quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:22 schreef ursel het volgende:
[..]bedankt, maar gezien de website loop ik er niet direct warm voor..
Het moet vooral een kwalitatieve hoster zijn gezien ik me niet al te veel downtime kan permiteren.
Wat dacht je van Sity Hosting?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef ursel het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een goede reseller hoster?
Ben op zoek naar 5 gig webspace, maar slechts 30 gig dataverkeer.
PCextreme heeft wel 5 gig, maar ook gelijk 100 gig dataverkeer. Gezien ik momenteel slechts 20 wegspuug is dat beetje overkill. Enkel zij bieden geen afzonderlijke pakketten en dus komt de prijs te duur uit.
Ik moet er minimaal 10 websites/domeinen op kwijt kunnen..
Ik denk het laatste ook al zou ik het zelf ook wel willen proberen, alleen ben ik er nog niet zo heel goed in.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef iwijnen het volgende:
Je wilt zelf de webshop bouwen of wil je een kant en klaar pakket gebruiken?
Ik zelf denk dat het bij alle partijen weinig uit maakt welke je kiest. Zolang je er maar een goed gevoel over hebt.
Transip is wel cheapquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:40 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is de beste registrar voor .nl en .com?
Het gaat om ongeveer 50 tot 100 domeinnamen.
Wat is het goedkoopste met nog een goede service?
Maar dan ben je wel zeker dat je een RoR host hebtquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vrij duur in vergelijking met shared hosting
true, maar zelf onderhouden kan een bitch zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef dempsey het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel zeker dat je een RoR host hebt
Of Xizo.nl handig voor pro-PVV websites.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:37 schreef T-Strike het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sity Hosting?
25 GB reseller pakket voor maar 6 euro per maand (excl. BTW).
Nee das niks voor mij. Ik vind webapps maken tof maar met dat gedoe met servers en netwerken boeit me echt geen hol. Shared hosting ik zoeken gaan.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Of Xizo.nl handig voor pro-PVV websites.
Dude, rot op met die hostquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Of Xizo.nl handig voor pro-PVV websites.
thanks!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef dempsey het volgende:
zoek en gij zult ongetwijfeld RoR hosts vinden
http://hollandonrails.nl/weenies/8-Waar-host-ik-mijn-RoR-site-
Er was volgens mij zon script ervoor die je bij Hotmail moet invullen maar Hotmail ondersteund nu ook POP3quote:Op zondag 12 juli 2009 16:08 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Ik zou graag een persoonlijk emailadres hebben naam@achternaam.com, ik wil de mails hiervan ophalen met POP3 via Gmail dus ik heb maar 50 MB opslagruimte denk ik. Hoe kan ik dit het goedkoopste doen?
Hey bedankt voor de tip net wat ik nodig heb.....behoorlijk goedkoop zeg...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef synnath het volgende:
Ik zou iedereen www.antagonist.nl willen aanraden, 3000 MB webruimte, 60GB dataverkeer, nederlandse servers, onbeperkte databases etc (MySQL) - voor maar ¤24.- (excl. btw) per jaar. Inclusief nl domeinnaam.
Vivor biedt ook standaard Ruby aan, kun je zelf gems via het cPanel installeren dus geen last van apps die niet werken...quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:25 schreef LordNemephis het volgende:
Weet iemand trouwens een goede hoster voor Ruby on Rails?
'k Zit e.e.a. in RoR te maken maar dat moet natuurlijk wel online, mijn huidige hoster ondersteunt vanalles maar geen Ruby...
http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/versio/ -- Volgens de WHOIS bestaan ze pas sinds 6 oktober 2008 en zo te zien zijn ze reseller van Leaseweb.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef James.Bond het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met www.goedkopewebhoster.nl en www.versio.nl?
Nee, natuurlijk niet legaal, en ga na als je nou zelf je site wil promoten, en er geld voor betaalt: zou jij dan willen dat er mensen fraude mee gaan plegen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:29 schreef KrsOne het volgende:
Ik heb een website op webklik met reclame zodat ik via TradeTracker geld kan verdienen, 10 cent per klik.
Elke klik moet wel van een andere IP komen dus heb ik Proxy gebruikt en het werkt.
Is dit legaal?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:49 schreef honderd het volgende:
Wat is een goede webhosting, ik heb wat video´s op vimeo die ik graag wil embedden. Dus enige dataverkeer is bezoekers en eventuele foto´s. Enige eis is dat ik Joomla kan draaien.
Wie kent een goedkope/goede oplossing?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef synnath het volgende:
Ik zou iedereen www.antagonist.nl willen aanraden, 3000 MB webruimte, 60GB dataverkeer, nederlandse servers, onbeperkte databases etc (MySQL) - voor maar ¤24.- (excl. btw) per jaar. Inclusief nl domeinnaam.
word je neit vrolijk van. Ze helpen me ook niet verder...quote:Below is your monthly uptime report for July 2009
-------------------------------------
Service: php
Outages: 55
Downtime: 443 hrs, 30 mins
Uptime: 43.21%
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:48 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik heb er niet veel verstand van, maar ik ben op zoek naar een host met veel opslagruimte/dataverkeer.
Moet namelijk een fotowebsite worden waar mijn vriendengroep foto's/filmpjes op kan zetten.
Er staat een archief bij iemand op de pc van ongeveer 2-3GB (moet nog geresized worden etc.).
Daarbij wil ik nog wat ruimte hebben om meer foto's etc te uploaden. Denk dat er ongeveer 15-20 mensen toegang tot krijgen.
Dus, waar moet ik dan ongeveer aan denken?
5gb webspace?
Als je véél dataverkeer nodig hebt, kom je vaak al uit bij een VPS ipv een simpel hostingpakket. Mocht je toch liever voor een pakket gaan, kan je bijvoorbeeld eens bij http://www.one.com/nl/ kijken, die bieden vanaf 3GB aan voor een klein bedrag per maand..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |