quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:22 schreef ursel het volgende:
[..]bedankt, maar gezien de website loop ik er niet direct warm voor..
Het moet vooral een kwalitatieve hoster zijn gezien ik me niet al te veel downtime kan permiteren.
Wat dacht je van Sity Hosting?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef ursel het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een goede reseller hoster?
Ben op zoek naar 5 gig webspace, maar slechts 30 gig dataverkeer.
PCextreme heeft wel 5 gig, maar ook gelijk 100 gig dataverkeer. Gezien ik momenteel slechts 20 wegspuug is dat beetje overkill. Enkel zij bieden geen afzonderlijke pakketten en dus komt de prijs te duur uit.
Ik moet er minimaal 10 websites/domeinen op kwijt kunnen..
Ik denk het laatste ook al zou ik het zelf ook wel willen proberen, alleen ben ik er nog niet zo heel goed in.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef iwijnen het volgende:
Je wilt zelf de webshop bouwen of wil je een kant en klaar pakket gebruiken?
Ik zelf denk dat het bij alle partijen weinig uit maakt welke je kiest. Zolang je er maar een goed gevoel over hebt.
Transip is wel cheapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:40 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is de beste registrar voor .nl en .com?
Het gaat om ongeveer 50 tot 100 domeinnamen.
Wat is het goedkoopste met nog een goede service?
Maar dan ben je wel zeker dat je een RoR host hebtquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vrij duur in vergelijking met shared hosting
true, maar zelf onderhouden kan een bitch zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef dempsey het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel zeker dat je een RoR host hebt
Of Xizo.nl handig voor pro-PVV websites.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:37 schreef T-Strike het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sity Hosting?
25 GB reseller pakket voor maar 6 euro per maand (excl. BTW).
Nee das niks voor mij. Ik vind webapps maken tof maar met dat gedoe met servers en netwerken boeit me echt geen hol. Shared hosting ik zoeken gaan.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Of Xizo.nl handig voor pro-PVV websites.
Dude, rot op met die hostquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Of Xizo.nl handig voor pro-PVV websites.
thanks!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef dempsey het volgende:
zoek en gij zult ongetwijfeld RoR hosts vinden
http://hollandonrails.nl/weenies/8-Waar-host-ik-mijn-RoR-site-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |