Ik ben vrij gespierd en met vrij gespierd bedoel ik flink gespierd. Ik loop best vaak door mijn stad (Arnhem) en echt alle meiden kijken dan naar me, omdat ze mijn spieren zo mooi vinden denk ik, maar voor mij is het gewoon een sport (fitness). Ik doe het helemaal niet om de aandacht te trekken van al die meiden, want ja ik ben zoals ze dat noemen een 'pompy', ja ik ben dus homoseksueel. Het leven van een homoseksueel is zwaar, want altijd rijst die vraag op: Ben ik later niet alleen? Blijf ik niet alleen achter? en sterf ik een eenzame dood, daarom is de gayscene nu heel erg gericht op spieren.
Iedereen in de scene wil er op zijn best uitzien, zodat je niet alleen achter blijft. Voor een hetero is dat makkelijk en misschien ook moeilijk voor te stellen. Zelfs de grootste 'kneus' komt uiteindelijk aan een vrouw en worden dan gebonden door kinderen. Ik zeg niet dat het daar altijd goed gaat, maar de gayscene is een stuk minder monogaam dan de meeste van jullie zouden denken. Er zijn veel oude rotten, oude matrozen die azen op jong vlees en dan doel ik op gespierd vlees.
Ik ben vorig jaar begonnen met een anabolen kuur(dbol). De resultaten zijn goed. Ik krijg op dit moment veel aandacht van mannen in de scene zelfs de oude rotten waar ik net over sprak zien me graag komen. Aan die jonge gasten heb je niks, zijn helemaal niet serieus. Kijk ik ben nog student en kan daarom wel een 'suikeroompje' gebruiken. Een echte man die voor me zorgt en die me zo af en toe alle hoeken van de kamer laat zien.
Om even terug te komen op die anabolen... ik heb veel klachten, maar ik moet het blijven gebruiken anders blijf ik alleen achter. Ik wil het liefst adviezen horen van andere homoseksuele die dezelfde druk ervaren als ik en tegen beter weten in toch aan een anabolenkuur beginnen, daarnaast zijn er misschien mensen die mensen kennen met dezelfde problemen en ook mee kunnen praten hier.
Alvast bedankt,
Een bezorgde homo