quote:
Ik kwam dit topic toevallig tegen. En ik ga mee in wat RemcoDelft zegt. Webhosters is een geheel onafhankelijke site, waarmee ik ook de keuze hebt gemaakt voor mijn huidige hostingprovider.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit lijkt me een mooi moment om een linkje naar http://www.webhosters.nl/virtuelewebhosting.php te plaatsen: een mooie "search" van een groot aantal "Shared" hosting providers in Nederland.
Let wel op het "commentaar" van andere gebruikers, want er zitten nogal wat slechte hosts tussen! Maar ook hosts die voor 1 tot enkele euro's per maand een hoop waar voor je geld geven.
Nee, ik heb verder geen enkele relatie met webhoster.nl
Er wordt een map beveiligd met een .htaccess en een .htpasswordquote:[b]Op maandag 23 januari 2006
Dit lijkt wel te kunnen; zie [url=http://tools.pcextreme.nl/index.php?page=secure_map]http://tools.pcextreme.nl/index.php?page=secure_map
Er staat echter niet explicitiet bij dat dat ook voor statische pagina`s geldt. Iemand die dit zeker weet?
Ik gebruik zelf coppermine: http://coppermine-gallery.netquote:En hoe delen jullie grote fotocollecties in, ik werk tot nu toe Met JAlbum, werkt wel lekker, maar wellicht dat er met dynamische sites meer mogelijkheid is. (Wél weer zo simpel mogelijk dan.)
Tot zover volg ik `t... maar geldt dat ook voor de statische websites? Of zijn .htaccess dynamische elementenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:04 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
Er wordt een map beveiligd met een .htaccess en een .htpassword
[..]
Hummzz... Klopt ja. .htaccess is alleen bij dynamische hosting aanwezig bij PCextreme. Geen idee hoe ze het dan doen bij statische hosting.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:49 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tot zover volg ik `t... maar geldt dat ook voor de statische websites? Of zijn .htaccess dynamische elementen![]()
lijkt me toch wel duidelijk als je dat topic leest?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef Berkery het volgende:
Iemand bekend met budget webhosting? Er loopt een interessant topic over in [WGR]
FYI
Mij ook. Maar leek me des te on topic om er hier een link naar te plaatsen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:34 schreef jagermaster het volgende:
[..]
lijkt me toch wel duidelijk als je dat topic leest?
Wat een rukkersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Mij ook. Maar leek me des te on topic om er hier een link naar te plaatsen.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:35 schreef dujour het volgende:
Ik zoek een webhost in het buitenland.
Sohosted is goedkoop, er werken aardige mensen, maar dat waar het om gaat - nl. betrouwbare hosting - is een ramp. Dat is althans mijn ervaring. Steeds weer ligt de boel eruit, is de site traag en werkt de mail niet of traag. En altijd zijn ze bezig het op te lossen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:56 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Hoeveel downtime is "wat downtime" ?
Dank! Zal 'm meenemen in mijn Grote Zoektocht naar een Betrouwbare Hostquote:Op maandag 13 maart 2006 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Lkw ==> Ik ben ondertussen erg tevreden over webreus.nl!
ik zit bij mijndomein.nl heb daar nu meerdere sites lopen en ben er wel over te spreken.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:11 schreef pascalheister het volgende:
Momenteel heb ik webhosting bij Zenid.net 200mb/6gb.
Ben er zeer tevreden over maar wil toch wat meer data en bandbreedte.
Er is ook een pakket van 400mb/12gb, maar voor dat geld moet er ook wel iets beters zijn te vinden lijkt me. Iemand hier tips of bedrijven?
kleine leidraad data +/- 500-1000mb rond de 15-20 gb prijs 10-15 euro p/maand, Cpanel erbij zou ook niet gek zijn
Ik heb dezelfde ruimte, maar dan een win2k3 hosting voor 36,95 per jaar. Tevens word asp.net 2.0 ondersteundquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:36 schreef vosje505 het volgende:
[..]
ik zit bij mijndomein.nl heb daar nu meerdere sites lopen en ben er wel over te spreken.
het enige minpuntje wat ik bij hun vind is dat de klantenservice niet telefonisch is en dus via mail moet die door (bij meerdere mailcorrespondaties) verschillende medewerkers wordt behandeld.
ik heb 2 keer een groot probleem met ze gehad, en beide waren na veel mailen en beide keren 1× foon vanaf hun kant binnen een week opgelost.
gegevens :
kosten : ¤29,- per jaar (inclusief domeinnaam)
ruimte : 500mb
emailadressen : ongelimiteerd
ondersteuning : php, mysql, perl
dataverkeer: ongelimiteerd
hoop dat je hier wat aan hebt
Kijk eens op CSV networks, ik wou eerst ook SoHosted nemen maar toen las ik de reviews op www.webhosters.nl en daarvoor is mijn keus naar csv gegaanquote:Op maandag 13 maart 2006 03:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Sohosted is goedkoop, er werken aardige mensen, maar dat waar het om gaat - nl. betrouwbare hosting - is een ramp. Dat is althans mijn ervaring. Steeds weer ligt de boel eruit, is de site traag en werkt de mail niet of traag. En altijd zijn ze bezig het op te lossen.
Soms word ik er agressief van zelfs
Ik wil overstappen, maar waarheen.. iemand een aanbeveling?
Thnx.
Ik ben ook reseller en betaal alleen voor de gemaakte GB's dataverkeer..quote:Op maandag 13 maart 2006 23:57 schreef Intrepidity het volgende:
Ik begin met een vriend een webdesign bedrijfje en wil ook de mogelijkheid hebben onze klanten te hosten. Reseller hosting lijkt me met het oog op de grootte van ons bedrijfje de meest logische optie. Het punt is alleen dat je bij de meeste hostingbedrijven bijvoorbeeld 2gb ruimte afneemt, en dat we in het begin (uitgaande van ongeveer 100mb per klant) nogal wat overcapaciteit hebt als je een beetje langzaam van de grond komt..
Met het oog op de portemonee zoek ik dus een mogelijkheid om reseller hosting aan te bieden waarbij ik zelf niet te veel hoef in te kopen en bijvoorbeeld met een lage capaciteit kan beginnen en later makkelijk kan upgraden naar meer ruimte / bandwidth.
Tips anyone?
Dat is wel ideaal natuurlijk.. linkje?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:32 schreef THeeF het volgende:
[..]
Ik ben ook reseller en betaal alleen voor de gemaakte GB's dataverkeer..
Ruimte is in principe gratis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |