www.feyenoord.tv en dan specials. Zie je overigens gelijk de hele UC-campagne.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:11 schreef x3rius het volgende:
Weet iemand waar ik de beelden van de UC Finale van 2002 kan zien? Met commentaar het liefst

Dat dus. Hij gaat niet meer vol voor de club, dus kan beter wieberen nu het seizoen nog loopt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Krijg een beetje dubbel gevoel bij BvM momenteel, aan de ene kant populair roepen "de jongens moeten nu opstaan" (hadden ze al eerder moeten doen) maar wel gewoon uit de slof schieten over de goede gesprekken met de KNVB...

Vind het niets voor BvM om 'op te geven', maar hij oogt heel mak, zo van ach ja, verloren van de joden, tegen de graafschap weer bijtanken, we kunnen nog genoeg winnen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:33 schreef Happel het volgende:
Dat dus. Hij gaat niet meer vol voor de club, dus kan beter wieberen nu het seizoen nog loopt.

Wordt een trainer niet te belangrijk gemaakt, hij zet de poppetjes neer, grijpt in indien nodig, en dat is niet Bert z'n sterktse kant, nooit geweest ook. Voor de rest moeten die spelers het toch echt zelf doen, en zeker de selectie van Feyenoord heet een bonk aan ervaring lopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:38 schreef Staanplaats het volgende:
Toch vind ik het moeilijk om van Marwijk zomaar de deur te wijzen. Hij heeft toch aan de wieg gestaan van dit 'nieuwe' Feijenoord. Alleen de laatste weken loopt het helemaal vast. Of dat komt omdat van Marwijk zich niet meer 100% concentreert op de club weet ik niet.
Ik had toch het idee dat hij weer terug naar Rotterdam gekomen was om de klus af te maken (beker, titel..) zo het dan toch zonde vinden als hij binnen een jaar weer vertrekt.
Moet wel zeggen dat Verbeek een prima vervanger zou vinden..

Bij Heracles heeft hij ook geweldig werk verricht!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:30 schreef Sloggi het volgende:
Lijkt me toch een goede trainer, hoewel hij veel te danken heeft aan het technisch management in Heerenveen die de spelers hebben gescout.

Dat weet ik uiteraard wel maar denk dat hij eers CL wil halen en zich onsterfelijk wil maken daarquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:32 schreef Glumac het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij nog niet dat het contract van Verbeek niet wordt verlengd.

bullshit, we hebben goede verdedigers, tenminste goed genoeg voor dit niveau, ze worden alleen niet goed gebruikt. Alleen een nieuwe rechtsback zou geen overbodige luxe zijn, al zie ik nog steeds wat in Tiendalli.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verbeek doet het echt geen haar beter met deze verdediging hoor. Daar worden de meeste fouten gemaakt, daar spelen ze alle ballen terug, daar schakelen ze veel te traag om waardoor je niets creeert. Een trainer kan daar echt geen verandering in brengen hoor. Drie nieuwe verdedigers, dat is de oplossing.

Ja raar he toen afgelopen zomer bekend werd dat Bert de nieuwe trainer werd stonden we hier allemaal te feesten en liepen we de polonaise , En dan nu een halfjaar later dit heerlijk de onbegrijpelijke mentaliteit hier somsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:37 schreef EnactedChaos het volgende:
En nu moet Bert wel opeens weg
Omdat ie praat met de knvb, voor elke coach de hoogste baan.
Hij moet weg omdat ie Feyenoord niet beter maakt, niet omdat de knvb m wil... Dat is alleen maar een geluk bij een ongeluk

Hoezo niet goed gebruikt? Oke, Lucius is geen back. Maar wat kan Bert er nou aan doen dat Hofland, Bahia en Greene keer op keer in de fout gaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
bullshit, we hebben goede verdedigers, tenminste goed genoeg voor dit niveau, ze worden alleen niet goed gebruikt. Alleen een nieuwe rechtsback zou geen overbodige luxe zijn, al zie ik nog steeds wat in Tiendalli.

Sjongejonge erger me weer kapotquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
1-0 graafschap
BERT ROT OP PFFFFF

Rustig maar, die gaat echt wel weg naar de KNVB.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
1-0 graafschap
BERT ROT OP PFFFFF

Ja maar liever nu.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Rustig maar, die gaat echt wel weg naar de KNVB.

lijkt het sinds december al nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het lijkt weer helemaal nergens op.

quote:

van 11 naar nog maar 9 puntenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geweldig om te zien hoe de stemming zo snel om kan slaan in dit topic
En met dit als hoogtepunt:
[..]
![]()

Blijkbaar hebben veel ajaks spupporters nog nooit van sarcasme gehoordquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geweldig om te zien hoe de stemming zo snel om kan slaan in dit topic
En met dit als hoogtepunt:
[..]
![]()

Hofland is een goede verdediger, mits hij geen man tegen man komt te staan. Als vrije verdediger met een mandekker naast hem komt hij veel beter tot zijn recht. Bahia is ook een redelijke verdediger, maar samen met Hofland niet. Bahia schuift te veel in en maakt te veel rushes naar voren, waardoor de zwakke punten van Hofland te veel naar voren komen en hij zijn sterke kanten niet kan benutten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hoezo niet goed gebruikt? Oke, Lucius is geen back. Maar wat kan Bert er nou aan doen dat Hofland, Bahia en Greene keer op keer in de fout gaan.Ook zorgt hun gebrek aan voetbalintelligentie ervoor dat wij geen bal vast houden en kansen kunnen creeren en zorgt het er ook nog eens voor dat de tegenstander de bal heeft en snel kan omschakelen, wat met die drie knuppels achterin altijd wel een goal/kans/mogelijkheid oplevert.

Nu is het ineens Sarcasmequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:53 schreef Irrem het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben veel ajaks spupporters nog nooit van sarcasme gehoord

Je denkt toch serieus echt niet dat, met de resultaten van afgelopen maand en nadat ze het 'grote' graafschap van het veld hebben gespeeld, de supporters het menen als ze kampioenen roepen!quote:

Makaay is nooit held af geweest... Debiel!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
Bert mag weer blijven, en Makaay is een held

Ach Bert gaat na dit seizoen toch weg, maakt niet uit. En ja makaay was niet de beste de laatste wedstrijden maar deze wedstrijd toch weer belangrijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
Bert mag weer blijven, en Makaay is een held

Daarover zijn de meningen verdeeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Makaay is nooit held af geweest... Debiel!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
makaay scoorde laatste 7 wedstrijden maar 1 goal
en staat 300 minuten droog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |