Ja, laat ik niet merken dat je er niet bentquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
oja, die meet. Ik had ook gezegd dat ik zou komen hè.
Nee joh, een oud kraakpand dat nu door de gemeente wordt gesubsidieerd en waar de muziek gewoon lekker alternatief isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 04:57 schreef Bob-B het volgende:Bij gods gratie geen hardrockcafé achtige shizzle, gewoon een tent die rustige muziek heeft.
Dat kan toch heul niet joh.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:23 schreef Bob-B het volgende:
kan er niet gewoon een lounge club uitgezocht worden, met chille muziek, die niet zo hard staat dat je elkaar niet verstaat en waar je flessen champagne kan kopen?
quote:Vrijdag 28 maart (concert/rock)
Sunnpimp + Treekillaz (CH) + Flight195
open: 22:00 entree: ¤ 6,-
Kick, snare, hi-hat; rood, wit, blauw; sex, drugs, rock n’ roll; Arnhem, Bosch en…. Sunnpimp. Muzikaal geïnspireerd door de bluesrock van eind zestiger / begin zeventiger jaren in combinatie met de energie van mc5, The Stooges en The Who. Onze Zwitserse vrienden Treekillaz gaat voor het intense en dan ondergedompeld in een lekker potje grunge. In het verleden toerden ze o.a. met Clawfinger. Vanaf vliegveld Arnhem komt Flight195 binnengevlogen met een ritme sectie met een punky drive, een gitarist die op een sonische manier zijn eigen vluchtpad kiest en een zangeres met attitude. Denk Guano Apes, denk Skunk Anansie, maar dan wel op zijn Flight195’s. Drie toffe bands die garant staan voor een fijn avondje rockmuziek.
Klinkt wel okay. Al kan ik me herinneren dat ik Flight195 ooit heb gezien, maar dat die toen mij in het geheel niet konden boeien.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:30 schreef NanKing het volgende:
Ik denk trouwens dat ik vrijdag er ook maar heen ga:
Hotelletje nemen Nan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:30 schreef NanKing het volgende:
Ik denk trouwens dat ik vrijdag er ook maar heen ga:
[..]
Goed idee.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:23 schreef Bob-B het volgende:
kan er niet gewoon een lounge club uitgezocht worden, met chille muziek, die niet zo hard staat dat je elkaar niet verstaat en waar je flessen champagne kan kopen?
Ik heb ze ook al gezien, ook in Bosch, vond het best een aardig bandje, met die zanger in pilotenpakquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Klinkt wel okay. Al kan ik me herinneren dat ik Flight195 ooit heb gezien, maar dat die toen mij in het geheel niet konden boeien.
ieuw, nee dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 05:23 schreef Bob-B het volgende:
wat zij zegtquote:
Nouhou!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Veel te ver, volgende keer beter.
is niet wijdquote:
Ik slaap denk ik bij mijn schoonmoederquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hotelletje nemen Nan? [ afbeelding ]
Hmm Pussy, dat is alleen slapen, tenzijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik slaap denk ik bij mijn schoonmoeder![]()
Sorry moemoe, maar ik heb niet veel zin om na het eten weer naar huis te moeten.quote:
Ontbijt ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sorry moemoe, maar ik heb niet veel zin om na het eten weer naar huis te moeten.
Alleen als American Nightmare komt. Kunne we hem een valentijnskadoo geven!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wanneer was het ook alweer?
Weet niet of ik dan wel zin heb
Als Karrel komt, dan kom ik ook. Maar dat is logisch.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moemoe zou toch ook komen? Ik kom trouwens misschien ook hoor. Mits PDL komt maar dat is logisch!
nachtelijk batsenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil PDL mee nemen voor een nachtelijke wandeling in Sonsbeek-park
ik ben vrijdags vrijquote:
Geen idee, maar we kunnen weer aan de slag met een leuke orgiemet zoeken naar leuke dingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen iets leuks te verzinnen, wat doen Nous en Tim en komt Erwin ook?
Ik snap deze opmerking, gezien je onderschrijft. wat een idioot. Neem je hem ook mee?quote:
Kan ik er ook nog bij?quote:
Wel op tijd je visum voor Gelderland regelen he?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, in agenda gezet
ik heb speciaal voor deze meet een auto met achterbank gekocht btwquote:Op zondag 17 februari 2008 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel op tijd je visum voor Gelderland regelen he?
Ik zie liever Dangel komen, die ken ik nog nietquote:Op zondag 17 februari 2008 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ik zie net de OP.. Als Dangel komt, kom ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |