouwen in dat ie Feyenoord beter kan maken de komende tijd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik zal er verder niet meer op in gaan, maar deze zin vind ik werkelijk waar onbegrijpelijk. Waar jij dat vertrouwen in deze trainer vandaan haalt, ik vind het knap
2 dingenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
wel een goldcard !
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
3 dingen
1 Kansloze Username
2: Kansloze Avatar
en 3: voor zwolle is het vrije verkoop sinds gisteren dus wat lul je??
Ga in belgië voetbal kijken en laat ons met rust!!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
4 dingen
1: kansloze username
2: Kansloze Avatar
3: voor zwolle is het vrije verkoop sinds gisteren dus wat lul je??
4. Op maandag 28 januari 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Ajax
Hup Ajax
doe eens winnen
Ga in belgië voetbal kijken en laat ons met rust!!
quote:Feyenoord heeft de optie in het contract met Nicky Hofs gelicht en de verbintenis met twee jaar verlengd. De aanvallende middenvelder staat daardoor nog tot en met 30 juni 2010 onder contract in De Kuip. Hofs (24) kwam in januari 2005 over van Vitesse, de club waar hij ook opgeleid werd. Bij Feyenoord speelde Hofs in drie jaar 62 competitieduels, waarin hij 17 keer scoorde. Ook speelde hij één keer voor het Nederlands elftal.
Feyenoord.nlquote:Darley Ramon Torres heeft woensdagochtend voor de eerste maal met de selectie meegetraind. De achttienjarige Braziliaanse doelman arriveerde afgelopen zondag in Nederland en trainde maandag en dinsdag op Varkenoord. Darley werd eind januari al voor vierenhalf jaar vastgelegd door Feyenoord, maar de laatste formaliteiten moesten nog afgehandeld worden. Inmiddels is alles geregeld en is Darley speelgerechtigd voor Feyenoord. De doelman krijgt rugnummer vijftien. Darley heeft inmiddels zijn eerste Nederlandse lessen al achter de rug. Woensdag werkte Darley op een mistig veld een pittige training af met keeperstrainer Patrick Lodewijks en de doelmannen Erwin Mulder en Sherif Ekramy.
Eind vorig jaar werkte Darley een stage af bij Feyenoord, waarbij hij veel indruk maakte. Feyenoord besloot daarop om de 1,87 meter lange Braziliaan eind januari over te nemen van Atletico Mineiro.
??quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:02 schreef err het volgende:
van Basten voor 3 jaar naar Feyenoord![]()
AD.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |