Quickie_Butt eat your heart outquote:Op maandag 18 februari 2008 23:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke nachtjesBalkan-Folk/electro
Hmmm, nee denk het niet, ik ben niet zo into psychonoisequote:Op maandag 18 februari 2008 23:19 schreef -skippybal- het volgende:
Ik probeer er een 2200 ofzo van te maken
Ga je vrijdag trouwens nog naar dat optreden? Ik had zaterdag een kaartje gehaald en daar stond nummer 6 op. Het gaat dus hard met de vvk!
Ja , en ???quote:Op maandag 18 februari 2008 23:14 schreef Sebasser het volgende:
Luciano is toch die gast die de politie heeft gebelt omwille van een topic hier op FOK?
Wat was de aanleiding?quote:
Magazijn van geweer gevonden in leenautoquote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding?
Linkje naar topic?
Ja , en ??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:00 schreef moemoe het volgende:
Je valt in herhaling.
Ja , en ???? in ONZ kan dat toch ??? , Of is alleen JULLIE ONZ allowed .........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:00 schreef moemoe het volgende:
Je valt in herhaling.
Hoezo moet Q_B eigenlijk d'r heart out eatenquote:
Balkanbeats, ze heeft hongaars bloedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoezo moet Q_B eigenlijk d'r heart out eaten?
Tof! Dat wil ik ook! Waar kun je dat kopen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Balkanbeats, ze heeft hongaars bloed
Adem in.... En uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:02 schreef luciano het volgende:
[..]
Ja , en ???? in ONZ kan dat toch ??? , Of is alleen JULLIE ONZ allowed .........
Dat kun jij niet he , pillen innemen , want met al die alcohol die jij zuipt krijg je dan meteen een acute hartstilstand waarschijnlijk .......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan moet ie z'n pillen maar weer eens innemen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat kun jij niet he , pillen innemen , want met al die alcohol die jij zuipt krijg je dan meteen een acute hartstilstand waarschijnlijk .......
PROOST !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |