abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg vrijdag 20 januari 2006 @ 15:07:07 #1
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_34279756
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:39:50 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34280950
Dit lijkt me een mooi moment om een linkje naar http://www.webhosters.nl/virtuelewebhosting.php te plaatsen: een mooie "search" van een groot aantal "Shared" hosting providers in Nederland.
Let wel op het "commentaar" van andere gebruikers, want er zitten nogal wat slechte hosts tussen! Maar ook hosts die voor 1 tot enkele euro's per maand een hoop waar voor je geld geven.

Nee, ik heb verder geen enkele relatie met webhoster.nl
censuur :O
  vrijdag 20 januari 2006 @ 15:47:00 #3
23137 Thegeronimo
Ich bun ut mer....
pi_34281209
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit lijkt me een mooi moment om een linkje naar http://www.webhosters.nl/virtuelewebhosting.php te plaatsen: een mooie "search" van een groot aantal "Shared" hosting providers in Nederland.
Let wel op het "commentaar" van andere gebruikers, want er zitten nogal wat slechte hosts tussen! Maar ook hosts die voor 1 tot enkele euro's per maand een hoop waar voor je geld geven.

Nee, ik heb verder geen enkele relatie met webhoster.nl
Ik kwam dit topic toevallig tegen. En ik ga mee in wat RemcoDelft zegt. Webhosters is een geheel onafhankelijke site, waarmee ik ook de keuze hebt gemaakt voor mijn huidige hostingprovider.
pi_34337970
Ook AR is op zoek naar een hoster.

Wat wil ik:

*100-200 mb voor met name foto`s en een statische website.
*Een beveiliging voor een deel van de website (geen adult, gewoon privefoto`s )
*M`n eigen domein is nog vrij, deze wil ik hebben.
*Een of twee mailadressen met het domein.
*Zo simpel mogelijke bediening, m`n site is gewoon statisch html (notepad ) en het fotoalbum is zo`n standaard gegenereerd ding.
*Héél goedkoop.
*Later up te graden naar bijvoorbeeld 200 of 300 mb ivm foto`s.

Nou heb ik er zelf twee opgesnord die er wel aardig uitzien:

http://www.pcextreme.nl/producten::webhosting::static
En dan 100 of 150 mb.

http://www.hostingdiscounter.nl/
Errug goedkoop.

Als relatieve n00b is het wel prettig als je gewoon met een ftp-programma kan uploaden, kan ik er vanuit gaan dat dat bij beide gewoon kan. Verder nog addertjes onder het gras?
pi_34388486
Op je eigen post reageren

Inmiddels ben ik erachter dat je bij pcextreme een map niet kan beveiligen (althans niet met een statisch pakket), bij hostingdiscounter wél. Iemand nog tips, ervaringen met bovenstaande?

Edit:

Dit lijkt wel te kunnen; zie http://tools.pcextreme.nl/index.php?page=secure_map

Er staat echter niet explicitiet bij dat dat ook voor statische pagina`s geldt. Iemand die dit zeker weet?

En hoe delen jullie grote fotocollecties in, ik werk tot nu toe Met JAlbum, werkt wel lekker, maar wellicht dat er met dynamische sites meer mogelijkheid is. (Wél weer zo simpel mogelijk dan.)

[ Bericht 24% gewijzigd door Autoreply op 23-01-2006 20:44:36 ]
  maandag 23 januari 2006 @ 21:04:27 #6
23137 Thegeronimo
Ich bun ut mer....
pi_34391841
quote:
[b]Op maandag 23 januari 2006

Dit lijkt wel te kunnen; zie [url=http://tools.pcextreme.nl/index.php?page=secure_map]http://tools.pcextreme.nl/index.php?page=secure_map

Er staat echter niet explicitiet bij dat dat ook voor statische pagina`s geldt. Iemand die dit zeker weet?
Er wordt een map beveiligd met een .htaccess en een .htpassword
quote:
En hoe delen jullie grote fotocollecties in, ik werk tot nu toe Met JAlbum, werkt wel lekker, maar wellicht dat er met dynamische sites meer mogelijkheid is. (Wél weer zo simpel mogelijk dan.)
Ik gebruik zelf coppermine: http://coppermine-gallery.net

En om bij de inhoud van het topic gebleven. Mijn sites worden naar grote tevredenheid gehost bij PCExtreme.
pi_34398813
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef Thegeronimo het volgende:

[..]

Er wordt een map beveiligd met een .htaccess en een .htpassword
[..]
Tot zover volg ik `t... maar geldt dat ook voor de statische websites? Of zijn .htaccess dynamische elementen
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:29:00 #8
23137 Thegeronimo
Ich bun ut mer....
pi_34501558
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:49 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Tot zover volg ik `t... maar geldt dat ook voor de statische websites? Of zijn .htaccess dynamische elementen
Hummzz... Klopt ja. .htaccess is alleen bij dynamische hosting aanwezig bij PCextreme. Geen idee hoe ze het dan doen bij statische hosting.
pi_34649701
Iemand bekend met budget webhosting? Er loopt een interessant topic over in [WGR]

FYI
No Dukes of Hazzard in the classroom
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:34:03 #10
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_34650956
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef Berkery het volgende:
Iemand bekend met budget webhosting? Er loopt een interessant topic over in [WGR]

FYI
lijkt me toch wel duidelijk als je dat topic leest?
Where's my fear???
pi_34651327
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:34 schreef jagermaster het volgende:

[..]

lijkt me toch wel duidelijk als je dat topic leest?
Mij ook. Maar leek me des te on topic om er hier een link naar te plaatsen.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_34652457
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:45 schreef Berkery het volgende:

[..]

Mij ook. Maar leek me des te on topic om er hier een link naar te plaatsen.
Wat een rukkers

Ik zit inmiddels bij hostingdiscounter en die jongens zijn goed bezig, snelle reacties, duidelijk, beveiligde mappen kan en de site is extreem snel.
pi_34965829
Ik zoek een webhost in het buitenland.

veel ruimte en dataverkeer.
mysql en php
onb. emailadressen.

Wie o wie
pi_34981804
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 13:35 schreef dujour het volgende:
Ik zoek een webhost in het buitenland.
Waarom?

Adult inhoud
pi_35091084
TPV en tevens kick
  maandag 13 maart 2006 @ 03:19:23 #16
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_35981239
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Hoeveel downtime is "wat downtime" ?
Sohosted is goedkoop, er werken aardige mensen, maar dat waar het om gaat - nl. betrouwbare hosting - is een ramp. Dat is althans mijn ervaring. Steeds weer ligt de boel eruit, is de site traag en werkt de mail niet of traag. En altijd zijn ze bezig het op te lossen.

Soms word ik er agressief van zelfs

Ik wil overstappen, maar waarheen.. iemand een aanbeveling?
Thnx.
Stop the world, I want to get out.
  maandag 13 maart 2006 @ 08:50:40 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_35982381
Lkw ==> Ik ben ondertussen erg tevreden over webreus.nl!
censuur :O
  maandag 13 maart 2006 @ 17:32:30 #18
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_35996339
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Lkw ==> Ik ben ondertussen erg tevreden over webreus.nl!
Dank! Zal 'm meenemen in mijn Grote Zoektocht naar een Betrouwbare Host
Stop the world, I want to get out.
pi_36006038
Momenteel heb ik webhosting bij Zenid.net 200mb/6gb.
Ben er zeer tevreden over maar wil toch wat meer data en bandbreedte.
Er is ook een pakket van 400mb/12gb, maar voor dat geld moet er ook wel iets beters zijn te vinden lijkt me. Iemand hier tips of bedrijven?

kleine leidraad data +/- 500-1000mb rond de 15-20 gb prijs 10-15 euro p/maand, Cpanel erbij zou ook niet gek zijn

[ Bericht 14% gewijzigd door pascalheister op 13-03-2006 22:34:37 ]
pi_36010005
Ik begin met een vriend een webdesign bedrijfje en wil ook de mogelijkheid hebben onze klanten te hosten. Reseller hosting lijkt me met het oog op de grootte van ons bedrijfje de meest logische optie. Het punt is alleen dat je bij de meeste hostingbedrijven bijvoorbeeld 2gb ruimte afneemt, en dat we in het begin (uitgaande van ongeveer 100mb per klant) nogal wat overcapaciteit hebt als je een beetje langzaam van de grond komt..
Met het oog op de portemonee zoek ik dus een mogelijkheid om reseller hosting aan te bieden waarbij ik zelf niet te veel hoef in te kopen en bijvoorbeeld met een lage capaciteit kan beginnen en later makkelijk kan upgraden naar meer ruimte / bandwidth.
Tips anyone?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 07:36:02 #21
136610 vosje505
zeg maar vosje
pi_36013110
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef pascalheister het volgende:
Momenteel heb ik webhosting bij Zenid.net 200mb/6gb.
Ben er zeer tevreden over maar wil toch wat meer data en bandbreedte.
Er is ook een pakket van 400mb/12gb, maar voor dat geld moet er ook wel iets beters zijn te vinden lijkt me. Iemand hier tips of bedrijven?

kleine leidraad data +/- 500-1000mb rond de 15-20 gb prijs 10-15 euro p/maand, Cpanel erbij zou ook niet gek zijn
ik zit bij mijndomein.nl heb daar nu meerdere sites lopen en ben er wel over te spreken.
het enige minpuntje wat ik bij hun vind is dat de klantenservice niet telefonisch is en dus via mail moet die door (bij meerdere mailcorrespondaties) verschillende medewerkers wordt behandeld.
ik heb 2 keer een groot probleem met ze gehad, en beide waren na veel mailen en beide keren 1× foon vanaf hun kant binnen een week opgelost.

gegevens :
kosten : ¤29,- per jaar (inclusief domeinnaam)
ruimte : 500mb
emailadressen : ongelimiteerd
ondersteuning : php, mysql, perl
dataverkeer: ongelimiteerd

hoop dat je hier wat aan hebt
ondertiteling is te vinden op NOS teletekst pagina 888.
fouten zijn met opzet gemaakt ter uwer vermaak.
pi_36018785
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 07:36 schreef vosje505 het volgende:

[..]

ik zit bij mijndomein.nl heb daar nu meerdere sites lopen en ben er wel over te spreken.
het enige minpuntje wat ik bij hun vind is dat de klantenservice niet telefonisch is en dus via mail moet die door (bij meerdere mailcorrespondaties) verschillende medewerkers wordt behandeld.
ik heb 2 keer een groot probleem met ze gehad, en beide waren na veel mailen en beide keren 1× foon vanaf hun kant binnen een week opgelost.

gegevens :
kosten : ¤29,- per jaar (inclusief domeinnaam)
ruimte : 500mb
emailadressen : ongelimiteerd
ondersteuning : php, mysql, perl
dataverkeer: ongelimiteerd

hoop dat je hier wat aan hebt
Ik heb dezelfde ruimte, maar dan een win2k3 hosting voor 36,95 per jaar. Tevens word asp.net 2.0 ondersteund !

Ow ik zit btw bij csv-networks... Goede zaak daar!
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_36018812
quote:
Op maandag 13 maart 2006 03:19 schreef Lkw het volgende:

[..]

Sohosted is goedkoop, er werken aardige mensen, maar dat waar het om gaat - nl. betrouwbare hosting - is een ramp. Dat is althans mijn ervaring. Steeds weer ligt de boel eruit, is de site traag en werkt de mail niet of traag. En altijd zijn ze bezig het op te lossen.

Soms word ik er agressief van zelfs

Ik wil overstappen, maar waarheen.. iemand een aanbeveling?
Thnx.
Kijk eens op CSV networks, ik wou eerst ook SoHosted nemen maar toen las ik de reviews op www.webhosters.nl en daarvoor is mijn keus naar csv gegaan
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_36018838
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:57 schreef Intrepidity het volgende:
Ik begin met een vriend een webdesign bedrijfje en wil ook de mogelijkheid hebben onze klanten te hosten. Reseller hosting lijkt me met het oog op de grootte van ons bedrijfje de meest logische optie. Het punt is alleen dat je bij de meeste hostingbedrijven bijvoorbeeld 2gb ruimte afneemt, en dat we in het begin (uitgaande van ongeveer 100mb per klant) nogal wat overcapaciteit hebt als je een beetje langzaam van de grond komt..
Met het oog op de portemonee zoek ik dus een mogelijkheid om reseller hosting aan te bieden waarbij ik zelf niet te veel hoef in te kopen en bijvoorbeeld met een lage capaciteit kan beginnen en later makkelijk kan upgraden naar meer ruimte / bandwidth.
Tips anyone?
Ik ben ook reseller en betaal alleen voor de gemaakte GB's dataverkeer..
Ruimte is in principe gratis..
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_36019974
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:32 schreef THeeF het volgende:

[..]

Ik ben ook reseller en betaal alleen voor de gemaakte GB's dataverkeer..
Ruimte is in principe gratis..
Dat is wel ideaal natuurlijk.. linkje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')