En hoe gigantisch veel video's wilde je neerzetten dat je 50GB nodig denkt te hebben ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
zeker niet, maar ik wil wel streaming video/audio en foto's erop kunnen zetten

Nog een keerquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:38 schreef 9christensen het volgende:
Weet iemand een goede host voor een online webwinkel?
En waar moet ik zoal op letten als ik deze goed draaiende wil krijgen?

Klinkt alsof bijna elke hoster dit kan, joomla is php+mysql. Je moet alleen rekening houden met Viruemart, die o.a. curl nodig heeft, dit staat standaard niet geinstalleerd.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Nog een keer
Ik zoek een goede host voor een webwinkel. Deze is gemaakt in Joomla + Virtuemart software icm Ideal.
Iemand die hier een webwinkel heeft en goede ervaringen met een webhost?

www.mijndomein.nl niet duur en alle vrijheid om met je domeinen te doen wat je wiltquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef LTM het volgende:
Ik loop al een tijd rond met een idee om een website te starten. Gisteren heb ik mijn eerste .com geregistereed bij antagonist. Ik heb echter nog meer ideeen en ook nog een paar leuke vrije domeinnamen gevonden. Helaas blijk ik bij Antaggonist voor elke site een nieuw pakket te moeten afnemen.. dat gaat niet werken.
Wat is een goede/goedkope host om meerdere wordpress sites op één pakket (virtueel) te hosten, waar ik bovendien voor .com adressen mijn privacy kan laten waarborgen?

Mijndomein.nl heeft een servicedesk die bemand wordt door onnozelen, onbenullen en onbeschofte figuren. Geef ajb een paar centen meer uit. Transip is een stuk beter en nog steeds niet duur. Ook daar moet je de support crew met enige tact benaderen maar de laatste maanden gaan ze met sprongen vooruit wat betreft klantvriendelijkheid.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:21 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
www.mijndomein.nl niet duur en alle vrijheid om met je domeinen te doen wat je wilt

Hehe dat weet ik niet, nog nooit support nodig gehad, het werkt bij mij altijd. Al zijn er heel veel providers met slechte support.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mijndomein.nl heeft een servicedesk die bemand wordt door onnozelen, onbenullen en onbeschofte figuren. Geef ajb een paar centen meer uit. Transip is een stuk beter en nog steeds niet duur. Ook daar moet je de support crew met enige tact benaderen maar de laatste maanden gaan ze met sprongen vooruit wat betreft klantvriendelijkheid.

In mijn geval ging er iets fout bij een domeinregistratie. Omdat ik zelf door jarenlange werkervaring precies wist wat er gebeurde had ik al snel door dat ik met een kluitje het riet in werd gestuurd. Uiteindelijk was hun laatste reactie :quote:Op donderdag 16 april 2009 00:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Maar als je een simpele website met wat domeintjes nodig hebt dan heb je die support wsl helemaal niet nodig.
Dat was voor mij eens maar nooit weer.quote:...
Ik kan hieruit niets anders concluderen dan dat u alleen contact opneemt om de zaak verder op de spits te drijven.
Hieraan geven wij geen verdere medewerking.

Als je niet betaalt voor hosting, dan word ook het domeinnaam vrij gegeven. Je moet je domeinnaam dan parkeren. Kan bij de meeste hosters wel.quote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
Behoud je je domeinnaam als je webhosting is afgelopen?
als je appart heb betaald ?

Erg lullig als alles op een NAS staat die er uit vliegt. Ook een NAS moet je dus blijkbaar redundant uitvoeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef Sjowhan het volgende:
http://webwereld.nl/nieuws/57658/mijndomein-ligt-dag-plat.html
Je zou maar klant bij Mijndomein zijn

-spamquote:Op maandag 30 maart 2009 17:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Nog een keer
Ik zoek een goede host voor een webwinkel. Deze is gemaakt in Joomla + Virtuemart software icm Ideal.
Iemand die hier een webwinkel heeft en goede ervaringen met een webhost?

Ze hebben het over een SAN wat kapot is, dat is wat anders dan een NAS (ookal lijkt het op elkaar)...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Erg lullig als alles op een NAS staat die er uit vliegt. Ook een NAS moet je dus blijkbaar redundant uitvoeren.

Ja sorrie bedoel ikquote:Op zondag 3 mei 2009 13:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Ze hebben het over een SAN wat kapot is, dat is wat anders dan een NAS (ookal lijkt het op elkaar)...

Ja ik. Prima webhost. Nooit support nodig gehad, maar vooraf aankondigingen van onderhoud en in geval van storingen achteraf ook atlijd een mailtje. Had er nooit een commerciële website staan, dus boeide mij nooit. Het is niet duur.quote:

Klinkt wel netjes. Maar ik wil er wel een commerciële site opzetten, waren er veel storingen of viel het wel mee?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ik. Prima webhost. Nooit support nodig gehad, maar vooraf aankondigingen van onderhoud en in geval van storingen achteraf ook atlijd een mailtje. Had er nooit een commerciële website staan, dus boeide mij nooit. Het is niet duur.

Nee totaal niet, heb zelf in al die tijd misschien één of twee meegemaakt in een tijdsbestek van drie jaar ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef WeedSeed het volgende:
[..]
Klinkt wel netjes. Maar ik wil er wel een commerciële site opzetten, waren er veel storingen of viel het wel mee?

"Wij van WC-eend adviseren WC-eend"quote:

Heeft hij volgens mij ook niet. Kan het ieder geval niet vinden op KVK.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"Wij van WC-eend adviseren WC-eend"
Ik kan trouwens geen KvK inschrijving vinden. Hoe zit dat? En wat is je KvK nummer eigenlijk?

Is ook wel bekend voor de seedboxesquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:19 schreef F04 het volgende:
Ik kan jullie OVH.net aanraden, marktleider in Frankrijk.

Daar komt het eigenlijk wel op neer. Elke website zal uit een paar simpele pagina;s bestaan, waarbij de pagina;s niet heel veel van elkaar zullen verschillen eigenlijk maar er wel heel anders zullen gaan uitzien.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef StephanL het volgende:
Je wilt dus 3 verschillende domeinen met hun eigen content onder 1 pakket hebben?

Kijk eens bij 1hostingpakket.nl Zij bieden dit o.a. aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:40 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer. Elke website zal uit een paar simpele pagina;s bestaan, waarbij de pagina;s niet heel veel van elkaar zullen verschillen eigenlijk maar er wel heel anders zullen gaan uitzien.
Qua webspace zal het niet zoveel uitmaken dus... de ene site zal bijv. 3 pagina's hebben, de andere 2 of misschien 8?
Nu kan ik de domeinnamen wel doorlinken, maar ik wil dus ook op die andere sites een homepage hebben die in zoekmachines opgenomen kunnen worden.
De domeinnamen zullen redelijk op elkaar lijken trouwens:
abc.nl en bijv. abc-woonplaats1.nl en abc-woonplaats2.nl

Wat wil je op je site zetten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe weet ik hoeveel webspace ik nodig heb?

Als je niks kan vinden, kan je mij altijd een PM sturen, kan dat voor je regelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef ursel het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een goede reseller hoster?
Ben op zoek naar 5 gig webspace, maar slechts 30 gig dataverkeer.
PCextreme heeft wel 5 gig, maar ook gelijk 100 gig dataverkeer. Gezien ik momenteel slechts 20 wegspuug is dat beetje overkill. Enkel zij bieden geen afzonderlijke pakketten en dus komt de prijs te duur uit.
Ik moet er minimaal 10 websites/domeinen op kwijt kunnen..

Xizo mediaquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef ursel het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een goede reseller hoster?
Ben op zoek naar 5 gig webspace, maar slechts 30 gig dataverkeer.
PCextreme heeft wel 5 gig, maar ook gelijk 100 gig dataverkeer. Gezien ik momenteel slechts 20 wegspuug is dat beetje overkill. Enkel zij bieden geen afzonderlijke pakketten en dus komt de prijs te duur uit.
Ik moet er minimaal 10 websites/domeinen op kwijt kunnen..

Veel foto's maar die hoeven niet persee groot te zijnquote:

quote:
 bedankt, maar gezien de website loop ik er niet direct warm voor..
 bedankt, maar gezien de website loop ik er niet direct warm voor.. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |