Alleen als American Nightmare komt. Kunne we hem een valentijnskadoo geven!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wanneer was het ook alweer?
Weet niet of ik dan wel zin heb
Als Karrel komt, dan kom ik ook. Maar dat is logisch.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Moemoe zou toch ook komen? Ik kom trouwens misschien ook hoor. Mits PDL komt maar dat is logisch!
nachtelijk batsenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil PDL mee nemen voor een nachtelijke wandeling in Sonsbeek-park
ik ben vrijdags vrijquote:
Geen idee, maar we kunnen weer aan de slag met een leuke orgiemet zoeken naar leuke dingen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:27 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen iets leuks te verzinnen, wat doen Nous en Tim en komt Erwin ook?
Ik snap deze opmerking, gezien je onderschrijft. wat een idioot. Neem je hem ook mee?quote:
Kan ik er ook nog bij?quote:
Wel op tijd je visum voor Gelderland regelen he?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, in agenda gezet
ik heb speciaal voor deze meet een auto met achterbank gekocht btwquote:Op zondag 17 februari 2008 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel op tijd je visum voor Gelderland regelen he?
Ik zie liever Dangel komen, die ken ik nog nietquote:Op zondag 17 februari 2008 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ik zie net de OP.. Als Dangel komt, kom ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |