quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef MissHobje het volgende:
Wtf ik sta als special guest ??
Alleen ik weet van niets
pas op je wordt er kippig van....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:37 schreef Paramnesia het volgende:
Het tokt hier.
Pr0n-Alert!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:41 schreef enter het volgende:
TVPussy
Yep. Je moet welquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kwam ook naar die meet geloof ik
Als jij komt, dan kom ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
TVP![]()
En wat zou het tof zijn als Pussydeluxe ook op de meet komt.
Als mijn FOK! moeder komt, kom ik opzekerquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als jij komt, dan kom ik ook![]()
Hihi... ik zei...
Er staat dan ook Special Quest, maar wat ze daar mee bedoelen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:56 schreef MissHobje het volgende:
Wtf ik sta als special guest ??
Alleen ik weet van niets
Cool! Chowiquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef Chowi het volgende:
Hey, cool. Een meet.
Ik krijg nog wijn van jou!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Cool! Chowi![]()
Jointje roken op de meet?
Hey jij leeft ook nogquote:
Dat kan overalquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Startrekkin' across the universe...
[ afbeelding ]
Kom je ook?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef Chowi het volgende:
Hey, cool. Een meet.
Hebben we dat de vorige keer ook niet gedaan? Ik ben het weer vergeten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Cool! Chowi![]()
Jointje roken op de meet?
N.! Ik heb geen idee of ik kan, maar het lijkt me wel gezellig.quote:
Ja, laat ik niet merken dat je er niet bentquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
oja, die meet. Ik had ook gezegd dat ik zou komen hè.
Nee joh, een oud kraakpand dat nu door de gemeente wordt gesubsidieerd en waar de muziek gewoon lekker alternatief isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:57 schreef Bob-B het volgende:Bij gods gratie geen hardrockcafé achtige shizzle, gewoon een tent die rustige muziek heeft.
Dat kan toch heul niet joh.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:23 schreef Bob-B het volgende:
kan er niet gewoon een lounge club uitgezocht worden, met chille muziek, die niet zo hard staat dat je elkaar niet verstaat en waar je flessen champagne kan kopen?
quote:Vrijdag 28 maart (concert/rock)
Sunnpimp + Treekillaz (CH) + Flight195
open: 22:00 entree: ¤ 6,-
Kick, snare, hi-hat; rood, wit, blauw; sex, drugs, rock n’ roll; Arnhem, Bosch en…. Sunnpimp. Muzikaal geïnspireerd door de bluesrock van eind zestiger / begin zeventiger jaren in combinatie met de energie van mc5, The Stooges en The Who. Onze Zwitserse vrienden Treekillaz gaat voor het intense en dan ondergedompeld in een lekker potje grunge. In het verleden toerden ze o.a. met Clawfinger. Vanaf vliegveld Arnhem komt Flight195 binnengevlogen met een ritme sectie met een punky drive, een gitarist die op een sonische manier zijn eigen vluchtpad kiest en een zangeres met attitude. Denk Guano Apes, denk Skunk Anansie, maar dan wel op zijn Flight195’s. Drie toffe bands die garant staan voor een fijn avondje rockmuziek.
Klinkt wel okay. Al kan ik me herinneren dat ik Flight195 ooit heb gezien, maar dat die toen mij in het geheel niet konden boeien.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:30 schreef NanKing het volgende:
Ik denk trouwens dat ik vrijdag er ook maar heen ga:
Hotelletje nemen Nan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:30 schreef NanKing het volgende:
Ik denk trouwens dat ik vrijdag er ook maar heen ga:
[..]
Goed idee.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:23 schreef Bob-B het volgende:
kan er niet gewoon een lounge club uitgezocht worden, met chille muziek, die niet zo hard staat dat je elkaar niet verstaat en waar je flessen champagne kan kopen?
Ik heb ze ook al gezien, ook in Bosch, vond het best een aardig bandje, met die zanger in pilotenpakquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Klinkt wel okay. Al kan ik me herinneren dat ik Flight195 ooit heb gezien, maar dat die toen mij in het geheel niet konden boeien.
ieuw, nee dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:23 schreef Bob-B het volgende:
wat zij zegtquote:
Nouhou!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Veel te ver, volgende keer beter.
is niet wijdquote:
Ik slaap denk ik bij mijn schoonmoederquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hotelletje nemen Nan? [ afbeelding ]
Hmm Pussy, dat is alleen slapen, tenzijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik slaap denk ik bij mijn schoonmoeder![]()
Sorry moemoe, maar ik heb niet veel zin om na het eten weer naar huis te moeten.quote:
Ontbijt ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sorry moemoe, maar ik heb niet veel zin om na het eten weer naar huis te moeten.
Alleen als American Nightmare komt. Kunne we hem een valentijnskadoo geven!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wanneer was het ook alweer?
Weet niet of ik dan wel zin heb
Als Karrel komt, dan kom ik ook. Maar dat is logisch.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moemoe zou toch ook komen? Ik kom trouwens misschien ook hoor. Mits PDL komt maar dat is logisch!
nachtelijk batsenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil PDL mee nemen voor een nachtelijke wandeling in Sonsbeek-park
ik ben vrijdags vrijquote:
Geen idee, maar we kunnen weer aan de slag met een leuke orgiemet zoeken naar leuke dingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen iets leuks te verzinnen, wat doen Nous en Tim en komt Erwin ook?
Ik snap deze opmerking, gezien je onderschrijft. wat een idioot. Neem je hem ook mee?quote:
Kan ik er ook nog bij?quote:
Wel op tijd je visum voor Gelderland regelen he?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, in agenda gezet
ik heb speciaal voor deze meet een auto met achterbank gekocht btwquote:Op zondag 17 februari 2008 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel op tijd je visum voor Gelderland regelen he?
Ik zie liever Dangel komen, die ken ik nog nietquote:Op zondag 17 februari 2008 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ik zie net de OP.. Als Dangel komt, kom ik niet
Die is net een maand geleden 18 geworden, is ze niet te oud voor jou?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie liever Dangel komen, die ken ik nog niet
Eerder te jong...quote:Op zondag 17 februari 2008 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is net een maand geleden 18 geworden, is ze niet te oud voor jou?
Dan is Dangel dus te jong.....quote:Op zondag 17 februari 2008 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stel het minimum op 20
Pics?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is net een maand geleden 18 geworden, is ze niet te oud voor jou?
Kan wel heel gezellig zijn hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:34 schreef longinus het volgende:
Een gemengde slaapzaal heb ik liever niet, te weinig privé
Ik wil PDL nemenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil PDL mee nemen voor een nachtelijke wandeling in Sonsbeek-park
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan het zekerquote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kan wel heel gezellig zijn hoor.
Geactiveerd 29-11-2007quote:
da's mijn FoBo, knulletje....quote:Op zondag 17 februari 2008 19:10 schreef luciano het volgende:
[..]
Geactiveerd 29-11-2007
Laatste update 31-12-2007
Geslacht Vrouw
Geb. Datum 00-00-0000
Maar ook voor -100
Wil jij zulke broekemannetjes dan op een Meet ??quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dan zou Tmaatje nu dus niet -100 zijn, maar 2008 jaarstumper. Of jij moet met een andere jaartelling werken
.
Verderoptieften met je 18+
Als ze maar gezellig zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 22:43 schreef Tmaatje het volgende:
Wil jij zulke broekemannetjes dan op een Meet ??HP je kunt wel iets beters krijgen..
Ja maar 17 april pasquote:BTW jij wordt/ bent toch 18 ??
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik wil PDL nemen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fuk , iedereen heeft geloof ik met haar gezoend die laatste meet , maar ik heb mijn beurt gemist , ALTIJD PECH IK ! ( Ik was onder de indruk van de boze blik van Erwin![]()
) [ afbeelding ]
Misschien als ik haar dronken voer met [ afbeelding ] , dat ik dan nog in de herkansing kan ???
OF ik bied aan hen ( PDL + ENTER ) gewoon thuis te brengen na de meet , want ik drink nooit volgens iemand hier, en ik geilde op Enter volgens die zelfde persoon
Het zit je wel hoog hè? In het karaoke-meet topic begon je er ook al over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruk je anders even af voor je gaat posten, misschien dat de wanhoop er niet zo van af druipt.![]()
als 18 + betekent ACHTTIEN EN OUDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ,quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dan zou Tmaatje nu dus niet -100 zijn, maar 2008 jaarstumper. Of jij moet met een andere jaartelling werken
.
Verderoptieften met je 18+
Nee hoor , ik onthou gewoon alle dingen , altijd handig ..........quote:Op maandag 18 februari 2008 00:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog hè? In het karaoke-meet topic begon je er ook al over.
Ruk je anders even af voor je gaat posten, misschien dat de wanhoop er niet zo van af druipt.
Wat is er met jou dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 05:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Nee hoor , ik onthou gewoon alle dingen , altijd handig ..........
En voor de rest val ik JOU hier niet mee aan , dus als JIJ mij WEL wilt afzeiken , be my guest ........... ik pas ... zal wel bij het ONZ gehalte horen van jullie posts allemaal .... sta ik VERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR boven blijkt maar weer ..............
GET A REALLIFE REALZEUS ( stop eens met in ONZ te leven 24/7 ? zou je goed doen !
Intelligentie is ver te zoeken bij jequote:Op maandag 18 februari 2008 05:03 schreef luciano het volgende:
[..]
als 18 + betekent ACHTTIEN EN OUDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ,
dan zal - 100 dus wel betekenen ONDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DE 100
JIJ WEER NU STUMPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
EEEEEEEEEEEEEEE
ZZZZZZZZZZZZZ
EEEEEEEEEEEE
NNNNNNNNNNNNNNNN
ipv alleen maar blind je postaantal te willen opkrikken.
RELZE !!!quote:Op maandag 18 februari 2008 05:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat is er met jou dan?Relaxxxx, zennn, ohmmm
Een BEETJE jaquote:Op maandag 18 februari 2008 08:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Houden we het nog een beetje gezellig?
quote:[b]Op maandag 18 februari 2008 14:53 schreef Hoi PIEPO het volgende:
En doe rustig kind.
Nu snap ik waarom Tmaatje je niet op de meet wil hebben
als je leest had je dat niet op hoeven te zoekenquote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef luciano het volgende:
[..]
Anouschka
Achternaam: -
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 17-04-1990![]()
En post geen linkjes op je profiel naar niet bestaande youtube filmpjes ajb ........
Ik zeik je niet af maar ik vind je een beetje desperate overkomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 05:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Nee hoor , ik onthou gewoon alle dingen , altijd handig ..........
En voor de rest val ik JOU hier niet mee aan , dus als JIJ mij WEL wilt afzeiken , be my guest ........... ik pas ... zal wel bij het ONZ gehalte horen van jullie posts allemaal .... sta ik VERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR boven blijkt maar weer ..............
GET A REALLIFE REALZEUS ( stop eens met in ONZ te leven 24/7 ? zou je goed doen !
Och drama-queen, kom op.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:52 schreef luciano het volgende:
[..]
RELZE !!!Doe ik toch ook !!??
![]()
Ik dacht dat RZ aan de GOEIE kant stond na een eerder ander " incident(je) " , maar hoewel ik me blijkbaar heb vergist ( of mijn ONZ gehalte is gewoon te laag waarschijnlijk , laten we het daar maar op houden ..... ) , en ik een goedsul ben , vergeef ik hem deze misstap .
[..]
Een BEETJE ja
Ze mag dan wel jonger dan jij zijn, jij bent de enige die hier het kind uithangt.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef luciano het volgende:
[..]
Anouschka
En post geen linkjes op je profiel naar niet bestaande youtube filmpjes ajb ........
Ah, Deo toe?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
luciano, heb je nog wat anders bij te dragen dan dom getrol?
dit is een retorische vraag, niet op antwoorden.
Zoals RealZeus al zei; ik mag dan formeel wel jonger zijn dan jij maar dat is dan ook het enigequote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef luciano het volgende:
Anouschka
Het is meet-gerelateerd. Normaal; zijn de rellen achteraf maar dat doen we nu gewoon eerst.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Open daar maar een apart topic voor voor mijn part, hier graag alleen maar meet gerelateerde dingen
Hou JIJ eens op met posten van FoBo gegevens op het forumquote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef luciano het volgende:
[..]
Anouschka
Goed zo, spammen is goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:40 schreef RealZeus het volgende:
Over meets gesproken, ik wil niet spammen.....![]()
Ach, waarom ook niet eigenlijk: Karaokemeet
Omdat ik niet weet of ik kom.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom sta jij nog niet bij de komers?
Ehhhh... Doe eens een poging!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe kan ik je overtuigen om te komen?
Zeg , staat er op een banaanvraag voor een andere niet een ban voor diegene DIE hem aanvraagt ....... ?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef Vork het volgende:
Zeg, kan iemand die randdebiel niet gewoon bannen ofzo?
Ja............ had je er wat op tegen dan ??quote:Op maandag 18 februari 2008 21:31 schreef remlof het volgende:
Omg, is luciano weer terug?
Hou je even rustig alstjeblieft.
De zwarte dood? Hell no.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag kiezen, of je komt naar de Arnhem meet, of je gaat nog eens mee naar Zwarte Haan.
Ik hoop iig dat je komt, zou tof zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een engere plek ontdekt.
Nah, we zien wel.
Ja, is goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom jij ook? Heb nog 1 stoel vrij in de auto en rij over Groningen.
Tuurlijk kom jequote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een engere plek ontdekt.
Nah, we zien wel.
Donequote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef Sebasser het volgende:
Okee dat is dus duidelijk.
Moemoe en ik komen ook.
zet ons maar op de lijst.
Welnee.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef luciano het volgende:
Zeg , staat er op een banaanvraag voor een andere niet een ban voor diegene DIE hem aanvraagt ....... ?
RemLul . DOE JE WERK EENS !!!
Dat zijn altijd leuke nachtjesquote:zaterdag 29 maart (dance/world-dance)
Solo Moderna
DJ Solo Moderna
open: 23:00 - 4:00 entree: ¤ 5,-
Dansbaar, opzwepend en naar climax gaande muzikale gekte door DJ Solo Moderna. Verwacht een expressieve en bewegelijke mix van latin, jazz, boogaloo, future funk, heavy cocktail en balkan. Met zijn debuut album Boogalookalikes dat wereldwijd uitkwam onder Social Beats heeft Nederland er een grote speler bij. Niet te missen als je van een uitzonderlijke wereldmix aan dansbare muziekstijlen houdt.
Quickie_Butt eat your heart outquote:Op maandag 18 februari 2008 23:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke nachtjesBalkan-Folk/electro
Hmmm, nee denk het niet, ik ben niet zo into psychonoisequote:Op maandag 18 februari 2008 23:19 schreef -skippybal- het volgende:
Ik probeer er een 2200 ofzo van te maken
Ga je vrijdag trouwens nog naar dat optreden? Ik had zaterdag een kaartje gehaald en daar stond nummer 6 op. Het gaat dus hard met de vvk!
Ja , en ???quote:Op maandag 18 februari 2008 23:14 schreef Sebasser het volgende:
Luciano is toch die gast die de politie heeft gebelt omwille van een topic hier op FOK?
Wat was de aanleiding?quote:
Magazijn van geweer gevonden in leenautoquote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding?
Linkje naar topic?
Ja , en ??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:00 schreef moemoe het volgende:
Je valt in herhaling.
Ja , en ???? in ONZ kan dat toch ??? , Of is alleen JULLIE ONZ allowed .........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:00 schreef moemoe het volgende:
Je valt in herhaling.
Hoezo moet Q_B eigenlijk d'r heart out eatenquote:
Balkanbeats, ze heeft hongaars bloedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoezo moet Q_B eigenlijk d'r heart out eaten?
Tof! Dat wil ik ook! Waar kun je dat kopen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Balkanbeats, ze heeft hongaars bloed
Adem in.... En uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:02 schreef luciano het volgende:
[..]
Ja , en ???? in ONZ kan dat toch ??? , Of is alleen JULLIE ONZ allowed .........
Dat kun jij niet he , pillen innemen , want met al die alcohol die jij zuipt krijg je dan meteen een acute hartstilstand waarschijnlijk .......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan moet ie z'n pillen maar weer eens innemen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat kun jij niet he , pillen innemen , want met al die alcohol die jij zuipt krijg je dan meteen een acute hartstilstand waarschijnlijk .......
PROOST !
Dont hurry , take ur timequote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:44 schreef RealZeus het volgende:
OT:
Misschien kom ik ook nog wel even, maar ik heb tot 18.50u wat anders te doen dus ik ben er niet voor 22.00u.
En tegen die tijd moet ik dan wel een telefoonnummer van 1 van jullie hebben want ik ga niet op speurtocht door de Arnhemse horeca, op zoek naar FOK!kers.
Hoiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Is die luciano er nog steeds?
(Seksueel) gefrustreerd mannetje
Volgens: [DGK SC # 609] Wortelsap, voetbal en RNN7 ben ik een kloon van jouquote:
Nou, dat zou nou niet iets zijn wat ik aan de grote klok zou hangen en waar ik al helemaal niet trots op zou zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:48 schreef Yavido het volgende:
[..]
Volgens: [DGK SC # 609] Wortelsap, voetbal en RNN7 ben ik een kloon van jouDus ik moet even gedag tegen mezelf zeggen
![]()
Wat denk je nou zelf dan Sherlock.....quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat zou nou niet iets zijn wat ik aan de grote klok zou hangen en waar ik al helemaal niet trots op zou zijn.
en waarom meld je het dan hier?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf dan Sherlock.....
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:18 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik reageer op jou terwijl ik aan het werk ben via mijn telefoon. kei vet
enter
nou waar is QuBe?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Was al gevuld kennelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
wat verwacht je dan van een ONZ meet ??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:56 schreef TheSorrow het volgende:
Een meet, maar nog geen locatie bekend of wat dan ook? Dat word nog wat
Jawel hoor, iig vanaf een uur of 8 's avonds op zaterdag 29 maart in Kultuurhuis Boschquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:56 schreef TheSorrow het volgende:
Een meet, maar nog geen locatie bekend of wat dan ook? Dat word nog wat
Update de OP dan eens ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, iig vanaf een uur of 8 's avonds op zaterdag 29 maart in Kultuurhuis Bosch
Wie er vooraf ergens wat willen eten moeten dat onderling effe regelen.
Dan kom je toch niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:10 schreef TheSorrow het volgende:
Zo bijzonder vind ik het er niet uitzienEn zoveel mensen komen er ook niet echt... + Arnhem
Ze hebben Lindeboom, een Venloos witbier, Gouverneur (quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef Q. het volgende:
BIER!
Hihi, je zei komenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:35 schreef enter het volgende:
*komt
Zeg dat dan! heel heel heel heel heel misschien kan ik.. maar als ik kan..quote:Op maandag 3 maart 2008 20:07 schreef Paramnesia het volgende:
dus, drug, seks en rock&roll?
rock&rollquote:Op maandag 3 maart 2008 20:07 schreef Paramnesia het volgende:
dusquote:Op maandag 3 maart 2008 20:07 schreef Paramnesia het volgende:
drug, seks en rock&rollquote:Op maandag 3 maart 2008 20:07 schreef Paramnesia het volgende:
oeh, das n goed ideequote:
quote:
joah. al ist via een forumquote:
Paulaner niet, gelukkigquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:40 schreef fembol het volgende:
Maar wel vies bier.....
KICKquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:53 schreef Sebasser het volgende:
Komt moemoe nou eig wel of niet?
aangezien we haar gedwongen hadden om te komen..
Is dat tegenwoordig een koppel?quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moermoe en PDL?
Mijn vriendin gaat naar Anouk, dus misschien kom ik wel even langs....
Ik ben ze alletwee al eens tegengekomen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Euhm nee, maar wel twee dames die ik graag IRL tegen zou komen!
Mazzelaar!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben ze alletwee al eens tegengekomen.
Allebei zeer gheyl irelquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Euhm nee, maar wel twee dames die ik graag IRL tegen zou komen!
Liever Moemoe en PDL...quote:
Dan voel je dus eigenlijk Moemoe en PDL, en niet mij.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En wat heb ik daar aan?
Met je vuisten?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:16 schreef Paramnesia het volgende:
Ik wil je ook aanraken Sebas. No Homo
Gaan we hem dan als springkussen gebruiken The Sorrow?quote:
Bruce Lee style op de SNES, boven zn lichaam in de lucht jumpen, 0,5 seconde stilhangen om daarna met een snelle rechte beweging op zn borst landen, waarna je nog een keer met 1 voet op zn buik stampt terwijl je een krachtige strijdkreet eruit gooit, en er dan vanaf jumpt en je je Nunchakus tevoorschijnt haaltquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Gaan we hem dan als springkussen gebruiken The Sorrow?
En dan een joint opsteken?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bruce Lee style op de SNES, boven zn lichaam in de lucht jumpen, 0,5 seconde stilhangen om daarna met een snelle rechte beweging op zn borst landen, waarna je nog een keer met 1 voet op zn buik stampt terwijl je een krachtige strijdkreet eruit gooit, en er dan vanaf jumpt en je je Nunchakus tevoorschijnt haalt
Standaard.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En dan een joint opsteken?![]()
Als interne beloning.
Waarschijnlijk wel, maar niet vroeg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is het met jou dan kom je ook naar de meet?
quote:
quote:Ay yo, pass me the weed, pour my ashes out on these niggas man/
Ay, y'all faggots, y'all kneel and kiss the fucking ring/
Nas - Ether
Pass die stickie naar Boem-dikkie mensen.quote:
mag ik naast jou?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Zullen we een hotelkamer boeken met 1 groot matras?
Fuck-off ik mag al naast dr.quote:
jij mag aan de andere kant liggenquote:
ik wou het nog netjes houdenquote:
eronder of erop?quote:
Ja, dat plekje heb ik voor hem gereserveerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sebasser lijkt me wel het type dat een voetfetisj heeft
* Paramnesia krijgt mental imagequote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sebasser lijkt me wel het type dat een voetfetisj heeft
Passt die stickie naar Paraquote:
* Paramnesia pakt aan en smoked.quote:
Ik niet... Mijn 5 ladies zijn aan het ontkiemen. Gaat even duren, maar dan heb je wel watquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia pakt aan en smoked.
Wie neemt de green mee dan?
Het is de alcohol hè.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat voor vage kalender jij hebt, maar bij mij is het over 4 weken 5 april.
Remlof reist altijd even terug in de tijd om achterstallige bans en slotjes te regelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat voor vage kalender jij hebt, maar bij mij is het over 4 weken 5 april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |