abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:19:39 #276
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56685731
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat is er mis met Ron Jans als eventuele opvolger dan?

Jans lijkt me na Verbeek of Jol ook een geschikte kandidaat namelijk, Groningen is de laatste jaren behoorlijk opgeklommen en speelt het beste voetbal op Heerenveen en Twente na.
Omdat ik Jans in dezelfde categorie plaats als Koeman. Vanuit m'n gevoel.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:47:23 #277
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56687029
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 06:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Iedereen wordt als verlosser binnenhaalt om binnen een jaar opzij geschoven te worden door de aanhang.
nou niet mijn verlosser
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:06:36 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56687310
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 08:57 schreef EnactedChaos het volgende:
Geef nou gewoon eens toe dat Bert er niet van maakt wat velen van hem hadden verwacht.
Velen verwachten gouden bergen met Bert. Velen zijn ook sukkels, zonder enige realiteitszin. Tot nu toe doet Bert gewoon waar hij voor gehaald wordt. Dat het spel niet om aan te zien is, tja. Daar kom ik niet voor naar de Kuip of welk stadion dan ook, waar Feijenoord op dat moment speelt.

Ik blijf het simpel vinden dat Bert alle schuld krijgt van jou. Wil er echter niet meer over discussiëren. Dat leid toch nergens toe.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:08:49 #279
139407 jorienvdherik
pi_56687342
Owja, kwam vandaag nog langs Hofland zijn huis, gaat lekker met hem, prachtig groot huis

Aston Martin van 300.000 euro
Volkswagen Tourag v10
Volkswagen Golf R32

voor de deur
pi_56687403
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja, kwam vandaag nog langs Hofland zijn huis, gaat lekker met hem, prachtig groot huis

Aston Martin van 300.000 euro
Volkswagen Tourag v10
Volkswagen Golf R32

voor de deur
Dan raak je nog eens onder de indruk van hem.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 18:14:39 #281
139407 jorienvdherik
pi_56687447
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dan raak je nog eens onder de indruk van hem.
Ja, van zn spel niet
pi_56687944
Korneev kwam ook van SCH. En De Nooijer ook. Elmander kwam van Orgryte oid.

Schijnt een mooi interview met Larsson in t NRC te staan, iemand een link?
pi_56688838
Vandaag maar effe snel een kaart gehaald voor de bekerwedstrijd. Zal wel weer storm lopen.
pi_56688909
quote:
Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Wanneer zou de klus wel af zijn dan? Kampioen wordt je (denk ik) met Bert niet. Zoals ik net al zei; het "van Marwijk effect" lijkt nu al uitgewerkt... Na nog geen jaar hangen de kopjes naar beneden en is er geen enkele vooruitgang geboekt.

Ik vind het ook wel typisch dat ik nog geen enkele speler heb gehoord die het heel erg jammer zou vinden als van Marwijk vertrekt. Nou is het ook wel te begrijpen dat ze hem die baan gunnen maar toch, als je echt heel erg blij bent met je trainer mag je toch wel iets meer uitgesproken zijn vind ik.
Als van Marwijk de beker pakt en voorronde CL dan heeft hij het toch gewoon heel goed gedaan? Voor beide zijn we nog in de race. Tuurlijk hebben we een slechte periode acher ons, maar dat is niet alleen de schuld van de trainer. Van Marwijk wordt nu alweer binnen jaar aan de kant geschoven.
"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:47:35 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56689124
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:37 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Als van Marwijk de beker pakt en voorronde CL dan heeft hij het toch gewoon heel goed gedaan? Voor beide zijn we nog in de race. Tuurlijk hebben we een slechte periode acher ons, maar dat is niet alleen de schuld van de trainer. Van Marwijk wordt nu alweer binnen jaar aan de kant geschoven.
Volgens EC is het wel zijn schuld, want het gebeurde in zijn eerdere periode als trainer van Feijenoord ook al. Voor hem een reden om de huidige prestaties van de laatste maanden op zijn conto te schuiven.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 12 februari 2008 @ 19:47:36 #286
139407 jorienvdherik
pi_56689125
Op zich dan wel ja
pi_56691750
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Volgens EC is het wel zijn schuld, want het gebeurde in zijn eerdere periode als trainer van Feijenoord ook al. Voor hem een reden om de huidige prestaties van de laatste maanden op zijn conto te schuiven.
Op wiens conto is het dan te schrijven?

Ik zie gewoon te veel dingen mis gaan waarvan ik denk dat Bert daar voor een groot deel verantwoordelijk voor is. Ook van Hanegem ziet het trouwens niet zitten in van Marwijk (heeft wellicht iets meer waarde voor jou ). En natuurlijk is hij niet de enige schuldige. Persoonlijke fouten van spelers hebben ons ook veel punten gekost, inderdaad. Maar hij bleef die spelers wel gewoon opstellen terwijl hij daar, in tegenstelling tot wat jij zegt, wel alternatieven voor had. Ik noem maar weer eens Bruins voor Sahin. Had Fer al niet eerder een kans kunnen krijgen ergens achterin? Had misschien ook punten gekost maar daar leert ie dan nog van in ieder geval. Van Bronckhorst had ook evt. achterin kunnen spelen.

De rol van Metgod is voor mij ook echt een waar raadsel. Geen enkele verdediger heeft ie in al die jaren beter gemaakt, ten minste, niet dat ik heb gezien. Eerder slechter (zie bijv. Saidi, Greene, Lucius).

En als ie inderdaad de beker en de voorronde CL pakt dan heeft ie het goed gedaan (maar dat zal dan niet liggen aan het tactische vernuft van 'm hoor). Maar ik zie het eerlijk gezegd niet beide gebeuren. Als je toevallig Roda of NAC uit loot gaat het heel moeilijk worden (al geef ik ze wel een kans voor de beker) en als je voor de CL tegen psv, ajax of Heerenveen speelt liggen we er ook uit ben ik bang.
pi_56691908
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:37 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ik heb m in feite meteen al aan de kant geschoven...

En eerlijk is eerlijk; hij kan bij mij weinig goed doen. Maar ik vind dat ik daar ook wel redenen voor heb. En als ik dan nu weer bepaalde dingen zie gebeuren dan versterkt dat mijn gevoel alleen maar.

Het is ook wat van Hanegem zei in VI laatst. Stel dat ie na dit seizoen de beker niet pakt dan heeft ie in 5 seizoenen nationaal niks gespresteerd met toch echt geen onaardige elftallen. Daarbij vind ik zijn uitstraling onder de maat (staat nou niet echt een winnaar voor de dug out) en vind ik dat ie tactisch vrijwel nooit de wedstrijd om kan draaien (zoals andere trainers dat met een wissel oid wel kunnen). Als je dan ook nog ziet dat onze beste speler misbruikt wordt dan ben ik er gauw klaar mee ja. Misschien wat te voorbarig maar hij heeft me nou dit seizoen ook nog niet echt een reden gegeven om er meer vertrouwen in te hebben. Het spijt me zeer.

Als ie de voorronde van de CL haalt geeft ie ons een mooi afscheidskado (zelfde geldt in iets mindere mate voor de beker) maar ik zal er niet rouwig om zijn dat ie vertrekt.
pi_56691980
Ik heb een silvercard, hoeveel kaarten kan je daar extra op kopen? Kunnen deze kaarten ook van je eigen vak zijn?

Ik zit in S en heb het over de bekerwedstrijd tegen Zwolle
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:14:07 #290
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56692383
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]
Op wiens conto is het dan te schrijven?
Alleen maar voor de trainer in jouw ogen en dat is gewoon onzin.
quote:
Ik zie gewoon te veel dingen mis gaan waarvan ik denk dat Bert daar voor een groot deel verantwoordelijk voor is. Ook van Hanegem ziet het trouwens niet zitten in van Marwijk (heeft wellicht iets meer waarde voor jou ). En natuurlijk is hij niet de enige schuldige. Persoonlijke fouten van spelers hebben ons ook veel punten gekost, inderdaad. Maar hij bleef die spelers wel gewoon opstellen terwijl hij daar, in tegenstelling tot wat jij zegt, wel alternatieven voor had. Ik noem maar weer eens Bruins voor Sahin. Had Fer al niet eerder een kans kunnen krijgen ergens achterin? Had misschien ook punten gekost maar daar leert ie dan nog van in ieder geval. Van Bronckhorst had ook evt. achterin kunnen spelen.
Als als als...

Bruins voor Sahin vind ik geen alternatief, Fer achterin is ook geen alternatief, maar een noodoplossing. Van Bronckhorst had gekund, maar dan staat er weer een schijtmiddenveld wat overlopen wordt. Van Marwijk heeft weinig fout gedaan wanneer het aankomt op de spelers die hij wel en niet opstelt.

De rol die jij Bruins toedicht is niet dezelfde die Sahin heeft, maar die van De Guzman.
quote:
De rol van Metgod is voor mij ook echt een waar raadsel. Geen enkele verdediger heeft ie in al die jaren beter gemaakt, ten minste, niet dat ik heb gezien. Eerder slechter (zie bijv. Saidi, Greene, Lucius).
Is mij ook een raadsel, maar dat heeft niks met Bert te maken.
quote:
En als ie inderdaad de beker en de voorronde CL pakt dan heeft ie het goed gedaan (maar dat zal dan niet liggen aan het tactische vernuft van 'm hoor). Maar ik zie het eerlijk gezegd niet beide gebeuren. Als je toevallig Roda of NAC uit loot gaat het heel moeilijk worden (al geef ik ze wel een kans voor de beker) en als je voor de CL tegen psv, ajax of Heerenveen speelt liggen we er ook uit ben ik bang.
Frappant hoor. UEFA cup gewonnen, niet dankzij hem. Wint Feijenoord de beker, dan is dat niet dankzij hem. Speelt Feijenoord goed, dan ligt het niet aan hem maar aan de spelers. Speelt Feijenoord slecht, dan ligt het aan hem en zijn tactische onkunde...

Maar ja, ik heb echt geen zin om hier weer over te bakkeleien, begin er schijtziek van te worden. Van mij mag Van Marwijk nog tien jaar trainer van Feijenoord blijven. Hij kiest er echter voor om het Nederlands elftal te coachen, dus moet hij daar maar aan de slag gaan....
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef renz0r het volgende:
Ik heb een silvercard, hoeveel kaarten kan je daar extra op kopen? Kunnen deze kaarten ook van je eigen vak zijn?

Ik zit in S en heb het over de bekerwedstrijd tegen Zwolle
Ga lekker met je vriendjes in een ander vak zitten. Vak S bevat al genoeg kneuzen.

Je hebt overigens geen silvercard nodig voor Zwolle thuis

[ Bericht 10% gewijzigd door Happel op 12-02-2008 22:16:50 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_56692836
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:14 schreef Happel het volgende:

Van mij mag Van Marwijk nog tien jaar trainer van Feijenoord blijven.
Ik zal er verder niet meer op in gaan, maar deze zin vind ik werkelijk waar onbegrijpelijk. Waar jij dat vertrouwen in deze trainer vandaan haalt, ik vind het knap
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:31:38 #292
139407 jorienvdherik
pi_56692838
wel een goldcard !
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:31:17 #293
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56694413
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ik zal er verder niet meer op in gaan, maar deze zin vind ik werkelijk waar onbegrijpelijk. Waar jij dat vertrouwen in deze trainer vandaan haalt, ik vind het knap
Ik vraag het me ook af ja.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 13 februari 2008 @ 00:01:53 #294
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56694992
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ik ook, ik kan werkelijk niet begrijpen waarom iemand van Marwijk zo hoog kan hebben zitten. Het is misschien een prettige en stijvolle man, maar ik heb er geen vertrouwen in dat ie Feyenoord beter kan maken de komende tijd.
pi_56699964
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:31 schreef jorienvdherik het volgende:
wel een goldcard !
2 dingen

1: Kansloze Avatar

en 2: voor zwolle is het vrije verkoop sinds gisteren dus wat lul je??

Ga in belgië voetbal kijken en laat ons met rust!!
pi_56700712
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

3 dingen

1 Kansloze Username

2: Kansloze Avatar

en 3: voor zwolle is het vrije verkoop sinds gisteren dus wat lul je??

woensdag 13 februari 2008 @ 12:23:14 #297
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56701077
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

4 dingen

1: kansloze username

2: Kansloze Avatar

3: voor zwolle is het vrije verkoop sinds gisteren dus wat lul je??

4. Op maandag 28 januari 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup Ajax
Hup Ajax

doe eens winnen

De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:53:00 #298
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56701671
quote:
Feyenoord heeft de optie in het contract met Nicky Hofs gelicht en de verbintenis met twee jaar verlengd. De aanvallende middenvelder staat daardoor nog tot en met 30 juni 2010 onder contract in De Kuip. Hofs (24) kwam in januari 2005 over van Vitesse, de club waar hij ook opgeleid werd. Bij Feyenoord speelde Hofs in drie jaar 62 competitieduels, waarin hij 17 keer scoorde. Ook speelde hij één keer voor het Nederlands elftal.
quote:
Darley Ramon Torres heeft woensdagochtend voor de eerste maal met de selectie meegetraind. De achttienjarige Braziliaanse doelman arriveerde afgelopen zondag in Nederland en trainde maandag en dinsdag op Varkenoord. Darley werd eind januari al voor vierenhalf jaar vastgelegd door Feyenoord, maar de laatste formaliteiten moesten nog afgehandeld worden. Inmiddels is alles geregeld en is Darley speelgerechtigd voor Feyenoord. De doelman krijgt rugnummer vijftien. Darley heeft inmiddels zijn eerste Nederlandse lessen al achter de rug. Woensdag werkte Darley op een mistig veld een pittige training af met keeperstrainer Patrick Lodewijks en de doelmannen Erwin Mulder en Sherif Ekramy.

Eind vorig jaar werkte Darley een stage af bij Feyenoord, waarbij hij veel indruk maakte. Feyenoord besloot daarop om de 1,87 meter lange Braziliaan eind januari over te nemen van Atletico Mineiro.
Feyenoord.nl
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:02:44 #299
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_56701863
van Basten voor 3 jaar naar Feyenoord

AD.nl
pi_56702076
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:02 schreef err het volgende:
van Basten voor 3 jaar naar Feyenoord

AD.nl