abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56662755
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:05 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ik ook. Ik vind Jol nogal overschat. Bovendien heeft ie volgens mij een beetje hetzelfde karakter als van Marwijk, en ik zie juist liever een trainer met een beetje pit.
Het is mij eigenlijk een beetje om het even. Ik denk ook dat het met de pit van Jol wel goed zit.

Verbeek is wat mij betreft naar buiten toe iets meer in het voordeel dan Jol. Al moet ik zeggen dat ik op Jol nooit zo heel veel heb gelet op persconferenties en dergelijke.
pi_56664302
Waarom hebben die gasten eigenlijk 2 dagen vrij gekregen van Bert? Zodat ie lekker kan gaan brunchen met Kesler ofzo?

"Dat hebben ze echt nodig". Het is ook wat he, 1,5 uur trainen, poeh poeh...
pi_56667512
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:34 schreef EnactedChaos het volgende:
Waarom hebben die gasten eigenlijk 2 dagen vrij gekregen van Bert? Zodat ie lekker kan gaan brunchen met Kesler ofzo?

.
  maandag 11 februari 2008 @ 17:09:58 #229
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56667754
quote:

omdat ze volgens bert zo goed spelede tegen de graafschap
pi_56668134
Ze hebben ook totaal geen druk programma gehad de afgelopen 2 maanden .
pi_56668974
Selectie 2 dagen vrij, goeie zaak!!
pi_56669014
2 dagen geen injecties voor Timmetje .
  maandag 11 februari 2008 @ 18:25:08 #233
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56669021
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:05 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ik ook. Ik vind Jol nogal overschat. Bovendien heeft ie volgens mij een beetje hetzelfde karakter als van Marwijk, en ik zie juist liever een trainer met een beetje pit.
Welkom terug. Jol geen pit.

Verbeek is een goede, maar heeft niet nog nooit hoeven werken bij een ploeg als Feijenoord. Heeft het betrekkelijk rustig gehad bij een ploeg als Heerenveen en kon zonder druk toewerken naar waar ze nu zijn. Die kans krijgt hij bij Feijenoord nooit, want daar moet alles snel.
quote:

Beetje raar om te horen uit jouw mond. Van Marwijk maakt zijn spelers toch niet beter, dus wat maakt het uit dat ze twee dagen vrij krijgen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 11 februari 2008 @ 18:59:27 #234
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56669571
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Welkom terug. Jol geen pit.
Komt nogal als een slome op me over, te aardig.
quote:
Verbeek is een goede, maar heeft niet nog nooit hoeven werken bij een ploeg als Feijenoord. Heeft het betrekkelijk rustig gehad bij een ploeg als Heerenveen en kon zonder druk toewerken naar waar ze nu zijn. Die kans krijgt hij bij Feijenoord nooit, want daar moet alles snel.
Volgens mij haalde hij vanaf z'n 1e jaar gewoon elk jaar z'n doelstelling.
pi_56669696
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:59 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat valt wel mee geloof ik

Al is 'ie wel "goed voor z'n spelers". Wat dat dan ook moge betekenen.
pi_56669729
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:25 schreef Happel het volgende:

Beetje raar om te horen uit jouw mond. Van Marwijk maakt zijn spelers toch niet beter, dus wat maakt het uit dat ze twee dagen vrij krijgen...
Was gewoon een beetje een flauwe opmerking

Al begrijp ik er niet zoveel van. Ze zeiden zelf dat de pleuris was uitgebroken als ze daar in Doetinchem niet hadden gewonnen... Dit is dan weer een beetje doorslaan naar de andere kant. Ze hebben al een dag vrij in de week ook he, nu dus 3... Had ze 1 dag extra vrij gegeven ofzo, zo bijzonder is die overwinning nou toch ook weer niet.

Maar goed, als ze er in het weekend maar weer staan.
  maandag 11 februari 2008 @ 19:42:13 #237
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56670313
quote:
Op maandag 11 februari 2008 18:59 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dan ken je Jol niet goed genoeg.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 11 februari 2008 @ 20:14:36 #238
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56670924
quote:
Op maandag 11 februari 2008 19:10 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Was gewoon een beetje een flauwe opmerking

Al begrijp ik er niet zoveel van. Ze zeiden zelf dat de pleuris was uitgebroken als ze daar in Doetinchem niet hadden gewonnen... Dit is dan weer een beetje doorslaan naar de andere kant. Ze hebben al een dag vrij in de week ook he, nu dus 3... Had ze 1 dag extra vrij gegeven ofzo, zo bijzonder is die overwinning nou toch ook weer niet.

Maar goed, als ze er in het weekend maar weer staan.
Feyenoord speelde trouwens gewoon nog steeds extreem matig tegen De Graafschap vind ik. De eerste helft was echt weer dra-ma-tisch. Eerste helft hadden we maarliefst één schot op doel. Dat er dan ineens drie invliegen door één gelukte aanval en twee lange ballen waar Makaay wat mee kon...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56671748
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 11:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Wordt een trainer niet te belangrijk gemaakt, hij zet de poppetjes neer, grijpt in indien nodig, en dat is niet Bert z'n sterktse kant, nooit geweest ook. Voor de rest moeten die spelers het toch echt zelf doen, en zeker de selectie van Feyenoord heet een bonk aan ervaring lopen.

Feit is inderdaad wel dat het niet verstandig is midden in het seizoen aan besprekingen te beginnen, maar of het invloed heeft.....................?
Mmmm..moeilijk. Deels ben ik het er wel eens hoor. Zeker bij zo'n ervaren ploeg als Feijenoord zou het niet veel mogen uitmaken. Maar als je alleen al kijkt naar psv onder Wouters en nu onder Vergoossen, dat is gewoon een wereld van verschil..

Ik zou het wel jammer vinden als Bert weg zou gaan, in mijn ogen is de klus niet af. Andere kant kan ik zijn beweegredenen wel snappen. Bondscoach is toch één van de hoogste functies binnen het voetbal, iets wat je moet verdienen (als is dat laatste wat overdreven gezien van basten en rijkaard...).
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_56671783
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Feyenoord speelde trouwens gewoon nog steeds extreem matig tegen De Graafschap vind ik. De eerste helft was echt weer dra-ma-tisch. Eerste helft hadden we maarliefst één schot op doel. Dat er dan ineens drie invliegen door één gelukte aanval en twee lange ballen waar Makaay wat mee kon...
De eerste wedstrijd die ik dit seizoen niet volledig heb gezien, dus ik kan er echt niets over zeggen. Al had ik niks anders verwacht eigenlijk.

Wat ik me nu bedenk trouwens is dat er na net een half seizoen al een volledig uitgebluste stemming heerst. Alsof iedereen al 3 jaar lang met elkaar in hetzelfde schuitje zit ofzo. Dit zou toch eigenlijk juist een heel fris seizoen moeten zijn, met nieuw elan, een trainer die er zin in heeft... Maar het enige dat je ziet zijn bedroefde gezichten en een trainer die het niet meer ziet zitten. En die helemaal niets snapt van het feit dat er zo slecht wordt gevoetbald. Dan zit er toch iets goed fout zou je zeggen?

Vandaag trouwens VI even terug gekeken en Van Hanegem ziet dus ook niks in Bert als bondscoach. Dus ook niet in Bert als trainer van Feyenoord neem ik aan. Gelijk heeft ie trouwens. Ongelooflijk dat Bert zoveel krediet krijgt. Derksen heeft daar ook nog wat dingen over gezegd, dat sommige trainers dat gewoon hebben. Maar in 4 jaar Feyenoord, zoals Willem zei, geen nationale prijs gepakt met Feyenoord. Terwijl ie toch een aardig elftal tot zijn beschikking had.

Ik begrijp dan ook echt nog steeds niet waar al die positive verhalen over Bert hier vandaan komen, feit is toch gewoon dat ie weinig gepresteerd heeft en dat de prestatie die hij heeft geleverd niet echt op zijn naam te schrijven is?
pi_56671886
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:47 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Mmmm..moeilijk. Deels ben ik het er wel eens hoor. Zeker bij zo'n ervaren ploeg als Feijenoord zou het niet veel mogen uitmaken. Maar als je alleen al kijkt naar psv onder Wouters en nu onder Vergoossen, dat is gewoon een wereld van verschil..

Ik zou het wel jammer vinden als Bert weg zou gaan, in mijn ogen is de klus niet af. Andere kant kan ik zijn beweegredenen wel snappen. Bondscoach is toch één van de hoogste functies binnen het voetbal, iets wat je moet verdienen (als is dat laatste wat overdreven gezien van basten en rijkaard...).
Wanneer zou de klus wel af zijn dan? Kampioen wordt je (denk ik) met Bert niet. Zoals ik net al zei; het "van Marwijk effect" lijkt nu al uitgewerkt... Na nog geen jaar hangen de kopjes naar beneden en is er geen enkele vooruitgang geboekt.

Ik vind het ook wel typisch dat ik nog geen enkele speler heb gehoord die het heel erg jammer zou vinden als van Marwijk vertrekt. Nou is het ook wel te begrijpen dat ze hem die baan gunnen maar toch, als je echt heel erg blij bent met je trainer mag je toch wel iets meer uitgesproken zijn vind ik.
  maandag 11 februari 2008 @ 21:10:36 #242
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56672301
quote:

Jong Feyenoord heeft maandagavond het eerste puntenverlies van het seizoen geleden. De koploper ging op bezoek bij Jong FC Eindhoven met forse cijfers onderuit: 4-1. Bij een 3-0 tussenstand maakte Hanne Hagary de enige Feyenoord-treffer.

Later op de avond volgt een volledig wedstrijdverslag
.
pi_56672705
Wel slecht van jong feyenoord.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_56673109
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:28 schreef Canisfire het volgende:
Wel slecht van jong feyenoord.
Ze hebben volgens mij ook niet zo'n goede verdediging,want ze krijgen volgens mij regelmatig doelpunten tegen en missen ook nog eens Buijs en Tiendalli, maar best is het inderdaad niet.
pi_56673343
Ik vraag me af hoe de verhoudingen komen te liggen als Verbeek komt, hoe spelers als van bronckhorst, landzaat en makaay tegen hem aankijken. Vergeleken met hun loopbaan is Verbeek natuurlijk maar een broekie die alleen nog maar bij subtop gewerkt heeft, wordt hij dan wel serieus genomen vraag ik me af. Dan zou ik Jol toch een betere vinden, omdat die op een of andere manier toch wat meer naam heeft..
  maandag 11 februari 2008 @ 23:32:00 #246
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56675914
Wat heeft jol nou bij spurs voor moois gedaan...
  maandag 11 februari 2008 @ 23:40:55 #247
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56676103
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat heeft jol nou bij spurs voor moois gedaan...
5e geworden. Echt geen slechte trainer, maar hij kan eigenlijk alleen maar falen, omdat hij op voorhand toch al als de verlosser wordt binnen gehaald. Laat Verbeek maar komen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56676179
Jol? is die niet te dik voor de dug out

Wat mij betreft valt tie af.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 11 februari 2008 @ 23:50:05 #249
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56676262
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat mij betreft valt tie af.
.
pi_56676360
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Jol? is die niet te dik voor de dug out