abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56550965
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:47:56 #2
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56551181
quote:
De.Kromme heeft de waarschuwing van de VBLmods kennelijk niet begrepen. Mail volgende week maar, als je dan tenminste wel begrijpt waarom je geband bent.

Ik vond het al zo rustig hier.
pi_56551232
Kromme
  dinsdag 5 februari 2008 @ 23:08:29 #4
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56551625
Maar wel goedkoop naar Breda, misschien ga ik maar eens. Misschien verlies ik me goldcard dan niet
pi_56551679
quote:
De ideale linksbuiten Voor de jeugd

[FEYENOORD 100 JAAR - AFLEVERING 4] De spaarzame tv-beelden van de voetballer Coen Moulijn zijn in zwart-wit. Het zijn wazige plaatjes van een dan al kalende man met een net iets te hoog opgetrokken sportbroek.
afbeelding vergroten Coen Moulijn legt aan voor een voorzet op Ove Kindvall. ARCHIEFFOTO ANP
Zijn dribbels zijn sierlijk, zijn heupen on-Nederlands los. En zijn voorzetten komen bijna altijd aan.

Het meest herhaalde tv-beeld van Coen Moulijn stamt uit de herfst van 1969.

De dribbel langs AC Milan-verdediger Schnellinger. De loepzuivere voorzet op Willem van Hanegem. De geplaatste kopstoot: 2-0 voor Feyenoord, dat de Italiaanse wereldkampioen voorgoed op de knieën had. Legendarische gebeurtenis in de Feyenoord-geschiedenis.

Tsja, Coen Moulijn.

Je moet dik in de veertig zijn om de kwaliteiten te kennen van de legendarische linksbuiten. Wie jonger is, zag hem nooit echt in actie. Die is geneigd Coen Moulijn te zien als een voetballer uit een ver verleden. Zon ster waarover je alleen maar hebt gehóórd. Een fenomeen als Abe of Faas. Iconen uit een ver verleden. Cruijff, Van Hanegem en recenter Van Persie zullen dat ook ooit worden. Al zullen van hen nog wel een eeuw of wat tv-beelden bewaard blijven.

Coen was goed. Won met Feyenoord de Europa Cup, de Wereldbeker, vijf landstitels en de KNVB-Beker (2x). Speelde 38 interlands (4 goals) en 487 wedstrijden (84 goals) voor Feyenoord. Maar los van die statistieken maakte hij faam als de ideale linksbuiten. De dribbelaar met de messcherpe voorzet.

(Ruim dertig jaar later, tijdens een wedstrijd van Feyenoord tegen Inter, werd een actie van Robin van Persie, dribbel, voorzet, kopbal Pierre van Hooijdonk, Moulijn-achtig genoemd. Maar zoveel van zulke acties heeft Van Persie later niet meer gemaakt. Moulijn was nu eenmaal uniek in zijn soort).

Voorzetten van Coen Moulijn kwamen altijd aan

Lees de bloemlezing ’Het Volk over Feijenoord’ (uit 1969) en de grootsheid van Moulijn wordt zichtbaar. Een supporter (Jan Schipper, Leidschendam) toonde zich een eigentijdse Marsman.

Denkend aan Feijenoord

Zie ik Coentje Moulijn

Schielijk over een

groene grasmat gaan.

En P. van der Veer uit Schiedam schreef:

,,Als ik dat mannetje met die kleine pootjes zie sprinten dan denk ik hoe kan uit zon lijffie zo iets moois groeien.’’

Coen was een fenomeen in zijn tijd, in de jaren dat er nog linksbinnens en linksbuitens bestonden. Wie een tikkeltje oneerbiedig is, kijkt anders naar de tv-beelden van weleer. Die ziet logge verdedigers, een laag tempo en strafschopgebieden vol ruimte en zonder dubbele dekking. Die denkt: Coen Moulijn zou in 2008 niet meer kunnen.

Maar dat is dus oneerbiedig gesteld.

Coen is Coen. Een legende, waarover vele mythes bestaan. Zo gaat het verhaal dat hij eind jaren negentig bij het ontwaken na een hartoperatie aan de arts vroeg of-ie wist wat Feyenoord die dag had gedaan (niet waar). En op latere leeftijd wilde hij een nier afstaan aan zijn gehandicapte zoon Raymond (wel waar).

Coen is Coen. Pure Rotterdamse voetbalgeschiedenis en waarschijnlijk de meest vernoemde Feyenoorder aller tijden. Talloze kereltjes kregen in de jaren zestig en zeventig zijn naam. Maar ook de spelerstunnel van de Kuip (de Coentunnel), een spoorwegovergang (de Coen-overgang op Zuid, waar hij een ernstig auto-ongeluk beleefde), een stripfiguur (Coentje) en een voetbalmuurtje in het Oude Noorden (het Muurtje van Coen) hebben in de volksmond zijn naam gekregen.

Maar de jeugd van tegenwoordig ziet vooral die oud-voetballer met die modezaak aan de Langenhorst in Rotterdam-Zuid, niet echt de P.C. Hooftstraat van Rotterdam.

Die ziet toch vooral die kalende man, die een paar keer per seizoen op het veld van de Kuip wordt gehuldigd en uitwedstrijden van Feyenoord af en toe op de televisie in Café Slinge bekijkt. Die wat krom lopende zeventiger in die wapperende regenjas. Dat is Coen, misschien wel de beste Feyenoorder ooit.
Elite
Tegen TTIP
pi_56551979
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Coentje...dat is wel andere koek dan Chun Soo Lee. Held is het Mooiste moment met Coen vind ik toch eigenlijk die wedstrijd tegen Real Madrid thuis in 1965 volgens mij.
pi_56552674
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar wel goedkoop naar Breda, misschien ga ik maar eens. Misschien verlies ik me goldcard dan niet
Heb jij een goldcard?

Ik dacht dat je al tijden niet meer naar Feyenoord wedstrijden ging.

Onvoorstelbaar, iemand die nauwelijks gaat heeft een goldcard en mensen - zoals ik - die regelmatig naast uitkaarten grijpen moeten moeilijk doen om aan kaarten van de thuisspelende club te komen.

Zo kom ik nooit aan een goldcard (heb nu een silvercard).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56552733
Tvptje maar.

Wanneer neemt de knvb een besluit over de nieuwe bondscoach eigenlijk?
  woensdag 6 februari 2008 @ 01:56:08 #9
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56553917
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel op de puntjes letten hé.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 6 februari 2008 @ 01:57:22 #10
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56553932
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 00:01 schreef EnactedChaos het volgende:
Tvptje maar.

Wanneer neemt de knvb een besluit over de nieuwe bondscoach eigenlijk?
Ik denk dat ze de dag nadat Nederland het EK verlaten heeft (dat dus al na een week) al met een opvolger rond zijn.
kankelul.
  woensdag 6 februari 2008 @ 07:50:06 #11
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56555001
Feyenoord.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_56555317
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 07:50 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoord.
FTW! JWT!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_56555449
3-0 verloren van de joden
pi_56555461
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:53 schreef Sala-adin het volgende:
3-0 verloren van de joden
pi_56555556
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 01:57 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de dag nadat Nederland het EK verlaten heeft (dat dus al na een week) al met een opvolger rond zijn.
Het zal wel veel eerder naar buiten komen... Feyenoord krijgt het sowieso meteen te horen lijkt me om op zoek te kunnen naar een vervanger mocht van Marwijk het worden.
pi_56555838
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Coentje...dat is wel andere koek dan Chun Soo Lee. Held is het Mooiste moment met Coen vind ik toch eigenlijk die wedstrijd tegen Real Madrid thuis in 1965 volgens mij.
Het mooiste moment was mijn ontmoeting met hem na het kampioenschap in 1999, hij was zo dronken, z'n vrouw ondersteunde hem, en hij kon mij, en vroeg hoe het met me ging. Ik zeg meneer Moulijn met mij gaat het prima, maar ik betwijfel dat u mij kent en zo hebben we even staan praten in hoeverre dat nog ging.
pi_56555924
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 01:56 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Wel op de puntjes letten hé.
Heb er ook 1, maar vrees dat ik hem kwijt ga raken, ben dit jaar bijna nog niet uit geweest, zit er niet meer zo op te wachten tussen al die stakkers op het uitvak te zitten. Komen nog wel een paar leuke uitwedstrijden aan, misschien dat ik die nog ga.
pi_56556027
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ik vond het al zo rustig hier.
Kan die geen ban voor het leven krijgen!
pi_56556466
[de.kromme]
Kut Van Marwijk!
[/de.kromme]
pi_56557691
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:25 schreef Luni het volgende:

[..]

Het mooiste moment was mijn ontmoeting met hem na het kampioenschap in 1999, hij was zo dronken, z'n vrouw ondersteunde hem, en hij kon mij, en vroeg hoe het met me ging. Ik zeg meneer Moulijn met mij gaat het prima, maar ik betwijfel dat u mij kent en zo hebben we even staan praten in hoeverre dat nog ging.

held
pi_56559566
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)pelenInDuitsland.htm

Hmmm, los in duitsland tegen de reserve moffen en schalke, als dat geen old skool tripje word...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_56560008
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:45 schreef mister_popcorn het volgende:

Hmmm, los in duitsland tegen de reserve moffen en schalke, als dat geen old skool tripje word...
Twente is al jaren een combi, dus dat zal het dan ook zeker zijn!
pi_56560091
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:08 schreef Luni het volgende:

[..]

Twente is al jaren een combi, dus dat zal het dan ook zeker zijn!
ja dat zit er inderdaad wel dik in, maar misschien kan je via die moffen wel losse kaarten kopen.
Ach, eerst maar 's play offs halen
pi_56560788
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 12:45 schreef mister_popcorn het volgende:

Dat zou wel geweldig zijn, plek zat dus ruimte genoeg om met pakweg 5.000 uitsupporters af te reizen naar Duitsland.

Duitsland weer in de hoogste staat van paraatheid mochten we dan tegen Twente moeten in de playoffs.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 6 februari 2008 @ 14:30:46 #25
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_56561595
*BURP*

Nu de Carnavalskater weg is komt de pijnlijke realiteit van de wanvertoning van zondag. Die krijg je zelfs niet weggespoeld met bier en andere snuisterijen...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_56564186
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Held is het Mooiste moment met Coen vind ik toch eigenlijk die wedstrijd tegen Real Madrid thuis in 1965 volgens mij.
Laatste stukje van dit filmpje

http://nl.youtube.com/watch?v=iQRQN4YR7nw
pi_56564265
Als Van Marwijk vertrekt lijkt Verbeek me wel een geschikte opvolger. Ik denk alleen niet dat Van Marwijk bondscoach-materiaal is.
pi_56564469
Bert van Marwijk is de belangrijkste kandidaat om bondscoach Van Basten op te volgen. Kenmerken als kalmte en
fatsoen maken de Feyenoordtrainer tot de meest geschikte kandidaat. Dit meld het NRC handelsblad vandaag.

De KNVB hoopt binnen enkele weken een akkoord te bereiken met Bert van Marwijk over de opvolging van Marco van
Basten als bondscoach van het Nederlands elftal. De voetbalbond praat met de huidige trainer van Feyenoord over de
invulling van een contract dat vanaf deze zomer in elk geval moet doorlopen tot en met het wereldkampioenschap in
Zuid-Afrika (2010). De 55-jarige Van Marwijk heeft in zijn verbintenis met Feyenoord, die nog een jaar doorloopt,
laten opnemen dat hij voor een positieverbetering als deze eerder mag vertrekken.

Als het NRC handelsblad gelijk heeft zit Feyenoord dus volgend seizoen zonder trainer.

Feyenoord fans hebben hun voorkeur uitgesproken wie van Marwijk zou moeten opvolgen via een poll op de website van Feyenoord Netwerk. Daarbij gaven de fans een overtuigende goedkeuring aan de directie om Gert Jan Verbeek te halen.
Maar liefst 83,3% van de fans gaf aan erg blij te zijn als Verbeek naar Feyenoord zou komen. Slechts 13,8% is geen
voorstander. Zelden heeft een coach in de peilingen vooraf zo'n steun gekregen als Verbeek.

Verbeek zelf staat niet onwelwillend tegenover een avontuur in Rotterdam. Desgevraagd door een verslaggever van RTL Voetbal, na afloop van de 7-0 oorwassing tegen Vitesse, zei hij: “Ik naar Feyenoord? Was het maar waar!”
pi_56564588
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Luni het volgende:

[..]

Laatste stukje van dit filmpje

http://nl.youtube.com/watch?v=iQRQN4YR7nw
Idd, geweldig toch En dan die commentator: Mensen, dit kan kan toch niet. Er staan zoveel belangen op het spel
  woensdag 6 februari 2008 @ 17:09:16 #30
139407 jorienvdherik
pi_56564684
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Heb jij een goldcard?

Ik dacht dat je al tijden niet meer naar Feyenoord wedstrijden ging.

Onvoorstelbaar, iemand die nauwelijks gaat heeft een goldcard en mensen - zoals ik - die regelmatig naast uitkaarten grijpen moeten moeilijk doen om aan kaarten van de thuisspelende club te komen.

Zo kom ik nooit aan een goldcard (heb nu een silvercard).
ja, dit seizoen alleen utrecht en psv uit gegaan
pi_56565013
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:03 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Idd, geweldig toch En dan die commentator: Mensen, dit kan kan toch niet. Er staan zoveel belangen op het spel
gELIJK POLITIE OP HET VELD, INDERDAAD WEL MOOI.
  woensdag 6 februari 2008 @ 17:46:09 #32
123545 DatMeenJeNiet
pi_56565258
quote:
Feyenoord weken zonder Lucius

Feyenoord met het weken, zo niet maanden doen zonder Theo Lucius. De rechtsback onderging dinsdag een MRI-scan aan zijn knie en daaruit bleek dat hij ingescheurde knieband heeft opgelopen.
Mocht de multi-inzetbare Lucius geen tegenslag in zijn herstel krijgen, dan hoopt Feyenoord over vier weken weer een beroep te kunnen doen op de verdediger. De medische staf van de Rotterdammers zal echter geen enkel risico nemen met de knie van de Brabander.

Door de blessure van Lucius nemen de defensieve mogelijkheden voor Bert van Marwijk alleen nog maar verder af. Vermoedelijk zal André Bahia weer in de basis starten, waardoor Serginho Greene de nieuwe rechtsback wordt. Ook Leroy Fer is een kandidaat.
Hadden we Tiendalli maar niet verhuurd.
pi_56565458
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 09:30 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb er ook 1, maar vrees dat ik hem kwijt ga raken, ben dit jaar bijna nog niet uit geweest, zit er niet meer zo op te wachten tussen al die stakkers op het uitvak te zitten. Komen nog wel een paar leuke uitwedstrijden aan, misschien dat ik die nog ga.
Zaterdag wordt leuk.
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:03 schreef DivineJester het volgende:
[de.kromme]
Kut Van Marwijk!
[/de.kromme]
Verkeerde naam. Moet EnactedChaos zijn.
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hadden we Tiendalli maar niet verhuurd.
Maakt het uit. Fer deed het meer dan goed zondag. Greene op rechts kan ook wel, moet een hele verbetering zijn t.o.v. zijn positie centraal in de verdediging.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 6 februari 2008 @ 18:36:40 #34
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56566125
Mocht van Marwijk bodscoach worden dan lijkt Verbeek me wel een geschikte kandidaat opzich.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_56566310
Mij ook, snap alleen niet waarom SCH zn contract niet verlengt
pi_56566332
Waarom moes hofland in godsnaam op radio 538?! Om te zeggen dat de supporters de busreis krijgen betaald Zo'n wachelijk goedmakertje. Geen reet gedaan met z'n alle zondag en nu excuses maken..
Maakt het bijna nog erger.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:03:13 #37
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56566654
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:45 schreef Erasmusch het volgende:
Mij ook, snap alleen niet waarom SCH zn contract niet verlengt
Willen ze niet, ze willen wat anders..
pi_56566727
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hadden we TiendalliJordy maar niet verhuurd.
Aangepast
pi_56566797
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:03 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Willen ze niet, ze willen wat anders..
Niet echt een reden he
  woensdag 6 februari 2008 @ 19:15:33 #40
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56566866
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:12 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Niet echt een reden he
Nee klopt, maar ik weet ook niet meer
pi_56567368
Van Marwijk naar Oranje zou echt een godsgeschenk zijn

Verbeek, Jol of Mario, mij maakt het niet uit. Alle drie beter dan wat er nu staat Al heb ik nog het liefste Verbeek (daarna Jol).
pi_56567404
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:58 schreef Happel het volgende:

Verkeerde naam. Moet EnactedChaos zijn.
Hij doet het ook echt top he

hiermee zeg ik overigens niet dat de spelers geen schuld hebben, maar blijkbaar werkt het niet echt...
pi_56567750
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:58 schreef Happel het volgende:
Zaterdag wordt leuk.
De Graafschap is altijd een leuke, ben er alleen niet bij. Was altijd m'n favoriete uitwedstrijd, heb er zulke mooie herineringen aan, die kroeg langs het spoor, gewelig! Jaren geleden gaven die vent een bandje van Park, hij het aanzetten, volume voluit en iedereen los
pi_56567859
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:57 schreef Luni het volgende:

[..]

De Graafschap is altijd een leuke, ben er alleen niet bij. Was altijd m'n favoriete uitwedstrijd, heb er zulke mooie herineringen aan, die kroeg langs het spoor, gewelig! Jaren geleden gaven die vent een bandje van Park, hij het aanzetten, volume voluit en iedereen los
Die kroeg is volgens mij gesloten.
Elite
Tegen TTIP
pi_56568390
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 19:38 schreef EnactedChaos het volgende:
Van Marwijk naar Oranje zou echt een godsgeschenk zijn

Verbeek, Jol of Mario, mij maakt het niet uit. Alle drie beter dan wat er nu staat Al heb ik nog het liefste Verbeek (daarna Jol).
Van Marwijk een prutser noemen en dan Mario ( ) als opvolger willen
pi_56568728
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Van Marwijk een prutser noemen en dan Mario ( ) als opvolger willen
Ja, het leven zit raar in elkaar he?

Ik geef trouwens zelf al aan dat ie 3e keus is... Maar ik denk inderdaad dat ie meer uit deze spelers haalt dan van Marwijk.

Zou er dan ook eindelijk een einde komen aan de priode 'Metgod'? Ik heb op zich niks tegen m maar ik vraag me al zo lang af of hij iets toevoegt aan het geheel. Ik heb de verdediging in al die jaren nou niet echt vooruit zien gaan

Hij schijnt een nogal kutcontract te hebben waardoor het moeilijk is m aan de kant te zetten maar dan gaat ie maar wat op Varkenoord aankloten
pi_56568908
Wat voor een contract heeft mijn vriend eigenlijk getekend? Zou me niet eens verbazen, wanneer hij aan het begin van dit seizoen een 1-jarig contract heeft getekend...
Elite
Tegen TTIP
pi_56568938
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:44 schreef Happel het volgende:
Wat voor een contract heeft mijn vriend eigenlijk getekend?
heeft De.Kromme een contract getekend?
pi_56568960
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Die kroeg is volgens mij gesloten.
Joh, meen je dat nou, alleen zaterdag op last van de politie, wat wel vaker gebeurd in Doetinchem, of voorgoed?

Ben ook 1x geweest, toen zaten we in het centrum op koopzondag,, mooi weer dus iedereen buiten op het terras. Komt er een geestelijk gehandicapte aangefietst op z'n 3wieler en die gaat te roepen, ajax, ajax, en hij bleef maar door gaan. Paar gasten naar de politie gelopen, zo van joh, stuur hem weg, straks is er 1 die hem zat is en een klap geeft. Politie stuurt hem daarop weg. Komt ie later toch weer terug zelfde verhaal, stuurt de politie hem weer weg, die gast helemaal uit z'n dak gaan, geweldig!
pi_56569040
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:44 schreef Happel het volgende:
Wat voor een contract heeft mijn vriend eigenlijk getekend? Zou me niet eens verbazen, wanneer hij aan het begin van dit seizoen een 1-jarig contract heeft getekend...
Je hebt t over van Marwijk toch?

Ik dacht twee jaar met een optie voor een derde. Maar of dat klopt weet ik niet.
pi_56569660
Ik zag trouwens bij de wintertranfers van Feyenoord in de VI, dat we 5 verdedigers hebben laten gaan. Evenveel als we nu nog in de selectie hebben . Van die 5 had er vast nog wel 1 op de bank kunnen zitten.
Alhoewel ik denk dat we voor Lucius met Fer een waardige zoniet betere vervanger hebben.
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_56570350
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:20 schreef ViVe het volgende:
Ik zag trouwens bij de wintertranfers van Feyenoord in de VI, dat we 5 verdedigers hebben laten gaan. Evenveel als we nu nog in de selectie hebben . Van die 5 had er vast nog wel 1 op de bank kunnen zitten.
Alhoewel ik denk dat we voor Lucius met Fer een waardige zoniet betere vervanger hebben.
Vijf? Wie dan?

Jordy Buijs, Tiendalli en?
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 6 februari 2008 @ 21:51:37 #53
123545 DatMeenJeNiet
pi_56570470
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Vijf? Wie dan?

Jordy Buijs, Tiendalli en?
Jansen, Collen en Saidi.
pi_56570950
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Jansen, Collen en Saidi.
Een hartpatient, een kroegtijger en een moslim. Nee, daar zouden we wat aan gehad hebben.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:48:41 #55
139407 jorienvdherik
pi_56571922
Aan jansen vast wel
pi_56572052
Komop, Jansen heeft pas 5 minuten mee gedaan bij De Graafschap.
pi_56576534
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Komop, Jansen heeft pas 5 minuten mee gedaan bij De Graafschap.
Ja dus?? Zaterdag houd hij Makaay van scoren af en dan is Bosz wederom de gebeten hond!
pi_56576668
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:07 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ja dus?? Zaterdag houd hij Makaay van scoren af en dan is Bosz wederom de gebeten hond!
Ja tuurlijk, die zal zaterdag op eens in de basis starten.........
pi_56576818
Weet jij veel, vind dat hij veel te snel afgeschreven word....
pi_56578209
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Joh, meen je dat nou, alleen zaterdag op last van de politie, wat wel vaker gebeurd in Doetinchem, of voorgoed?

Ben ook 1x geweest, toen zaten we in het centrum op koopzondag,, mooi weer dus iedereen buiten op het terras. Komt er een geestelijk gehandicapte aangefietst op z'n 3wieler en die gaat te roepen, ajax, ajax, en hij bleef maar door gaan. Paar gasten naar de politie gelopen, zo van joh, stuur hem weg, straks is er 1 die hem zat is en een klap geeft. Politie stuurt hem daarop weg. Komt ie later toch weer terug zelfde verhaal, stuurt de politie hem weer weg, die gast helemaal uit z'n dak gaan, geweldig!
Kijk, en dan noemen ze Feyenoord-fans allemaal agressieve hooligans .
pi_56579034
Lees net op een Engelse site dat De Guzmán de Nederlandse nationaliteit heeft aangevraagd. De in Canada geboren middenvelder heeft dit onlangs besloten. In Canada is teleurgesteld gereageerd.

Ik heb dit nog nergens gelezen. De Guzmán wilt voor Nederland uitkomen. Leuk, maar ik denk persoonlijk dat we een goed bezet middenveld hebben. Daarnaast vind ik het een moreel principe dat spelers van Oranje de Nederlandse nationaliteit altijd gehad moeten hebben, dus uit koloniaal Nederland of Nederland zelf.

Ik wens hem, als Ajax support, toch succes
pi_56579623
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:37 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een Engelse site dat De Guzmán de Nederlandse nationaliteit heeft aangevraagd. De in Canada geboren middenvelder heeft dit onlangs besloten. In Canada is teleurgesteld gereageerd.

Ik heb dit nog nergens gelezen. De Guzmán wilt voor Nederland uitkomen. Leuk, maar ik denk persoonlijk dat we een goed bezet middenveld hebben. Daarnaast vind ik het een moreel principe dat spelers van Oranje de Nederlandse nationaliteit altijd gehad moeten hebben, dus uit koloniaal Nederland of Nederland zelf.

Tis voor hem zelf veel gunstiger om een NL paspoort aan te vragen en hij heeft er recht op dus...........
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:12:55 #63
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56581222
quote:

Je punt is?
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:17:15 #64
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56581293
quote:

Bedankt voor de nuttige bijdrage

De Guzman is overigens vanaf zijn 12e jaar al in Nederland, en over dat laatste deel.. Marokko is ook geen kolonie geweest van Nederland dus wen er maar aan.
kankelul.
pi_56581757
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:17 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Bedankt voor de nuttige bijdrage

Marokko is ook geen kolonie geweest van Nederland dus wen er maar aan.
Nee? Je zou het haast wel denken.
pi_56582282
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 09:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Weet jij veel, vind dat hij veel te snel afgeschreven word....
Natuurlijk schrijf ik Jansen nog niet af, ik weet niet wat hij kan. Ik heb hem pas 5 minuten zien spelen.

Maar het gaat dus te ver om te zeggen dat Jansen al een wereld van verschil had gemaakt afgelopen zondag bij Feyenoord tegen ajax.

Het feit dat hij nog maar 5 minuten heeft gespeeld bij De Graafschap zegt genoeg, dan is hij conditioneel nog niet goed genoeg, of hij komt voorlopig nog te kort voor het spelen op eredivisie-niveau.
pi_56586612
Is ontwaakt uit de caranvalsroes

Feyenoord
pi_56587021
Ik draag dit lied aan als vervanger van het officiële jubileumlied: http://www.youtube.com/watch?v=TDRD_gVUtDE
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 7 februari 2008 @ 18:32:27 #69
139407 jorienvdherik
pi_56587090
Hij luisterd ook Rijnmond
pi_56587300
Luistert met een t, potverdrie!

En Makaay gaat wel weer scoren, die laat zich niet afleiden van zijn doel.
That's all folks!
pi_56592873
quote:
7/2/2008 - Van Marwijk bevestigt contact met KNVB
(Gepost door K)

BRON: Radio Rijnmond

Tegenover Radio 538 heeft Bert van marwijk vandaag voor het eerst erkend dat hij heeft gesproken met de KNVB. De oefenmeester liet op Radio 538 weten dat de voetbalbond enkele weken geleden al heeft geïnformeerd naar de status van zijn contract
Laat Verbeek maar komen...
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 8 februari 2008 @ 08:00:10 #73
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56596926
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 22:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Laat Verbeek maar komen...
pi_56597882
Die mag zo instappen.

Ik zie in Verbeek ook wel een trainer voor de lange termijn. De laatste trainers die we hebben gehad waren na 2 jaar weer weg...
pi_56598457
quote:
KNVB polst Frank de Boer voor Oranje
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Frank de Boer is door de KNVB benaderd om na Euro 2008 een rol te spelen bij Oranje. De voormalig aanvoerder van het Nederlands elftal kan assistent worden bij de nog aan te stellen opvolger van bondscoach Marco van Basten. " Ik sta er zeker niet negatief tegenover", aldus de 112-voudig international, die zegt niet te weten wie de nieuwe bondscoach zal worden.

Bert van Marwijk bezit de beste papieren in Zeist, waar het beleid is om afgezwaaide internationals die veel betekend hebben voor het Nederlandse voetbal bij de toekomst van het vertegenwoordigende voetbal te betrekken. Met het benaderen van De Boer wordt duidelijk dat er bij de KNVB geen plaats is voor Van Marwijks huidige rechterhand bij Feyenoord, Dick Voorn.

Dit seizoen is Frank de Boer trainer bij de D1 in de jeugdopleiding van Ajax. Hij heeft in Amsterdam een jaarcontract en de verwachting is dat hij volgend seizoen doorgroeit in de jeugdafdeling. "Ik houd alles open. Wanneer ik de mogelijkheden voor volgend seizoen op een rijtje heb staan zal ik alles tegen elkaar afwegen en een beslissing nemen. Het is wel een eer om voor Oranje gevraagd te worden."
Dit zou toch te gek voor woorden zijn als dit waar is, je mag als bodscoach toch zeker zelf wel bepalen wie je assistenten worden, maar dat zal wel verplicht een jood moeten zijn
pi_56599178
Kan Bertje het niet combineren ?
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:04:51 #77
139407 jorienvdherik
pi_56602446
Feyenoord wordt in de aanloop naar de uitwedstrijd tegen De Graafschap geplaagd door een blessuregolf. De Rotterdammers moeten in Doetinchem mogelijk twaalf spelers missen.

Theo Lucius, Tim Vincken, Ron Vlaar en Chun-soo Lee komen sowieso niet in actie. Daarnaast bestaat volop twijfel over het meespelen van Denny Landzaat (hamstring), Jonathan De Guzman (voet), Henk Timmer, Michael Mols (knie) en Georginio Wijnaldum (enkel).

Ook Nick Hofs, Luigi Bruins en Danny Buijs zijn twijfelgevallen, maar kunnen waarschijnlijk wel spelen
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:37:14 #78
123545 DatMeenJeNiet
pi_56603059
Tering.

Ekramy (?)
Buijs, Greene, Hofland, De Cler
Sahin/Fer, v. Bronckhorst
Slory, Hofs, Bruins
Makaay.

Op papier valt het op zich nog mee.
pi_56605505
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tering.

Ekramy (?)
Slory, Hofs, Bruins
Makaay.

Welke Buijs?? 1 is weg ander is niet fit. Maar zou gewoon om te straffen sowieso met Jong Feyenoord aantreden!!
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:12:06 #80
123545 DatMeenJeNiet
pi_56605832
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:51 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Welke Buijs?? 1 is weg ander is niet fit. Maar zou gewoon om te straffen sowieso met Jong Feyenoord aantreden!!
Ook Nick Hofs, Luigi Bruins en Danny Buijs zijn twijfelgevallen, maar kunnen waarschijnlijk wel spelen
  vrijdag 8 februari 2008 @ 18:14:28 #81
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56606808

Hier was toch ook bewegend beeld van te vinden, iemand enig idee waar?
kankelul.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 18:23:31 #82
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56606971
Dit is deel 352 en en niet 253 .
2000 light years from home
  vrijdag 8 februari 2008 @ 18:33:33 #83
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_56607126
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tering.

Ekramy (?)
Slory, Hofs, Bruins
Makaay.

Mulder
Fer Bahia Hofland de Cler
van Bronckhorst
Buijs Sahin
Bruins
Slory Makaay

Want Ekramy zit in Belgie toch? En Buijs zie ik dan liever op het middenveld dan in de verdediging, Bruins eindelijk op zijn beste plek.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 18:34:58 #84
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56607145
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:33 schreef H.M.Murdock het volgende:
Want Ekramy zit in Belgie toch?
Nee, toen hij eenmaal aankwam op het complex van die club reed 'ie met 210 km/u weer terug naar R'dam.
kankelul.
pi_56607220
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:23 schreef Merkie het volgende:
Dit is deel 352 en en niet 253 .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 8 februari 2008 @ 18:40:34 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56607241
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
2000 light years from home
pi_56608320
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hoorde vandeweek ergens dat Nick wel fit zou zijn maar Luigi (hoe jammer ook) en Danny niet......
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:00:19 #88
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56608700
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:33 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Mulder
Fer Bahia Hofland de Cler
van Bronckhorst
Buijs Sahin
Bruins
Slory Makaay

Want Ekramy zit in Belgie toch? En Buijs zie ik dan liever op het middenveld dan in de verdediging, Bruins eindelijk op zijn beste plek.
De verhuur is nooit door gegaan. Volgens mij is hij ook nog geblesseerd.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:32:20 #89
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56609322
Kan Van Marwijk niet meteen zijn biezen pakken, wordt een beetje ziek van dat gezeik rondom het Nederlands elftal.

Zie hier
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:40:48 #90
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56609503
Dat gezeik schiet inderdaad niet op, gewoon tekenen bij de KNVB, Verbeek strikken en doorgaan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56609531
Als hij toch weggaat heb ik ook liever dat 'ie nu vertrekt, mits Verbeek (of een andere opvolger) meteen kan instappen.
pi_56610069
Verbeek gaat never nooit NU weg bij heerenveen gok ik!!
pi_56610568
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Verbeek gaat never nooit NU weg bij heerenveen gok ik!!
Volgens mij weet jij nog niet dat het contract van Verbeek niet wordt verlengd.
Man nennt mich den Müden Joe. Die rechter Hand des Teufels!
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:05:08 #94
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56611348
Kessler bevestigt ook dat Van Marwijk nummer 1 is. Lijkt me een uitgemaakte zaak. Feijenoord moet nu dus rap handelen en Verbeek binnenhalen.
Elite
Tegen TTIP
pi_56612070
verbeek ftw. Die beste man heeft echt wel goed gepresteerd met die boerenclub, hopelijk wordt hem ook bij ons de tijd gegund om wat te bouwen (en n paar centen om aankopen te doen...)
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:45:45 #96
139407 jorienvdherik
pi_56612371
wie gaan er morgen nog naar graafschap ?
  vrijdag 8 februari 2008 @ 22:56:02 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56612659
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
wie gaan er morgen nog naar graafschap ?
Ik. En nee, ik ga geen foto's voor je maken.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 8 februari 2008 @ 23:00:35 #98
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56613657
Lijkt me toch een goede trainer, hoewel hij veel te danken heeft aan het technisch management in Heerenveen die de spelers hebben gescout.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 23:55:17 #100
139407 jorienvdherik
pi_56614368
Prima keuze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')