Weet die vriend van je wel waar ie het over heeft ? De vraag slaat nl. niet echt ergens op.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vraagje voor een vriend van me, zelf heb ik er niet veel kennis van:
Zijn er hier in Nederland webhostingbedrijven die Hibernate 3 ondersteunen?
quote:Ik ben bezig met een website, en naar schatting zullen er dagelijk 25 tot 100.000 pagesviews plaatsvinden.
Ik wil deze ergens laten hosten waar ik ook goede ondersteuning kan krijgen.
Een aantal eisen zijn:
-onbeperkt dataverkeer
-genoeg diskruimte (minimaal 50GB) met mogelijkheid tot upgraden
-dagelijkse backup
Weet iemand waar ik dit zou kunnen doen? met zoeken op internet en in "het betaalde hosting" topic hier, kom ik alleen hostingsbedrijven tegen die kleine/normale websites hosten. Maar die "budget" hosters zijn vaak niet flexibel (m.b.t. upgraden en dataverkeer) en bieden slechte ondersteuning.
Kan iemand mij hierover adviseren?
1. Een website met lokaal nieuws per regio. Er zullen bv nieuws filmpjes en audio getoond worden. (niet direct op homepage trouwens). De website wordt een verzamelpunt waaronder de regio zullen staan. Er wordt van ongeveer 20 regio uitgegaan bij het starten, maar hopelijk worden dit meer regio's daarom is het belangrijk dat er upgrade mogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:02 schreef Aaargh! het volgende:
Geef eens wat meer detailsWat voor site gaat het om Wat voor piek-belasting verwacht je Hoeveel data denk je te gaan versturen per dag Zijn er eisen m.b.t. beschikbaarheid (SLA)
etc. etc.
En hoe gigantisch veel video's wilde je neerzetten dat je 50GB nodig denkt te hebben ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
zeker niet, maar ik wil wel streaming video/audio en foto's erop kunnen zetten
Nog een keerquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:38 schreef 9christensen het volgende:
Weet iemand een goede host voor een online webwinkel?
En waar moet ik zoal op letten als ik deze goed draaiende wil krijgen?
Klinkt alsof bijna elke hoster dit kan, joomla is php+mysql. Je moet alleen rekening houden met Viruemart, die o.a. curl nodig heeft, dit staat standaard niet geinstalleerd.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Nog een keer
Ik zoek een goede host voor een webwinkel. Deze is gemaakt in Joomla + Virtuemart software icm Ideal.
Iemand die hier een webwinkel heeft en goede ervaringen met een webhost?
www.mijndomein.nl niet duur en alle vrijheid om met je domeinen te doen wat je wiltquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef LTM het volgende:
Ik loop al een tijd rond met een idee om een website te starten. Gisteren heb ik mijn eerste .com geregistereed bij antagonist. Ik heb echter nog meer ideeen en ook nog een paar leuke vrije domeinnamen gevonden. Helaas blijk ik bij Antaggonist voor elke site een nieuw pakket te moeten afnemen.. dat gaat niet werken.
Wat is een goede/goedkope host om meerdere wordpress sites op één pakket (virtueel) te hosten, waar ik bovendien voor .com adressen mijn privacy kan laten waarborgen?
Mijndomein.nl heeft een servicedesk die bemand wordt door onnozelen, onbenullen en onbeschofte figuren. Geef ajb een paar centen meer uit. Transip is een stuk beter en nog steeds niet duur. Ook daar moet je de support crew met enige tact benaderen maar de laatste maanden gaan ze met sprongen vooruit wat betreft klantvriendelijkheid.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:21 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
www.mijndomein.nl niet duur en alle vrijheid om met je domeinen te doen wat je wilt
Hehe dat weet ik niet, nog nooit support nodig gehad, het werkt bij mij altijd. Al zijn er heel veel providers met slechte support.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mijndomein.nl heeft een servicedesk die bemand wordt door onnozelen, onbenullen en onbeschofte figuren. Geef ajb een paar centen meer uit. Transip is een stuk beter en nog steeds niet duur. Ook daar moet je de support crew met enige tact benaderen maar de laatste maanden gaan ze met sprongen vooruit wat betreft klantvriendelijkheid.
In mijn geval ging er iets fout bij een domeinregistratie. Omdat ik zelf door jarenlange werkervaring precies wist wat er gebeurde had ik al snel door dat ik met een kluitje het riet in werd gestuurd. Uiteindelijk was hun laatste reactie :quote:Op donderdag 16 april 2009 00:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Maar als je een simpele website met wat domeintjes nodig hebt dan heb je die support wsl helemaal niet nodig.
Dat was voor mij eens maar nooit weer.quote:...
Ik kan hieruit niets anders concluderen dan dat u alleen contact opneemt om de zaak verder op de spits te drijven.
Hieraan geven wij geen verdere medewerking.
Als je niet betaalt voor hosting, dan word ook het domeinnaam vrij gegeven. Je moet je domeinnaam dan parkeren. Kan bij de meeste hosters wel.quote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
Behoud je je domeinnaam als je webhosting is afgelopen?
als je appart heb betaald ?
Erg lullig als alles op een NAS staat die er uit vliegt. Ook een NAS moet je dus blijkbaar redundant uitvoeren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef Sjowhan het volgende:
http://webwereld.nl/nieuws/57658/mijndomein-ligt-dag-plat.html
Je zou maar klant bij Mijndomein zijn
-spamquote:Op maandag 30 maart 2009 17:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Nog een keer
Ik zoek een goede host voor een webwinkel. Deze is gemaakt in Joomla + Virtuemart software icm Ideal.
Iemand die hier een webwinkel heeft en goede ervaringen met een webhost?
Ze hebben het over een SAN wat kapot is, dat is wat anders dan een NAS (ookal lijkt het op elkaar)...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Erg lullig als alles op een NAS staat die er uit vliegt. Ook een NAS moet je dus blijkbaar redundant uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |