Ehhhh... Doe eens een poging!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe kan ik je overtuigen om te komen?
Zeg , staat er op een banaanvraag voor een andere niet een ban voor diegene DIE hem aanvraagt ....... ?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef Vork het volgende:
Zeg, kan iemand die randdebiel niet gewoon bannen ofzo?
Ja............ had je er wat op tegen dan ??quote:Op maandag 18 februari 2008 21:31 schreef remlof het volgende:
Omg, is luciano weer terug?
Hou je even rustig alstjeblieft.
De zwarte dood? Hell no.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag kiezen, of je komt naar de Arnhem meet, of je gaat nog eens mee naar Zwarte Haan.
Ik hoop iig dat je komt, zou tof zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een engere plek ontdekt.
Nah, we zien wel.
Ja, is goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom jij ook? Heb nog 1 stoel vrij in de auto en rij over Groningen.
Tuurlijk kom jequote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een engere plek ontdekt.
Nah, we zien wel.
Donequote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef Sebasser het volgende:
Okee dat is dus duidelijk.
Moemoe en ik komen ook.
zet ons maar op de lijst.
Welnee.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef luciano het volgende:
Zeg , staat er op een banaanvraag voor een andere niet een ban voor diegene DIE hem aanvraagt ....... ?
RemLul . DOE JE WERK EENS !!!
Dat zijn altijd leuke nachtjesquote:zaterdag 29 maart (dance/world-dance)
Solo Moderna
DJ Solo Moderna
open: 23:00 - 4:00 entree: ¤ 5,-
Dansbaar, opzwepend en naar climax gaande muzikale gekte door DJ Solo Moderna. Verwacht een expressieve en bewegelijke mix van latin, jazz, boogaloo, future funk, heavy cocktail en balkan. Met zijn debuut album Boogalookalikes dat wereldwijd uitkwam onder Social Beats heeft Nederland er een grote speler bij. Niet te missen als je van een uitzonderlijke wereldmix aan dansbare muziekstijlen houdt.
Quickie_Butt eat your heart outquote:Op maandag 18 februari 2008 23:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke nachtjesBalkan-Folk/electro
Hmmm, nee denk het niet, ik ben niet zo into psychonoisequote:Op maandag 18 februari 2008 23:19 schreef -skippybal- het volgende:
Ik probeer er een 2200 ofzo van te maken
Ga je vrijdag trouwens nog naar dat optreden? Ik had zaterdag een kaartje gehaald en daar stond nummer 6 op. Het gaat dus hard met de vvk!
Ja , en ???quote:Op maandag 18 februari 2008 23:14 schreef Sebasser het volgende:
Luciano is toch die gast die de politie heeft gebelt omwille van een topic hier op FOK?
Wat was de aanleiding?quote:
Magazijn van geweer gevonden in leenautoquote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding?
Linkje naar topic?
Ja , en ??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:00 schreef moemoe het volgende:
Je valt in herhaling.
Ja , en ???? in ONZ kan dat toch ??? , Of is alleen JULLIE ONZ allowed .........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:00 schreef moemoe het volgende:
Je valt in herhaling.
Hoezo moet Q_B eigenlijk d'r heart out eatenquote:
Balkanbeats, ze heeft hongaars bloedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoezo moet Q_B eigenlijk d'r heart out eaten?
Tof! Dat wil ik ook! Waar kun je dat kopen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Balkanbeats, ze heeft hongaars bloed
Adem in.... En uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:02 schreef luciano het volgende:
[..]
Ja , en ???? in ONZ kan dat toch ??? , Of is alleen JULLIE ONZ allowed .........
Dat kun jij niet he , pillen innemen , want met al die alcohol die jij zuipt krijg je dan meteen een acute hartstilstand waarschijnlijk .......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan moet ie z'n pillen maar weer eens innemen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat kun jij niet he , pillen innemen , want met al die alcohol die jij zuipt krijg je dan meteen een acute hartstilstand waarschijnlijk .......
PROOST !
Dont hurry , take ur timequote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:44 schreef RealZeus het volgende:
OT:
Misschien kom ik ook nog wel even, maar ik heb tot 18.50u wat anders te doen dus ik ben er niet voor 22.00u.
En tegen die tijd moet ik dan wel een telefoonnummer van 1 van jullie hebben want ik ga niet op speurtocht door de Arnhemse horeca, op zoek naar FOK!kers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |