quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb nu weerstationdokkum.nl bij servage.net, bij deze acount wil ik graag nog een 2de bij aan doen
Dus eerst een 2de domein aanvragen en dan toevoegen aan dit acount?
Als je maar één site draait is dit volgens alle berichten een goeie : http://www.antagonist.nl/quote:Op zondag 3 februari 2008 17:29 schreef plus20 het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe webstek. Neostrada ligt er al weer uit. Vrijdag ookal de gehele dag. En op hun pagina staat weer niets vermeld. Een mailtje kan er naar de klanten ook niet af. Mijn eigen hobby server heeft nog een hogere uptime. Iemand nog een goede host met 1 gb ruimte een 5 gb verkeer. Gebruik hem alleen voor mijn imap email.
Toevallig wat dingen over one.com opgezocht.. maar als het meer als een html pagina moet zijn, dan kun je betere een andere provider zoeken was mijn indruk zo'n beetje,quote:Op zondag 3 februari 2008 01:41 schreef PiRANiA het volgende:
deze is flink gezakt in de topiclijst, dat kunnen we niet hebben natuurlijk.
en dan nu OT:
Zijn er hier mensen met one.com hosting?
Hmmm, dan heb ik erg veel geluk volgens mij. Tot op heden geen problemen gehad met Neostrada...quote:Op zondag 3 februari 2008 17:29 schreef plus20 het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe webstek. Neostrada ligt er al weer uit. Vrijdag ookal de gehele dag. En op hun pagina staat weer niets vermeld. Een mailtje kan er naar de klanten ook niet af. Mijn eigen hobby server heeft nog een hogere uptime.
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:00 schreef Light het volgende:
Weet iemand nog een goede webhoster met PHP5 en MySQL5 in Nederland? Goed is belangrijker dan goedkoop, maar 't moet wel betaalbaar blijven
http://webhosters.nl/virtuelewebhosting.phpquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:08 schreef Light het volgende:
Even mijn vraag uit het vorige topic hier herhalen
[..]
Jep, maar ze bieden bijvoorbeeld geen optie aan voor zoeken naar PHP5. Wel PHP, maar de ervaring leert mij dat heel veel hosters nog steeds alleen PHP4 aanbieden. En MySQL5 wordt ook niet overal aangeboden. Dus vandaar mijn post hierquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://webhosters.nl/virtuelewebhosting.php
hier kan je ook aangeven dat de hoster fysiek in NL moet zitten
Als je geld over hebtquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:31 schreef Light het volgende:
[..]
Jep, maar ze bieden bijvoorbeeld geen optie aan voor zoeken naar PHP5. Wel PHP, maar de ervaring leert mij dat heel veel hosters nog steeds alleen PHP4 aanbieden. En MySQL5 wordt ook niet overal aangeboden. Dus vandaar mijn post hier
Bedankt, this geluktquote:
Reden? Uitleg?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb geen goeie ervaring met pcextreme helaas.
Voor een vriendenprijsje bij een vriend van mequote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar? En hoe bevalt het/wat ben je per maand kwijt?
kan je niet gewoon nu opzeggen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb nu ook een account bij Antagonist. Werkt tot nu toe goed.
Las net dit van Neostrada "U dient minstens drie maanden van te voren op te zeggen tenzij anders is overeengekomen." Tyfus zooi, 3 MAANDEN! Kan ik weer voor een jaar gaan dokken.
Drie maanden is wel errug langquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb nu ook een account bij Antagonist. Werkt tot nu toe goed.
Las net dit van Neostrada "U dient minstens drie maanden van te voren op te zeggen tenzij anders is overeengekomen." Tyfus zooi, 3 MAANDEN! Kan ik weer voor een jaar gaan dokken.
Heb het opzeg formulier ingevuld dus die zal ik maandag op de post doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
kan je niet gewoon nu opzeggen?
En dan nog drie maanden betalen, dat het daarna afgelopen is?
Bij mobiele abbo's kan dat wel over het algemeen, alleen weet niemand dit...
ai..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb het opzeg formulier ingevuld dus die zal ik maandag op de post doen.
Volgens mij kan ik niet per maand betalen omdat er ook een domein aan gekoppeld is.
Nja, als jij geen stennis gaat lopen schoppen aan de telefoon, kunnen ze eventueel wel wat behelpend zijn. Domeinnaam kan inderdaad enkel per jaar betaald worden, dus dat wordt bijv dan dat je x maanden hosting + kosten domein betaald oid.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb het opzeg formulier ingevuld dus die zal ik maandag op de post doen.
Volgens mij kan ik niet per maand betalen omdat er ook een domein aan gekoppeld is.
Over 5 maanden loopt mijn domeinnaam af. Ik hoop inderdaad dat ze er wat soepel mee omgaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ai..
Maar een beetje antedateren kan geen kwaad meestal, ik weet niet hoe veel te laat je bent?
Sohosted is prima (daar draai ik hem ook)quote:Op maandag 18 februari 2008 11:57 schreef funrider het volgende:
vind sohosted.nl en yourname nog steeds goede tokos. De eerste heb ik diverse sites draaien. Overigens US host Lunarpages ook nog steeds zeer stabiel.
Morgen eens beter bekijken!quote:Op zondag 3 februari 2008 18:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als je maar één site draait is dit volgens alle berichten een goeie : http://www.antagonist.nl/
Als je normaal doet, kunnen ze best wat coulanter zijn richting de klant. Wanneer je stennis geschopt zou hebben (wat ik dus niet vermoed), zouden ze hun been stijf gehouden hebben en je aan de algemene voorwaarden gehouden hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Gelukkig heeft Neostrada mijn opzegging in behandeling genomen. Ook al was ik volgens de voorwaarden 1.5 maand te laat. Hulde!
Die doet het hier niet. Kan een storing zijn, maar kan ook minder goed nieuws zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:23 schreef Sanderrrr het volgende:
Werkt www.servage.net bij iemand? Wilde net een nieuw domein aanschaffen maar nu wil de pagina niet meer laden.
Toen ik dat postte was m'n website nog wel beschikbaar maar nu ook niet meer.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn website is ook niet beschrikbaar, die zit op servage.net...denk dat ze idd een storing hebben.
dat hangt echt van veel factoren af...quote:Op zondag 16 maart 2008 21:03 schreef sigme het volgende:
Ik zou graag een webhost hebben waar ik plaatje kan zetten zodat ik die bijvoorbeeld op fok kan tonen. Maarrrrrr.. ik heb niet zo'n zin dat oplettende lezertjes vervolgens de url in whois tikken en dan mijn complete doopceel lichten.
Zijn er webhosters waarbij je persoonsgegevens onzichtbaar blijven?
Oh ja, ander dommig vraagje; hoeveel verkeer genereert zoiets zo'n beetje? Niet te grote foto'tjes die bekeken worden vanaf een forum als fok?
15 seconden voor 30 queries bij een vers geinstalleerd cms is niet goed. Die trage server is vast te druk. Ik zou eens met die hoster gaan praten hoe ze denken het op te gaan lossen. Misschien voor de zekerheid eerst nog wel even dat cms herinstalleren, om zeker te weten dat daar niets fout is gegaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef jack4ya het volgende:
even een C&P vanuit een ander gesloten topic:
Ik zit nu bij een (niet bepaald goedkope) partij die 15 seconden nodig heeft voor ca 30 queries... da's toch ridicuul of niet?
Het is één en hetzelfde cms die onmiddellijk na installatie (dus nog zonder aanpassingen) verschil in snelheid oplevert.
Beide draaien ze op een shared server. De ene is een server van "ons" in een serverpark, waarop pak 'm beet 50 sites gehost worden, (dus niet lokaal vanaf mijn machine) allemaal redelijk licht, de andere site wordt op een server van een betaalde partij gehost.
Ofwel beide installaties zijn volledig identiek... nou ja... de server waarop ie staat is anders.
Is het dan nog steeds reëel dat er zo'n enorm verschil in zit?
Ik heb het al geherinstalleerd. Standaard modules als TinyMCE en FCKEditor werken niet (dat kan aan instellingen liggen, maar standaard werkt dat zonder tweaks op eigen server) en het lijkt er om dat permissies ook niet vlekkeloos staan/gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:44 schreef Light het volgende:
[..]
15 seconden voor 30 queries bij een vers geinstalleerd cms is niet goed. Die trage server is vast te druk. Ik zou eens met die hoster gaan praten hoe ze denken het op te gaan lossen. Misschien voor de zekerheid eerst nog wel even dat cms herinstalleren, om zeker te weten dat daar niets fout is gegaan.
Een cms is niet zo zwaar dat 15 seconden voor 30 queries te verklaren is. 0,15 seconden klinkt al een heel stuk beter.
10eurohost.nl?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef MoreMark het volgende:
Hoi!
ik zoek een nieuwe webhoster, middel groot pakketje, niet al te duur en goede service. Daarnaast gewoon php5, mysql etc. zonder extra kosten. Wat raden jullie me aan? Ik heb al wat rondgekeken naar bv hosting2go maar las toch wel erg veel negatieve ervaringen..
ik zit nu bij hostgator, die is ook wel goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef MoreMark het volgende:
Hoi!
ik zoek een nieuwe webhoster, middel groot pakketje, niet al te duur en goede service. Daarnaast gewoon php5, mysql etc. zonder extra kosten. Wat raden jullie me aan? Ik heb al wat rondgekeken naar bv hosting2go maar las toch wel erg veel negatieve ervaringen..
Exacte locatie niet, maar met een traceroute kom je al een heel eind (als 't gehost is in de VS krijg je bijv een veel langere trace ).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:29 schreef poepeneesje het volgende:
T.v.p.
Hoe kan ik er trouwens achterkomen waar een server daadwerkelijk staat?
Hoe snel kan je met hostgator downloaden/uploaden?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ik zit nu bij hostgator, die is ook wel goed
Heb nu een maandje antagonist en het bevalt prima. Geen problemen en kan er alles mee wat ik wil. Het DirectAdmin control panel werkt ook relaxt.quote:Op zaterdag 29 maart 200811:29 schreef poepeneesje het volgende:
T.v.p.
Antagonist is voor mij een mogelijke nieuwe "partner".
Ik heb goede ervaring met PCextreme.
Ik heb ook goede ervaring met MijnDomein.
Ik heb slechte ervaring met KanAlles. Ze veranderen om de zoveel tijd jouw gegevens en die van hun zelf...
Hoe kan ik er trouwens achterkomen waar een server daadwerkelijk staat?
http://www.deziweb.nl/quote:Op maandag 7 april 2008 23:00 schreef Schepseltje het volgende:
Ik zoek een snelle en stabiele reseller.. iemand een idee?
Moet nederlands zijn en goede support hebben.. en uiteraard een duidelijk controlpanel voor het beheren van domeinen e.d
Ik zie nu bij helderhosting, maar die is meer offline dan online
Opsparen van dataverkeerquote:Op donderdag 24 april 2008 18:58 schreef Tournesol het volgende:
Ik heb een website ideetje. geen idee of het wat wordt.. maar wil het gewoon eens proberen. heb geen ervaring met websites.
ik wil eigenaar worden van mijn domein. het liefst wil ik er twee registreren.. een .com en een .net. weet niet precies hoe het werkt.. maar één website had het erover dat je geen eigenaar wordt maar een licentie neemt.. iemand die me kan vertellen hoe dit werkt?
ik heb een plek nodig om mijn site te draaien. 50 mb is genoeg in het begin, enkele subdomeinen zijn ook voldoende, php doen ze allemaal volgens mij. de site zal adult georienteerd worden, niet helemaal in het begin maar in de toekomst misschien wel, lijkt me wel handig als daar niet moeilijk over gedaan wordt.
niet verbruikt data verkeer kan worden meegenomen naar de volgende maand, lijkt me ook handig.. kan ik lekker opsparen tijdens de uitrol fase.
en wil het vanavond nog afsluiten.
help.
Daarvoor kan je het beste even zelf contact opnemen met Antagonist.nl! :-)quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:57 schreef Tournesol het volgende:
kun je bij antogonist ook adult hosten?
Ja, volgens ISPgids.com wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:57 schreef Tournesol het volgende:
kun je bij antogonist ook adult hosten?
Komt ook bijna niet voorquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Opsparen van dataverkeerIs het raar dat ik daar nog nooit van heb gehoord?
Heel simpel: NIET DOEN! Je wilt gewoon je domeinnaam op je eigen naam, i.p.v. overgeleverd zijn aan de grillen van een bedrijf dat alles met je domein kan doen wat ze willen!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:58 schreef Tournesol het volgende:
...
ik wil eigenaar worden van mijn domein. het liefst wil ik er twee registreren.. een .com en een .net. weet niet precies hoe het werkt.. maar één website had het erover dat je geen eigenaar wordt maar een licentie neemt.. iemand die me kan vertellen hoe dit werkt?
...
niet eht spectaculair..quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:18 schreef UncleSam het volgende:
Ervaringen met https://www.hostingdiscounter.nl/
200 MB schijfruimte
2 GB dataverkeer
.nl domein
23 euro per jaar.
Zijn er betere deals?
Edit: alleen maar negatieve ervaringen. Andere zoeken dus.
antagonist lijkt me een goeie. Werkt binnen 5 minuten als je .com neemtquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:37 schreef deepart het volgende:
Voor een online portefolio zoek ik een domein naam + webhost. Een goedkope want ik ga er niet intensief gebruik van maken. Maandag moet hij eigenlijk online zijn dus iets van Ideal als betaal mogelijkheid zou ook wel ideaal zijn.
I second that. Hoor alleen maar goede verhalen over antagonist, en vooral dat ze heel snel zijn met je registratie verwerken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
antagonist lijkt me een goeie. Werkt binnen 5 minuten als je .com neemt
Het is weer zoverquote:Op donderdag 29 mei 200813:55 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Voor een .nl domeinnaam moet je misschien wat langer dan normaal wachten door dat gedoe met die sidn-storing
netjes...quote:Beste relatie,
Gisteravond is na afloop van het onderhoudsvenster bij de SIDN een fout opgetreden. Hierdoor zijn een aantal glue records van enkele providers verdwenen, waardoor honderdduizenden domeinnamen tijdelijk onbereikbaar zijn geweest.
Gelukkig zult u, als TransIP relatie, hier geen last van hebben ondervonden. Door onze eerdere ervaringen met SIDN adviseren wij al enige tijd om als nameserver een .NET zone te gebruiken. Deze staan dan ook standaard ingesteld sinds 2004:
ns0.transip.net
ns1.transip.net
ns2.transip.net
Mocht u nog geen gebruikmaken van deze servers, dan raden wij u aan om dit alsnog te doen. Verder zullen wij nieuwe TLD's toevoegen, zodat u er zeker van bent dat bij een storing van één enkele TLD geen algehele storing wordt veroorzaakt. Hiervan houden wij u nog op de hoogte.
Als gevolg van deze SIDN storing is op dit moment de DRS uitgezet. Dit houdt in dat geen enkele aanvraag, verhuizing of aanpassing van welke .nl-domeinnaam dan ook mogelijk is. SIDN heeft hiertoe besloten, omdat daar zij nog niet weet wat de oorzaak van het probleem is geweest.
Uw aanvragen en wijzigingen worden opgeslagen en op een later tijdstip verwerkt. Via de website houden wij u op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
Ali Niknam
TransIP BV
Lekker duurquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:44 schreef John_Terry het volgende:
Ik wil een website dat gebruik maakt van PHP/MySQL, 300gb dataverkeer per maand, hosten op een dedicated server. Ik heb geen verstand van servers, welke (server/host) raden jullie mij aan?
Ik zit daar ook al geruime tijd maar vind het de laatste tijd wat minder worden eigenlijk. Regelmatig hikken, php scripts voor bijvoorbeeld een fotogallery die niet goed werken vanwege rechtenproblemen. Allemaal dingen waar ik vroeger nooit last van had. Ben toch wel aan het kijken naar iets anders.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:04 schreef Gutz het volgende:
www.jronline.nl
H5 ¤2,50,-
5 GB dataverkeer
200 MB schijfruimte
Onbep. mailboxen/MySQL
Ik zit er nu sinds 2003
ik kreeg dit bij whois...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:38 schreef Ame_thyst het volgende:
klote domein registratie systeem!
Ik check een aantal dagen geleden op http://www.pcextreme.nl of de domein naam eve-music.com nog vrij is. Dit is geval.
Kijk ik vandaag weer is die gekaapt door https://pubman.domainsponsor.com/buyer/for_sale?domain=eve-music.com&a_id=70094
Toeval of naaien ze de boel?
quote:Domain Name: EVE-MUSIC.COM
Registrar: DOMAINCANNON.COM LLC
Whois Server: whois.domaincannon.com
Referral URL: http://www.domaincannon.com
Name Server: NS1.ORANGEWIRES.COM
Name Server: NS2.ORANGEWIRES.COM
Status: ok
Updated Date: 19-jun-2008
Creation Date: 19-jun-2008
Expiration Date: 19-jun-2009
Dat hij op 19 juni 2008 is geregistreerd tot en met 19 juni volgend jaar toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:58 schreef Ame_thyst het volgende:
wat bedoel je daar mee?
Als je dan doorklikt naar Domaincannon.com dan begint het zaakje toch wel een beetje te stinken...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat hij op 19 juni 2008 is geregistreerd tot en met 19 juni volgend jaar toch?
Yep. En 4 dagen daarvoor deed ik een domein check en was die nog vrijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat hij op 19 juni 2008 is geregistreerd tot en met 19 juni volgend jaar toch?
Ja okay maar dit was gewoon een whois search in terminal.... dusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je dan doorklikt naar Domaincannon.com dan begint het zaakje toch wel een beetje te stinken...
Gezellig, zal ik je even mailen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Zojuist een mailtje gehad van Neostrada dat zij nu ook de optie bieden om van automatische incasso gebruik te maken.
Nu is daar niets mis mee maar de manier waarop het mailtje is verstuurd wel.
In de CC staan nammelijk alle adressen naar wie dit mailtje is verstuurd, en dat zijn er 1332...
Hier zijn spammers nu dol op.......
verkoop de adressen door aan een andere grote hoster, die zijn vast geïnterresseerdquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Zojuist een mailtje gehad van Neostrada dat zij nu ook de optie bieden om van automatische incasso gebruik te maken.
Nu is daar niets mis mee maar de manier waarop het mailtje is verstuurd wel.
In de CC staan nammelijk alle adressen naar wie dit mailtje is verstuurd, en dat zijn er 1332...
Hier zijn spammers nu dol op.......
www.one.com ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik zoek een plek om een mogelijk nieuw forum te hosten. Geld is inprincipe geen probleem maar niet te duur zou fijn zijn. Als iemand tips heeft voor het opstarten hoor ik het graag.
Serverspace: 50 mb
Dataverbruik verwacht: minimaal 10 gig per maand
Dit zijn schattingen omdat de voorganger van dit forum dit draaide.
http://www.nextreme.nl tijdelijke 3 maanden gratis webhosting.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik zoek een plek om een mogelijk nieuw forum te hosten. Geld is inprincipe geen probleem maar niet te duur zou fijn zijn. Als iemand tips heeft voor het opstarten hoor ik het graag.
Serverspace: 50 mb
Dataverbruik verwacht: minimaal 10 gig per maand
Dit zijn schattingen omdat de voorganger van dit forum dit draaide.
Het hoeft geen echte 'webshop' met winkelwagentje en zo te zijn. Het bestellen of informatie vragen gaat gewoon via de mail want dat lijkt mij het makkelijkste. Wel wil ik een:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat wil je oom met die website gaan doen?
Messen verkopen?
Of alleen informatie geven over hoe hij ze maakt en waar ze te koop zijn?
Foto Galerij met messen?
"een website" is nogal een algemene term. Heb wat meer info nodig
Ik heb een beetje zitten vergelijken en CMS lijkt me het handigste. Joomla lijkt me erg handig en ziet er ook een stuk beter uit dan wat je met dreamweaver of zo kan maken. Alleen heb ik dan wel een host nodig die Joomla al vast geinstalleerd heeft zodat ik meteen bij dat configuratiescherm kan komen. Weet je nog een goede host en hoeveel ruimte en bandwith heb ik ongeveer nodig denk je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Kan je 2 dingen doen.
Je website puur uit .html / .css opbouwen (elke pagina is een apart bestand)
Niet echt ingewikkeld als je een wysiwyg editor gebruikt. Tekst opmaken en klaar.
Of een CMS (content management system) zoeken.
Simpelweg betekend dit dat je eenmalig een aantal bestanden naar je server upload en een database aanmaakt waar het systeem zijn informatie kan opslaan.
Vervolgens kan je de content via je het controlepaneel van het CMS invoeren en foto's en dergelijken uploaden.
Met dreamweaver maak je dingen als Joomlaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje zitten vergelijken en CMS lijkt me het handigste. Joomla lijkt me erg handig en ziet er ook een stuk beter uit dan wat je met dreamweaver of zo kan maken. Alleen heb ik dan wel een host nodig die Joomla al vast geinstalleerd heeft zodat ik meteen bij dat configuratiescherm kan komen. Weet je nog een goede host en hoeveel ruimte en bandwith heb ik ongeveer nodig denk je?
Een "echte" webshop is juist heel makkelijk: osCommerce.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het hoeft geen echte 'webshop' met winkelwagentje en zo te zijn. Het bestellen of informatie vragen gaat gewoon via de mail want dat lijkt mij het makkelijkste. Wel wil ik een:
Dus als ik daar een pakket neem, kan ik via die control panel joomla installeren. Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Met dreamweaver maak je dingen als Joomla
Aan de host die ik hierboven ook al aan rade heb jij denk ook genoeg.
Er draait standaard Installatron op de server dus met een paar klikken heb je Joomla geïnstalleerd. (hier kan jehet control panel proberen: http://www.antagonist.nl/pages/directadmin/ )
Als je uptime garantie wilt of telefoon helpdesk zou je wat anders kunnen nemen zoals Argeweb of Leaseweb maar dan ben je gelijk een stuk duurder uit.
Ik zit zelf bij antagonist, en heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 @ 23:16 schreef mikekiwi het volgende:
Ben nu bezig met het zoeken van een webhost voor de nieuwe site voor de muziekvereniging van vrouwlief. Aanraders hier genoeg, maar terwijl ik overal iets lees over uptime in het verleden etc. lees ik nooit iets over hoe betrouwbaar een partij is op de lange termijn.
Natuurlijk verwacht ik geen kristallen bol-werk, want voorspellen kunnen we geen van allen, maar zijn er in het verleden veel webhosters op de fles gegaan, resulterend in een boel websites die uit de lucht waren.
Hoezeer moet ik me hierover druk maken als ik naar een Antagonist kijk als suggestie?
Andere vraag: als ik bij provider A een Joomla installatie heb staan, in hoeverre is het dan mogelijk om na een migratie naar provider B daar een exacte kopie van die site (dus incl. databaseinhoud) weer werkend te krijgen. Is dan alleen belangrijk dat de PHP en MySQL-versies overeenkomen?
Of is er meer nodig?
Thanks!
Ik heb nu net mijn abbo bij webreus verlengd en ge-upgrade naar dat power abbonementje van een tientje per jaar duurder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een "echte" webshop is juist heel makkelijk: osCommerce.
Mijn huidige favoriete hoster (al een paar jaar trouwens): www.WebReus.nl . Goedkoopste pakket is prima, ben je voor iets van 18 euro per jaar klaar (ruim binnen de 10 euro per maand). osCommerce installeer je met een paar klikken, voor configuratie en Dutch language pack moet je wel wat meer moeite doen, maar het oscommerce-forum is erg bruikbaar.
Ik heb juist bijna nooit problemen met Servage gehad, vooral de klantenservice is de beste die ik ooit heb gehad. Ok phpmyadmin was wel altijd heel langzaam. Heb de hosting een paar maanden geleden alleen opgezegd (na een jaar) omdat ik het niet meer nodig had. Maar nu zie ik dat de prijzen zijn gedaald en met de coupon code MEGA is het nog maar ¤3,50 per maand, voor 510 GB ruimte en 5010 GB bandbreedte, en het is toch wel fijn dat mijn computer dan niet meer 24/7 aan hoeft te staan om bij mijn school bestanden enz te komen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik stop met servage.net! Ik zeg het per direct op tot verval datum. De laatste tijd krijg ik niks anders dan fout meldingen:
Database Connection Failed
Error: Too many connections (1040)
Function Performed: CONNECT
Host/DB: ****************
Database Type: mysql
Ik ben het nu wel ziek mee....eens kijken of er nog een betere webhost is
Dat is precies het enige ding wat mij tegenhoudt om daar een nieuw hosting pakket aan te vragen. Heb jij dit ondertussen al kunnen oplossen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef deepart het volgende:
Ik heb een .com adress met host aangemaak, 35 euro per jaar in totaal dus dat is netjes. Alleen wat me niet aanstaat is dat in de whois echt al mijn gegevens staan, zelfs mijn 06 nummer... Ik wil dat weg hebben..
Blijkbaar zit je op een drukke bak, waardoor je deze meldingen krijgt. Wellicht vragen of ze je willen overzetten naar een iets rustigere machine?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah ik heb er anders continu last vanik vind het erg jammer.
Enige wat je hier voor kan doen, is zelf het domein registreren bij een partij die ook 'private whois' aanbied zoals bijvoorbeeld Godaddy.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat is precies het enige ding wat mij tegenhoudt om daar een nieuw hosting pakket aan te vragen. Heb jij dit ondertussen al kunnen oplossen?
Ik zal eens informerenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Blijkbaar zit je op een drukke bak, waardoor je deze meldingen krijgt. Wellicht vragen of ze je willen overzetten naar een iets rustigere machine?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:15 schreef Houtworm het volgende:
En wat zijn de verschillen tussen een host die 23 euro per jaar en 23 euro per maand vragen? Zit nogal een prijsverschil tussen...
Je site verhuizen is meestal een kwestie van de bestanden kopiëren en evt de databases backuppen. Maar je hosting een beetje op de groei nemen kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op zondag 19 oktober 2008 @ 13:15 schreef Houtworm het volgende:
Moet je bij het zoeken van een host ook goed kijken naar de mogelijkheden om up te graden? Bijvoorbeeld als je site succesvol wordt en meer verkeer gaat krijgen?
Of is het ook simpel om een site te verhuizen naar een andere host dan?
Ik heb hier heel lang naar lopen zoeken toen ik mijn host uitzocht, maar het grootste verschil is dat je bij die dure hosts gewoon keihard genaait wordt.quote:En wat zijn de verschillen tussen een host die 23 euro per jaar en 23 euro per maand vragen? Zit nogal een prijsverschil tussen...
neem anders een contact op met Houwink Webhosting.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah ik heb er anders continu last vanik vind het erg jammer.
SPAMquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:11 schreef wietse86 het volgende:
[..]
neem anders een contact op met Houwink Webhosting.
hier heb ik goede ervaringen mee en zij nemen je de zorgen uit handen bij verhuizen van een website.
domeinen verhuizen is voor hun geen probleem.
dit hebben ze ook met mijn domein gedaan. Super service
Dat valt wel mee hoor, zit niet eens een weblinkje bij.quote:
Linux in in bijna alle gevallen beter. Als je ASP wil gebruiken (en dat wil je niet) moet je windows nemen. Linux is ook sneller. Microsoft heeft zijn websites ook heel lang op linuxservers gedraaidquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:06 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb ws wat simpele vraagjes, maar ik zie door het hostingbos de hostingbomen niet meer.
Ik wil meerdere domeinen registreren die allemaal naar dezelfde website gaan. Dit zullen allemaal .nl domeinen zijn. Er komt een relatief simpele website te draaien, wat niet al te veel dataverkeer zal genereren.
PHP en Mysql zullen ws nodig zijn. Het is belangrijk dat er telefonische bereikbaarheid is.
Wat voor verschil merk ik tussen een Windows- en een Linuxserver? Ik zie dat de Linuxservers vaak wat goedkoper zijn.
En het mag best wat kosten, maximaal 10 euro per maand, inclusief de domeinregistraties.
Zijn er mensen die me de goede weg op kunnen sturen?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef PiRANiA het volgende:
Als je ASP wil gebruiken (en dat wil je niet) moet je windows nemen.
quote:Linux is ook sneller.
Het wordt geen ASP, niet omdat het langzamer zou zijn, maar omdat ik er helemaal niets van af weet. Ik kan dus gerust een linuxhost nemen, omdat ik dat als beheerder niet merk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Linux in in bijna alle gevallen beter. Als je ASP wil gebruiken (en dat wil je niet) moet je windows nemen. Linux is ook sneller. Microsoft heeft zijn websites ook heel lang op linuxservers gedraaid
Ik weet dat www.spininhetweb.nl erg goed telefonisch bereikbaar is. Service is er verder ook prima. Alleen het pakket vind ik een beetje mager voor die prijs.quote:Op maandag 27 oktober 2008 @ 10:14 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Het wordt geen ASP, niet omdat het langzamer zou zijn, maar omdat ik er helemaal niets van af weet. Ik kan dus gerust een linuxhost nemen, omdat ik dat als beheerder niet merk?
Maar welke hoster voldoet aan mijn wensen? Ik heb leaseweb en argeweb gevonden. Maar het zoeken naar een host met een telefonische bereikbaarheid is niet echt eenvoudig. Zijn er in dat segment nog andere spelers in de markt?
Wat bedoel je met telefonische bereikbaarheid? Tijdens kantooruren? Of ook in de avond bereikbaar?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:06 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb ws wat simpele vraagjes, maar ik zie door het hostingbos de hostingbomen niet meer.
Ik wil meerdere domeinen registreren die allemaal naar dezelfde website gaan. Dit zullen allemaal .nl domeinen zijn. Er komt een relatief simpele website te draaien, wat niet al te veel dataverkeer zal genereren.
PHP en Mysql zullen ws nodig zijn. Het is belangrijk dat er telefonische bereikbaarheid is.
Wat voor verschil merk ik tussen een Windows- en een Linuxserver? Ik zie dat de Linuxservers vaak wat goedkoper zijn.
En het mag best wat kosten, maximaal 10 euro per maand, inclusief de domeinregistraties.
Zijn er mensen die me de goede weg op kunnen sturen?
ik zie overal 4,99 per jaar...quote:Op maandag 3 november 2008 @ 17:15 schreef appelsjap het volgende:
Ff een vraagje aan iedereen die een domeinnaam beheert:
Ik wil bij www.transip.nl een domeinnaam bestellen, en die laten doorsturen naar mijn website.
De kosten hiervoor zijn 9,99 per jaar. Zijn dit de enige kosten? Setupkosten: 0,- staat er, maar kan ik verder nog hoge kosten verwachten?
Kijk eens wat het 2e jaar kostquote:Op maandag 3 november 2008 17:15 schreef appelsjap het volgende:
Ff een vraagje aan iedereen die een domeinnaam beheert:
Ik wil bij www.transip.nl een domeinnaam bestellen, en die laten doorsturen naar mijn website.
De kosten hiervoor zijn 9,99 per jaar. Zijn dit de enige kosten? Setupkosten: 0,- staat er, maar kan ik verder nog hoge kosten verwachten?
Nee ik host mijn site ergens anders, maar de kosten zijn 4.99 en 5 euro voor het doorsturen (mail + site).quote:Op maandag 3 november 2008 19:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie overal 4,99 per jaar...
En ja dat zijn de enige kosten dan. Host je je site gewoon bij je internetprovider ofzo?
Langzaam aan beginnen kan bij iedere host.quote:Op woensdag 12 november 2008 @ 21:03 schreef Houtworm het volgende:
Iemand ervaring met http://www.simple-hosting.nl ?
Ben op zoek naar een host waar ik langzaam aan kan proberen een site maken maar ook kan groeien. En een betrouwbare host natuurlijk.
Ik zou zeggen, verhuis fok.nl naar die lui!quote:Op woensdag 12 november 2008 @ 23:32 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vind hosting-art.nl zo'n mooi concept(www.hosting-art.nl)
Iemand hier met ervaring daar? De FOK! porn server draait er dacht ik...
Andere aanrader dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Langzaam aan beginnen kan bij iedere host.
Mijn eerste gedachte is (zoals bij zo veel hosts): veel te duur. Bovendien krijg je bij het starterpakket geen databases. Beetje raar.
Ik vind zelf de support via het forum van antagonist wel prima. Enneuh, niet door kunnen groeien? tegen de tijd dat je boven die 60 GB per maand uit komt, ga je toch naar een heel andere manier van hosting kijken. En dat kan ook weer bij antagonist. Of je verhuist je domein. Ik zou me daar voorlopig niet al te sappel om maken.quote:Op donderdag 13 november 2008 @ 10:28 schreef Houtworm het volgende:
Ja die had ik al gezien. Maar niet door kunnen groeien en matige hulp staat mij niet zo aan.
www.servage.netquote:Op woensdag 26 november 2008 20:02 schreef Troonwoord het volgende:
Ik zoek dus een goede webhost .. wat is nu de beste in prijs en kwaliteit ??
Wil dus per jaar betalen en niet per maand.
Dat is dus alleen nuttig als je een site ter grootte van fok runt ofzo...quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:47 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
www.servage.net
Erg tevreden over. Ze reageren op mailtjes vrijwel altijd binnen 5 minuten.
Er staat op de website 6.35 euro per maand, maar je betaalt gewoon per jaar. Als je de couponcode MEGA gebruikt krijg je iets van 35% korting, het kost me iets van 51 euro per jaar voor 510 GB ruimte en 5 TB bandbreedte.
Of veel streamtquote:Op woensdag 26 november 2008 22:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is dus alleen nuttig als je een site ter grootte van fok runt ofzo...
voor normale hosting: one.com, antagonist.nl ofzo...
dat is bij ongeveer alle prijsvechters.quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 16:38 schreef Ame_thyst het volgende:
Je mag maar één site hosten.
Ik mag mijn eigen bedrijf natuurlijk niet promoten, maar ik wil jou eerlijke mening hierover.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Langzaam aan beginnen kan bij iedere host.
Mijn eerste gedachte is (zoals bij zo veel hosts): veel te duur. Bovendien krijg je bij het starterpakket geen databases. Beetje raar.
Dat doen de meeste hosts op aanvraag welquote:Op zondag 16 maart 2008 21:03 schreef sigme het volgende:
Ik zou graag een webhost hebben waar ik plaatje kan zetten zodat ik die bijvoorbeeld op fok kan tonen. Maarrrrrr.. ik heb niet zo'n zin dat oplettende lezertjes vervolgens de url in whois tikken en dan mijn complete doopceel lichten.
Zijn er webhosters waarbij je persoonsgegevens onzichtbaar blijven?
Oh ja, ander dommig vraagje; hoeveel verkeer genereert zoiets zo'n beetje? Niet te grote foto'tjes die bekeken worden vanaf een forum als fok?
Weet je dat zeker? Ik dacht dat, iedergeval voor .nl, het verplicht is dat die info er staat. Alleen als je een erg goede reden hebt en deze voorlegt aan sidn zelf is er een kans dat ze het weghalen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat doen de meeste hosts op aanvraag wel
Je huidige abonnement opzeggen (deze blijft het dan wel doen tot waarvoor je betaald hebt als het goed is!). Wel even melden dat je gaat verhuizen en of ze zo vriendelijk willen zijn om daar aan mee te werken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef IkWilbert het volgende:
En qua verhuizing? eerst mijn huidige opzeggen cq doorgeven dat ik mijn .nl adres wil verhuizen of eerst bij een nieuwe provider aanmelden.
Doe maar eens een whois op classpc.nlquote:Op woensdag 3 december 2008 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik dacht dat, iedergeval voor .nl, het verplicht is dat die info er staat. Alleen als je een erg goede reden hebt en deze voorlegt aan sidn zelf is er een kans dat ze het weghalen.
Domeinnaam verandering? Je bedoelt verandering van de persoonsgegevens neem ik aan...quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 18:49 schreef Ame_thyst het volgende:
En daarmee is het hosting bedrijf niet de eigenaar geworden van de domein naam?
Ik zit bij antagonist maar daar doen ze niet aan domein naam verandering. Best jammer...
10eurohost is op zich best een goede hosterquote:Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkopere hostingprovider voor vooral mijn email. Ik heb een .nl adres wat ik met name voor de mail gebruik. Een website heb ik niet echt... staan wat test dingen op.
Ik betaal nu iets van 55 euro per jaar en volgens mij kan dit wel goedkoper. Iemand tips?
Is bijvoorbeeld hosting2go.nl iets? Of misschien 10eurohost.nl?
Hoeft niet super betrouwbaar te zijn als de mail maar een beetje fatsoenlijk werkt.
En qua verhuizing? eerst mijn huidige opzeggen cq doorgeven dat ik mijn .nl adres wil verhuizen of eerst bij een nieuwe provider aanmelden.
Ik vind ze toch behoorlijk duur voor een 'discounter'.quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 19:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
10eurohost is op zich best een goede hoster. Ze zitten in het netwerk van Denit, een van de grotere spelers op de (Nederlandse) markt..
Dat is geen ongewone gang van zaken. Een extra domein registreren als alias is niet zo'n punt, maar daadwerkelijk meerdere sites hosten mag meestal niet op één pakket, tenzij je een reseller pakket hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 @ 18:51 schreef Niek. het volgende:
Ik zit nu bij mijndomein, heb 1 domein incl hosting voor 29euro per jaar en nu dus een domein geregistreerd voor 9euro maar hier blijk ik niets mee te kunnen... moet ik eerst "opwaarderen" waardoor dit me 19euro per jaar gaat kosten. Ik ben dan dus 50euro per jaar kwijt voor 2 domeinnamen en hosting.
Weet iemand een min of meer gelijkwaardige oplossing voor minder geld of is 50euro per jaar voor die 2 domeinen en de hosting van mijndomein.nl voordelig?
Het is een alias, maar heb hem net geregistreerd. Laat het voorlopig denk ik zo en verhuis hem dan over een aantal maanden naar een goedkopere, zijn toch wel zat te vinden waar het ongeveer 10euro per jaar kost?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:18 schreef mcDavid het volgende:
Als dat tweede domein echt een apart domein is wel. Als het nog steeds slechts een alias is, is 20 euro per jaar extra wel een beetje veel volgens mij. (maar ik vind hosting-prijzen al snel duur)
Dan moet ik alsnog een extensie geven en dat wil ik dus niet. Ik wil zien welke extensie's er allemaal zijn die van mijn naam gebruik makenquote:
Ah ja, nu zie ik het. Dank uquote:Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef mcDavid het volgende:
ja dat laten ze ook zien als je je zoekopdracht hebt ingevoerd.
www.mijndomein.nl controleert ook op iets van 10 tot 15 verschillendequote:Op maandag 5 januari 2009 17:47 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ah ja, nu zie ik het. Dank u
Wel eens gelezen dat http://www.leaseweb.com/en/ een goeie is.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef wipes66 het volgende:
Kan iemand mij advies geven? Ik heb een website die erg groot en veeleisend is. Bij mijn huidige hosting loop ik al tegen het randje aan wat het aantal mysql queries betreft. Zou een VPS een goede oplossing hiervoor zijn? Of zitten daar ook limits aan?
Ik heb gezocht en kon het niet vindenquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat is vast al een millioen keer ergens op het internet uitgelegd.
Dat laatste begrijp ik, ik had misschien het idee dat dit dan misschien kan verschillen in aanpak. Maar als ik het goed begrijp moet het bedrijf waar de domeinnaam is geregistreert toestemming krijgen van de huidige registrant om het op mijn naam te zetten en dan is het in kannen en kruiken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Het bedrijf waar de domein naam is gekocht vragen of ze de informatie van de registrator willen aanpassen.
Dus dat de domein op jouw naam wordt gezet.
De top level domain is niet afhankelijk van waar deze geregistreerd wordt he
De termen die je gebruikt zijn nogal niets zeggend.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef jeweetz17 het volgende:
ben opzoek naar een goedkope betrouwbare goede host, ben in eerste instantie van plan een info site te maken. en wil vervolgens bezig gaan met het opzetten van een wat grotere site wat meer ruimte in beslag gaat nemen. Wat voor host zou ik het best kunnen nemen en hoeveel ruimte zou een info site in beslag nemen met veel tekst wat plaatjes en eventueel embeded filmpjes. en is het verstandig om een .info site te nemen als domein of kan ik beter een .nl domein doen?
samengevat zoek ik een goede en betrouwbare host die goedkoop is.
- info site, niet heel veel ruimte nodig
- grotere site waar veel ruimte voor nodig is.
krijg je een ruimte van 3000 mb snel vol? of is dit redelijk groot. oja, en wat houden subdomeinen in? kan iemand mij dat vertellen?
is dit trouwens een goede host "Antagonist" voor een wat grotere site? en kan ik deze ook gebruiken voor een kleinere info site die niet zoveel webruimte nodig heeft. of kan ik voor een kleine info site een goedkoper alternatief vinden. heb internet van telfort dus helaas geen webruimte van provider.
ben nieuw in wereldje en ben nu goed bezig om een eigen site te bouwen, ben student heb niet heel veel geld en kan dus niet gelijk een dure host veroorloven want ik weet nog niet eens of de sites die ik wil maken rendabel zullen zijn om de kosten eruit te halen of als er wat aan te verdienen valt(is eigenlijk wel mijn doel)
Zou dat niet afhangen van je eisen? :")quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
DUS: wat is nu de beste en voordeligste?
Ik heb niet echt veel eisen:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zou dat niet afhangen van je eisen? :")
Dat vind ik niet ergquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:50 schreef veldmuis het volgende:
<script language="javascript" src="http://localhost/music/wasp.js"></script>
Oh, sorry.
Eh, hangt af van je data, maar ik denk zomaar dat je overal wel terecht kunt. Je zult ws alleen die editor van hun niet mee kunnen pakken.
Mail je ze ff dat je server sloom is, heb ik tijdje geleden ook gedaan en toen hebben ze een paar zware sites die ook op "mijn" server stonden verhuistquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:04 schreef magnifor het volgende:
Het is weer slecht gesteld met neostrada. Mijn uploads lopen constant vast. Het is maar dat ik te lui ben om van hosting te veranderen, anders was ik allang weg bij die prutsers.
Dat heb ik in het verleden gedaan. Mijn site is verhuist naar een nieuwe server, niet dat ik er iets van merk tot nu toe.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mail je ze ff dat je server sloom is, heb ik tijdje geleden ook gedaan en toen hebben ze een paar zware sites die ook op "mijn" server stonden verhuist
Die van web-oke is tot dusver het goedkoopst volgens mijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zoek een goedkope webhost, voor OsCommerce.
Ruimte, 2GB ofzo zal meer dan genoeg zijn, bandbreedte minstens 10GB, hoe meer hoe beter natuurlijk.
Mailboxen moeten er ook bij kunnen, en de gebruikelijke databases
Heeft er iemand nog tips? Met domeinnaam zou ideaal zijn![]()
Voor zover het er nu uit ziet neem ik www.web-oke.nl, maar als iemand hier nog wat beters weet? Daar is het maar ¤1,25 per maand.
Oké, denk dat het dan die wel wordtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Die van web-oke is tot dusver het goedkoopst volgens mijNooit storingen en sneldheid is gewoon goed snel. Alleen helaas zonder domeinnaam, kan je daar trouwens wel bij nemen.
Weet die vriend van je wel waar ie het over heeft ? De vraag slaat nl. niet echt ergens op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vraagje voor een vriend van me, zelf heb ik er niet veel kennis van:
Zijn er hier in Nederland webhostingbedrijven die Hibernate 3 ondersteunen?
quote:Ik ben bezig met een website, en naar schatting zullen er dagelijk 25 tot 100.000 pagesviews plaatsvinden.
Ik wil deze ergens laten hosten waar ik ook goede ondersteuning kan krijgen.
Een aantal eisen zijn:
-onbeperkt dataverkeer
-genoeg diskruimte (minimaal 50GB) met mogelijkheid tot upgraden
-dagelijkse backup
Weet iemand waar ik dit zou kunnen doen? met zoeken op internet en in "het betaalde hosting" topic hier, kom ik alleen hostingsbedrijven tegen die kleine/normale websites hosten. Maar die "budget" hosters zijn vaak niet flexibel (m.b.t. upgraden en dataverkeer) en bieden slechte ondersteuning.
Kan iemand mij hierover adviseren?
1. Een website met lokaal nieuws per regio. Er zullen bv nieuws filmpjes en audio getoond worden. (niet direct op homepage trouwens). De website wordt een verzamelpunt waaronder de regio zullen staan. Er wordt van ongeveer 20 regio uitgegaan bij het starten, maar hopelijk worden dit meer regio's daarom is het belangrijk dat er upgrade mogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:02 schreef Aaargh! het volgende:
Geef eens wat meer detailsWat voor site gaat het om Wat voor piek-belasting verwacht je Hoeveel data denk je te gaan versturen per dag Zijn er eisen m.b.t. beschikbaarheid (SLA)
etc. etc.
En hoe gigantisch veel video's wilde je neerzetten dat je 50GB nodig denkt te hebben ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
zeker niet, maar ik wil wel streaming video/audio en foto's erop kunnen zetten
Nog een keerquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:38 schreef 9christensen het volgende:
Weet iemand een goede host voor een online webwinkel?
En waar moet ik zoal op letten als ik deze goed draaiende wil krijgen?
Klinkt alsof bijna elke hoster dit kan, joomla is php+mysql. Je moet alleen rekening houden met Viruemart, die o.a. curl nodig heeft, dit staat standaard niet geinstalleerd.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Nog een keer
Ik zoek een goede host voor een webwinkel. Deze is gemaakt in Joomla + Virtuemart software icm Ideal.
Iemand die hier een webwinkel heeft en goede ervaringen met een webhost?
www.mijndomein.nl niet duur en alle vrijheid om met je domeinen te doen wat je wiltquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef LTM het volgende:
Ik loop al een tijd rond met een idee om een website te starten. Gisteren heb ik mijn eerste .com geregistereed bij antagonist. Ik heb echter nog meer ideeen en ook nog een paar leuke vrije domeinnamen gevonden. Helaas blijk ik bij Antaggonist voor elke site een nieuw pakket te moeten afnemen.. dat gaat niet werken.
Wat is een goede/goedkope host om meerdere wordpress sites op één pakket (virtueel) te hosten, waar ik bovendien voor .com adressen mijn privacy kan laten waarborgen?
Mijndomein.nl heeft een servicedesk die bemand wordt door onnozelen, onbenullen en onbeschofte figuren. Geef ajb een paar centen meer uit. Transip is een stuk beter en nog steeds niet duur. Ook daar moet je de support crew met enige tact benaderen maar de laatste maanden gaan ze met sprongen vooruit wat betreft klantvriendelijkheid.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:21 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
www.mijndomein.nl niet duur en alle vrijheid om met je domeinen te doen wat je wilt
Hehe dat weet ik niet, nog nooit support nodig gehad, het werkt bij mij altijd. Al zijn er heel veel providers met slechte support.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mijndomein.nl heeft een servicedesk die bemand wordt door onnozelen, onbenullen en onbeschofte figuren. Geef ajb een paar centen meer uit. Transip is een stuk beter en nog steeds niet duur. Ook daar moet je de support crew met enige tact benaderen maar de laatste maanden gaan ze met sprongen vooruit wat betreft klantvriendelijkheid.
In mijn geval ging er iets fout bij een domeinregistratie. Omdat ik zelf door jarenlange werkervaring precies wist wat er gebeurde had ik al snel door dat ik met een kluitje het riet in werd gestuurd. Uiteindelijk was hun laatste reactie :quote:Op donderdag 16 april 2009 00:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Maar als je een simpele website met wat domeintjes nodig hebt dan heb je die support wsl helemaal niet nodig.
Dat was voor mij eens maar nooit weer.quote:...
Ik kan hieruit niets anders concluderen dan dat u alleen contact opneemt om de zaak verder op de spits te drijven.
Hieraan geven wij geen verdere medewerking.
Als je niet betaalt voor hosting, dan word ook het domeinnaam vrij gegeven. Je moet je domeinnaam dan parkeren. Kan bij de meeste hosters wel.quote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
Behoud je je domeinnaam als je webhosting is afgelopen?
als je appart heb betaald ?
Erg lullig als alles op een NAS staat die er uit vliegt. Ook een NAS moet je dus blijkbaar redundant uitvoeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef Sjowhan het volgende:
http://webwereld.nl/nieuws/57658/mijndomein-ligt-dag-plat.html
Je zou maar klant bij Mijndomein zijn
-spamquote:Op maandag 30 maart 2009 17:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Nog een keer
Ik zoek een goede host voor een webwinkel. Deze is gemaakt in Joomla + Virtuemart software icm Ideal.
Iemand die hier een webwinkel heeft en goede ervaringen met een webhost?
Ze hebben het over een SAN wat kapot is, dat is wat anders dan een NAS (ookal lijkt het op elkaar)...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Erg lullig als alles op een NAS staat die er uit vliegt. Ook een NAS moet je dus blijkbaar redundant uitvoeren.
Ja sorrie bedoel ikquote:Op zondag 3 mei 2009 13:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Ze hebben het over een SAN wat kapot is, dat is wat anders dan een NAS (ookal lijkt het op elkaar)...
Ja ik. Prima webhost. Nooit support nodig gehad, maar vooraf aankondigingen van onderhoud en in geval van storingen achteraf ook atlijd een mailtje. Had er nooit een commerciële website staan, dus boeide mij nooit. Het is niet duur.quote:
Klinkt wel netjes. Maar ik wil er wel een commerciële site opzetten, waren er veel storingen of viel het wel mee?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ik. Prima webhost. Nooit support nodig gehad, maar vooraf aankondigingen van onderhoud en in geval van storingen achteraf ook atlijd een mailtje. Had er nooit een commerciële website staan, dus boeide mij nooit. Het is niet duur.
Nee totaal niet, heb zelf in al die tijd misschien één of twee meegemaakt in een tijdsbestek van drie jaar ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef WeedSeed het volgende:
[..]
Klinkt wel netjes. Maar ik wil er wel een commerciële site opzetten, waren er veel storingen of viel het wel mee?
"Wij van WC-eend adviseren WC-eend"quote:
Heeft hij volgens mij ook niet. Kan het ieder geval niet vinden op KVK.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"Wij van WC-eend adviseren WC-eend"
Ik kan trouwens geen KvK inschrijving vinden. Hoe zit dat? En wat is je KvK nummer eigenlijk?
Is ook wel bekend voor de seedboxesquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:19 schreef F04 het volgende:
Ik kan jullie OVH.net aanraden, marktleider in Frankrijk.
Daar komt het eigenlijk wel op neer. Elke website zal uit een paar simpele pagina;s bestaan, waarbij de pagina;s niet heel veel van elkaar zullen verschillen eigenlijk maar er wel heel anders zullen gaan uitzien.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef StephanL het volgende:
Je wilt dus 3 verschillende domeinen met hun eigen content onder 1 pakket hebben?
Kijk eens bij 1hostingpakket.nl Zij bieden dit o.a. aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:40 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer. Elke website zal uit een paar simpele pagina;s bestaan, waarbij de pagina;s niet heel veel van elkaar zullen verschillen eigenlijk maar er wel heel anders zullen gaan uitzien.
Qua webspace zal het niet zoveel uitmaken dus... de ene site zal bijv. 3 pagina's hebben, de andere 2 of misschien 8?
Nu kan ik de domeinnamen wel doorlinken, maar ik wil dus ook op die andere sites een homepage hebben die in zoekmachines opgenomen kunnen worden.
De domeinnamen zullen redelijk op elkaar lijken trouwens:
abc.nl en bijv. abc-woonplaats1.nl en abc-woonplaats2.nl
Wat wil je op je site zetten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe weet ik hoeveel webspace ik nodig heb?
Als je niks kan vinden, kan je mij altijd een PM sturen, kan dat voor je regelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef ursel het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een goede reseller hoster?
Ben op zoek naar 5 gig webspace, maar slechts 30 gig dataverkeer.
PCextreme heeft wel 5 gig, maar ook gelijk 100 gig dataverkeer. Gezien ik momenteel slechts 20 wegspuug is dat beetje overkill. Enkel zij bieden geen afzonderlijke pakketten en dus komt de prijs te duur uit.
Ik moet er minimaal 10 websites/domeinen op kwijt kunnen..
Xizo mediaquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef ursel het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een goede reseller hoster?
Ben op zoek naar 5 gig webspace, maar slechts 30 gig dataverkeer.
PCextreme heeft wel 5 gig, maar ook gelijk 100 gig dataverkeer. Gezien ik momenteel slechts 20 wegspuug is dat beetje overkill. Enkel zij bieden geen afzonderlijke pakketten en dus komt de prijs te duur uit.
Ik moet er minimaal 10 websites/domeinen op kwijt kunnen..
Veel foto's maar die hoeven niet persee groot te zijnquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |