Goed zo, spammen is goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:40 schreef RealZeus het volgende:
Over meets gesproken, ik wil niet spammen.....![]()
Ach, waarom ook niet eigenlijk: Karaokemeet
Omdat ik niet weet of ik kom.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom sta jij nog niet bij de komers?
Ehhhh... Doe eens een poging!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe kan ik je overtuigen om te komen?
Zeg , staat er op een banaanvraag voor een andere niet een ban voor diegene DIE hem aanvraagt ....... ?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef Vork het volgende:
Zeg, kan iemand die randdebiel niet gewoon bannen ofzo?
Ja............ had je er wat op tegen dan ??quote:Op maandag 18 februari 2008 21:31 schreef remlof het volgende:
Omg, is luciano weer terug?
Hou je even rustig alstjeblieft.
De zwarte dood? Hell no.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag kiezen, of je komt naar de Arnhem meet, of je gaat nog eens mee naar Zwarte Haan.
Ik hoop iig dat je komt, zou tof zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een engere plek ontdekt.
Nah, we zien wel.
Ja, is goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom jij ook? Heb nog 1 stoel vrij in de auto en rij over Groningen.
Tuurlijk kom jequote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een engere plek ontdekt.
Nah, we zien wel.
Donequote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef Sebasser het volgende:
Okee dat is dus duidelijk.
Moemoe en ik komen ook.
zet ons maar op de lijst.
Welnee.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef luciano het volgende:
Zeg , staat er op een banaanvraag voor een andere niet een ban voor diegene DIE hem aanvraagt ....... ?
RemLul . DOE JE WERK EENS !!!
Dat zijn altijd leuke nachtjesquote:zaterdag 29 maart (dance/world-dance)
Solo Moderna
DJ Solo Moderna
open: 23:00 - 4:00 entree: ¤ 5,-
Dansbaar, opzwepend en naar climax gaande muzikale gekte door DJ Solo Moderna. Verwacht een expressieve en bewegelijke mix van latin, jazz, boogaloo, future funk, heavy cocktail en balkan. Met zijn debuut album Boogalookalikes dat wereldwijd uitkwam onder Social Beats heeft Nederland er een grote speler bij. Niet te missen als je van een uitzonderlijke wereldmix aan dansbare muziekstijlen houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |