Laatste stukje van dit filmpjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Held is hetMooiste moment met Coen vind ik toch eigenlijk die wedstrijd tegen Real Madrid thuis in 1965 volgens mij.
Idd, geweldig tochquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Laatste stukje van dit filmpje
http://nl.youtube.com/watch?v=iQRQN4YR7nw
ja, dit seizoen alleen utrecht en psv uit gegaanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heb jij een goldcard?
Ik dacht dat je al tijden niet meer naar Feyenoord wedstrijden ging.![]()
Onvoorstelbaar, iemand die nauwelijks gaat heeft een goldcard en mensen - zoals ik- die regelmatig naast uitkaarten grijpen moeten moeilijk doen om aan kaarten van de thuisspelende club te komen.
![]()
Zo kom ik nooit aan een goldcard (heb nu een silvercard).
gELIJK POLITIE OP HET VELD, INDERDAAD WEL MOOI.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Idd, geweldig tochEn dan die commentator: Mensen, dit kan kan toch niet. Er staan zoveel belangen op het spel
Hadden we Tiendalli maar niet verhuurd.quote:Feyenoord weken zonder Lucius
Feyenoord met het weken, zo niet maanden doen zonder Theo Lucius. De rechtsback onderging dinsdag een MRI-scan aan zijn knie en daaruit bleek dat hij ingescheurde knieband heeft opgelopen.
Mocht de multi-inzetbare Lucius geen tegenslag in zijn herstel krijgen, dan hoopt Feyenoord over vier weken weer een beroep te kunnen doen op de verdediger. De medische staf van de Rotterdammers zal echter geen enkel risico nemen met de knie van de Brabander.
Door de blessure van Lucius nemen de defensieve mogelijkheden voor Bert van Marwijk alleen nog maar verder af. Vermoedelijk zal André Bahia weer in de basis starten, waardoor Serginho Greene de nieuwe rechtsback wordt. Ook Leroy Fer is een kandidaat.
Zaterdag wordt leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb er ook 1, maar vrees dat ik hem kwijt ga raken, ben dit jaar bijna nog niet uit geweest, zit er niet meer zo op te wachten tussen al die stakkers op het uitvak te zitten. Komen nog wel een paar leuke uitwedstrijden aan, misschien dat ik die nog ga.
Verkeerde naam.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:03 schreef DivineJester het volgende:
[de.kromme]
Kut Van Marwijk!
[/de.kromme]
Maakt het uit. Fer deed het meer dan goed zondag. Greene op rechts kan ook wel, moet een hele verbetering zijn t.o.v. zijn positie centraal in de verdediging.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hadden we Tiendalli maar niet verhuurd.
Willen ze niet, ze willen wat anders..quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:45 schreef Erasmusch het volgende:
Mij ook, snap alleen niet waarom SCH zn contract niet verlengt
Aangepastquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hadden we TiendalliJordy maar niet verhuurd.
Niet echt een reden hequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Willen ze niet, ze willen wat anders..
Hij doet het ook echt top hequote:Op woensdag 6 februari 2008 17:58 schreef Happel het volgende:
Verkeerde naam.Moet EnactedChaos zijn.
De Graafschap is altijd een leuke, ben er alleen niet bij. Was altijd m'n favoriete uitwedstrijd, heb er zulke mooie herineringen aan, die kroeg langs het spoor, gewelig! Jaren geleden gaven die vent een bandje van Park, hij het aanzetten, volume voluit en iedereen losquote:
Die kroeg is volgens mij gesloten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:57 schreef Luni het volgende:
[..]
De Graafschap is altijd een leuke, ben er alleen niet bij. Was altijd m'n favoriete uitwedstrijd, heb er zulke mooie herineringen aan, die kroeg langs het spoor, gewelig! Jaren geleden gaven die vent een bandje van Park, hij het aanzetten, volume voluit en iedereen los
Van Marwijk een prutser noemen en dan Mario (quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:38 schreef EnactedChaos het volgende:
Van Marwijk naar Oranje zou echt een godsgeschenk zijn
Verbeek, Jol of Mario, mij maakt het niet uit. Alle drie beter dan wat er nu staatAl heb ik nog het liefste Verbeek (daarna Jol).
Ja, het leven zit raar in elkaar he?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Van Marwijk een prutser noemen en dan Mario () als opvolger willen
heeft De.Kromme een contract getekend?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:44 schreef Happel het volgende:
Wat voor een contract heeft mijn vriend eigenlijk getekend?
Joh, meen je dat nou, alleen zaterdag op last van de politie, wat wel vaker gebeurd in Doetinchem, of voorgoed?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Die kroeg is volgens mij gesloten.
Je hebt t over van Marwijk toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:44 schreef Happel het volgende:
Wat voor een contract heeft mijn vriend eigenlijk getekend? Zou me niet eens verbazen, wanneer hij aan het begin van dit seizoen een 1-jarig contract heeft getekend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |