Nu ben ik niet iemand die snel in dit soort big-talk trapt maar toch maar even hier vragen of ze überhaupt een poot om op te staan hebben. Ik neem aan dat dit gewoon onder vrijheid van meningsuiting oid valt. Dus kunnen ze me iets maken?quote:STATINGTHEOBVIOUS.NL
t.a.v. R. Gieling
<adres>
IP: 80.60.***.**
Beverwijk, 12-01-2006
Geachte heer, mevrouw,
Wij willen u vriendelijk verzoeken de "anonieme" laster die u op internet (http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1731) verkondigd, danwel uit uw naam op internet worden verkondigd, per omgaande te laten verwijderen.
Mochten de door u verkondigde onwaarheden niet binnen uiterlijk 5 werkdagen na dagtekening zijn verwijderd kunnen en zullen wij (inmiddels reeds gebleken succesvolle) stappen laten ondernemen door ons juristencollectief De Raadgevers (http://www.deraadgevers.nl/) waarbij wij de kosten van een dergelijke procedure helaas volledig op u zullen moeten laten verhalen.
Wij vertrouwen er echter op dat het zo ver niet hoeft te komen, u kunt het bericht in kwestie laten verwijderen door een verzoek hiertoe te sturen naar info@webhosters.nl. Mocht u niet, of niet tijdig, aan ons verzoek tegemoet kunnen en/of willen komen zien wij ons helaas geen andere mogelijkheid dan u zonder verdere kennisgeving te moeten laten dagvaarden.
Dit schrijven via electronic mail aan u kan verder uitsluitend gezien worden als blijk van goede wil naar u toe, bepleit in geen geval uw gelijk in deze kwestie, en is een kennisgeving opgesteld in overleg met onze Juridisch Adviseurs van juristencollectief "De Raadgevers" (http://www.deraadgevers.nl/).
Wij wijzen u er nogmaals beleefd doch met klem op dat indien een eventuele toekomstige gerechtelijk uitspraak in ons voordeel wordt uitgesproken wij de (aanzienlijke) kosten van deze gerechtelijke procedure evenals de buitengerechtelijke kosten op u kunnen (en zullen) laten verhalen.
De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de hierboven vermelde geadresseerde(n). Gebruik van deze informatie door anderen dan deze geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is eveneens niet toegestaan. Niets uit deze e-mail mag openbaar worden gemaakt of worden gepubliceerd zonder onze schriftelijke toestemming. Uit deze aan u verzonden e-mail kunnen geen rechten worden ontleend.
Wij gaan ervan uit u bij deze duidelijk, volledig en naar behoren te hebben geļnformeerd.
Hoogachtend,
R.J.A. Hoedemakers
Algemeen Directeur
Team Baffoon Internet Services Holland
--------------------------------------------------------------------------------
De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voorde geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Baffoon Internet Services Holland staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.
--------------------------------------------------------------------------------
The information contained in this communication is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity whom it is addressed and others authorised to receive. If you are not the intended recipient you are hereby notified that any disclosure, copying, Distribution or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful. Baffoon Internet Services Holland is neither liable for proper and complete transmission of the information contained in this communication nor for any delay in its receipt.
Baffoon Internet Services Holland KvK: 34127754 Amsterdam Postbank: 7221766.
Op al onze produkten, diensten en services zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Al onze prijzen zijn exclusief 19% BTW.
quote:De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voorde geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Baffoon Internet Services Holland staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan
Ik vind jouw adviezen altijd prachtigquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:38 schreef Alicey het volgende:
Je zou de spelfouten er uit kunnen halen en de e-mail retour sturen.
als het inderdaad onwaarheden zijn en onder 'laster' valt, helpt een uitvlucht van 'vrije meningsuiting' niet. vrije meningsuiting is geen excuus om laster te plaatsen....quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:32 schreef gieling het volgende:
Nu ben ik niet iemand die snel in dit soort big-talk trapt maar toch maar even hier vragen of ze überhaupt een poot om op te staan hebben. Ik neem aan dat dit gewoon onder vrijheid van meningsuiting oid valt. Dus kunnen ze me iets maken?
Je hebt gewoon jouw mening gegeven. Je probeert ze niet actief belachelijk te maken.quote:Slechte ervaring,
-Zeer langzame servers
-Vallen dagelijks uit
-Onoverzichtelijke site
Niet aan te raden.
iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:47 schreef Skinkie het volgende:
Gieling: kijk anders eens naar die andere (negatieve) posts. Je bent nog mild
probleem is dat dit de naam van het bedrijf kan schaden.. dus ze zouden het idd kunnen. Maar door de annonimiteit die je hebt via internet kunnen ze je niks maken.. het zou heel goed mogelijk zijn dat iemand anders de reactie poste.. Ip-adres kunnen ze toch niet achterhalen.quote:Je hebt gewoon jouw mening gegeven.
Dat zal ik ook zeker overwegen jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:48 schreef Flurry het volgende:
bij webhosters.nl toevoegen dat ze dreigen met juridische actie nav je mening?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |