Hoiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Is die luciano er nog steeds?
(Seksueel) gefrustreerd mannetje
Volgens: [DGK SC # 609] Wortelsap, voetbal en RNN7 ben ik een kloon van jouquote:
Nou, dat zou nou niet iets zijn wat ik aan de grote klok zou hangen en waar ik al helemaal niet trots op zou zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:48 schreef Yavido het volgende:
[..]
Volgens: [DGK SC # 609] Wortelsap, voetbal en RNN7 ben ik een kloon van jouDus ik moet even gedag tegen mezelf zeggen
![]()
Wat denk je nou zelf dan Sherlock.....quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat zou nou niet iets zijn wat ik aan de grote klok zou hangen en waar ik al helemaal niet trots op zou zijn.
en waarom meld je het dan hier?quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf dan Sherlock.....
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:18 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik reageer op jou terwijl ik aan het werk ben via mijn telefoon. kei vet
enter
nou waar is QuBe?quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Was al gevuld kennelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
wat verwacht je dan van een ONZ meet ??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:56 schreef TheSorrow het volgende:
Een meet, maar nog geen locatie bekend of wat dan ook? Dat word nog wat
Jawel hoor, iig vanaf een uur of 8 's avonds op zaterdag 29 maart in Kultuurhuis Boschquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:56 schreef TheSorrow het volgende:
Een meet, maar nog geen locatie bekend of wat dan ook? Dat word nog wat
Update de OP dan eens ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, iig vanaf een uur of 8 's avonds op zaterdag 29 maart in Kultuurhuis Bosch
Wie er vooraf ergens wat willen eten moeten dat onderling effe regelen.
Dan kom je toch niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:10 schreef TheSorrow het volgende:
Zo bijzonder vind ik het er niet uitzienEn zoveel mensen komen er ook niet echt... + Arnhem
Ze hebben Lindeboom, een Venloos witbier, Gouverneur (quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:21 schreef Q. het volgende:
BIER!
Hihi, je zei komenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:35 schreef enter het volgende:
*komt
Zeg dat dan! heel heel heel heel heel misschien kan ik.. maar als ik kan..quote:Op maandag 3 maart 2008 20:07 schreef Paramnesia het volgende:
dus, drug, seks en rock&roll?
rock&rollquote:Op maandag 3 maart 2008 20:07 schreef Paramnesia het volgende:
dusquote:Op maandag 3 maart 2008 20:07 schreef Paramnesia het volgende:
drug, seks en rock&rollquote:Op maandag 3 maart 2008 20:07 schreef Paramnesia het volgende:
oeh, das n goed ideequote:
quote:
joah. al ist via een forumquote:
Paulaner niet, gelukkigquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:40 schreef fembol het volgende:
Maar wel vies bier.....
KICKquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:53 schreef Sebasser het volgende:
Komt moemoe nou eig wel of niet?
aangezien we haar gedwongen hadden om te komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |