abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51831274
vorige delen

Het grote betaalde webhosting topic - deel 1
Het grote betaalde webhosting topic - Deel 2
Het grote betaalde webhosting topic - Deel 3
Het grote betaalde webhosting topic - Deel 4
het grote betaalde webhostingstopic-deel 5

laatste reactie in het vorige topic:
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ik heb er al behoorlijk wat dataverkeer doorheen geknalt en heb er nog geen enkel probleem mee gehad.
pi_51832141
Spam!

[ Bericht 87% gewijzigd door belsen op 25-07-2007 21:34:26 ]
* In een snel rijdend voertuig gaat de tijd langzamer
* SMILE...... it confuses people
pi_51832792
Ik blijf twijfelen tussen Neostrada.nl, E-Creative.nl en Sevion.nl ...

[edit] Antagonist.nl dus niet, aangezien je dan aan "maximaal één website per account" vast zit.

[ Bericht 35% gewijzigd door Tackleberry op 26-07-2007 17:36:38 ]
.
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:10:02 #4
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_51833796
Ik kreeg net ineens een mailtje van Servage of ik toevallig ergens nog vragen over heb. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt dat een bedrijf mij als eerste benaderde. (Geen standaard mailtje maar echt gericht aan mij)
pi_51836115
Ik denk dat ik voor de gein ook een account neem bij Servage. Ben zeer content met Antagonist maar wil wel eens kijken of ik 360gb beetje vol krijg
  donderdag 26 juli 2007 @ 01:20:58 #6
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_51841489
Hallo mensen , ik zoek een nederlandse webhosting plek , ben helemaal leek op dit gebied maar is het ook mogelijk om webhosting in combi met registratie van een domein te nemen zodat ik in feite alleen nog een website hoef te maken en er neer te plompen
happen naar de baas
pi_51843263
Ik zit nu bij PCextreme, maar sta open voor eventuele andere hosters

Een schaamteloze TVP dus
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:20:27 #8
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51844187
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:20 schreef Hijacking het volgende:
Hallo mensen , ik zoek een nederlandse webhosting plek , ben helemaal leek op dit gebied maar is het ook mogelijk om webhosting in combi met registratie van een domein te nemen zodat ik in feite alleen nog een website hoef te maken en er neer te plompen
Dat kan bij elke hoster.

Zelf stap ik binnenkort over van Webstekker naar Directhosting die een heel leuke aanbieding hebben nu. Met Webstekker is eigenlijks niks mis behalve dat het Windows only is en ik heb nu Linux nodig.
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:24:59 #9
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_51844235
Zit zelf sinds een week of twee bij Webreus (voor ¤ 16 per jaar), tot nu toe gaat dat prima.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_51844301
Wat ik me altijd afvraag bij die soort bedragen is hoe het met de service zit?
Krijg je antwoord op je vragen / lossen ze problemen snel op / is het mogelijk aanpassingen in de config (php.ini) te doen / etc.?

Ik heb een tijdje bij FlexServers gezeten, en dat was echt om te janken namelijk....
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:41:39 #11
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_51844416
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:31 schreef Xcalibur het volgende:
Wat ik me altijd afvraag bij die soort bedragen is hoe het met de service zit?
Krijg je antwoord op je vragen / lossen ze problemen snel op / is het mogelijk aanpassingen in de config (php.ini) te doen / etc.?

Ik heb een tijdje bij FlexServers gezeten, en dat was echt om te janken namelijk....
Dat vraag ik me ook wel eens af, net als de snelheid van de servers. Heb daarom gisteren eerst een gebeld met mijn nieuwe hosting om wat zaken door te spreken en dat was allemaal erg positief verlopen. Mooie is dat ik een testaccount krijg zodat ik vooral de snelheid kan testen, dit omdat mijn site vanuit de hele wereld bezocht wordt en we downloads aanbieden.
  donderdag 26 juli 2007 @ 12:34:08 #12
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_51850468
Wat ze vaak doen is zoveel mogelijk mensen op 1 server proppen zodat de kosten voor hun zo laag mogelijk blijven maar de winst zo hoog mogelijk. Waardoor de server zelf kut word en vaak is er nauwelijks tot geen support. Wat vaak ook gebeurt is een bedrijf dus danig lekker groeit dat het groot genoeg is om veel voor goedkoop maar toch met goeie support te leveren. Maar dat gaat alleen als ze wat groter zijn. Een goeie is om proberen uit te zoeken hoe groot zon goedkoop bedrijf is en de wat grotere te nemen .

Zelf zit ik overigens bij Sensson en ben prima tevreden .

ff over de topic reeks, is het niet een idee om een aardige OP in elkaar te flansen? Want links als http://www.ispgids.com/ zijn toch best handig .
phluphy for president!
pi_51860066
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:34 schreef WyriHaximus het volgende:
ff over de topic reeks, is het niet een idee om een aardige OP in elkaar te flansen? Want links als http://www.ispgids.com/ zijn toch best handig .
Die kende ik nog niet.
.
  zondag 29 juli 2007 @ 23:41:03 #14
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_51947520
Ik ben zoekende naar een goede host, dus ga hier eens even flink meelezen. Overigens kan iemand mij uitleggen waarom het zo gigantisch duur is om bij mijn eigen provider (Planet Internet) mijn site te laten hosten? 20euro! per maand, voor een site die winstgevend mag zijn.
  zondag 29 juli 2007 @ 23:45:45 #15
84926 WyriHaximus
pi_51947644
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:41 schreef koejoeloek het volgende:
Ik ben zoekende naar een goede host, dus ga hier eens even flink meelezen. Overigens kan iemand mij uitleggen waarom het zo gigantisch duur is om bij mijn eigen provider (Planet Internet) mijn site te laten hosten? 20euro! per maand, voor een site die winstgevend mag zijn.
Dunno wat krijg je voor die 20 euro per maand? Daarnaast ben ik nooit zon fan geweest van dingen hosten bij je internet provider .
phluphy for president!
  zondag 29 juli 2007 @ 23:51:25 #16
164095 koejoeloek
pi_51947818
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:45 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Dunno wat krijg je voor die 20 euro per maand? Daarnaast ben ik nooit zon fan geweest van dingen hosten bij je internet provider .
Heb ik nog niet eens echt naar gekeken, aangezien het de enige optie is die winstgevend mag zijn. Bij de andere opties die Planet aanbiedt mag je geen winst maken, dus is niet interessant voor mij. Overigens zit ik nu te kijken bij de specificaties te kijken en die zijn ook nog eens mager:

250mb ruimte
onbeperkt data verkeer
4mailboxen
dagelijkse backup

Nou niet echt dat je zegt van "wow"
  zondag 29 juli 2007 @ 23:55:05 #17
84926 WyriHaximus
pi_51947915
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:51 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Heb ik nog niet eens echt naar gekeken, aangezien het de enige optie is die winstgevend mag zijn. Bij de andere opties die Planet aanbiedt mag je geen winst maken, dus is niet interessant voor mij. Overigens zit ik nu te kijken bij de specificaties te kijken en die zijn ook nog eens mager:

250mb ruimte
onbeperkt data verkeer
4mailboxen
dagelijkse backup

Nou niet echt dat je zegt van "wow"

Bij vele heb je al vanaf 5 euro p/m of minder oneindig database, email boxes, subdomains, forwarders, ftp account etc, dagelijkse backup met 100MB ruimte (of meer) 1GB data verkeer per maand (of meer) . Ik zou zeggen verhuizen met die hap .
phluphy for president!
  maandag 30 juli 2007 @ 00:04:49 #18
164095 koejoeloek
pi_51948169
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:55 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Bij vele heb je al vanaf 5 euro p/m of minder oneindig database, email boxes, subdomains, forwarders, ftp account etc, dagelijkse backup met 100MB ruimte (of meer) 1GB data verkeer per maand (of meer) . Ik zou zeggen verhuizen met die hap .
Heb er gelukkig alleen nog maar me domein geregistreerd, nog geen hosting afgesloten daar, en dat gaat dus ook zéker niet gebeuren Even domeinregistratie verhuizen naar desbetreffende nieuwe host, zal eens even wat topics terug gaan lezen uit deze reeks Overigens zijn op de meeste hosts standaard alles scripts mogelijk? dus php, xmtl, flash etcetera. Aangezien dat bij Planet dus niet ging
  maandag 30 juli 2007 @ 00:06:07 #19
84926 WyriHaximus
pi_51948202
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:04 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Heb er gelukkig alleen nog maar me domein geregistreerd, nog geen hosting afgesloten daar, en dat gaat dus ook zéker niet gebeuren Even domeinregistratie verhuizen naar desbetreffende nieuwe host, zal eens even wat topics terug gaan lezen uit deze reeks Overigens zijn op de meeste hosts standaard alles scripts mogelijk? dus php, xmtl, flash etcetera. Aangezien dat bij Planet dus niet ging
Ja bij de meeste wel . Tenzij je een hosting voor noobs hebt .
phluphy for president!
  maandag 30 juli 2007 @ 00:15:14 #20
164095 koejoeloek
pi_51948466
En nog iets, ik heb niet echt geen talen namelijk in mijn site, voornamelijk opgebouwd uit html. Het enige wat ik niet weet, als ik www.mollie.nl sms functie wil gaan integreren (dus dat je kunt smsen voor een code en vervolgens je dingen kunt downloaden) in welke taal zal dat dan zijn? Met andere woorden, waar moet ik op letten bij de host?
pi_51967099
ik beheer nu een aantal domeinen en ben op zoek naar een andere hoster aangezien 1 van mijn domeinen nu op +-50gb per maand zit (ja foto siteje )
nu leek mij servage wel iets gezien de ervaringen hier op t forum.

weet iemand of ik de domeinen kan laten waar ze nu zijn en daar alleen hoef aan te geven dat ze naar een andere dns moeten kijken dus dat servage dns voor ze gaat draaien? En komen daar dan extra kosten bij?

Ook kwam ik dreamhost (http://www.dreamhost.com/hosting.html) tegen, lijkt op zich ook niet verkeerd. Iemand daar ervaringen mee?

evt nog andere suggesties? mag evt ook vps oid zijn
<a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
pi_51967269
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:16 schreef commentator het volgende:
ik beheer nu een aantal domeinen en ben op zoek naar een andere hoster aangezien 1 van mijn domeinen nu op +-50gb per maand zit (ja foto siteje )
nu leek mij servage wel iets gezien de ervaringen hier op t forum.

weet iemand of ik de domeinen kan laten waar ze nu zijn en daar alleen hoef aan te geven dat ze naar een andere dns moeten kijken dus dat servage dns voor ze gaat draaien? En komen daar dan extra kosten bij?
Jup, dat is geen enkel probleem. Je kan ook gewoon meerdere domeinen die ergens anders geregistreerd zijn aan je pakket koppelen en die naar een aparte virtual host verwijzen.
pi_51967344
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:15 schreef koejoeloek het volgende:
En nog iets, ik heb niet echt geen talen namelijk in mijn site, voornamelijk opgebouwd uit html. Het enige wat ik niet weet, als ik www.mollie.nl sms functie wil gaan integreren (dus dat je kunt smsen voor een code en vervolgens je dingen kunt downloaden) in welke taal zal dat dan zijn? Met andere woorden, waar moet ik op letten bij de host?
Mollie heeft in ieder geval bronbestanden voor PHP en ook voor ASP als ik me niet vergis
Eén van die twee moet geen probleem zijn!
pi_51976311
the_terminator hoeveel bezoekers heb jij zo ongeveer en hoeveel dataverkeer gaat er ongeveer door.

Ik kom namelijk vrij veel sites tegen waar op gewaardschuwd wordt voor servage als je veel dataverkeer hebt of veel "belasting op het serverpark"
<a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow">Typ mee, met FOK! naar de top</a>
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:26:07 #25
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_51977031
Ik heb mezelf zojuist aangemeld bij YourWWW

6000 Mb ruimte, 150.000 Mb dataverkeer, .nl domeinnaam, ¤51,17 per jaar incl. BTW
Reacties op internet waren positief

We gaan het morgen vanzelf merken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')