Ik had 50 tracks (!) al min of meer geselecteerd, alleen kan ik na deze contest er meteen drie van schrappen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:12 schreef Laevid het volgende:
Degene die na afloop van de contest de meeste tracks juist heeft weten te benoemen, mag zich voortaan de glorieuze winnaar van Contest #49 noemen en krijgt de eer om contest #50 te mogen organiseren (Dus Trancelocator doe je best als je die 50e wil organiseren).
Ben ik natuurlijk wel benieuwd welkequote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:01 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik had 50 tracks (!) al min of meer geselecteerd, alleen kan ik na deze contest er meteen drie van schrappen.
*Kijkt naar woonplaats.....hmm nee dat gaat het niet wordenquote:*edit: En nee, track 31 was daar niet een van.
3, 24 (quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:31 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ben ik natuurlijk wel benieuwd welke
[..]
Voor mij niet, maar voor de anderen ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:02 schreef Laevid het volgende:
24.....is dat niet een van de moeilijke dan
Mag ik ook een keer niet 2e wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik kan trouwens nog meer gaan verbouwen, anders wordt contest 50 echt een makkie voor jou. (Door overeenkomstige artiesten).
1 |
Het is meer om te voorkomen dat ik straks van partijdigheid wordt beschuldig. En ik heb nu eigenlijk al weggegeven dat bepaalde artiesten ook in mijn selectie zaten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:27 schreef Laevid het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer niet 2e worden
Dat geeft toch niet, iedereen kan de uitslag straks zien.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is meer om te voorkomen dat ik straks van partijdigheid wordt beschuldig. En ik heb nu eigenlijk al weggegeven dat bepaalde artiesten ook in mijn selectie zaten.
Saai hoorquote:Zo dadelijk ga ik lekker niet-carnavallen.![]()
Geef mij maar carnavalquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:04 schreef Tokamak het volgende:
Nou geef mij maar trance ipv carnaval hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan wacht ik in spanning op je inzending als je iets er op kunt plakkenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:34 schreef sink het volgende:
ik herken 3 & 4 ongeveer, maar kan er geen naam op plakken..
that's it
1 was ook leuk geweest hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 21:17 schreef Laevid het volgende:
Veel plezier en ik verwacht natuurlijk wel een pm of 5 tegen die tijd
Lekker puzzelen danquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:51 schreef Gitanki het volgende:
Morgen de fragmenten nogmaals beluisteren, verschillende fragmenten lijken namelijk op iets dat ik ken, maar dan weer niet helemaal.
1 2 | Sequencial 11 pnt. |
Dat valt ook weer mee, ik stuur wel wat gokjes in als ik er niet echt op weet te komen.quote:
1 2 | Sequencial 11 pnt. |
1 2 3 | Sequencial 11 pnt. Gitanki 10 pnt. |
1 2 3 | Sequencial 14 pnt. Gitanki 10 pnt. |
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:05 schreef Laevid het volgende:
Track 25 fout.
Alaaf!quote:Track 31 helemaal goed
Dat zijn dan weer gelijk minpunten, het liedje komt niet uit Duitsland of Zuid-Limburgquote:
1 2 3 | Sequencial 14 pnt. Gitanki 10 pnt. |
Maar dat is toch ook gewoon van onder de rivieren?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:40 schreef Laevid het volgende:
Dat zijn dan weer gelijk minpunten, het liedje komt niet uit Duitsland of Zuid-LimburgDus geen Alaaf
Nederland is ook nog iets groter en diverser dan de Randstadquote:Op maandag 11 februari 2008 22:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon van onder de rivieren?
1 2 3 | Gitanki 17 pnt. Sequencial 14 pnt. |
Dat is vanaf contest 5 ongeveer het geval.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef sink het volgende:
wat 'n enthousiasme jongens..
valt het nu niemand op dat het wederom hetzelfde selecte groepje is dat telkens deelneemt?
Normaal gesproken worden mijn contesten door gemiddeld een man of 7-8 "gemaakt". Dit is voor het eerst dat het tegenvalt. Het is deze keer meer een puzzel-contest geworden, en eentje met relatief veel muziek van de laatste jaren. Maar ik denk dat de lage opkomst maar ten dele te verklaren valt uit een moeilijkere contest. Ik heb het idee dat bij deze en de vorige contest gewoon minder mensen er tijd voor hebben, een aantal "vaste" klanten heb ik nog geen tvp zien maken. In dit geval geldt ook dat Flamebringer bij mijn contesten nooit meedoet, aangezien dat competitievervalsing zou zijnquote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef sink het volgende:
dat het muziekkenners zijn, akkoord.. maar voor anderen is deze contest echt niet toegankelijk genoeg
Misschien. Ik denk dat daar altijd over nagedacht dient te worden. Ik heb er naar mijn idee twee platen die op het randje zitten, eentje erover, maar dat heeft dan weer z'n redenen. Maar dat zul je wel zien in de antwoordenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef sink het volgende:
tijd om het roer nog eens om te gooien, en nog eens na te denken over de muziekkeuze denk ik zo..
1 2 3 4 | Gitanki 17 pnt. Sequencial 14 pnt. Captain_Redbeard 11 pnt. |
1 2 3 4 | Gitanki 17 pnt. Sequencial 14 pnt. Captain_Redbeard 11 pnt. |
Wie weet kan ik zo een semi-krab vangen hehquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Allereerste keer dat ik een Roosendaals carnavalsnummer hoor. Maar je weet wie het zegt he
Mwoh, ik wist er vier uit 't koppie en heb er drie bijgepuzzeld. Verder zegt alleen het origineel van 28 me wat, maar daarvan hoor ik hierin niks terug...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:16 schreef Laevid het volgende:
Er is deze keer slechts door één persoon echt gepuzzeld (al heb ik het vermoeden dat er voor track 20 meer gepuzzeld is)
Ik kan het me voorstellen, ik hoorde het origineel pas dit jaar bij het zoeken naar de mp3 van dit nummer. Het was inderdaad een wereld van verschil, voor mij een stukken mindere wereld.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:30 schreef Sequencial het volgende:
Verder zegt alleen het origineel van 28 me wat, maar daarvan hoor ik hierin niks terug...
Je hebt nog een jaar om te verhuizenquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:12 schreef Trancelocator het volgende:
Met als goede tweede 'Wad'un blomme'. Dat nummer heeft mij goed doen afvragen wat ik al die jaren heb gemist in Amsterdam.
Dank voor het indirecte complimentquote:Op donderdag 21 februari 2008 01:12 schreef Trancelocator het volgende:
De opkomst viel me wel tegen in deze interessante contest.
Daar hebben Amsterdammers Koninginnedag toch al voor?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:21 schreef Trancelocator het volgende:
Ik zit hier verder wel goed, dus laat het carnaval maar naar Amsterdam komen.
Een extra feestdag kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Daar hebben Amsterdammers Koninginnedag toch al voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |