Die is net een maand geleden 18 geworden, is ze niet te oud voor jou?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie liever Dangel komen, die ken ik nog niet
Eerder te jong...quote:Op zondag 17 februari 2008 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is net een maand geleden 18 geworden, is ze niet te oud voor jou?
Dan is Dangel dus te jong.....quote:Op zondag 17 februari 2008 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stel het minimum op 20
Pics?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is net een maand geleden 18 geworden, is ze niet te oud voor jou?
Kan wel heel gezellig zijn hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:34 schreef longinus het volgende:
Een gemengde slaapzaal heb ik liever niet, te weinig privé
Ik wil PDL nemenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil PDL mee nemen voor een nachtelijke wandeling in Sonsbeek-park
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan het zekerquote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kan wel heel gezellig zijn hoor.
Geactiveerd 29-11-2007quote:
da's mijn FoBo, knulletje....quote:Op zondag 17 februari 2008 19:10 schreef luciano het volgende:
[..]
Geactiveerd 29-11-2007
Laatste update 31-12-2007
Geslacht Vrouw
Geb. Datum 00-00-0000
Maar ook voor -100
Wil jij zulke broekemannetjes dan op een Meet ??quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dan zou Tmaatje nu dus niet -100 zijn, maar 2008 jaarstumper. Of jij moet met een andere jaartelling werken
.
Verderoptieften met je 18+
Als ze maar gezellig zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 22:43 schreef Tmaatje het volgende:
Wil jij zulke broekemannetjes dan op een Meet ??HP je kunt wel iets beters krijgen..
Ja maar 17 april pasquote:BTW jij wordt/ bent toch 18 ??
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik wil PDL nemen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fuk , iedereen heeft geloof ik met haar gezoend die laatste meet , maar ik heb mijn beurt gemist , ALTIJD PECH IK ! ( Ik was onder de indruk van de boze blik van Erwin![]()
) [ afbeelding ]
Misschien als ik haar dronken voer met [ afbeelding ] , dat ik dan nog in de herkansing kan ???
OF ik bied aan hen ( PDL + ENTER ) gewoon thuis te brengen na de meet , want ik drink nooit volgens iemand hier, en ik geilde op Enter volgens die zelfde persoon
Het zit je wel hoog hè? In het karaoke-meet topic begon je er ook al over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruk je anders even af voor je gaat posten, misschien dat de wanhoop er niet zo van af druipt.![]()
als 18 + betekent ACHTTIEN EN OUDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ,quote:Op zondag 17 februari 2008 22:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dan zou Tmaatje nu dus niet -100 zijn, maar 2008 jaarstumper. Of jij moet met een andere jaartelling werken
.
Verderoptieften met je 18+
Nee hoor , ik onthou gewoon alle dingen , altijd handig ..........quote:Op maandag 18 februari 2008 00:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog hè? In het karaoke-meet topic begon je er ook al over.
Ruk je anders even af voor je gaat posten, misschien dat de wanhoop er niet zo van af druipt.
Wat is er met jou dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 05:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Nee hoor , ik onthou gewoon alle dingen , altijd handig ..........
En voor de rest val ik JOU hier niet mee aan , dus als JIJ mij WEL wilt afzeiken , be my guest ........... ik pas ... zal wel bij het ONZ gehalte horen van jullie posts allemaal .... sta ik VERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR boven blijkt maar weer ..............
GET A REALLIFE REALZEUS ( stop eens met in ONZ te leven 24/7 ? zou je goed doen !
Intelligentie is ver te zoeken bij jequote:Op maandag 18 februari 2008 05:03 schreef luciano het volgende:
[..]
als 18 + betekent ACHTTIEN EN OUDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ,
dan zal - 100 dus wel betekenen ONDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DE 100
JIJ WEER NU STUMPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
EEEEEEEEEEEEEEE
ZZZZZZZZZZZZZ
EEEEEEEEEEEE
NNNNNNNNNNNNNNNN
ipv alleen maar blind je postaantal te willen opkrikken.
RELZE !!!quote:Op maandag 18 februari 2008 05:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat is er met jou dan?Relaxxxx, zennn, ohmmm
Een BEETJE jaquote:Op maandag 18 februari 2008 08:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Houden we het nog een beetje gezellig?
quote:[b]Op maandag 18 februari 2008 14:53 schreef Hoi PIEPO het volgende:
En doe rustig kind.
Nu snap ik waarom Tmaatje je niet op de meet wil hebben
als je leest had je dat niet op hoeven te zoekenquote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef luciano het volgende:
[..]
Anouschka
Achternaam: -
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 17-04-1990![]()
En post geen linkjes op je profiel naar niet bestaande youtube filmpjes ajb ........
Ik zeik je niet af maar ik vind je een beetje desperate overkomen.quote:Op maandag 18 februari 2008 05:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Nee hoor , ik onthou gewoon alle dingen , altijd handig ..........
En voor de rest val ik JOU hier niet mee aan , dus als JIJ mij WEL wilt afzeiken , be my guest ........... ik pas ... zal wel bij het ONZ gehalte horen van jullie posts allemaal .... sta ik VERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR boven blijkt maar weer ..............
GET A REALLIFE REALZEUS ( stop eens met in ONZ te leven 24/7 ? zou je goed doen !
Och drama-queen, kom op.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:52 schreef luciano het volgende:
[..]
RELZE !!!Doe ik toch ook !!??
![]()
Ik dacht dat RZ aan de GOEIE kant stond na een eerder ander " incident(je) " , maar hoewel ik me blijkbaar heb vergist ( of mijn ONZ gehalte is gewoon te laag waarschijnlijk , laten we het daar maar op houden ..... ) , en ik een goedsul ben , vergeef ik hem deze misstap .
[..]
Een BEETJE ja
Ze mag dan wel jonger dan jij zijn, jij bent de enige die hier het kind uithangt.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef luciano het volgende:
[..]
Anouschka
En post geen linkjes op je profiel naar niet bestaande youtube filmpjes ajb ........
Ah, Deo toe?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
luciano, heb je nog wat anders bij te dragen dan dom getrol?
dit is een retorische vraag, niet op antwoorden.
Zoals RealZeus al zei; ik mag dan formeel wel jonger zijn dan jij maar dat is dan ook het enigequote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef luciano het volgende:
Anouschka
Het is meet-gerelateerd. Normaal; zijn de rellen achteraf maar dat doen we nu gewoon eerst.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Open daar maar een apart topic voor voor mijn part, hier graag alleen maar meet gerelateerde dingen
Hou JIJ eens op met posten van FoBo gegevens op het forumquote:Op maandag 18 februari 2008 15:06 schreef luciano het volgende:
[..]
Anouschka
Goed zo, spammen is goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:40 schreef RealZeus het volgende:
Over meets gesproken, ik wil niet spammen.....![]()
Ach, waarom ook niet eigenlijk: Karaokemeet
Omdat ik niet weet of ik kom.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom sta jij nog niet bij de komers?
Ehhhh... Doe eens een poging!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe kan ik je overtuigen om te komen?
Zeg , staat er op een banaanvraag voor een andere niet een ban voor diegene DIE hem aanvraagt ....... ?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:26 schreef Vork het volgende:
Zeg, kan iemand die randdebiel niet gewoon bannen ofzo?
Ja............ had je er wat op tegen dan ??quote:Op maandag 18 februari 2008 21:31 schreef remlof het volgende:
Omg, is luciano weer terug?
Hou je even rustig alstjeblieft.
De zwarte dood? Hell no.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag kiezen, of je komt naar de Arnhem meet, of je gaat nog eens mee naar Zwarte Haan.
Ik hoop iig dat je komt, zou tof zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een engere plek ontdekt.
Nah, we zien wel.
Ja, is goed.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom jij ook? Heb nog 1 stoel vrij in de auto en rij over Groningen.
Tuurlijk kom jequote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een engere plek ontdekt.
Nah, we zien wel.
Donequote:Op maandag 18 februari 2008 23:07 schreef Sebasser het volgende:
Okee dat is dus duidelijk.
Moemoe en ik komen ook.
zet ons maar op de lijst.
Welnee.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef luciano het volgende:
Zeg , staat er op een banaanvraag voor een andere niet een ban voor diegene DIE hem aanvraagt ....... ?
RemLul . DOE JE WERK EENS !!!
Dat zijn altijd leuke nachtjesquote:zaterdag 29 maart (dance/world-dance)
Solo Moderna
DJ Solo Moderna
open: 23:00 - 4:00 entree: ¤ 5,-
Dansbaar, opzwepend en naar climax gaande muzikale gekte door DJ Solo Moderna. Verwacht een expressieve en bewegelijke mix van latin, jazz, boogaloo, future funk, heavy cocktail en balkan. Met zijn debuut album Boogalookalikes dat wereldwijd uitkwam onder Social Beats heeft Nederland er een grote speler bij. Niet te missen als je van een uitzonderlijke wereldmix aan dansbare muziekstijlen houdt.
Quickie_Butt eat your heart outquote:Op maandag 18 februari 2008 23:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke nachtjesBalkan-Folk/electro
Hmmm, nee denk het niet, ik ben niet zo into psychonoisequote:Op maandag 18 februari 2008 23:19 schreef -skippybal- het volgende:
Ik probeer er een 2200 ofzo van te maken
Ga je vrijdag trouwens nog naar dat optreden? Ik had zaterdag een kaartje gehaald en daar stond nummer 6 op. Het gaat dus hard met de vvk!
Ja , en ???quote:Op maandag 18 februari 2008 23:14 schreef Sebasser het volgende:
Luciano is toch die gast die de politie heeft gebelt omwille van een topic hier op FOK?
Wat was de aanleiding?quote:
Magazijn van geweer gevonden in leenautoquote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding?
Linkje naar topic?
Ja , en ??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:00 schreef moemoe het volgende:
Je valt in herhaling.
Ja , en ???? in ONZ kan dat toch ??? , Of is alleen JULLIE ONZ allowed .........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:00 schreef moemoe het volgende:
Je valt in herhaling.
Hoezo moet Q_B eigenlijk d'r heart out eatenquote:
Balkanbeats, ze heeft hongaars bloedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoezo moet Q_B eigenlijk d'r heart out eaten?
Tof! Dat wil ik ook! Waar kun je dat kopen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Balkanbeats, ze heeft hongaars bloed
Adem in.... En uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:02 schreef luciano het volgende:
[..]
Ja , en ???? in ONZ kan dat toch ??? , Of is alleen JULLIE ONZ allowed .........
Dat kun jij niet he , pillen innemen , want met al die alcohol die jij zuipt krijg je dan meteen een acute hartstilstand waarschijnlijk .......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan moet ie z'n pillen maar weer eens innemen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat kun jij niet he , pillen innemen , want met al die alcohol die jij zuipt krijg je dan meteen een acute hartstilstand waarschijnlijk .......
PROOST !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |