Vijf? Wie dan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:20 schreef ViVe het volgende:
Ik zag trouwens bij de wintertranfers van Feyenoord in de VI, dat we 5 verdedigers hebben laten gaan. Evenveel als we nu nog in de selectie hebben. Van die 5 had er vast nog wel 1 op de bank kunnen zitten.
Alhoewel ik denk dat we voor Lucius met Fer een waardige zoniet betere vervanger hebben.
Jansen, Collen en Saidi.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Vijf? Wie dan?
Jordy Buijs, Tiendalli en?
Ja dus?? Zaterdag houd hij Makaay van scoren af en dan is Bosz wederom de gebeten hond!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Komop, Jansen heeft pas 5 minuten mee gedaan bij De Graafschap.
Ja tuurlijk, die zal zaterdag op eens in de basis starten.........quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja dus?? Zaterdag houd hij Makaay van scoren af en dan is Bosz wederom de gebeten hond!
Kijk, en dan noemen ze Feyenoord-fans allemaal agressieve hooligansquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Joh, meen je dat nou, alleen zaterdag op last van de politie, wat wel vaker gebeurd in Doetinchem, of voorgoed?
Ben ook 1x geweest, toen zaten we in het centrum op koopzondag,, mooi weer dus iedereen buiten op het terras. Komt er een geestelijk gehandicapte aangefietst op z'n 3wieler en die gaat te roepen, ajax, ajax, en hij bleef maar door gaan. Paar gasten naar de politie gelopen, zo van joh, stuur hem weg, straks is er 1 die hem zat is en een klap geeft. Politie stuurt hem daarop weg. Komt ie later toch weer terug zelfde verhaal, stuurt de politie hem weer weg, die gast helemaal uit z'n dak gaan, geweldig!
Tis voor hem zelf veel gunstiger om een NL paspoort aan te vragen en hij heeft er recht op dus...........quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:37 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een Engelse site dat De Guzmán de Nederlandse nationaliteit heeft aangevraagd. De in Canada geboren middenvelder heeft dit onlangs besloten. In Canada is teleurgesteld gereageerd.
Ik heb dit nog nergens gelezen. De Guzmán wilt voor Nederland uitkomen. Leuk, maar ik denk persoonlijk dat we een goed bezet middenveld hebben. Daarnaast vind ik het een moreel principe dat spelers van Oranje de Nederlandse nationaliteit altijd gehad moeten hebben, dus uit koloniaal Nederland of Nederland zelf.
Ik wens hem, als Ajax support, toch succes
Je punt is?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:37 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een Engelse site dat De Guzmán de Nederlandse nationaliteit heeft aangevraagd. De in Canada geboren middenvelder heeft dit onlangs besloten. In Canada is teleurgesteld gereageerd.
Ik heb dit nog nergens gelezen. De Guzmán wilt voor Nederland uitkomen. Leuk, maar ik denk persoonlijk dat we een goed bezet middenveld hebben. Daarnaast vind ik het een moreel principe dat spelers van Oranje de Nederlandse nationaliteit altijd gehad moeten hebben, dus uit koloniaal Nederland of Nederland zelf.
Bedankt voor de nuttige bijdragequote:Op donderdag 7 februari 2008 11:37 schreef Dvm86 het volgende:
Nee? Je zou het haast wel denken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bedankt voor de nuttige bijdrage
Marokko is ook geen kolonie geweest van Nederland dus wen er maar aan.
Natuurlijk schrijf ik Jansen nog niet af, ik weet niet wat hij kan. Ik heb hem pas 5 minuten zien spelen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Weet jij veel, vind dat hij veel te snel afgeschreven word....
Laat Verbeek maar komen...quote:7/2/2008 - Van Marwijk bevestigt contact met KNVB
(Gepost door K)
BRON: Radio Rijnmond
Tegenover Radio 538 heeft Bert van marwijk vandaag voor het eerst erkend dat hij heeft gesproken met de KNVB. De oefenmeester liet op Radio 538 weten dat de voetbalbond enkele weken geleden al heeft geďnformeerd naar de status van zijn contract
Dit zou toch te gek voor woorden zijn als dit waar is, je mag als bodscoach toch zeker zelf wel bepalen wie je assistenten worden, maar dat zal wel verplicht een jood moeten zijnquote:KNVB polst Frank de Boer voor Oranje
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Frank de Boer is door de KNVB benaderd om na Euro 2008 een rol te spelen bij Oranje. De voormalig aanvoerder van het Nederlands elftal kan assistent worden bij de nog aan te stellen opvolger van bondscoach Marco van Basten. " Ik sta er zeker niet negatief tegenover", aldus de 112-voudig international, die zegt niet te weten wie de nieuwe bondscoach zal worden.
Bert van Marwijk bezit de beste papieren in Zeist, waar het beleid is om afgezwaaide internationals die veel betekend hebben voor het Nederlandse voetbal bij de toekomst van het vertegenwoordigende voetbal te betrekken. Met het benaderen van De Boer wordt duidelijk dat er bij de KNVB geen plaats is voor Van Marwijks huidige rechterhand bij Feyenoord, Dick Voorn.
Dit seizoen is Frank de Boer trainer bij de D1 in de jeugdopleiding van Ajax. Hij heeft in Amsterdam een jaarcontract en de verwachting is dat hij volgend seizoen doorgroeit in de jeugdafdeling. "Ik houd alles open. Wanneer ik de mogelijkheden voor volgend seizoen op een rijtje heb staan zal ik alles tegen elkaar afwegen en een beslissing nemen. Het is wel een eer om voor Oranje gevraagd te worden."
Welke Buijs?? 1 is weg ander is niet fit. Maar zou gewoon om te straffen sowieso met Jong Feyenoord aantreden!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tering.
Ekramy (?)
Buijs, Greene, Hofland, De Cler
Sahin/Fer, v. Bronckhorst
Slory, Hofs, Bruins
Makaay.
Op papier valt het op zich nog mee.
Ook Nick Hofs, Luigi Bruins en Danny Buijs zijn twijfelgevallen, maar kunnen waarschijnlijk wel spelenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Welke Buijs?? 1 is weg ander is niet fit. Maar zou gewoon om te straffen sowieso met Jong Feyenoord aantreden!!
Mulderquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tering.
Ekramy (?)
Buijs, Greene, Hofland, De Cler
Sahin/Fer, v. Bronckhorst
Slory, Hofs, Bruins
Makaay.
Op papier valt het op zich nog mee.
Nee, toen hij eenmaal aankwam op het complex van die club reed 'ie met 210 km/u weer terug naar R'dam.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:33 schreef H.M.Murdock het volgende:
Want Ekramy zit in Belgie toch?
Hoorde vandeweek ergens dat Nick wel fit zou zijn maar Luigi (hoe jammer ook) en Danny niet......quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ook Nick Hofs, Luigi Bruins en Danny Buijs zijn twijfelgevallen, maar kunnen waarschijnlijk wel spelen
De verhuur is nooit door gegaan. Volgens mij is hij ook nog geblesseerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:33 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mulder
Fer Bahia Hofland de Cler
van Bronckhorst
Buijs Sahin
Bruins
Slory Makaay
Want Ekramy zit in Belgie toch? En Buijs zie ik dan liever op het middenveld dan in de verdediging, Bruins eindelijk op zijn beste plek.
Volgens mij weet jij nog niet dat het contract van Verbeek niet wordt verlengd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Verbeek gaat never nooit NU weg bij heerenveen gok ik!!
Ik. En nee, ik ga geen foto's voor je maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
wie gaan er morgen nog naar graafschap ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |