abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66958761
en is webhosting2go niks.

voor 30 per jaar.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_67135425
Vraagje voor een vriend van me, zelf heb ik er niet veel kennis van:
Zijn er hier in Nederland webhostingbedrijven die Hibernate 3 ondersteunen?
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:05:46 #253
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_67179093
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vraagje voor een vriend van me, zelf heb ik er niet veel kennis van:
Zijn er hier in Nederland webhostingbedrijven die Hibernate 3 ondersteunen?
Weet die vriend van je wel waar ie het over heeft ? De vraag slaat nl. niet echt ergens op.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_67179162
Vervolg op:http://forum.fok.nl/topic/1268773
quote:
Ik ben bezig met een website, en naar schatting zullen er dagelijk 25 tot 100.000 pagesviews plaatsvinden.
Ik wil deze ergens laten hosten waar ik ook goede ondersteuning kan krijgen.

Een aantal eisen zijn:

-onbeperkt dataverkeer
-genoeg diskruimte (minimaal 50GB) met mogelijkheid tot upgraden
-dagelijkse backup

Weet iemand waar ik dit zou kunnen doen? met zoeken op internet en in "het betaalde hosting" topic hier, kom ik alleen hostingsbedrijven tegen die kleine/normale websites hosten. Maar die "budget" hosters zijn vaak niet flexibel (m.b.t. upgraden en dataverkeer) en bieden slechte ondersteuning.

Kan iemand mij hierover adviseren?
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:02 schreef Aaargh! het volgende:
Geef eens wat meer details
  • Wat voor site gaat het om
  • Wat voor piek-belasting verwacht je
  • Hoeveel data denk je te gaan versturen per dag
  • Zijn er eisen m.b.t. beschikbaarheid (SLA)

etc. etc.
  • 1. Een website met lokaal nieuws per regio. Er zullen bv nieuws filmpjes en audio getoond worden. (niet direct op homepage trouwens). De website wordt een verzamelpunt waaronder de regio zullen staan. Er wordt van ongeveer 20 regio uitgegaan bij het starten, maar hopelijk worden dit meer regio's daarom is het belangrijk dat er upgrade mogelijkheden zijn.

2. Ik heb echt geen idee. Ik denk dat het de eerste maanden mee zal vallen, en dan kan ik ook beter inschatten hoeveel dit is. en eventueel uitbreiden

3. zie 2.

4. Ja, opzich dient de website wel een goede uptime te hebben, moeten er backups gemaakt worden (dagelijks liefst) en moet er mogelijkheden zijn tot uitbreiden van schijfruimte en dataverkeer.
    <hr>
      woensdag 18 maart 2009 @ 19:12:25 #255
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_67179384
    Wie gaat deze site voor je bouwen en kan je niet beter bij hen zijn met deze vragen ?

Ik neem aan dat je dit niet allemaal in statische html pagina's gaat lopen hobbien dus wat zijn je verdere eisen aan de server (scripting b.v.) ?
    It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
    And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
      woensdag 18 maart 2009 @ 19:12:40 #256
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_67179400
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

zeker niet, maar ik wil wel streaming video/audio en foto's erop kunnen zetten
    En hoe gigantisch veel video's wilde je neerzetten dat je 50GB nodig denkt te hebben ?
    Ik neem aan dat je het trouwens niet over streaming (live) video hebt maar over gewoon statische video's, voor streaming zal je niet zo veel opslag nodig hebben. Voor streaming video zal je tevens een streaming server nodig gaan hebben en de nodige expertise om dat allemaal in te richten.
    pi_67179631
    Inderdaad, geen streaming video. Ik zei het niet goed.

Ik ga de website maken, en aangezien ik webdesigner ben met eigen bedrijfje heb ik voorheen altijd kleine klanten gehad waarbij dit soort vragen geen issue waren.

Dit is de eerste grote klant, er wordt een cms gemaakt waarop elke beheer van een regio kan inloggen. Deze beheerder kan dus ook data uploaden.

En 50 GB lijkt veel, maar als er over een aantal maanden 50 beheerder zijn, die elke dag een nieuw filmpje van 10 mb uploaden, zit je op 300mb per maand per beheerder. Dat is dus 15 GB per maand.

Misschien is dit vooralsnog een te overdreven schatting maar stel dat er maar 10 filmpjes per maand geplaast worden, zit je nog snel op 5GB per maand wat erbij komt. Dan zit je binnen een half jaar op 50GB.
    <hr>
    pi_67184709
    *kick*
    <hr>
    pi_67187172
    Ik zou als ik Dawnbreaker was iedergeval gaan zoeken naar een Dedicated server .
    Bij leaseweb bijvoorbeeld: http://www.leaseweb.com/nl/products/dedicated-servers/packages
    Heb er persoonlijk geen ervaring mee maar het is een van de grootste ter wereld dus kan je wel wat van verwachten
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
      woensdag 25 maart 2009 @ 23:38:52 #260
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_67415097
    Weet iemand een goede host voor een online webwinkel?
    En waar moet ik zoal op letten als ik deze goed draaiende wil krijgen?
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
      maandag 30 maart 2009 @ 17:11:32 #261
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_67551776
    quote:
    Op woensdag 25 maart 2009 23:38 schreef 9christensen het volgende:
    Weet iemand een goede host voor een online webwinkel?
    En waar moet ik zoal op letten als ik deze goed draaiende wil krijgen?
    Nog een keer

Ik zoek een goede host voor een webwinkel. Deze is gemaakt in Joomla + Virtuemart software icm Ideal.
    Iemand die hier een webwinkel heeft en goede ervaringen met een webhost?
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
      woensdag 1 april 2009 @ 15:45:37 #262
    45180 Dennis_enzo
    Geen usericon nee
    pi_67614947
    Weet er iemand waar ik een degelijke ASP.NET hoster kan vinden? Haast alle hosters ondersteunen niet alles wat ik wil. Of ze hebben geen ASP.NET 3.5, of geen MSSQL 2008, of ze kosten 100 euro per maand. Ik snap dat ze licenties en dergelijke moeten betalen, maar is er nou echt geen betaalbare windows hoster die niet de software van vijf jaar geleden draait?
    Ook geen sig dus
      vrijdag 10 april 2009 @ 10:54:33 #263
    222254 LTM
    Rogue Trader
    pi_67889504
    Ik loop al een tijd rond met een idee om een website te starten. Gisteren heb ik mijn eerste .com geregistereed bij antagonist. Ik heb echter nog meer ideeen en ook nog een paar leuke vrije domeinnamen gevonden. Helaas blijk ik bij Antaggonist voor elke site een nieuw pakket te moeten afnemen.. dat gaat niet werken.

Wat is een goede/goedkope host om meerdere wordpress sites op één pakket (virtueel) te hosten, waar ik bovendien voor .com adressen mijn privacy kan laten waarborgen?
    Que t'al?
    pi_67931234
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 17:11 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Nog een keer

Ik zoek een goede host voor een webwinkel. Deze is gemaakt in Joomla + Virtuemart software icm Ideal.
    Klinkt alsof bijna elke hoster dit kan, joomla is php+mysql. Je moet alleen rekening houden met Viruemart, die o.a. curl nodig heeft, dit staat standaard niet geinstalleerd.
    pi_68050317
    Wat is een goedkope host voor webhosting zonder domeinnaam (domeinnaam heb ik al namelijk). Ik dacht aan flexwebhosting.nl. 5,00 per maand, met veel traffic en data. Iemand alternatieven?
      woensdag 15 april 2009 @ 20:21:23 #266
    45180 Dennis_enzo
    Geen usericon nee
    pi_68050710
    quote:
    Op vrijdag 10 april 2009 10:54 schreef LTM het volgende:
    Ik loop al een tijd rond met een idee om een website te starten. Gisteren heb ik mijn eerste .com geregistereed bij antagonist. Ik heb echter nog meer ideeen en ook nog een paar leuke vrije domeinnamen gevonden. Helaas blijk ik bij Antaggonist voor elke site een nieuw pakket te moeten afnemen.. dat gaat niet werken.

Wat is een goede/goedkope host om meerdere wordpress sites op één pakket (virtueel) te hosten, waar ik bovendien voor .com adressen mijn privacy kan laten waarborgen?
    www.mijndomein.nl niet duur en alle vrijheid om met je domeinen te doen wat je wilt
    Ook geen sig dus
    pi_68056722
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 20:21 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

www.mijndomein.nl niet duur en alle vrijheid om met je domeinen te doen wat je wilt
    Mijndomein.nl heeft een servicedesk die bemand wordt door onnozelen, onbenullen en onbeschofte figuren. Geef ajb een paar centen meer uit. Transip is een stuk beter en nog steeds niet duur. Ook daar moet je de support crew met enige tact benaderen maar de laatste maanden gaan ze met sprongen vooruit wat betreft klantvriendelijkheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2009 23:02:22 ]
      donderdag 16 april 2009 @ 00:43:16 #268
    45180 Dennis_enzo
    Geen usericon nee
    pi_68059311
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mijndomein.nl heeft een servicedesk die bemand wordt door onnozelen, onbenullen en onbeschofte figuren. Geef ajb een paar centen meer uit. Transip is een stuk beter en nog steeds niet duur. Ook daar moet je de support crew met enige tact benaderen maar de laatste maanden gaan ze met sprongen vooruit wat betreft klantvriendelijkheid.
    Hehe dat weet ik niet, nog nooit support nodig gehad, het werkt bij mij altijd. Al zijn er heel veel providers met slechte support.

Maar als je een simpele website met wat domeintjes nodig hebt dan heb je die support wsl helemaal niet nodig.
    Ook geen sig dus
    pi_68074983
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 00:43 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Maar als je een simpele website met wat domeintjes nodig hebt dan heb je die support wsl helemaal niet nodig.
    In mijn geval ging er iets fout bij een domeinregistratie. Omdat ik zelf door jarenlange werkervaring precies wist wat er gebeurde had ik al snel door dat ik met een kluitje het riet in werd gestuurd. Uiteindelijk was hun laatste reactie :
    quote:
    ...
    Ik kan hieruit niets anders concluderen dan dat u alleen contact opneemt om de zaak verder op de spits te drijven.

Hieraan geven wij geen verdere medewerking.
    Dat was voor mij eens maar nooit weer.
      maandag 20 april 2009 @ 13:29:19 #270
    222754 Dagoduck
    Karel (2003-2022)
    pi_68200727
    Behoud je je domeinnaam als je webhosting is afgelopen?
    als je appart heb betaald ?
    || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
    pi_68202680
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
    Behoud je je domeinnaam als je webhosting is afgelopen?
    als je appart heb betaald ?
    Als je niet betaalt voor hosting, dan word ook het domeinnaam vrij gegeven. Je moet je domeinnaam dan parkeren. Kan bij de meeste hosters wel.
      vrijdag 1 mei 2009 @ 22:24:20 #272
    52753 Sjowhan
    ex-mod DIG. Watskebeurt?
    pi_68595119
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 22:24 schreef Sjowhan het volgende:
    http://webwereld.nl/nieuws/57658/mijndomein-ligt-dag-plat.html
    Je zou maar klant bij Mijndomein zijn
    Erg lullig als alles op een NAS staat die er uit vliegt. Ook een NAS moet je dus blijkbaar redundant uitvoeren.
    pi_68611230
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 17:11 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Nog een keer

-spam

[ Bericht 37% gewijzigd door Sjowhan op 08-05-2009 10:30:24 ]
    Greetings Wolf,
    Xllent Hosting - Webhosting en Domeinregistratie
      zondag 3 mei 2009 @ 13:53:27 #275
    65490 whoops
    Home is where the heart is...
    pi_68617163
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 18:05 schreef StephanL het volgende:

[..]

Erg lullig als alles op een NAS staat die er uit vliegt. Ook een NAS moet je dus blijkbaar redundant uitvoeren.
    Ze hebben het over een SAN wat kapot is, dat is wat anders dan een NAS (ookal lijkt het op elkaar)...
    In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')