Potentieel goed topic.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Er zijn zoveel ingangen om dit topic belachelijk te maken dat ik het maar laat...
Nou ja wat het is.. wij homo's zijn heel sterk op uiterlijk gericht en doen het heel erg snel met elkaar. Het is gebruikelijk dat we na een avondje stappen bij elkaar het bed induiken. We doen over het algemeen niet zo moeilijk (mannen onder elkaar). Wil je meedoen in de scene dan moet je er gewoon goed uitzien, karakter komt later pas.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:06 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Zijn er dan geen homo's die van jongens houden, die gewoon zijn? Homo's die om iemands karakter geven?
Dat snap ik. Maar aan de andere kant, kun je niet specifiek op zoek gaan naar een timide verlegen homo? Dat je vervolgens tegen 'm zegt: nee ik ga niet met je neuken. Laten we elkaar eerst even kennen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:09 schreef Seeyounelson het volgende:
Nou ja wat het is.. wij homo's zijn heel sterk op uiterlijk gericht en doen het heel erg snel met elkaar. Het is gebruikelijk dat we na een avondje stappen bij elkaar het bed induiken. We doen over het algemeen niet zo moeilijk (mannen onder elkaar). Wil je meedoen in de scene dan moet je er gewoon goed uitzien, karakter komt later pas.
Ik heb een buurman die heet Hans. Hij heeft ook een lul.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb een vrij grote lul, maar dan bedoel ik ook echt een flinke lul hoor!
Nopequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik heb een buurman die heet Hans. Hij heeft ook een lul.
Maakt hem dat een hansworst?
Mijn reacties in dit topic zijn net zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:18 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Ik heb een perfecte radar voor wie glashard aan het liegen is, en wie niet.
Zo kan ik jullie met 100% zekerheid vertellen dat Seeyounelson serieus bezig is.
Het zal eerder bij gebrek aan een ander gat zijn, denk je niet MF?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:29 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vraag me serieus af of het daadwerkelijk plezierig is om elkaar in het achterwerk te neuken. Je piemel in het gat stoppen waar normaal stront uit voortvloeit.
Lekkere bezigheid, TS.
Ik heb een vette bankaccount. Maar het is maar de vraag of ik je ook wil..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:29 schreef Xennia het volgende:
Ik zoek ook nog een suikeroompje, waar vind je die?
Lijkt me ook niksquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:29 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vraag me serieus af of het daadwerkelijk plezierig is om elkaar in het achterwerk te neuken. Je piemel in het gat stoppen waar normaal stront uit voortvloeit.
Lekkere bezigheid, TS.
Jep, maar de keuze om elkaar in de kont te neuken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zal eerder bij gebrek aan een ander gat zijn, denk je niet MF?
Waarom stappen ze dan niet over op vrouwen? Die hebben meerdere gaten, waar een lul ook prima erin gaat. Sterker, het glijdt nog makkelijker in.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:32 schreef LXIV het volgende:
Het zal eerder bij gebrek aan een ander gat zijn, denk je niet MF?
Nou, omdat er maar één gaatje is kun je dus niet echt van een keuze spreken, zeg maar. Dat staat dan al vast.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:34 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Jep, maar de keuze om elkaar in de kont te neuken.
Waarschijnlijk omdat ze dus homofiel zijn. Of wil je zeggen dat jouw enige keuze om "zo hetero als de pest' te zijn is dat een vrouw meerdere keuzemogelijkheden om je lul in te steken heeft? En als er een aantal extra gaten in een sodomiet zouden worden aangebracht, je liever daarvoor kiezen zou!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:34 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Waarom stappen ze dan niet over op vrouwen? Die hebben meerdere gaten, waar een lul ook prima erin gaat. Sterker, het glijdt nog makkelijker in.
Oh, dus dáárom had ie een kaal hoofd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:39 schreef LXIV het volgende:
Zeg jongens, die reacties hier! Alsof Pim voor niets al die tijd in de darkroom doorgebracht heeft.
Stel hier je vragen aan een ervaren homo!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:29 schreef Metalfrost het volgende:
Lekkere bezigheid, TS.
quote:Vragen over kontneuken, anale seks, poepen, etc worden niet meer beantwoord. Lees de vorige delen maar terug.
Maar het is dus ook zeker niet zo dat iemand met véél spiermassa altijd het mannetje is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef Seeyounelson het volgende:
Ik vind de reacties niet respectvol en over in de kont neuken... met wat glijmiddel is het heel goed te doen, eerste keer is wel een beetje pijnlijk, want je merkt dat het opgerekt wordt. Ik ben meestal het vrouwtje in de relatie, maar dat ligt niet aan je spiermassa is meer een kwestie van persoonlijkheid.
Nee, zeker niet dat heeft totaal geen verband met elkaar. Sommige brede jongens zijn juist heel vrouwelijk en schoppen overal tegenaan, ook wel bekend onder (relnicht). De meeste relnichten zijn het wel het vrouwte, maar niet allemaal dus. Ik ben wel het vrouwtje, maar om altijd stennis te gaan maken heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar het is dus ook zeker niet zo dat iemand met véél spiermassa altijd het mannetje is.
Als je een oude rot lokt met je spieren heb je daar niks aan, zo te lezen, want die laat je vallen voor het volgende lekkere ding.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:55 schreef Seeyounelson het volgende:
Het leven van een homoseksueel is zwaar, want altijd rijst die vraag op: Ben ik later niet alleen? Blijf ik niet alleen achter? en sterf ik een eenzame dood, daarom is de gayscene nu heel erg gericht op spieren.
Er zijn veel oude rotten, oude matrozen die azen op jong vlees en dan doel ik op gespierd vlees.
Ik krijg op dit moment veel aandacht van mannen in de scene zelfs de oude rotten waar ik net over sprak zien me graag komen. Aan die jonge gasten heb je niks, zijn helemaal niet serieus. Kijk ik ben nog student en kan daarom wel een 'suikeroompje' gebruiken.
Om even terug te komen op die anabolen... ik heb veel klachten, maar ik moet het blijven gebruiken anders blijf ik alleen achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |