Iedereen wordt als verlosser binnenhaalt om binnen een jaar opzij geschoven te worden door de aanhang.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
5e geworden. Echt geen slechte trainer, maar hij kan eigenlijk alleen maar falen, omdat hij op voorhand toch al als de verlosser wordt binnen gehaald. Laat Verbeek maar komen.![]()
Ongeacht zijn kwaliteiten zeker? Zoals jij het hier stelt doen die er namelijk niet toe. Een trainer die het goed doet wordt echt niet zomaar aan de kant geschoven. Wel als je er een puinhoop van maakt a la Gullit en Koeman ja. Maar is dat zo gek dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 06:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Iedereen wordt als verlosser binnenhaalt om binnen een jaar opzij geschoven te worden door de aanhang.
Maar er is flink geïnvesteerd in z'n team maar hij kreeg ze niet aan het voetballen.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
5e geworden. Echt geen slechte trainer, maar hij kan eigenlijk alleen maar falen, omdat hij op voorhand toch al als de verlosser wordt binnen gehaald.
Maar dat waren toch ook veel investeringen die hij helemaal niet wilde maar door de voorzitter waren gehaald ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar er is flink geïnvesteerd in z'n team maar hij kreeg ze niet aan het voetballen.
Geen idee hoe dat gegaan is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:02 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Maar dat waren toch ook veel investeringen die hij helemaal niet wilde maar door de voorzitter waren gehaald ofzo?
En spelers die hij vast wilde leggen (en het nu goed doen) die mochten niet komen? Was een beetje vreemd verhaal in ieder geval.
Het is toch gewoon altijd afwachten of het werkt of niet, bij RKC heeft ie het voortreffelijk gedaan natuurlijk.
Ik zat al te wachten op de naam van Ron Jans...quote:Bosz: "Absoluut niet met Verbeek gesproken"
Peter Bosz heeft onder geen beding met Gertjan Verbeek gesproken over de trainersfunctie bij Feyenoord. De technisch directeur reageert daarmee op het nieuws van Johan Derksen, die meldde dat er een onderhoud heeft plaatsgevonden.
"Dat Johan Derksen op tv vertelde dat ik met Wim Jansen (technisch adviseur) in een restaurant in Amersfoort heb gezeten om met Gertjan Verbeek te praten, is de grootst mogelijke onzin", licht Bosz toe in Sportweek.
Daarnaast benadrukt de technisch directeur dat er met nog geen enkele kandidaat gesproken is. Over de ideale opvolger van Bert van Marwijk, die vermoedelijk bondscoach van het Nederlands elftal wordt, is wel nagedacht. Naast Verbeek worden ook Martin Jol en Ron Jans genoemd als kandidaten.
Ongeloofelijk hoe ze weer bezig zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:06 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op de naam van Ron Jans...
3 logische namen.
Speltip 1:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ongeloofelijk hoe ze weer bezig zijn.
Stel óf een deadline voor van Marwijk of spreek gewoon af dat ie gewoon sowieso kapt. Mocht die dan geen bondscoach worden (die kans schat ik 1 %) dan kan ie heus wel naar een ander land of andere club.
Maar nee, ze lopen weer lekker achter de feiten aan. Als NAC ofzo ons straks voor is met Verbeek en Jol wil niet dan zit je straks opgescheept met Been of Jans als trainer, kun je al je ambities meteen weer de prullenbak inflikkeren.
Wat zit je je weer druk te maken man, je weet niet eens wat er gaande is achter de schermen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Stel óf een deadline voor van Marwijk of spreek gewoon af dat ie gewoon sowieso kapt. Mocht die dan geen bondscoach worden (die kans schat ik 1 %) dan kan ie heus wel naar een ander land of andere club.
Maar nee, ze lopen weer lekker achter de feiten aan. Als NAC ofzo ons straks voor is met Verbeek en Jol wil niet dan zit je straks opgescheept met Been of Jans als trainer, kun je al je ambities meteen weer de prullenbak inflikkeren.
QWeet je wel tegen wie je het hebt? Die knakker grijpt zelfs de meest ongeloofwaardige geruchten aan om iemand bij Feyenoord er slechter uit te doen zien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Speltip 1:
Geloof niet alles wat je leest
Als Bosz echt iets ontkent dan is dat meestal wel zo, anders laat ie het wel in het midden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:30 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Speltip 1:
Geloof niet alles wat je leest
Helemaal niet, volgens mij zei hij een dag voordat Makaay zou tekenen dat Makaay onhaalbaar was. Bosz lult altijd maar wat in de media.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als Bosz echt iets ontkent dan is dat meestal wel zo, anders laat ie het wel in het midden.
Bovendien heeft Gudde zelf gezegd dat ze geen deadline stellen.
Toch mooi om te zien dat je de woorden van Bosz en Gudde wél gelooft als het jouw uitkomt, zoals in dit geval, maar als het jouw niét uitkomt, dan lullen ze alleen maar en kan je veel beter afgaan op AD, telegraaf en voetbalprimeur.nl .quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als Bosz echt iets ontkent dan is dat meestal wel zo, anders laat ie het wel in het midden.
Bovendien heeft Gudde zelf gezegd dat ze geen deadline stellen.
Daar heb je wel een punt ja, Verbeek heeft ook een lichte voorkeur bij mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat je de woorden van Bosz en Gudde wél gelooft als het jouw uitkomt, zoals in dit geval, maar als het jouw niét uitkomt, dan lullen ze alleen maar en kan je veel beter afgaan op AD, telegraaf en voetbalprimeur.nl .
Ow, en ik heb trouwens veel liever Verbeek dan Jol. Jol heeft het zo ver ik weet bij de Spurs maar matig gedaan, ondanks de vele investeringen. Ja, hij kreeg RKC aan het voetballen 5 jaar terug. Dat kreeg Koeman ook met minder middelen, dat zegt dus geen ene tyfus.
Beter Heerenveen leegkopen dan wat namen van Jol hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja, Verbeek heeft ook een lichte voorkeur bij mij.
Jol is wellicht weer iets "handiger" bij het halen van spelers, iets meer een naam dan Verbeek.
Buiten Tomasson hebben we volgens mij alleen de verkeerde spelers bij Heerenveen opgehaald, dus of dat nou echt een garantie is voor goede spelersquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:57 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Beter Heerenveen leegkopen dan wat namen van Jol hoor.
Haha, wie ook al weer?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:03 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Buiten Tomasson hebben we volgens mij alleen de verkeerde spelers bij Heerenveen opgehaald, dus of dat nou echt een garantie is voor goede spelers
die 3 die je noemt zijn zeker welkomquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Haha, wie ook al weer?
Jan de Visser, Samardzic, Elmander...
Van Elmander was ik altijd wel fan, jammer dat 'ie is mislukt.. of kwam hij van een Zweedse club?
Maar Sulejmani, Bradley of Pranjic zijn wel welkom hoor.
Ik doelde op de Visser en Samardzic inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Haha, wie ook al weer?
Jan de Visser, Samardzic, Elmander...
Van Elmander was ik altijd wel fan, jammer dat 'ie is mislukt.. of kwam hij van een Zweedse club?
Maar Sulejmani, Bradley of Pranjic zijn wel welkom hoor.
En niet te vergeten Lulring!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:07 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Haha, wie ook al weer?
Jan de Visser, Samardzic,
Wat is er mis met Ron Jans als eventuele opvolger dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |